راهنمای خرید و انتخاب پابند طلا

طلا و جواهرات را می‌توان از بهترین اکسسوری‌های دنیا دانست. به بیانی دیگر زیورآلاتی از جنس طلا و جواهر به دلیل زیبایی و درخشندگی بسیار و همچنین به دلیل عدم اکسید پذیری بهترین انتخاب به عنوان یک اکسسوری هستند.

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم با این فلز گران‌بها زیورآلات گوناگونی از جمله انگشتر، گوشواره، دستبند طلا، گردنبند و همچنین پابند طلا ساخته می‌شود.

اگر چه در دنیای امروزی شاهد نوسانات بسیاری در قیمت این فلز هستیم اما در نهایت انتخاب و خرید هر یک از این زیورآلات به سلیقه و بودجه اشخاص مختلف بستگی دارد.

پابندهای طلا یکی از زیورآلات محبوبی هستند که در میان بانوان به خصوص خانم های جوان محبوبیت زیادی دارند. در حقیقت تاریخچه استفاده از پابند به هزاران سال پیش بر می‌گردد.

این اکسسوری که از گذشته تا کنون کاربرد و در استفاده از آن عقاید خاص و گوناگونی وجود داشته است، امروزه تنها به عنوان یک وسیله زینتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ما در این مطلب قصد داریم نکات و راهنمای خرید پابند طلا را برای شما بیان کنیم. پس اگر شما نیز به این اکسسوری علاقه دارید تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای خرید پابند طلا

 

انواع پابند کدامند؟

در راستای مقاله راهنمای خرید پابند طلا بهتر است تعریفی کوتاه از این اکسسوری داشته باشیم. در حقیقت پابند همان‌گونه که از نامش پیداست یک زنجیر است که به دور پا بسته می‌شود.

این اکسسوری در مدل‌های متنوع به صورت ساده زنجیری، آویزدار و یا در طرح و برندهای گوناگون طراحی می‌شود. امروزه پابندهای طلا نظر بانوان بسیاری را به خود جلب نموده است.

از این اکسسوری در مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و یا در خانه و بیرون از منزل استفاده می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم انواع مختلف این اکسسوری را به شما معرفی نماییم.

راهنمای خرید انواع پابند

  • پابند طلا زنجیری

این نوع از پابند طلا معمولا از یک زنجیر ساده و یا طرح‌دار ساخته شده است.

در حقیقت پابند طلا زنجیری از پرطرفدارترین انواع پابند است که در هر محیطی کاربرد داشته و بانوان بسیاری در مهمانی و انواع دورهمی‌های دوستانه و همچنین به صورت دائم در خانه و یا محیط کار از آن استفاده می‌کنند.

سادگی و در عین حال شیک بودن سبب شده تا این مدل بیشترین فروش را در میان انواع پابند داشته باشد. از محبوب‌ترین این مدل می‌توان به پابند طلا کارتیه، پابند ونیزی و … اشاره نمود.

 

  • پابند طلا آویزدار

همانطور که از نام آن پیداست در طراحی این نوع علاوه بر زنجیر از یک و یا چندین آویز طلا استفاده شده است. این مدل جذابیت زیادی داشته و نظر هر بانویی را به خود جلب می‌کند.

آویزهای مختلفی مانند ستاره، قلب، آویزهایی با نماد ماه‌های سال و همچنین نمادی از حیوانات و طبیعت در ساخت این مدل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راهنمای خرید پابند آویز دار

 

  • پابند چرمی

در این قسمت از راهنمای خرید پابند طلا با انواع مدل‌های پابند چرمی نیز آشنا شوید.

این مدل معمولا از یک بند چرمی به همراه یک یا چند آویز تشکیل شده است که معمولا برای انواع لباس‌های اسپرت و استفاده روزمره مناسب خواهد بود.

انواع پابندهای چرمی را با یک آویز طلا می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایید.

 

  • پابند جواهر

یکی دیگر از انواع مدل‌های پابند طلا نوع جواهر است. این مدل زنجیر طلا به همراه نگین‌هایی از جواهر یا آویزهایی از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی مانند الماس، برلیان طراحی شده است.

پابندهای جواهر یا همان پابند طلا با نگین به دلیل درخشندگی و جذابیتی که دارند محبوبیت زیادی در میان بانوان داشته و قیمتی بیشتر نسبت به سایر مدل‌های پابند دارند.

این نوع معمولا برای استفاده در مراسم‌های رسمی بهترین انتخاب خواهد بود.

 

  • پابندهای مهره‌ای

پابندهای مهره‌ای بهترین انتخاب این اکسسوری برای فصل تابستان هستند. این مدل با انواع مهره‌های رنگی کوچک و بزرگ ساخته شده و گاهی همراه با آویز و یا بدون آویز طراحی می‌شوند.

این مدل برای افراد خاص پسند و با سبک و استایل خاص مناسب بوده و جذابیت و زیبایی بسیاری را به ارمغان می‌آورد.

پابندهای مهره‌ای نیز معمولا ارزان قیمت هستند و با هر بودجه ای می‌توانید آن ها را خریداری نمایید.

راهنمای خرید پابند مهره ای

 

نکات مهم در انتخاب و خرید پابند طلا و جواهر

در این قسمت از مقاله راهنمای خرید پابند طلا نکات مهم در انتخاب و خرید این اکسسوری را برای شما بیان خواهیم کرد تا انتخابی شایسته داشته باشید.

اگر چه در گذشته فواید استفاده از پابند جهت حفظ انرژی و یا تسکین درد پا و دست و همچنین از بین بردن مشکلات هورمونی بسیار مورد توجه قرار داشت.

اما امروزه معنای بستن پابند و استفاده از آن تنها به عنوان یک وسیله زینتی برای زیباتر شدن پاها کاربرد داشته و هیچ معنا و مفهوم خاصی نخواهد داشت.

اکنون در ذیل نکات مهم در هنگام خرید و سفارش انواع پابند را به صورت مختصر برای شما بیان خواهیم کرد.

 

  • توجه به استایل شخصی

در هنگام خرید و یا استفاده از یک پابند استایل حرف اول را می‌زند. به عبارتی دیگر در هنگام استفاده از این زیورآلات نوع استایل و پوشش خود را در نظر بگیرید.

اگر نوع استایل شما رسمی است و با انواع لباس‌های رسمی قصد دارید از این اکسسوری استفاده نمایید بهتر است از انواع مدل‌های زنجیری و یا جواهر استفاده کنید.

اما اگر پوشش و استایل شما اسپرت است مدل‌های چرمی و یا مهره‌ای برای شما مناسب خواهد بود.

البته برخی از مدل‌های ساده زنجیری را می‌توانید به سادگی با هر نوع استایلی ست نمایید.

راهنما خرید پابند

 

  • انتخاب جنس و رنگ مناسب پابند

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب پابند طلا توجه به جنس و رنگ آن است. اگر قصد دارید پابند را با انواع اکسسوری‌های خود استفاده نمایید بهتر است به جنس و رنگ آن نیز توجه نمایید.

بدین ترتیب می‌توانید از انواع پابندهای زرد با زیورآلات زرد رنگ و از جنس طلا و انواع پابندهای نقره را با طلا سفید و یا نقره ست و استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید پابندهای رنگی را با رنگ لباس خود ست نمایید.

 

  • اندازه مناسب پابند

از نکات مهم در راهنمای خرید پابند توجه به اندازه آن است. در حقیقت هنگام خرید پابند به اندازه مچ پا خود توجه کنید. قبل از اقدام به خرید مچ پا خود را با یک تکه نخ و یا نوار اندازه بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

زیرا تنگ بودن این اکسسوری ممکن است به پا شما آسیب رسانده و یا پابند شما پاره شود. همچنین بزرگ بودن آن زیبایی و جلوه خوبی در استایل افراد نخواهد داشت.

راهنمای خرید پابند مناسب

 

  • توجه به موقعیت استفاده

موقعیت و مکانی که قرار است در آن حاضر شوید از نکات مهم در راهنمای خرید پابند طلا است.

در حقیقت اگر قصد دارید پابند را تنها در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف استفاده نمایید بهتر است از انواع مدل‌های جواهر و یا زنجیری استفاده کنید.

اما اگر قصد دارید پابند را به صورت دائم در منزل و یا خارج از خانه استفاده نمایید انواع مدل‌های بندی، چرمی و مهره‌ای و حتی مدل زنجیری انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

 

  • استفاده و پوشیدن درست پابند

ایده آل استفاده از پابند بر روی پای برهنه است. این بدان منظور است که نباید پابند را بر روی شلوار، ساق و یا جوراب استفاده کنید.

برای این منظور به خصوص افرادی که از پابند به صورت دائم استفاده می‌کنند این اکسسوری را به مچ پا خود در زیر شلوار می‌بندند.

برخی از افراد ترجیح می‌دهند پابند را به صورت آزاد و برخی دیگر کیپ پا استفاده کنند. بهترین نوع استفاده از این اکسسوری میانه بودن آن است.

راهنمای خرید پابند زنانه

چگونه سایز دقیق مچ پا را اندازه بگیریم؟

در این قسمت از راهنمای خرید پابند طلا روش اندازه‌گیری صحیح مچ پا را بیان خواهیم کرد.

زیرا همانطور که بیان کردیم انتخاب درست سایز این زیورآلات بسیار حائز اهمیت است.

برای خرید پابند ابتدا باید قسمتی از مچ پا که دوست دارید پابند شما در آن قسمت قرار گیرد را مشخص کنید. به عبارتی دیگر مناسب‌ترین جا را برای قرار گرفتن پابند خود در نظر بگیرید.

پس از آن با استفاده از یک متر، آن را در محل مورد نظر و به دور پا بپیچید و اندازه آن را به دست آورید.

اگر متر در اختیار ندارید این عمل را با یک نخ و یا نوار انجام داده و سپس آن را با یک خط کش اندازه گیری کنید. بدین ترتیب در هنگام خرید اندازه مورد نظر را همراه داشته و یا از فروشنده درباره اندازه مورد نظر سوال کنید.

راهنمای اندازه گیری سایز مچ پا برای پابند طلا

 

خرید آنلاین جدیدترین پابندهای طلا و جواهر از فروشگاه راف گلد

در این مقاله در ارتباط با راهنمای خرید پابند طلا با شما صحبت کردیم و به معرفی انواع آن و همچنین نکات مهم در هنگام خرید این اکسسوری پرداختیم.

شما می‌توانید برای خرید جدیدترین مدل‌های پابند طلا زنانه جواهر، نگین‌دار، زنجیری و یا مدل‌های پابند طلا آویزدار به فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد مراجعه نمایید.

این گالری تنوع بسیاری از انواع زیورآلات ترند را در وبسایت خود به نمایش گذاشته و به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.

فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد برای مشتریان اینترنتی خود مزایا و هدایای ویژه‌ای را نیز در نظر گرفته است به این ترتیب این گالری محصولات خود را با اجرت ساخت پایین و قیمت مناسب و همچنین به همراه فاکتور معتبر و رسمی به مشتریان ارائه خواهد داد.

با خیالی آسوده خریدی مطمئن، ایمن و هوشمندانه را با راف گلد تجربه کنید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست