النگو فنری بهتر است یا خشک؟ مقایسه دو نوع پرطرفدار النگو

همه ما از دوران کودکی تا کنون با النگو آشنایی داشته و یا از آن استفاده کرده ایم. دایره ای بدون قفل که با رد کردن از میان انگشتان بر روی دست و مچ قرار می‌گیرد و زیبایی به دستان می‌دهد. انتخاب بین النگو فنری یا خشک هواره یکی از دوراهی های علاقه مندان به النگو بوده است.

النگو طلا زنانه از جمله پرکاربردترین و محبوب ترین زیورآلات در میان بانوان است. انواع مختلفی از النگو در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی و در فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورد.

در سال‌های اخیر شاهد مدل‌های جدید و تنوعی از النگوهای دستبندی هستیم که تفاوت زیادی با النگوهای قدیمی دارد که در میان بانوان جوان بیشتر طرفدار دارد.

البته مدل‌های جدید النگو به همان سبک قدیم همواره پابرجا و مشتریان خاص خود را دارد. در این مطلب قصد داریم در ارتباط با خرید و انتخاب النگو فنری یا خشک و مزایا و معایب آن صحبت نماییم. پس برای آشنایی بیشتر در ادامه این مطلب با راف گلد همراه باشید.

النگو فنری طلا به دلیل انعطاف پذیری در مقابل کج شدن و شکسنم مقاوم است

تعریف النگو فنری و خشک

راهنما خرید النگو طلا به شما کمک میکند المان های مختلف در هنگام خرید این اکسسوری را در نظر بگیرید. قبل از اینکه در ارتباط با النگو فنری یا خشک و همچنین اینکه کدام بهتر است صحبت نماییم بهتر است ابتدا بدانیم منظور از النگو خشک و همچنین النگو فنری چیست و با مزایا و معایب آن‌ها نیز بیشتر آشنا شویم.

النگو فنری و مزایا و معایب آن

النگو فنری در حقیقت اصطلاحی است که برای النگوهای منعطف به کار می‌رود. به عبارت دیگر النگوهایی که وقتی به آن‌ها فشار وارد می‌کنید حالتی بیضی شکل به خود گرفته و با رها کردن و کم کردن فشار به حالت قبل باز می‌گردند.

این مدل‌ها به دلیل انعطاف پذیر بودن نسبت به سایر النگوهای دیگر احتمال شکسته شدن کمتری دارند. به همین دلیل برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند از مدل‌های فنری برای دوام بیشتر استفاده نمایند.

در هنگام خرید این نوع النگو دقت نمایید تا وزن فنر بر روی وزن طلا محاسبه نگردد. به بیانی دیگر با خرید از فروشگاه‌های معتبر وزن فنر را از وزن طلا کم نمایید.

از جمله مزایای دیگر این نوع النگو وجود طرح‌های متنوع و جدید اشاره نمود که معمولا به صورت تکی کاربرد دارند. مدل‌های النگوهای دستبندی بیشتر از نوع فنری هستند که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

النگوی فنری طلا برای استفاده روزانه مناسب ایت.

النگو خشک و مزایا و معایب آن

النگوهای خشک قابلیت انعطاف پذیری ندارند و همواره و حتی با ایجاد فشار نیز فرم دایره‌ای شکل خود را حفظ می‌کنند . این مدل‌ها نسبت به مدل فنری احتمال شکسته شدن بیشتری دارند.

البته مدل‌های ضخیم و محکم این نوع النگوها به سادگی شکسته نمی‌شود. این النگوها بیشتر به تعدادهای چندتایی در کنار هم قرار می‌گیرند و از نوع کلاسیک هستند. النگو خشک یک انتخاب ایده آل برای علاقه مندان به استایل کلاسیک است.

در النگوهای خشک، فنری به کار نرفته است بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید از انواع گالری‌ها خریداری نمایید. النگوهای خشک از گذشته تا به امروز طرفداران خاص خود را دارد. به دلیل انعطاف پذیر نبودن النگو های خشک رعایت اصول مربوط به جلوگیری از شکستن النگو ضروری است.

النگوهای خشک به دلیل عدم استفاده از فنر در آنها ممکن است هنگام درآوردن النگو از دست شما را به زحمت بیاندازند برای خارج کردن النگو از دست بدون آسیب به دست و النگو مقاله راف گلد در این باره میتواند برای شما راهگشا باشد.

النگو طلا فنری نسبت به النگو خشک مقاومت بیشتری دارد.

النگوی فنری بهتر است یا خشک؟

اکنون که با این دو نوع النگو و مزایا و معایب آن آشنا شدید این سوال پیش می‌آید النگو فنری یا خشک کدام بهتر است و کدام را خریداری کنم؟

خرید النگو نیز مانند سایر اکسسوری‌ها و زیورآلات دیگر در مرحله اول سلیقه‌ای و بستگی به استایل شخصی هر فرد دارد. اگر به دنبال مدل‌های اسپرت و نوین و همچنین تنوع و دوام بیشتر هستید النگو فنری مناسب شما است.

اما اگر به دنبال سبک کلاسیک و سنتی النگو هستید مدل خشک انتخاب شایسته‌ای برای شما خواهد بود. بنابراین با توجه به سلیقه شخصی و همچنین مزایا و معایبی که در بالا بیان کردیم می‌توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

هم چنین برای دانستن نکاتی در باره راهنمای مراقبت از النگو مقاله راف گلد در این باره را از دست ندهید.

قیمت النگو فنری طلا تفاوت چندانی با النگو خشک ندارد.

خرید آنلاین انواع النگو طلا از فروشگاه راف گلد

برای خرید انواع النگو فنری یا خشک می‌توانید از ویترین آنلاین فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد دیدن فرمایید. این فروشگاه با تنوع بی‌نظیری از جدیدترین مدل‌های النگو از جمله النگوهای فنری، دستبندی، طرح های جدید النگو خشک و همچنین النگوهای سنتی گزینه‌ای مناسب برای خرید انواع طلا و جواهرات است.

همچنین راف گلد برای خرید بهتر شما مقاله ای با عنوان “سیر تا پیاز آنچه باید درباره خرید النگو طلا بدانید” منتشر کرده است، که توصیه می کنیم حتما قبل از خرید آن را بخوانید.

گالری راف گلد همچنین جدیدترین زیورآلات دیگر مانند انگشتر، گردنبند، سرویس طلا و دستبند را نیز با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد. با دریافت فاکتور معتبر از این فروشگاه با خیالی آسوده خریدهای خود را به صورت آنلاین و در مدت زمانی کوتاه انجام دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست