آشنایی با روش های اتصال آویز به گردنبند

اگر شما در زمینه ساخت انواع زیور آلات مانند گوشواره، دستبند و گردنبند به همراه آویز کار می‌کنید باید بدانید که چهار روش برای اتصال آویز به گردنبند وجود دارد.

وصل کردن آویز به گردنبند به زیبایی و جذابیت گردنبندها می‌افزاید و آن‌ها را از شکل ساده بودن در می‌آورد.

همچنین شما با وصل کردن انواع آویز‌ها به گردنبند می‌توانید یک گردنبند متناسب با استایل و سلیقه خود بسازید.

ما در این مطلب قصد داریم نحوه اتصال آویز به گردنبند را به شما بیاموزیم بنابراین اگر مایلید که این آموزش را یاد بگیرید تا انتهای مقاله همراه مجله راف گلد باشید.

اتصال آويز به گردنبند

روش‌های اتصال آویز به گردنبند

گردنبندهای آویز یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین جواهرات هستند. آن‌ها معمولا از یک گردنبند طلا زنانه و یک آویز طلا تشکیل شده‌اند.

البته جنس‌های دیگری همچون استیل و استیل رنگ ثابت هم در بین آن‌ها وجود دارد که دارای دو رنگ زرد یا نقره‌ای است و بسیار پرطرفدار و مورد علاقه دختران جوان است.

در این بخش از مطلب قصد داریم روش‌های اتصال آویز به گردنبند را به شما آموزش دهیم.

 

  • اتصال آویز به گردنبند با روش حلقه اتصال

یکی از راحت‌ترین روش‌های اتصال آویز به انواع زنجیر طلا یا گردنبند استفاده از روش حلقه اتصال است.

در این روش باید ابتدا حلقه آویز را به وسیله یک انبر دست کمی باز کنید و سپس حلقه اتصال را از آویز عبور دهید و با انبر دست آن را سفت کنید.

حال زمان آن فرا رسیده که آویز را به گردنبند یا زنجیر وصل کنید. به همین راحتی شما می‌توانید اتصال آویز به گردنبند را انجام دهید. این مدل برای استفاده در گردنبند طلا زنانه ظریف بسیار مناسب است.

روش اتصال آویز به گردنبند

 

  • اتصال آویز به گردنبند با روش میخ‌های ته حلقه‌ای

میخ ته حلقه شبیه به یک سنجاق است که ته این سنجاق به شکل حلقه است که در ساخت انواع زیور آلات از این میخ‌های ته یا سر حلقه استفاده می‌شود.

در این روش از میخ‌های ته حلقه‌ای استفاده می‌شود. اگر دوست داشته باشید می‌توانید مهره یا سنگ را در داخل سنجاق میخ وارد کنید.

بعد از ان با استفاده از یک انبردست بالای سنجاق را به شکل حلقه یا دایره درآورید. سپس با استفاده از سیم چین سیم‌های اضافه را بچینید.

حال کافی است آویز را از یک طرف زنجیر وارد حلقه کنید. بنابراین شما از روش میخ‌های ته حلقه می‌توانید اتصال آویز به گردنبند را انجام دهید.

اتصال آويز به گردنبند چگونه است

 

  • اتصال آویز به گردنبند با روش baill

در این روش باید صبر و حوصله فراوانی به خرج دهید. از روش اتصال با baill بیشتر برای ساخت گردنبند‌های سنگی استفاده می‌شود.

در این روش باید سنگ یا مهره شما از از یک قسمت سوراخ شود. سپس سیم را از سنگ یا مهره عبور دهید و بعد از انجام این مرحله گردنبند را درون baill قرار دهید.

طريقه اتصال آویز به گردنبند

 

  • اتصال آویز به گردنبند با pinch ball

Pinch ball را می‌توانید از خرازی‌ها تهیه کنید در این روش شما آویز خود را در بین دو فاصله پینچ بال قرار می‌دهید. بعد از آن با استفاده از انبر دست فاصله پینچ بال را به هم نزدیک می‌کنید و آویز را در آن چفت می‌کنید.

حال می‌توانید زنجیر یا گردنبند را از پینچ بال عبور دهید. به همین راحتی اتصال آویز به گردنبند را انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم برای انتخاب طول مناسب برای زنجیر مقاله راهنمای انتخاب طول زنجیر در زیور آلات را مطالعه بفرمایید.

روش هاي اتصال آویز به گردنبند

 

  • انواع خرجکار

خرج‌کار یکی از اجزای زیور آلات است که برای ساخت گردنبند، دستبند، پابند و حتی گوشواره از آن استفاده می‌شود این وسیله دارای جنس‌ها و مدل‌های مختلفی است که شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود خرجکار مورد نظر خود را تهیه کنید.

معمولا خرجکارها از جنس آهن، استیل، استیل ضد زنگ و حتی پلاستیک است. که در طرح‌های مختلفی با نگین، بدون نگین و … وجود دارد.

انواع مختلفی خرجکار برای گردنبند، دستبند، گوشواره و پابند وجود دارد. در تصویر زیر نمونه های خرجکار را برای گردنبند مشاهده می‌کنید.

اتصال خرجكار به گردنبند

 

خرید آنلاین انواع زیورآلات طلا و جواهر از فروشگاه اینترنتی راف گلد

در این مقاله راجع به انواع روش‌های اتصال آویز به گردنبند با شما صحبت کردیم و انواع آن را به تفصیل به شما آموزش دادیم.

شما می‌توانید برای خرید آنلاین گردنبند طلا ، خرید آویز طلا و انواع زیورآلات و جواهرات ترند از جمله انگشتر، انگشتر بند انگشتی، نیم ست طلا ، دستبند، النگو و سایر جواهرات دیگر از فروشگاه راف گلد دیدن فرمایید.

این گالری انواع مدل‌های مختلف جواهرات و اکسسوری‌ها را با قیمت مناسب و اجرت ساخت پایین در وب سایت خود به نمایش گذاشته است.

با خرید آنلاین از این گالری می‌توانید از آفرهای مخصوص خریدهای اینترنتی بهره‌مند شوید و خریدی مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

لازم به ذکر است راف گلد برای آسودگی خیال مشتریان از خریدهای اینترنتی، فاکتور معتبری را به مشتریان ارائه خواهد داد.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست