راهنمای خرید دستبند النگویی و نکات مهم آن

دستبند طلا در حقیقت یکی دیگر از پرمصرف‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین زیورآلات در میان خانم‌ها و آقایان است. بسیاری از افراد علاوه بر مهمانی‌های رسمی از برخی از مدل‌های دستبند طلا به صورت روزانه در محیط کار، دورهمی‌های دوستانه و حتی خانه نیز استفاده می‌کنند. در راهنمای خرید دستبند النگویی شما را با یکی از جدیدترین انواع دستبند آشنا میکینم.

بدین ترتیب مدل‌های مختلفی از دستبند مانند دستبند تمام طلا و جواهر، دستبندهای طلا مرواریدی، چرمی و کنفی، دستبندهای النگویی و بسیاری مدل‌های دیگر در بازار و فروشگاه‌های طلا و جواهر مشاهده می‌شود.

در این مطلب قصد داریم در ارتباط با جدیدترین مدل دستبندها که النگویی است و طرفداران زیادی در میان بانوان دارد صحبت نماییم. پس در ادامه مطلب با راف گلد همراه باشید و از راهنمای خرید دستبند النگویی استفاده نمایید.

در مقاله قبل در رابطه با دستبند انگشتری چیست صحبت کردیم،می توانید برای خواندن این مقاله اینجا کلیک کنید.

در راهنمای خرید دستبند النگویی به ذکر نکات مهم هنگام خرید آن میپردازیم.

دستبند النگویی چیست؟

قبل از اینکه در ارتباط با راهنمای خرید دستبند النگویی و همچنین نکات مهم آن صحبت نماییم بهتر است توضیحی کوتاه در ارتباط با این نوع دستبند داشته باشیم. دستبندهای النگویی به صورت یک نیم دایره و یا یک دایره کامل به همراه قفل طراحی شده‌اند.

درست مانند یک دستبند طلا زنانه که با قفل باز و بسته شده و شبیه یک النگو گرد و دایره‌ای شکل. برخی از آن‌ها نیز قفل ندارند و به صورت بنگل‌هایی با دایره نیمه باز بر روی مچ قرار می‌گیرند.

از ویژگی‌های این مدل این است که هر زمانی بخواهید به آسانی می‌توانید آن را باز و بسته کرده و از دست خارج نمایید. تنوع بی‌نظیر طرح و رنگ و همچنین زیبایی این دستبندها سبب شده که یکی از پرفروش‌ترین و در عین حال جذاب ترین نوع دستبند طلا زنانه باشند.

در رهنمای خرید دستبند النگویی به بررسی نکات مهم در ست کردن آن میپردازیم.

اگر دستبند النگویی را از خانواده النگوها بدانیم در تقسیم بندی النگو به دو نوع النگو فنری یا خشک میتوانیم دستبند النگویی را در دسته بندی النگو خشک قرار دهیم با این تفاوت که به دلیل ضخیم تر بودن دستبند النگویی نسبت به النگوهای خشک و همچنین وجود قفل در دستبند النگویی این مدل دستبند را از النگوهای خشک در برابر خم شدن یا شکستن مقاوم تر میکند.

نکات مهم در خرید دستبند النگویی

برای اینکه بتوانید در خرید دستبند انتخابی شایسته داشته باشید باید قبل از اقدام، راهنمای خرید دستبند النگویی و برخی از نکات آن را در نظر بگیرید. در ذیل برخی از مهم‌ترین نکات برای خرید این مدل دستبند را برای شما شرح خواهیم داد.

  • راهنمای خرید دستبند النگویی با توجه به سایز دستبند النگویی

از جمله مهمترین نکات در خرید دستبند توجه به سایز و اندازه است. اگر دستبند اندازه مناسب دست شما نباشد ممکن است به دست شما آسیب رسانده و جای آن بر روی دست باقی بماند و یا به دلیل بزرگ بودن از دست شما بیافتد.

در هر دو حالت سایز نبودن دستبند جلوه مناسبی بر روی دست شما نخواهد داشت. بنابراین قبل از خرید دستبند سایز دست خود را بدانید و یا در هنگام خرید حتما به سایز آن توجه نمایید.

راهنمای خرید دستبند النگویی به شما کمک میکند تا سایز مناسب دست خود را به درستی انتخاب کنید.

یکی از موارد مهم هنگام خرید دستبند النگویی به روز بودن سایز دست شما است. سایز دست در طول زمان و با شرایط مختلفی از جمله تغییر وزن تغییر میکند لذار بهتر است حداقل یکی روز قبل از خرید دستبند مچ دست خود را اندازه گیری کنید تا بتوانید انتخاب درستی باتوجه به آن داشته باشید. هم چنین توجه داشته باشید اندازه مچ دست شما در ساعات مختلف شبانه روز و در دمای مختلف متفاوت است.

علاوه بر سایز دست، در دمای مختلف و با توجه به انقباض و انساط دستبند ممکن است اندازه دستبند نیزمتغیر باشد لذا به این نکته نیز هنگام انتخاب و خرید دستبند موردنظر خود دقت کنید.

  • راهنمای خرید دستبند النگویی با توجه به رنگ پوست

ست کرئن طلا بار نگ پوست همواره جلوه زیباتری به اکسسوری طلا شما میدهد. همانطور که می‌دانید این دستبندها در رنگ ‌های مختلف طلایی، سفید، رزگلد و یا ترکیبی از این رنگ‌ها ساخته می‌شود. رنگ طلایی معمولا با تمام رنگ پوست‌ها زیباست اما افرادی که دارای رنگ تیره و گندمی هستند رنگ طلایی و رزگلد جلوه بیشتری به دستانشان خواهد داد.

افرادی که دارای پوستی سفید رنگ هستند معمولا طلای سفید زیبایی بیشتری به آن‌ها خواهد بخشید. مدل‌هایی با رنگ‌های ترکیبی معمولا برای افراد با هر رنگ پوستی مناسب بوده وجلوه‌ای بسیار زیبا دارد.

  • راهنمای خرید دستبند النگویی با توجه به مچ دست

برای انتخاب دستبند النگویی به مچ دست خود نیز توجه داشته باشید. اگر مچ شما کوچک و ظریف است از دستبند النگویی بزرگ و پهن استفاده نکنید. دستبندهای النگویی ظریف زیبایی بیشتری به دست شما خواهد بخشید. اما اگر مچ دستی بزرگ و توپر دارید دستبندهای پهن‌تر دست شما را زیباتر نشان خواهد داد.

انواع مختلف دستبند النگویی مناسب انواع مچ دست لاغر و تپل است.

برای کسانی که مچ دست لاغری دارند تمیمه انتخاب بهتری به نظر میرسد. برای آشنایی با تمیمه یا دستند انگشتری مقاله تمیمه یا دستبند انگشتری چیست؟ از راف گلد را از دست ندهید.

  •  دست مناسب برای دستبند النگویی

پس از توجه به ست کردن دستبند با لباس، یکی از موارد که راهنمای خرید دستبند النگویی مورد توجه قرار می‌گیرد این است که دستبند را در دست راست یا چپ بیاندازیم. اگر چه قاعده خاصی برای این وجود ندارد که کدام دست مناسب تر است اما با توجه به نظرات متخصصان در دنیای مد و فشن معمولا دستبندهای النگویی را در دست راست می‌اندازند و در دست چپ ساعت.

اما برخی از افراد بر اساس استایل شخصی این دستبندها را در کنار ساعت نیز ست می‌نمایند.

ست کردن مناسب دستبند النگویی با سایر المان ها تاثیر زیادی بر افزایش جلوه آن دارد.

  •  دستبند النگویی با سنگ جواهر

برخی از دستبندهای النگویی دارای نگین و یا سنگ جواهر هستند. این مدل‌ها اگر چه زیبایی بی‌نظیری دارند اما هزینه زیادی نیز می‌بایست برای آن‌ها پرداخت نمایید. این مدل دستبندها معمولا برای مهمانی‌های رسمی استفاده می‌شوند.

در هنگام خرید دستبند النگویی جواهر حتما از اصل بودن نگین و سنگ اطمینان حاصل نمایید. برای این کار می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر جواهرات خرید کرده و همچنین از فروشنده درخواست فاکتور رسمی و معتبر نمایید.

  •  دستبند النگویی بدون نگین

این نوع دستبندها در طرح‌های بدون نگین و سنگ طراحی شده‌اند و به طور کامل از فلز طلا تشکیل شده‌اند. تنوع این دستبندها بسیار زیاد هستند و می‌توانید از مدل‌های ساده و ظریف‌تر دستبند النگویی به صورت روزانه و در محیط‌های کاری و یا دوستانه نیز استفاده نمایید.

دستبند النگویی بدون نگین بهترین انتخاب برای استفاده روزانه است.

  •  توجه به عیار طلا

در آخرین نکته از راهنمای خرید دستبند النگویی به عیار طلا دقت داشته باشید. همانطور که می‌دانید طلا با عیار 18، 22 و24 در دنیا به فروش می‌رسد. اما بهترین نوع طلا برای استفاده عیار 18 است.

در ایران نیز معمولا بیشتر طلا و جواهرات با عیار 18 به فروش می‌رسد و می‌توان گفت طلای 24 به نوعی در فروشگاه‌ها وجود ندارد و متاسفانه برخی از فروشندگان برای سودجویی طلای 18 عیار را به جای 24 عیار می‌فروشند. بنابراین بهتر است از همان ابتدا به دنبال خرید طلای 18 عیار باشید.

  • موقعیت استفاده از دستبند النگویی

دستبند النگویی نیز مانند سایر اکسسوری ها دارای انواع متنوعی است که میتوانید با توجه به موقعیت استفاده از آن مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر تمایل به استفاده روزانه از دستبند خود را دارید دستنبد النگویی انتخاب مناسبی برای شما است. دستبندهای النگویی نسبت به بسیاری از دستبندها ساختار و قفل محکم تری دارند اما انتخاب نوع آن بستگی به کار شما دارد. اگر ورزشکار هستید و در طول روز فعالیت سنگین انجام میدهید به سراغ دستبندهای محکم و توپر با قفل های قوی بروید. اگر کار شما به صورتی است که از دستان خود زیاد استفاده مسکنسد، برای مثال تایپیست هستید، مدل های شلوغ و دارای آویز اصطلاحا دست و پا گیر بوده و انتخابمناسبی برای شما نیست.

اگر قصد استفاده روزانه از دستبند النگویی را دارید بهتر است از نمونه های محکم استفاده کنید.

اگر قصد استفاده از دستبند النگویی برای موقغیت خاصی را دارید شرایط متفاوت است و بهتر است باتوجه به استایل و موقعیت مکانی که قصد حضور در آن را دارید دستبند مناسب خود را انتخاب کنید. برای مثال یک دستبند النگویی ساده یا دارای حکاکی های ظریف بهترین انتخاب برای تکمیل استایل رسمی یا کلاسیک و یا زمانی است که قصد حضور در یک جلسه رسمی و کاری دارید اما اگر قصد استفاده از دستبند النگویی برای مهمانی ها و یا دورهمی های دستانه یا خانوادگی را  دارید مدل های ظریف و آویزدار با ریزه کاری های زیبا انتخاب مناسب تری به نر میرسد.

خرید آنلاین انواع دستبند النگویی

در راستای راهنمای خرید النگو دستبندی، خرید آنلاین طلا نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه امروزه همه مردم بیشتر کارهای خود را با اینترنت انجام می‌دهند خرید و فروش آنلاین طلا و جواهرات نیز امری عادی به شمار می‌رود.

فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهرات مختلفی در سراسر کشور وجود دارد که می‌توانید از انواع طلا و جواهرات و مدل‌های دستبند النگویی دیدن فرمایید و به سادگی با چند کلیک سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت و آن را درب منزل تحویل گیرید.

از ویژگی‌های خرید آنلاین این است که از گالری‌های هر شهر و کشوری می‌توانید دیدن فرمایید و بهترین و جدیدترین مدل‌ها را خریداری نمایید. در خریدهای آنلاین حتما از فروشگاه‌های معتبر طلا و جواهرات و با دریافت فاکتور رسمی خرید خود را انجام دهید.

خرید آنلاین دستبند النگویی میتواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود.

خرید جدیدترین مدل دستبند النگویی از فروشگاه راف گلد

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد خرید دستبند النگویی را دارید پس از مطالعه راهنمای خرید دستبند النگویی می‌توانید انتخابی شایسته و درست داشته باشید. فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد انواع مختلفی از جدیدترین دستبندهای النگویی مانند دستبندهای کارتیه، ژوپینگ، آلبرنادو و … را با قیمت مناسب برای مشتریان در نظر گرفته است.

با خرید از گالری راف گلد علاوه بر اجرت پایین ساخت زیورآلات، فاکتور معتبر نیز برای خریدهای خود دریافت خواهید کرد.

با این گالری لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

بیشتر بخوانید : دستبند تنیس انتخاب بانوان و آقایان شیک پوش

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست