قوانین و اصول ست کردن دستبند مردانه متناسب با استایل آقایان

همانطور که می‌دانید دستبندهای طلا از جمله محبوب‌ترین زیورآلات در میان خانم‌ها و آقایان به شمار می‌روند که در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون طراحی و به فروش می‌رسند. همچنین اصول ست کردن دستبند مردانه این روزها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

در دنیای امروزی همه افراد از جمله بانوان و آقایان از انواع مختلف اکسسوری استفاده می‌کنند. در حقیقت اکسسوری‌ها وسایلی به غیر از پوشاک هستند که برای زینت دادن به ظاهر و استایل افراد به کار می‌روند.

یکی از انواع اکسسوری‌ها زیورآلات هستند که در صنعت مد و فشن نیز جایگاهی ویژه پیدا کرده و کاربرد زیادی دارند. طلا و جواهرات از بهترین زیورآلات هستند که به دلیل کیفیت و ارزش بالا از زمان‌های گذشته تا کنون مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

ما در این مطلب قصد داریم در ارتباط با اصول ست کردن دستبند مردانه، اصول و نکات مهم آن صحبت نماییم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

اصول ست کردن دستبند مردانه

دستبندهای مردانه همانطور که بیان کردیم از اکسسوری‌های جذاب برای آقایان هستند که به استایل آن‌ها زیبایی خاصی خواهد بخشید.

البته در استفاده از این زیورآلات باید دقت و نکاتی رعایت شود که علاوه بر زیبایی استایل مردانه نیز حفظ شود.

توجه به نوع استایل، پوشش رسمی و یا اسپرت، توجه به زیورآلات دیگر و حتی مکان و محیطی که در آن واقع هستید را برای پوشیدن دستبند مردانه باید در نظر گرفت. در ادامه به بررسی مهمترین اصول و نکات آن خواهیم پرداخت.

 

  • انتخاب دستبند مردانه متناسب با استایل

یکی از مهمترین و در عین حال اساسی‌ترین اصول ست کردن دستبند مردانه توجه به استایل و اندام فرد است. اگر دارای استایلی درشت هستید بهتر است از زیورآلات و یا دستبند طلا ظریف استفاده نکنید.

همچنین اگر دارای اندامی ظریف و لاغر هستید دستبندهای درشت و پهن برای شما مناسب نخواهد بود. توجه به اندازه مچ دست از عوامل مهمی است که باید برای خرید این محصولات در نظر بگیرید، زیرا دستبندهای درشت برای افرادی که مچ ظریفی دارند استایلی نامناسب را ایجاد خواهد کرد.

 

  • پوشیدن دستبند مردانه با توجه به محیط

از جمله دیگر موارد مهم در پوشیدن دستبند مردانه توجه به محیطی است که قرار است در آن حاضر شوید. اگر قصد رفتن به یک مهمانی رسمی و یا یک جلسه کاری را دارید بهتر است از انواع دستبندهای کلاسیک و ساده فلزی استفاده نمایید.

اما اگر قصد رفتن به یک مهمانی کوچک و یا یک دورهمی را دارید بهتر است از مدل‌های دستبند اسپرت مانند انواع دستبند چرمی مردانه و یا انواع دستبند مهره‌ای استفاده نمایید.

 

  • استفاده تعداد مناسب برای دستبندهای ترکیبی

دستبندهای ترکیبی و یا استفاده همزمان از چندین دستبند مدتی است که به یک ترند تبدیل شده و آقایان جوان بسیاری از طرفداران این سبک هستند.

بدین ترتیب انواع دستبندهای فلزی، مهره‌ای و یا چرمی در کنار یکدیگر استفاده می‌شود.

 

از جمله نکات مهم در پوشیدن این سبک از دستبندها استفاده از تعداد مناسب دستبند و همچنین استایل اسپرت است. بهتر است در نهایت دو الی سه دستبند را در کنار هم با یکدیگر ست نمایید.

 

  • ست کردن دستبند مردانه با ساعت

اصول ست کردن دستبند با ساعت برای آقایان همواره جذاب خواهد بود. در حقیقت استفاده از یک و یا دو دستبند در کنار ساعت مردانه جذابیت بسیاری به استایل آقایان خواهد بخشید.

دقت داشته باشید برای این کار حتما دستبند اسپرت را در کنار ساعت های اسپرت با بند چرمی و همچنین انواع دستبندهای کلاسیک مانند دستبند طلا کارتیه را در کنار یک ساعت فلزی کلاسیک استفاده نمایید.

 

  • ست کردن دستبند با توجه به رنگ پوست

رنگ پوست از جمله نکات مهم دیگر برای اصول ست کردن دستبند مردانه است. اگر رنگ پوست شما تیره است بهتر است از انواع دستبندهای طلا با رنگ زرد استفاده نمایید.

و اگر دارای رنگ پوستی روشن هستید، انواع دستبند طلا با رنگ سفید جلوه بیشتری به دستان و استایل شما خواهد بخشید. البته اگر رنگ پوست شما خنثی است هر رنگ از طلا زیبایی بسیاری به شما خواهد بخشید.

 

  • توجه به جنس دستبند

همانطور که می‌دانید دستبندهای طلا در مدل‌ها و جنس‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. دستبندهای فلزی، دستبندهای چرمی و مهره‌ای، طنابی، کنفی و …. برای ست کردن دستبند مردانه به جنس آن توجه کنید.

در حقیقت انواع دستبندهای فلزی مانند دستبند کارتیه و تیفانی برای آقایانی که کت و شلوار می‌پوشند مناسب بوده و انواع دستبندهای چرمی و مروارید مناسب برای افرادی است که بیشتر از لباس‌های اسپرت و غیر رسمی استفاده می‌کنند.

 

خرید آنلاین انواع دستبند طلا مردانه از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

با توجه به پاندمی کرونا در بسیاری از جوامع، خریدهای اینترنتی رونق بسیاری پیدا کرده است. صرف نظر از صرفه‌جویی در زمان و هزینه، با خرید آنلاین دسترسی آسان‌تر و مدل‌های متنوع و جدیدتری از انواع محصولات را مشاهده خواهید کرد.

طلا و جواهرات نیز از این امر مستثنی نبوده و بدین ترتیب در زمانی کوتاه می‌توانید خرید خود را انجام دهید. با خرید آنلاین همچنین از تخفیفات و آفرهای خریدهای اینترنتی نیز بهره‌مند خواهید شد.

اما دقت داشته باشید از فروشگاه‌های معتبر دارای نماد الکترونیکی و با ارائه فاکتور رسمی طلا و جواهرات خرید خود را انجام دهید.
در این مقاله در ارتباط با اصول ست کردن دستبند مردانه و اصول و نکات مهم آن صحبت کردیم.

اگر شما نیز قصد خرید انواع زیورآلات از جمله دستبندهای طلا مردانه را دارید، بهتر است فروشگاه راف گلد را به شما معرفی نماییم.

این گالری تنوع بسیاری از انواع دستبندهای مردانه مانند دستبندهای مهره‌ای، چرمی و فلزی را در وب سایت خود به فروش می‌‌رساند.

فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد تمامی محصولات خود را با قیمت مناسب و همچنین اجرت ساخت پایین به مشتریان ارائه خواهد داد. همین حالا سفارش خود را ثبت و آن را در زمانی کوتاه درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست