برند فرد ستاره درخشان دنیای طلا و جواهرات با ریشه‌ای آرژانتینی

طلا و جواهرات از دیرباز تا کنون در بین مردم محبوبیت زیادی داشته است. در گذشته جواهرات نشان از موقعیت اجتماعی افراد می‌دانند و در دنیای امروزی انواع برندهای معروف طلا و جواهر وجود دارند که به دلیل مد بودن و برای داشتن ظاهری شیک از آن استفاده می‌شود.

با اینکه برندهای طلا و جواهر قیمت بالایی دارند، تقاضا برای آنها بسیار زیاد است. برندهای طلا و جواهرات با توجه به طراحی خاص خود، شهرت جهانی پیدا کرده‌اند و در دسته جواهرات گران‌قیمت قرار گرفته‌اند.

بسیاری از مردم دوست دارند برای اینکه ظاهری منحصر به فرد و جذاب داشته باشند، از این نوع جواهرات استفاده کنند. هر یک از این برندها ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

معرفی برندهای طلا و جواهر از مطالبی است که هر شخصی به شنیدن آن علاقه نشان می‌دهد. بیشتر برند سابقه‌ای غنی و بسیار طولانی دارند.

برندهای بزرگی و معروفی در دنیا وجود دارند که با طراحی و تولید جواهرات گران‌قیمت شهرت جهانی پیدا کرده‌اند و بسیاری از افراد به خصوص سلبریتی‌ها تمایل دارند که طلا و جواهر خود را از این برندهای معروف خریداری نمایند.

یکی از این انواع برند فرد می‎‌‌باشد که از برندهای بسیار موفق طلا و جواهر در پاریس است. ما می‌خواهیم در این مقاله با معرفی برند فرد شما را با آن آشنا کنیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

برند طلا و جواهرات فرد

نحوه شکل گیری برند فرد

ساموئل فرد در سال 1908 در آرژانتین متولد شد که در خانواده‌ای به دنیا آمد که با الماس، مروارید و سنگ های رنگی سروکار داشتند.

او علاقه زیادی به مرواریدهای پرورشی داشت و به عنوان یک متخصص در این زمینه شناخته شد. طرح های ساموئل فرد از نورخورشید و دریا الهام گرفته شده، و به یک برند جهانی معروف شد.

مرواریدهای پرورشی او به رنگ های صورتی و کرم امروزه به عنوان Fred Color شناخته می‌شود. الماس، مروارید و سنگ های چند رنگ سرنوشت او را رقم زد.

ساموئل فرد به عنوان طراح جواهرات با برند Fred of paris قطعات جذاب و خیره کننده ای را که از تجربیات خود و محیط اطرافش الهام می‌گرفت ساخت. به همین دلیل توانست طرح های جواهراتی را ایجاد کند که در صنعت مد و به طور تصادفی در صنعت فیلم تاثیرگذار شود.

امروزه برند فرد عشق بی چون و چرای موسس خود را به نور و رنگ خورشید با خلاقیت های بی‌نظیرش ستایش می‌کند و چون آفتاب بر صنعت طلا و جواهرات می‌درخشد.

ساموئل فرد اعتقاد داشت که جواهرات بخشی از زندگی روزمره هستند، به همین دلیل تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفت. او به سرعت پیشرفت کرد و در سال 2020 جواهرات او در شهر پاریس بسیار معروف شد.

استفاده خلاقانه و هنرمندانه در تمام مجموعه‌های فرد به چشم می‌خورد. مجموعه محصولات فرد که شامل دستبند، انگشتر، گوشواه و گردنبند می‌باشد و در اندازه، شکل، رنگ و طراحی آن تمام دقت خود را به کار برده و به همین دلیل مورد علاقه افراد قرار گرفته است.

برند فرد به دلیل زیبایی منحصر به فردش و هنرهای بی رقیبش بسیار مورد توجه واقع شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی برند فرد و محصولات آن، دوره شکوفایی این برند را برای شما بازگو کنیم.

نحوه شکل گیری برند فرد

پیشرفت برند فرد

محصولات این جواهر ساز فرانسوی در سال 2020 به اوج خود رسید که دوران پیشرفت او را رقم زد. ساخت دستبند Force 10 که قطعه مشخص شده این برند می‌باشد، دارای یک کابل بادبانی فولادی بافته شده با سگک طلا است.

استفاده خلاقانه از مواد اولیه ساخت در خانه جواهرات فرد، در تمام مجموعه‌های آن مشهود است. برند فرد بسیار دانشین و دارای سبکی شیک و مدرن می‌باشد.

یکی دیگر از مجموعه‌های دوست داشتنی فرد، مجموعه Chance Infinie می‌باشد که ساموئل فرد در آن الماس ها و یاقوت های درخشان را با قطعات شیک ترکیب کرده است و مجموعه‌ای بسیار شیک و قابل توجه را در قالب انگشتر، گوشواره و دستبند ارائه داده است که این کالکشن با الهام از نماد بی نهایت و عدد 8 طراحی شده است.

این جواهرات نشانه‌ای از زنانگی و ظرافت دارند و شادی و نشاط را منتقل می‌کنند. با طراحی این اثر خانه جواهرات Fred هشت دهه خلق جواهراتش را جشن گرفت و از دستبند 8 رونمایی کرد.

جدیدترین مجموعه جواهرات برند فرد به نام جواهرات زیبای pretty woman است که بسیار ارزشمند و با هدف ارائه آزادی بیان ترکیب شده است. این مجموعه شامل 22 قطعه که دارای 554 الماس و 8 روبلیت با برش قلب است.

روبلیت گونه قرمز یا صورتی تورمالین است که از نادرترین گوهر در خانواده این جواهرات است که گاهی اوقات با یاقوت قرمز اشتباه گرفته می‌شود. ساخت این گردنبند پرزرق و برق بیش از 340 ساعت طول می‌کشد.

مجموعه pretty woman علاوه بر گردنبند شامل دستبندها، سنجاق سینه، انگشتر و گوشواره است. این مجموعه در برند طلا فرد قابلیت تغییر شکل دارند و می‌توان آنها را به روش های مختلفی شبیه جواهرات خود کرده و آنها را مورد استفاده قرار داد.

Fred

 

شکوفایی برند فرد

کشور چین نقطه درخشانی برای برند فرد بوده است و نیز فروش قابل توجهی در بازار های فرانسه, ایتالیا و کره شاهد بوده است.

چین در سال 2020 تقریبا 25 درصد از فروش جهانی فرد را به خود اختصاص داده است و گسترش آن در کشور چین بسیار سریع بوده است.

این برند تجارت خوبی در این سال برای کشور چین انجام داد. امروزه این برند یکی از اولین برند های جواهرات متعلق به شرکت مجلل LVMH است که دارای مجموعه های جواهرات و ساعت های لوکس است.

این سایت به عنوان یک سایت خرید آنلاین قدرتمند و همچنین یک پلت فرم اطلاعاتی پر جنب و جوش است که مخاطبان زیادی در چین دارد این مارک محبوب طلا و جواهر در سال 2020 در چین در اوج بود.

ساموئل فرد صاحب این برند این جواهرات را با کیفیت بالا ساخته است تا و امروزه با سه مجموعه متمایز خود ارزش آنها را به تصویر کشیده است.

برند فرد با جواهرات خاص خود با ورزشکارانی مانند موج سواران، بوکسورها، فوتبالیست ها، بازیکنان تنیس و برنده مدال المپیک ژیمناستیک که همگی دارای دستبند های Force10 هستند همکاری می‌کنند و نیز برای تامین بودجه ورزشکاران دارای مشکل روانی در چین تلاش می‌کنند.

معرفی و بررسی برند فرد

 

کالکشن های برند فرد

در این بخش به معرفی کالکشن های برند فرد می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

  • کالکشن Pain De Sucre

این مجموعه که در زبان فرانسه به معنی نان قندی است، یک قطعه گردنبند خیره کننده ساخته شده از الماس درخشان است این الماس نقره ای با رنگ پاستیلی درخشان برای یک روحیه عاشقانه یا زنانه ایده‌آل است.

یکی دیگر از این قطعات زیبا در این کالکشن یک نگین به رنگ گلد است که قطعه مرکزی آن قابل تعویض است و می‌توان آن را با یک سنگ قیمتی متفاوت جایگزین کرد و یک ردیف الماس نیز دور آن را احاطه کرده است.

یک حلقه معروف دیگر از برند فرد حلقه ای باریک به رنگ سفید است که سنگ قیمتی آبی رنگ به همراه یک نوار الماس به دور آن قرار گرفته است.

 

  • کالکشن Belles Rives

این کالکشن یک مجموعه جواهرات با الهام از آب های مدیترانه و سنگریزه های ساحلی به رنگ های مختلف می‌باشد که حلقه های این مجموعه بسیار مدرن از انواع سنگ های قیمتی مانند کوارتز صورتی و یا توپاز استفاده شده‌اند.

 

  • کالکشن Baie De Anges

برند فرد این مجموعه را که به معنی خلیج فرشتگان است را نیز طراحی کرده است مروارید های باروک، سنگ های رنگی و نخ نازک طلا در اطراف هر سنگ پیچیده شده است.

به نظر می‌رسد این قطعات از ابریشم طلایی رنگ ساخته شده‌اند. این مجموعه ظاهر بسیار ظریفی دارد و دستبند های مروارید، الماس و طلا به صورت بسیار ظریف طراحی و ساخته شده است.

افتخارات برند فرد

ساموئل فرد در سال 1936 بر اساس طراحی جواهرات مدرن خود با خطوط گرد و منحنی به عنوان جواهرساز خلاق و معاصر افتخاراتی کسب کرد. او جواهراتی را برای پادشاه و ملکه نپال طراحی کرد که در آن از سنگ های رنگارنگ زیبایی استفاده کرده بود.

همچنین گردنبندی را که ریچارد گیر در یک فیلم به جولیا رابرتز تقدیم کرد و دارای یاقوت های قلبی شکل و توسط الماس درخشان احاطه شده بود از برند فرد و یکی از خاطره انگیزترین و عاشقانه ترین صحنه های این فیلم را رقم زد.

افتخارات برند فرد

 

خرید آنلاین طلا و جواهر از گالری طلا و جواهرات راف گلد

ما در این مقاله با معرفی برند فرد، شما را با این برند آشنا کردیم و مطالبی را درباره محبوبیت برند فرد در میان افراد بیان کردیم.

اکنون به شما گالری طلا و جواهر راف گلد را پیشنهاد می‌دهیم و از شما می‌خواهیم از انواع طلا و جواهرات این گالری دیدن فرمایید و با خرید آنلاین این اکسسوری های شیک و مدرن از آفرهای ویژه این گالری استفاده کنید.

گالری راف گلد تمامی زیورآلات خود را از قبیل انگشتر طلا ظریف، دستبند طلا ظریف، گردنبند طلا ظریف زنانه، زنجیر طلا بلند زنانه با اجرت ساخت پایین و قیمت مناسب برای شما در نظر گرفته است.

این گالری برند فرد را نیز در ویترین خود به نمایش گذاشته است. شما می‌توانید با خرید آنلاین انواع طلا و جواهرات خود علاوه بر صرفه‌جویی درهزینه و زمان، فاکتور معتبر را نیز دریافت نمایید. با راف گلد خریدی هوشمندانه را تجربه خواهید کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست