پیشنهادهایی برای تزئین و بسته بندی هدیه روز ولنتاین

چند سالی است که در کشورهای مختلف دنیا از جمله کشور ما جشن ولنتاین با شکوه بیشتری برگزار می‌شود. افراد مختلف به خصوص عشاق و دخترها و پسرها این روز را با خرید هدایای گوناگون، گل و شکلات جشن گرفته و عشق و محبت خود را با انواع هدایا به یکدیگر و بسته بندی هدیه روز ولنتاین ابراز می‌کنند.

همانطور که می‌دانید در بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی عروسک و شکلات به عنوان کادو روز ولنتاین از شهرت زیادی برخوردار بوده و از اصلی‌ترین هدایای این روز به شمار می‌رود. در ایران نیز این هدایا در گروه کادو جذاب و مهم برای ولنتاین هستند.

اما هدیه شما هر چیزی که باشد نیازمند یک بسته بندی جذاب و شیک است. به عبارتی دیگر می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین عوامل در یک هدیه خوب نوع بسته‌بندی و تزئین آن است. زیرا این امر نشان دهنده میزان هنر، ذوق و سلیقه فرد است.

ما در این مطلب قصد داریم در ارتباط با بسته بندی هدیه روز ولنتاین صحبت نماییم. پس در ادامه ما را همراهی نمایید.

طریقه بسته بندی هدیه روز ولنتاین

بسته بندی هدیه ولنتاین

 

  • طلا و جواهرات، بهترین هدیه برای روز ولنتاین

قبل از این‌که در ارتباط با بسته بندی هدیه روز ولنتاین صحبت نماییم بهتر است یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین هدایا را برای این روز به شما معرفی نماییم.

فرقی نمی‌کند که برای چه شخصی قصد خرید کادو ولنتاین را دارید، دختر ، پسر، همسر، پدر و یا مادر، فرزند و یا دوست. برای خرید این هدیه بهتر است به سراغ هدایایی بروید که همه آن را دوست داشته باشند.

طلا و جواهرات از جمله هدایایی است که همه افراد به خصوص بانوان به آن علاقه دارند. شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که برای خرید هدیه این روز در نظر گرفته‌اید انواع اکسسوری را خریداری نمایید.

 

  • انواع طلا با قیمت مناسب

دستبندهای طلا چرمی و مرواریدی زنانه و مردانه، آویزهایی با وزن سبک، انگشترهای بدون نگین، گوشواره‌های میخی و گردنبندهای ظریف از جمله اکسسوری‌های ارزان قیمت هستند که می‌توانند بهترین هدیه برای کادو ولنتاین برای مرد و زن باشد.

از جمله جذاب‌ترین و محبوب‌ترین این زیورآلات به عنوان هدیه ولنتاین برای دختر نیز می‌توان به دستبند چرمی زنانه، گوشواره میخی کارتیه، آویز قلب و انگشتر پاپیون و قلب اشاره نمود.

 

  • انواع طلا و جواهرات گران قیمت

اگر قصد خرید یک هدیه لاکچری و گران‌قیمت را دارید می‌توانید انواع طلا و جواهرات از برندهای مطرح و لوکس را به عنوان هدیه روز ولنتاین برای پسر و یا دختر و هر فرد دیگری خریداری نمایید.

انواع دستبندهای طلا جواهر، دستبندهای النگویی از برند کارتیه، سرویس طلا کارتیه، زنجیرهای هرمس و رولو، سرویس طلا جواهر و انگشترهای بسیار جذاب جواهر نگین‌دار بهترین هدیه برای این روز هستند.

طلا و جواهرات، بهترین هدیه ولنتاین

پیشنهادهایی برای هدایای دست ساز و بسته بندی هدیه روز ولنتاین

همانطور که بیان کردیم بسته ‌بندی هدیه روز ولنتاین از مهمترین موارد برای کادو این روز است که با چند ترفند ساده می‌توانید هدیه‌ دست ساز برای ولنتاین به عزیزان خود تقدیم نمایید. در ادامه چند روش آسان برای بسته‌بندی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • قلب‌های رنگی بسازید.

شما می‌توانید با چندین کاغذ رنگی یک بسته‌بندی زیبا برای هدیه خود بسازید.

هدیه خود را با یک کاغذ ساده کادو کرده و سپس با استفاده از یک تکه کاغذ قرمز برش‌هایی را به صورت قلب درآورده و سپس آن‌ها را بر روی کادو خود بچسبانید.

با توجه به سلیقه خود می‌توانید از انواع کاغذهای رنگی و یا قلب‌‌های رنگارنگ برای زیبایی بیشتر استفاده نمایید.

انواع تزئین هدیه ولنتاین

 

  • باکس زیبا بسازید

با چند تکه مقوا و قرار دادن آن‌ها در کنار یکدیگر می‌توانید یک جعبه درست کنید. سپس یک کاغذ کادو بر روی آن چسبانده و یک باکس زیبا را بسازید.

همچنین می‌توانید از جعبه‌های ساده و معمولی که در خانه دارید استفاده و یک کاغذ زیبا روی آن بچسبانید.

بدین ترتیب یک جعبه زیبایی خواهید داشت که می‌توانید هدیه خود را داخل آن قرار دهید و یا آن را با گل و شکلات پر کنید.

بسته بندی هدیه روز ولنتاین

ساخت باکسی از گل

 

  • از ماگ و قوطی‌های شیشه‌ای استفاده کنید.

یکی از راهکارهای جذاب برای تزئین هدیه ولنتاین استفاده از ماگ و یا قوطی‌های شیشه‌ای هستند. با استفاده از یک شیشه می‌توانید هدیه خود را درون آن قرار دهید و داخل آن را با کاغذهای و یا پوشال‌های رنگی تزئین نمایید.

همچنین می‌توانید برای کادو ولنتاین برای خانم و آقا شکلات‌های خود را درون قوطی ریخته با استفاده از قلب‌های رنگی و روبان آن را تزیین نمایید.

تزیین هدیه روز ولنتاین

استفاده از قوطی و شیشه برای بسته بندی کادو ولنتاین

 

  • کارت پستال درست کنید.

با استفاده از یک مقوا ساده می‌تواید یک کارت پستال زیبا تهیه نمایید. شما می‌توانید یک عکس مشترکتان بر روی این مقوا قرار دهید و اطراف آن را با نوشته و اشعار زیبا و همچنین کشیدن قلب های رنگی زیبا نمایید و یک هدیه ولنتاین ارزان بسازید.

 

  • از کیسه‌ها برای بسته بندی هدیه روز ولنتاین استفاده کنید.

یکی دیگر از روش‌های آسان برای بسته بندی هدیه روز ولنتاین استفاده از کیسه ها هستند. شما می‌توانید از انوع کیسه‌های ساده استفاده و با استفاده از روبان و قلب‌های پارچه‌ای آن را تزیین نمایید. بدین ترتیب حس نوستالژی را نیز در کادو خود ایجاد کرده‌اید.

خرید آنلاین انواع طلا و جواهرات ویژه ولنتاین از گالری راف گلد

در این مطلب چند پیشنهاد آسان و ساده برای بسته بندی هدیه روز ولنتاین ، به شما ارائه دادیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ذوق و هنر خود را به فرد مقابل نشان دهید.

اما همانطور که بیان کردیم طلا و جواهرات در میان همه افراد ارزش زیادی داشته و بهترین هدیه روز ولنتاین برای همسر، دوست و هر فردی دیگر است.

اگر شما نیز قصد خرید یک هدیه ارزشمند را دارید می‌توانید به فروشگاه آنلاین راف گلد مراجعه نمایید. این گالری تنوع بسیاری از جدیدترین اکسسوری‌ها را در وب سایت خود نمایش گذاشته است.

همچنین کالکشنی از زیورآلات به عنوان هدیه ولنتاین برای زن و مرد را می‌توانید در این گالری مشاهده نمایید.
از جمله مزایای مهم خرید اینترنتی از این فروشگاه، قیمت مناسب محصولات و همچنین اجرت ساخت پایین است.

راف گلد برای تمامی خریدهای اینترنتی شما فاکتور معتبر و رسمی به مشتریان ارائه خواهد داد.

با راف گلد هوشمندانه و با خیالی آسوده در پاندمی کرونا خرید خود را انجام دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست