معرفی جدیدترین ترند گوشواره 2022

طلا و جواهرات از جمله زیورآلات محبوبی هستند که همواره در طول تاریخ بشریت مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد زیادی دارند. زیورآلات مختلفی از جمله انواع انگشتر، گردنبند، النگو، دستبند و سایر اکسسوری‌های دیگر با استفاده از این فلز گران‌بها ساخته و به فروش می‌رسند.

یکی از انواع پرطرفدار و محبوب زیورآلات در میان بانوان گوشواره ها هستند که در شکل‌ها و طرح‌های گوناگونی طراحی می‌شوند. در حقیقت تاریخچه گوشواره به هزاران سال پیش باز می‌گردد و مردان و زنان زیادی در گذشته از این زیورآلات با اهداف خاص و یا به عنوان وسیله زینتی استفاده می‌کردند.

گوشواره ها می‌توانند به استایل شما زیبایی خاصی بخشیده و با انتخاب مدل‌های متنوع از آن می‌توان سالیان طولانی از آن ها استفاده نمود. در دنیای امروزی هر روز شاهد تنوع بسیار زیادی از این اکسسوری هستیم، مدل‌های ساده، جواهر و نگین دار.

اما در این مطلب قصد داریم در ارتباط با ترند گوشواره و انواع مدل‌های آن صحبت نماییم. پس اگر شما نیز قصد خرید گوشواره طلا در مدل‌های جدید و خاص را دارید تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

انواع مدل های ترند گوشواره در سال 2022

انتخاب یک گوشواره شاید برای بسیاری از بانوان با توجه به تنوع بسیار زیاد این اکسسوری مشکل به نظر برسد.هر چند هر یک از مدل‌ها خود طرفداران و جذابیت خاص خود را دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود اقدام به خرید نمایید.

اما در ادامه جدیدترین و جذاب‌ترین مدل‌های گوشواره را در سال 2022 به شما معرفی خواهیم کرد.

پرطرفدارترین مدل گوشواره 2022

  • گوشواره حلقه ای

گوشواره حلقه‌ای یکی از بهترین مدل‌های ترند گوشواره طلا 2022 است که از زمان‌های گذشته تا کنون وجود داشته و محبوبیت زیادی در میان بانوان دارد.

از مزایای خرید گوشواره حلقه ای این است که هیچ گاه قدیمی نشده و از مد نمی افتد. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید در هر زمانی از آن استفاده نمایید. از دیگر مزایای این نوع گوشواره این است که به سادگی با انواع لباس‌ها و زیورآلات شما ست خواهد شد.

جدیدترین ترند گوشواره 2022

 

  • گوشواره لوستر

گوشواره لوستر یا همان آویزهای بلند طبقه ای که بانوان خاص پسند از طرفداران آن هستند.

انواع مدل‌های گوشواره لوستر نیز در طرح‌های گوناگون و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند که می توان با توجه به سلیقه و بودجه خود آن ها را خریداری نمایید.

این نوع زیورآلات بیشتر برا مهمانی‌ها و مراسم‌های گوناگون کاربرد داشته و برای استفاده روزانه مناسب نخواهد بود. در هنگام خرید این نوع گوشواره به ست کردن گوشواره با فرم صورت خود توجه فرمایید.

 

  • گوشواره‌های میخی و پیرسینگ

از جمله جذاب‌ترین مدل‌ها و در حقیقت ترند گوشواره در سال 2022 می‌توان به انواع گوشواره های میخی و پیرسینگ اشاره نمود.

این مدل معمولا در میان خانم های جوان محبوبیت بیشتری داشته و گاهی برخی از خانم‌ها از تعدادی پیرسینگ و گوشواره میخی به صورت همزمان بر روی گوش خود استفاده می‌کنند.

پیرسینگ گوش امروزه در مد و فشن نیز کاربرد زیادی داشته و زیبایی و جلوه بسیاری به استایل افراد می بخشد.

از مزایای این نوع گوشواره این است که به سادگی با انواع اکسسوری‌های دیگر خود و در کنار آن‌ها می‌توانید از آن استفاده نمایید.

 

  • گوشواره بخیه ای

یکی دیگر از انواع گوشواره های ترند در سال 2022 مدل‌های بخیه ای است.

این مدل که معمولا به صورت یک زنجیر در مدل‌های آویز‌دار و بدون آویز طراحی شده است از میان سوراخ‌های گوش عبور کرده و قفل خواهد شد.

این مدل از گوشواره طلا را می‌توانید برای انواع مهمانی‌ها، دورهمی و حتی استفاده دائم در منزل خریداری کرده و استفاده نمایید.

 

  • گوشواره کارتیه

یکی دیگر از انواع پرطرفدارترین مدل گوشواره، گوشواره کارتیه است. برند کارتیه یکی از برترین برندها در زمینه طراحی و تولید انواع زیورآلات است.

این برند با طراحی زیورآلات لوکس و شیک نظر بسیاری از افراد را در دنیا به خود جلب کرده است. گوشواره‌های کارتیه در مدل‌های آویز و دایره‌ای طراحی و تولید می‌شوند که به سادگی می‌توانید با انواع زیورآلات از آن استفاده نمایید.

ترند گوشواره کارتیه

 

  • گوشواره منگوله ‌ای

از دیگر مدل‌های گوشواره ترند می‌توان به مدل منگوله ای اشاره نمود. این مدل گوشواره نیز بهترین انتخاب برای انواع مهمانی و دورهمی ها خواهد بود.

برای ست کردن گوشواره منگوله ای می‌توانید به رنگ سایر زیورآلات و یا لباس ‌های خود توجه فرمایید.

 

  • انواع گوشواره‌های ون کلیف

ون کلیف یکی دیگر از برندهای شناخته شده و لوکس است که با طراحی انواع زیورآلات الهام گرفته از طبیعت محبوبیت زیادی در میان بانوان پیدا کرده است.

گوشواره‌ ون کلیف در رنگ‌های سفید صدفی، سبز و مشکی و با طراحی فوق العاده از نمادی از گل، در گروه انواع ترند گوشواره 2022 قرار دارند.

جدیدترین ترند گشواره ون کلیف

 

خرید آنلاین انواع گوشواره طلا و جواهر ترند از فروشگاه راف گلد

در این مقاله در ارتباط با ترند گوشواره و همچنین انواع مدل‌های جدید این اکسسوری در سال 2022 صحبت کردیم.

برای آشنایی با انواع گوشواره و همچنین تنوع مدل‌های این زیورآلات بهتر است با فروشگاه راف گلد آشنا شوید. این گالری تنوع بسیاری از انواع زیورآلات روز دنیا را در وب سایت فروشگاهی خود به نمایش گذاشته است.

با مراجعه به این سایت و پس از دیدن قیمت گوشواره‌های طلا می‌توانید به سادگی و با چند کلیک ساده آن را سفارش داده و محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

راف گلد برای مشتریان اینترنتی آفرهای ویژه‌ای در نظر گرفته و محصولات خود را با اجرت ساخت پایین و قیمت مناسب، به همراه فاکتور معتبر به مشتریان ارائه خواهد داد.

اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی گوشواره طلا را دارید هم اکنون سفارش خود را ثبت نمایید. با راف گلد به سادگی و هوشمندانه خرید نمایید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست