راهنمای خرید انواع گردنبند طلای زنانه

طلا و جواهرات از دیرباز تا کنون محبوب همه بانوان بوده است. در دنیای امروزی زیورآلات مختلفی با استفاده از این فلز گران‌بها ساخته می‌شود. در میان انواع طلا و جواهرات گردنبند اولین زیورآلاتی است که خودنمایی می‌کند و همه بانوان از طرفداران همیشگی آن هستند. انواع مدل‌های گردنبند طلا بسیار متنوع است و هر شخصی با هر سلیقه‌ای و هر قیمتی می‌تواند مدل گردنبند دلخواه خود را پیدا کند.

گردنبندهای زنانه در همه اشکال و اندازه هاب گوناگون و همچنین برای هر سبک و بودجه ای طراحی و تولید می‌شوند. هر فردی با توجه به استایل و نوع پوشش شخصی خود می‌تواند انواع مدل های گردنبند را انتخاب نماید. اما اکنون و در این مطلب ما قصد داریم در ارتباط با انواع گردنبند و مدل های جذاب آن صحبت نماییم که شاید بسیاری از شما با این مدل‌ها آشنایی نداشته باشید، پس در ادامه مطلب با این موضوع جذاب ما همراه باشید.

انواع گردنبند، مدل و اشکال آن چیست؟

انواع مدل های گردنبند طلا و جواهر

همانطور که بیان کردم انواع گردنبند در طرح ها و مدل هایی متنوع طراحی شده و در فروشگاه های مختلف نمونه های آن به چشم می‌خورند. اکنون و در ذیل به معرفی محبوب‌ترین مدل های این اکسسوری می‌پردازیم.

  • گردنبند چوکر یا طوق

یکی از انواع مدل های جذاب گردنبند طلای زنانه نمونه های چوکر یا طوق است. این مدل کوتاه‌ترین نوع گردنبند بوده که دور گردن قرار می‌گیرد و دارای اندازه ای تقریبا 40 سانتی متر است. به عبارتی دیگر این نوع از زیورآلات به گردن می‌چسبد. این مدل از گردنبند ترکیبی از طلا با چرم و یا روبان با آویز طلا است و برخی دیگر به صورت کامل از فلز طلا ساخته شده است. این مدل معمولا برای لباس‌هایی با یقه گرد و دکلته مناسب خواهد بود. گردنبندهای چوکر در میان بانوان جوان طرفداران زیادی دارند.

  •  گردنبند پرنسسی

این گردنبند معمولا از سنگ ها و جواهراتی گران‌بها ساخته می‌شود . در ساخت این زیورآلات از انواع سنگ‌های براق و درشت استفاده شده و زیبایی و جذابیت بسیاری دارد. این مدل معمولا برای جشن ها و مهمانی‌های خاص مناسب خواهد بود. گردنبند پرنسسی معمولا در اندازه های 45 سانتی متر ساخته می شود.

  • گردنبند اپرا

یکی دیگر از انواع گردنبند که در میان بانوان جوان محبوبیت زیادی دارد گردنبند اپرا است. این گردنبند به صورت تک رشته ای و یا دو رشته ای مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر بر روی مانتو و لباس ها کاربرد دارد. اندازه این زیورآلات معمولا بین 75 تا 90 سانتی متر است و گاهی به شکل ساده و برخی به صورت دو لایه مورد استفاده قرار می‌گیرد. گردنبندهای اپرا به گردنبندهای رولباسی نیز شهرت دارند.

  • آشنایی با انواع گردنبند؛ گردنبند متینه

این نوع از گردنبند که متینه نام دارد از مدل های گردنبندهای اپرا کمی کوتاه تر است و معمولا اندازه ای بین 55 تا 60 سانتی متر دارند. از مزایای این گردنبند این است که به سادگی با انواع لباس به خصوص لباس های رسمی سازگار و ست خواهد شد.

  •  گردنبندهای جواهر

یکی از زیورآلات محبوب و البته گران قیمت انواع گردنبندهای جواهر هستند که در مقابل دسته گردنبند بدون نگین قرار میگیرند. این اکسسوری معمولا با سنگ های گران بها مانند برلیان، الماس، یاقوت، زمرد و … ساخته شده و بسیار جذاب هستند و درخشندگی زیادی نیز دارند. نگهداری این نوع از زیورآلات بسیار حساس بوده و تمیز کردن طلا در خانه برای این سبک از زیورآلات مناسب نیست. این مدل در اندازه های متفاوت و در رنگ‌های گوناگون طراحی می‌شوند.

  • آشنایی با انواع گردنبند؛ گردنبندهای زنجیری

یکی دیگر از انواع گردنبند طلا می‌توان به مدل های گردنبند زنجیری اشاره کرد. این مدل معمولا در اندازه ها و سایزهایی گوناگون طراحی می‌شوند و از زنجیره هایی به هم پیوسته تشکیل شده اند. انواع مدل های جذاب گردنبند کارتیه در این گروه جای دارند. اگر این سبک از زیورآلات شما شکسته و پاره شد نگران نباشید، تعمیر گردنبند در خانه برای این نوع از گردنبندها مناسب و به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود.

 

گردنبند های زنجیره یکی از محبوب ترین انواع گردنبند است

  •  گردنبند لاریات

نوع دیگر از گردنبندهای بسیار جذاب و مدرن گردنبند لاریات می باشد.این نوع گردنبند با طراحی خاص خود نظر بیشتر افراد را به خود جلب کرده است. این گردنبند زیبا قفل ندارد و انتهای آن به روشهای متفاوتی به هم گره می خورد و همین گره ها باعث جذابیت بیشتر گردنبند لاریات می شود.

  •  گردنبند آویزی

از جمله گردنبندهایی که بسیاری از بانوان به صورت دائم از آن استفاده می‌کنند گردنبندهای آویزی هستند. در حقیقت این گردنبند یکی از پرطرفدارترین از انواع زیورآلات می باشد. گردنبند آویزی در هر سایز و اندازه ای ساخته می‌شود. تنوع مدلهای جذاب گردنبندهای آویزی به شکلی است که شما می‌توانید آن را در هر جایی از جمله خانه، مهمانی، دورهمی ها و مراسم های گوناگون مورد استفاده قرار دهید.

گردنبند آویزی یکی از پرفروش ترین انواع گردنبند است

خرید آنلاین انواع گردنبند طلا از گالری طلا و جواهرات راف گلد

ما در این مقاله در ارتباط با انواع گردنبند صحبت کردیم و به معرفی مدل های پرطرفدار گردنبند پرداختیم. اکنون بهتر است شما را با فروشگاه راف گلد نیز آشنا نماییم. در حقیقت هم اکنون می‌توانید برای خرید آنلاین انواع زیورآلات از جمله دستبند، زنجیر ،خرید آویز طلا، خرید گردنبند طلا زنانه ظریف، گوشواره و همچنین سایر اکسسوری های دیگربه وب سایت فروشگاهی راف گلد مراجعه نمایید. این فروشگاه تنوع بسیاری از انواع مدل های گردنبند را در سایت خود به نمایش گذاشته است. با خرید اینترنتی از این گالری علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه از آفرهای ویژه خریدهای اینترنتی نیز بهره مند شوید. از مزایای خرید از این گالری اجرت ساخت پایین برای همه زیورآلات و همچنین قیمت مناسب محصولات است. با راف گلد به آسانی و هوشمندانه خرید نمایید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست