آشنایی با جواهرات مینیمال و نحوه استایل کردن آن ها

امروزه جواهرات مینیمال و ساده مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است. به طور کلی جواهرات همواره در طول تاریخ بشریت نقش قابل توجهی را داشته و در زندگی بسیاری از افراد به خصوص بانوان امری مهم به شمار می‌روند.

استفاده از جواهرات می‌تواند بر روی ظاهر و استایل افراد تاثیر زیادی داشته باشد بنابراین به صورت درست و در جایگاه مناسب خود باید استفاده شود.

به عبارتی دیگر استفاده نادرست از انواع زیورآلات سبب ناهماهنگی در ظاهر و یا استایل افراد می‌شود. در صنعت مد و فشن نیز جواهرات همواره مورد توجه بوده و بسیاری از افراد در این حوزه بر این باورند که در استفاده از این زیورآلات هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید انواع زیورآلات را با یکدیگر ترکیب کنید.

اما سبک زیورآلات ساده چیست و چگونه از آن استفاده نماییم؟ ما این بار و در این مطلب قصد داریم در ارتباط با جواهرات مینیمال و معرفی این سبک از اکسسوری و همچنین روش ست کردن و استفاده صحیح از این زیورآلات صحبت کنیم.

پس در ابتدا توضیحی مختصر درباره این سبک از جواهرات داشته باشیم. پس اگر شما نیز از طرفداراین این سبک هستید در ادامه ما را همراهی فرمایید.

آشنایی با طلا و جواهرات مینیمال

طلا و جواهرات مینیمال

 

تعریف اکسسوری و جواهرات مینیمال

در حقیقت جواهرات مینیمال مدل‌هایی از زیورآلات ظریف و ساده‌ای هستند که بسیاری از افراد به صورت روزانه در خانه، محیط‌کار و یا دورهمی و مهمانی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

این زیورآلات معمولا در اندازه‌های کوچک و به صورت یک رنگ و فاقد هرگونه زرق و برقی هستند. برخلاف و در نقطه مقابل این سبک از این زیورآلات، جواهرات سبک اگزوتیک و پرزرق و برق قرار دارند که به دلیل اندازه درشت و نگین‌های بزرگ کل استایل را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

اما اکسسوری‌های مینیمال سبب جذابیت و تکمیل کننده استایل افراد هستند. از جمله ویژگی‌های این نوع زیورآلات این است که هیچ‌گاه قدیمی نشده و یا از مد نمی‌افتند.

شما می‌توانید این طرح از اکسسوری‌ها را با هر نوع لباس به سادگی ست نمایید. همچنین به دلیل ظرافت استفاده دائم از آن‌ها شما را خسته و یا اذیت نخواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های این سبک از زیورآلات این است که معمولا قیمتی پایین‌تر داشته و با هر مبلغی می‌توانید آن‌ها را خریداری و استفاده نمایید. در ادامه شما را با انواع این سبک از اکسسوری‌ها آشنا خواهیم کرد.

 

انواع جواهرات مینیمال کدامند؟

همانطور که بیان کردیم جواهرات مینیمال زیورآلات ظریف و کاربردی هستند که بسیاری از ما روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

سادگی از جمله مواردی است که سبب محبوبیت بیشتر این نوع اکسسوری به خصوص در میان جوانان شده است. در ذیل به معرفی محبوب‌ترین این زیورآلات می‌پردازیم.

 

  • گردنبندهای مینیمال

گردنبندهای مینیمال، گردنبندهای ظریف و یا زنجیرهای ظریف به همراه یک آویز کوچک هستند که دارای طراحی ساده و شیکی هستند.

انواع گردنبند طلا ظریف هم برای استفاده در مهمانی و هم برای استفاده روزانه مناسب هستند. گردنبندهای چند لایه به سبک مینیمال جذابیت بسیاری خواهند داشت و از جمله زیورآلات ترند در سال 2021 به شمار می‌روند.

با خرید آنلاین گردنبند طلا به سادگی می‌توانید تنوع بیشتری از این نوع گردنبندها را مشاهده کرده و در زمانی کوتاه سفارش خود را ثبت و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

اکسسوری مینیمال و انواع آن

گردنبند سبک مینیمال

 

  • دستبندهای ظریف سبک مینیمال

از جمله دیگر زیورآلات مینیمال محبوب در میان بانوان و آقایان دستبندهای مینیمال هستند که محبوبیت زیادی در میان افراد دارند.

سادگی و ظرافت از جمله مهمترین ویژگی این دستبندها است. به همین ترتیب انواع دستبند طلا ظریف زنانه و مردانه با نگین‌ها و سنگ‌های ریز و یا مدل‌هایی فاقد نگین در این گروه از اکسسوری‌ها جای دارند.

انواع دستبندهای چرمی، مرواریدی با قطعات ظریفی از طلا نیز در این دسته جای دارند.

 

  • انواع گوشواره به سبک مینیمال

یکی دیگر از جواهرات مینیمال که در میان بانوان محبوبیت زیادی دارند گوشواره‌های این سبک هستند. این مدل گوشواره‌ها معمولا دارای مدل‌های ساده و بدون زرق و برق بوده و در اندازه‌های کوچک طراحی می‌شوند.

انواع گوشواره حلقه ‌ای، گوشواره‌های ظریف و کوچک میخی و همچنین گوشواره‌ vancleef از نمونه‌های گوشواره مینیمال جذاب و پرطرفدار هستند که بسیاری از افراد به صورت روزانه در خانه و محیط کار و انواع دورهمی‌ها از آن استفاده می‌کنند.

انواع مدلهای جواهرات مینیمال

گوشواره میخی سبک مینیمال

 

  • انگشترهای ظریف مینیمال

انگشترها نیز از جمله اکسسوری‌های مینیمال پرطرفدار هستند. انواع انگشترهای ساده ظریف، حلقه‌های رینگ، انگشترهای تک نگین کوچک و مدل‌هایی با اشکال هندسی در این گروه از زیورآلات قرار دارند.

کاربرد این نوع زیورآلات نیز در هر محیطی مانند دانشگاه، محیط کار، خانه و یا مهمانی‌ها برای همه آشکار است. انگشترهای ظریف محبوب و پرطرفدار کارتیه، ون کلیف و تیفانی نیز در این گروه قرار دارند.

 

نحوه ست کردن جواهرات مینیمال با استایل

شما می‌توانید انواع جواهرات مینیمال را نیز مانند سایر اکسسوری‌های خود با استایل و یا لباس خود ست نمایید. بدین ترتیب می‌توانید این زیورآلات را به صورت تک و یا با یکدیگر ترکیب نمایید.

استفاده از دو و یا سه ردیف زنجیر ظریف به صورت لایه لایه به عنوان گردنبند، ست کردن چند دستبند در کنار یکدیگر و یا استفاده تک و یا همزمان از چند انگشتر می‌توان استایل مینیمال شما را جذاب‌تر کند.

همچنین می‌توانید از انواع سرویس طلا و یا نیم‌ست‌های مینیمال که دارای سبکی ظریف هستند استفاده نمایید. بهتر است در این سبک از زیورآلات از رنگ‌های یکسان استفاده کنید تا استایل مینیمال شما زیباتر به نظر برسد.

به بیانی دیگر بهتر است از طلاهای یک رنگ استفاده کنید. اما با توجه به دنیای مد و فشن هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ‌ها برای زیورآلات وجود نداشته و شما می‌توانید از انواع اکسسوری مینیمال در طرح و رنگ دلخواه استفاده و یا آن‌ها را با یکدیگر ترکیب نمایید.

نحوه ست کردن جواهرات مينيمال

ست کردن جواهرات مینیمال

 

 

خرید انواع جواهرات و اکسسوری مینیمال از فروشگاه راف گلد

در این مقاله در ارتباط با جواهرات مینیمال و انواع این زیورآلات و همچنین روش استفاده و ست کردن آن صحبت کردیم.

این سبک از زیورآلات با توجه به ظرافت و قیمت مناسب انتخابی شایسته و زیبا برای یک هدیه خواهد بود. فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد جدیدترین مدل‌های زیورآلات به سبک مینیمال از جمله انواع دستبند طلا ظریف، گوشواره، گردنبند و انگشتر مینیمال را در وب سایت اینترنتی خود به نمایش گذاشته است.

با خرید آنلاین از راف گلد علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه از آفرهای ویژه خریدهای اینترنتی نیز‌ استفاده کنید و خریدی مقرون‌به صرفه داشته باشید.

این گالری تمامی محصولات خود را با قیمت مناسب و اجرت ساخت پایین به همراه فاکتور معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد.

با خرید اینترنتی از راف گلد خریدی هوشمندانه و لذت‌بخش را تجربه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست