النگو در دست چپ یا راست؟

یکی از این زیورآلات النگوها هستند که خانم‌ها علاقه خیلی زیادی به آن دارند.این اکسسوری همان طور که قبلا بیان کردیم در مدل و طرح های متنوعی طراحی و تولید شده و برای همه سنین مناسب هستند. از جمله چالش‌هایی که همواره در میان بانوان وجود دارد این است که خیلی‌ها نمی‌دانند که النگو در دست چپ یا راست خود قرار دهند.

در گذشته نیاکان‌ ما با توجه به آناتومی متفاوت زنان و مردان بر این باور بودند که خانم‌ها باید النگو یا زیورآلات دیگر را در دست راست خود و مردان باید آن را در دست چپ خود بیاندازند.

در مقالات پیشین در ارتباط با راهنما خرید النگو صحبت کردیم. اکنون ما در این مقاله قصد داریم پاسخ این چالش را به شما بدهیم.

همچنین نکاتی دیگر در ادامه بیان خواهیم کرد که در این چالش به شما کمک نماید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 االنگو را در دست راست یا چپ بیندازیم

 

النگو را در دست راست یا چپ بیاندازیم؟

اکنون این سوال پیش می‌آید که النگو در دست چپ یا راست قرار گیرد؟

برای این‌که بتوانید انتخابی شایسته از انداختن النگو در دستان خود داشته باشید بهتر است اصول و نکات ذیل را در نظر بگیرید. در ادامه این موارد را به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

 

  • احساس رضایت فردی

در حقیقت کسی که از النگو استفاده می‌‌کند در اولین مرحله باید ببیند در کدام از این دو حالت یعنی دست راست و یا چپ خود احساس رضایت و راحتی بیشتری دارد.

 

  • توجه به سایر زیورآلات

از جمله موارد دیگر در انداختن النگو توجه به سایر زیورآلات است. اگر از زیورآلات خاصی مثل دستبند و یا ساعت استفاده می‌کنید بهتر است النگو را در دست راست خود بیندازد چون معمولاً ساعت یا دستبند را در دست چپ می‌اندازند.

 

  • توجه به نوع استفاده از النگو

اگر شخصی از النگو به طور مداوم در روز استفاده می‌‌کند بهتر است النگو را در دست چپ بیندازد. زیرا بیشتر کارها با دست راست انجام شده و این کار سبب می‌شود آسیب کمتری به النگو وارد شود.

البته این امر برای افراد چپ دست متفاوت خواهد بود. به عبارتی دیگر اگر شخصی که از النگو استفاده می‌کند راست دست باشد بهتر است النگو را در دست چپ و اگر چپ دست باشد بهتر است النگو را در دست راست بیندازد .

النگو را در کدام دست بیندازیم

 

نکاتی برای جلوگیری از شکستن النگو و مراقبت از آن

ما در این قسمت از مقاله النگو در دست چپ یا راست قصد داریم نکاتی را برای جلوگیری از شکستن النگو و روش های مراقبت از آن را برای شما بیان کنیم .در ذیل این موارد را به صورت مختصر نام می‌بریم.

بهتر است از این اکسسوری تنها در موقعیت‌ها و روزهای خاص مانند مجالس عروسی و مهمانی و یا دورهمی‌ها استفاده کنیم .زیرا استفاده مداوم و طولانی مدت باعث کدر شدن و تغییر رنگ آن می‌شود.

در هنگام انجام کارهای روزمره خانه مانند ظرف شستن بهتر است زیورآلات خود را از دست خارج نمایید. زیرا استفاده از مواد شوینده ممکن است سبب تغییررنگ النگو و یا کدر شدن آن شود.

در هنگام کار یا ورزش بهتر است النگو را از دست خارج کرده و احتیاط کنیم.

در هنگام درآوردن النگو از دست به آرامی و روش های اصولی عمل کرده تا از شکستن و یا خم شدن آن جلوگیری کنیم.

راهنمای خرید النگو طلا که باید به آن توجه کنید.

در راستای مقاله النگو در دست چپ یا راست، نکاتی که قبل خرید این زیورآلات باید بدان توجه کنیم را نیز برای شما بیان خواهیم کرد.

 

  • مدل النگو با توجه به بودجه

اولین نکته با توجه به طرح و مدل النگو، قیمت و بودجه شما است. همانطور که می‌دانیم النگو دارای طرح و مدل های مختلفی است، النگو زنانه با نگین که بر زیبایی طلا می‌افزاید که معمولا دارای قیمت بالایی است.

اما مدل‌های دیگر النگو زنانه بدون نگین هستند که معمولا قیمتی پایین تر دارند. بنابراین قبل از خرید نوع النگو و بودجه خود را در نظر بگیرید.

النگو درست دست راست یا چپ باشد؟

 

  • موقعیت استفاده از النگو

از جمله نکات مهم دیگر در هنگام خرید این اکسسوری توجه به موقعیت است.

در حقیقت باید موقعیت استفاده النگو را مشخص کنیم و برای مناسبت های خاص و انواع مهمانی ها از النگو های نگین‌دار و پرزرق و برق ویا جواهراستفاده نماییم.

اما اگر می‌خواهید به طور مداوم از النگو در روز استفاده کنید بهتر از النگو‌های ساده وظریف استفاده نمایید.

  • توجه به سایز النگو

در هنگام خرید این اکسسوری حتما به سایز و اندازه آن توجه کنید. به عبارتی دیگر النگو را متناسب با اندازه دست خود انتخاب نمایید.

انتخاب نادرست اندازه می‌تواند به دلیل تنگ بودن النگو به دست شما آسیب رسانده و یا به دلیل بزرگ بودن بشکند و یا حتی گم شود.

استفاده از النگو در دست راست یا چپ

خرید آنلاین انواع النگو طلا و جواهر از فروشگاه راف گلد

اکنون که دانستید النگو در دست چپ یا راست خود قرار دهید، بهتر است با خرید آنلاین و مزایای خرید اینترنتی نیز آشنا شوید. شما زمانی از خرید خود راضی هستید که النگویی مطابق با سلیقه، نیاز و بودجه خود انتخاب نمایید.

در خرید حضوری تنوع محصولات کم بوده و ممکن است هیچ کدام مورد پسند شما واقع نشود. اما با خرید آنلاین النگو طلا تنوع وحق انتخاب بیشتری خواهید داشت.

از جمله مزایای دیگر خرید آنلاین این است که شما می‌توانید اطلاعات بیشتر و جامع‌تری از النگو پیدا کرده و همچنین از جدیدترین مدل های النگو دیدن و یا خرید نمایید.

فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد تنوع بسیاری از انواع زیورآلات از جمله النگوهای مختلف را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است.

با خرید آنلاین از این گالری در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده و محصولات را با قیمت مناسب و اجرت ساخت پایین و به همراه فاکتور معتبر خریداری نمایید. همین حالا و با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید.

با راف گلد به سادگی و هوشمندانه خرید کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست