روش های تشخیص دستبند کارتیه اصل از تقلبی

طلا و جواهرات از زیورآلات پرطرفدار در بین مردم می‌باشد که تنوع آن به قدری زیاد است که هر شخصی با توجه به نوع سلیقه و علاقه خود از آن استفاده می‌کند.

در بین این اکسسوری‌های با ارزش و جذاب، دستبندها، یکی از محبوب‌ترین این اکسسوری‌ها می‌باشند که هم خانم‌ها و هم آقایان آن را می‌پسندند و در هر موقعیت و مکانی از آن استفاده می‌کنند.

دستبندها انواع مختلفی دارند و در مدل‌ها و شکل‌‌های طراحی و ساخته شده‌اند و بعضی از این مدل‌ها مانند دستبندهای کارتیه از برندهای پرفروش و مورد پسند اکثر افراد واقع شده است.

این دستبند برند کارتیه که به دستبند عشق معروف است، محبوبیت زیادی دارد و به همین دلیل نمونه‌های فیک آن سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به تشخیص دستبند کارتیه اصل از نمونه‌های تقلبی آن بپردازیم و راه‌های تشخیص آن را برای شما توضیح دهیم، تا شما بتوانید با اطمینان این برند پرطرفدار را خریداری کنید. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه دستبند طلا کارتبه اصل را تشخیص دهیم

برند کارتیه چیست؟

کارتیه یا کارتیر یکی از معروف‌ترین برند‌های فرانسوی معتبر در دنیا می‌باشد که به ساخت زیورآلات می‌پردازد و در زمینه ساخت و توزیع ساعت‌های مچی نیز فعالیت داشته است.

از این برند خانواده‌های سلطنتی استفاده می‌کردند و همین امر سبب شد که اولین بار در سال 1904 امتیاز ساخت جواهرات سلطنتی را از پادشاه ادوارد ششم دریافت کند.

امروزه نیز برند کارتیه از معتبرترین و پرطرفدارترین برندها در صنعت طلا و جواهرات و ساعت‌های لوکس می‌باشد. بهتر است این نکته را هم بدانید که کارتیه با کارتیر تفاوتی ندارد و فرق آنها در تلفظ لهجه است.

با لهجه فرانسوی کارتیه و با لهجه انگلیسی کارتیر خوانده می‌شود و با توجه به اینکه یک برند فرانسوی است بهتر است با همان لهجه خودش و کارتیه خوانده شود.

زیورآلات این برند، بسیار پرطرفدار است و در این میان دستبندهای کارتیه جذابیت زیادی برای افراد دارد و بسیار پرفروش است.

به همین دلیل است که نمونه‌های تقلبی آن در بازار بسیار زیاد وجود دارد و بنابراین در ادامه می‌خواهیم روش‌هایی را برای تشخیص دستبند کارتیه اصل بیان کنیم.

چطور دستبند کارتیه اصل را تشخیص دهیم؟

همان‌طور که ذکر کردیم، از طرح‌های این برند بسیار کپی‌برداری شده است و برای تشخیص دستبند کارتیه اصل از تقلبی، لازم است که به مواردی که در این خصوص اشاره ‌می‌کنیم، دقت فرمایید تا بتوانید از زیورآلات و انواع دستبندهای اصل این برند خریداری کنید.

  • توجه به نشان و مارک دستبند کارتیه

توجه داشته باشید یکی از اولین روش‌های تشخیص دستبند کارتیه اصل، توجه به نشان حکاکی شده روی آن می‌باشد.

برندی با این سابقه و تجربه کاری، حتما از هولوگرام یا نشانی بر روی کار خود استفاده می‌کند که می‌تواند اصل بودن آن را تضمین کند.

دستبند طلا کارتیه با حکاکی 18k یا 750 شناخته می‌شود که گاهی هر دوی این عبارت‌ها روی دستبند کارتیه اصل حک شده است.

همچنین برای دستبندهای پلاتین کارتیه عبارت 950 حکاکی می‌شود. پس اگر دستبندها فاقد این حروف بودند و یا فقط یکی از آنها روی دستبند حک شده باشد، نشان از تقلبی بودن آن است.

لازم به ذکر است که به این نکته نیز توجه کنید که اگر هر دو عبارت ذکر شده روی دستبند حکاکی شده باشد ولی به صورت بی‌کیفیت و ناخوانا حکاکی شده باشد نشان از تقلبی بودن آن است.

بررسی دستبند کارتیه اصل

زیرا این عبارات در دستبندهای اصل بسیار خوانا و ظریف است در صورتیکه در نمونه‌های تقلبی آن بسیار بی‌دقت و ناخوانا و بدون کیفیت انجام شده است.

 

  • توجه به وزن دستبند کارتیه

یکی دیگر از راه‌های تشخیص دستبند کارتیه اصل، وزن این محصولات است که باید دقت و توجه کافی را در این مورد داشته باشید.

به دلیل اینکه این برند از با کیفیت‌ترین طلا و پلاتینیوم در ساخت زیورآلات خود استفاده می‌کند و به همین دلیل وزن محصولاتش بالا است.

با این ویژگی می‌توانید آن را از طرح‌های کپی‌برداری شده تشخیص دهید. توجه داشته باشید که دستبند کارتیه اصل وزنی بین 30 تا 38 گرم داشته باشد.

اما دستبندهای تقلبی اغلب وزن کمتری دارند و همین مسئله موجب پایین‌تر شدن قیمت آنها می‌شود.

 

  • توجه به پیچ‌های دستبند کارتیه

پیچ‌های کارشده در دستبندهای کارتیه اصل در نهایت دقت و ظرافت طراحی و ساخته شده است ولی در نمونه‌های کپی شده یا تقلبی آن این پیچ‌ها سطح صافی ندارند و به صورت نامنظم در کنار هم قرار گرفته‌اند.

برند کارتیه محصولات خود را بدون هیچ عیب و نقضی طراحی می‌کند و هر گونه ایراد در طراحی آن را که مشاهده کردید باید به اصل بودن آن شک کنید.

در اصل این برند پیچ‌ها به آسانی با پیچ‌گوشتی می‌چرخند ولی در مدل‌های تقلبی آن این پیچ‌ها در جای خود ثابت هستند و یا به سختی می‌چرخند.

طریقه شناخت دستبند کارتیه اصل از تقلبی

 

  • توجه به قیمت دستبند کارتیه

برای تشخیص دستبند کارتیه اصل، تفاوت قیمت را بررسی کنید. قیمت دستبندهای اصل با نمونه‌های تقلبی آن تفاوت قابل توجهی نسبت به یکدیگر دارند.

هر دستبند اصل با قیمتی بالای 40 میلیون به فروش می‌رسد در حالیکه دستبند طرح کارتیه را از 10 تا 20 میلیون می‌فروشند.

بنابراین هنگام خرید باید دقت کنید تا دستبندهای تقلبی را به جای اصل به شما نفروشند. در هنگام خرید اینترنتی نیز سعی کنید از یک گالری معتبر خریداری کنید و از فروشنده جعبه دستبند را دریافت کنید.

 

  • توجه به رنگ طلای دستبند کارتیه

توجه به رنگ یکی دیگر از روش‌های تشخیص دستبند کارتیه اصل می‌باشد. رنگ دستبند اصل بسیار درخشان است و از طلای زرد، سفید، پلاتین و آلیاژ طلا و مس ساخته شده‌اند.

ولی در طرح‌های تقلبی رنگ دستبندها به رنگ برنج و کروم می‌باشد. همچنین داشتن نگین بر روی دستبند نشان دهنده تقلبی بودن آن است.

نحوه تشخیص دستبند کارتیه اصل و تقلبی

 

خرید آنلاین طلا و جواهر از گالری طلا و جواهر راف گلد

در این مقاله به توضیح برند کارتیه و روش‌های تشخیص دستبند کارتیه اصل پرداختیم و نیز بیان کردیم به دلیل اینکه این برند طرفداران زیادی دارد و بسیار پرفروش است، نمونه‌های تقلبی آن بسیار زیاد دیده می‌شود.

بنابراین در مورد روش‌های تشخیص دستبند کارتیه اصل از تقلبی توضیحاتی دادیم. اکنون به شما گالری طلا و جواهر راف گلد را معرفی می‌کنیم و از شما می‌خواهیم از انواع طلا و جواهرات آن و نیز محصولات برند کارتیه در این گالری دیدن فرمایید.

گالری طلا و جواهر راف گلد فروشگاهی معتبر است که برند اصل کارتیه را در وب‌سایت خود به نمایش گذاشته است.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت گالری این محصولات را مشاهده کنید و با خرید اینترنتی از آفرهای ویژه آن نیز استفاده کنید.

تمامی زیورآلات راف گلد با اجرت ساخت پایین و قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز به همراه فاکتور معتبر قرار خواهد گرفت.

با خرید آنلاین انواع محصولات برند و غیر برند مانند دستبند کارتیه مردانه، دستبند طلا زنانه و دیگر اکسسوری‌های شیک و مدرن از راف گلد خریدی هوشمندانه و با اطمینان را تجربه کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست