راهنمای خرید گردنبند مردانه؛ حکم استفاده از گردنبند برای مردان چیست؟

همه افراد به داشتن زیورآلات, مخصوصا طلا و جواهر علاقه نشان میدهند و دوست دارند از انواع آنها برای شیک تر شدن استایل خود استفاده کنند. در این میان آقایان هم مانند خانم ها برای جذاب تر شدن تیپ خود از انواع این اکسسوری ها استفاده میکنند. انواع گردنبند طلا , دستبند, انگشتر طلا و ساعت از آن دسته زیورآلاتی هستند که مورد توجه و استفاده آقایان نیزمیباشند. گردنبند ها در میان انواع طلا و جواهرات از محبوبیت بیشتری برخوردارند, در نتیجه بسیار پرطرفدار هستند. طلا و جواهرات علاوه بر اینکه در زیبایی شما تاثیر میگذارند, روشی برای سرمایه گذاری و پس انداز هم محسوب میشوند. برای خرید یک گردنبند طلا علاوه بر سلیقه و بودجه باید به اندازه, طول و ضخامت آن توجه نیز داشته باشیم. ما در این مقاله میخواهیم مطالبی را در خصوص راهنمای خرید گردنبند مردانه و همچنین حکم گردنبند برای مردان بیان کنیم.

راهنمای خرید زنجیر طلا مردانه به شما کمک میکند مناسب ترین زنجیر برای استایل خود را پیدا کنید.

حکم استفاده از گردنبند برای مردان چیست؟

همان طور که در مطلب قبلی بیان کردیم مردان هم مانند بانوان به استفاده از انواع اکسسوری ها از جمله گردنبندها علاقه زیادی دارند. گردنبندها بیشتر از جنس نقره, استیل و طلا هستند که همه آنها برای آقایان مناسب میباشند. باید به این نکته اشاره کنیم که حکم گردنبند برای مردان به جز طلا جایز است و استفاده از گردنبندهای نقره و استیل برای آنها مانعی ندارد. ولی حکم استفاده از طلا برای آقایان حرام میباشد و در صورتی که با پوست بدن آنها تماس نداشته باشد.

استفاده از زنجیر طلا مردانه همراه با دستبند ست ترکیب زیبایی در استایل به وجود می آورد.

استفاده از طلا نیز جایز میشود و حرام نمیباشد. مردان میتوانند گردنبند طلا را بر روی لباس خود استفاده کنند تا با پوست بدنشان تماسی نداشته باشد همچنین استفاده از طلا با ترکیبی از پارچه و چرم برای آقایان مانعی ندارد. مانند گردنبندهای چرمی با آویز یا پلاک های طلا و همچنین دستبند طلا چرمی مردانه برای آقایان مناسب است. استفاده از گردنبند یا انواع زیورآلات طلا به جز جنبه زیبایی نوعی سرمایه برای افراد است و به دلیل ارزش طلا نسبت به نقره و دیگر فلزات است که خرید آن هر چند با وزن کم و حتی با ترکیب انواع چرم یا پارچه توصیه میشود. در ادامه با راهنمای خرید گردنبند مردانه در خدمت شما خواهیم بود.

طول گردنبند مردانه

توجه به اندازه و طول گردنبند از نکات بسیار مهم است, زیرا اگر گردنبند با گردن شما تناسب نداشته باشد ظاهر شما را نا متعادل خواهد کرد. بهتر است آقایان قبل از خرید این اکسسوری جذاب راهنمای خرید گردنبند مردانه را مطالعه کنند سپس به خرید آن اقدام نمایند. در ادامه مطالبی را در مورد تناسب اندازه و طول گردنبند با توجه به استایل و نوع پوششی که دارید برای شما توضیح خواهیم داد.

  •  گردنبندهایی با طول 40 تا 45 سانتی متر یکی از محبوب ترین انواع گردنبندها میباشند که چوکر نام دارند و برای استفاده با تیشرت و لباس های یقه های گرد بسیار مناسب هستند. این گردنبندها به گردن میچسبند و با ترکیب چرم بسیار زیبا هستند و جذابیت زیادی به استایل شما میدهند.
  • گردنبندها با طول 50 تا 60 سانتی متر تا زیر گلو آویزان میشوند و به همراه یک پلاک یا آویزاستفاده میشوند. این گردنبندها مناسب بر روی انواع لباس ها میباشند و از رایج ترین و معمول ترین انواع گردنبند مردانه میباشند. میتوان آنها را بدون پلاک نیز استفاده کرد. با توجه به راهنمای خرید گردنبند مردانه میتوانید سایز و اندازه زیورآلات دلخواه خود را انتخاب کنید.

در راهنمای خرید گردنبند مزدانه به شما کمک میکنیم طول مناسب گردنبند خود را انتخاب کنید.

  • گردنبندها با طول 60 تا 75 سانتی متر که بلند تر از گردنبندهای دیگر هستند و یکی از پرطرفدارترین این اکسسوری ها میباشند. این زنجیرها برای انواع پیراهن یا تی شرت ها قابل استفاده هستند.

انواع پلاک و زنجیر مردانه

ما دراین قسمت از راهنمای خرید گردنبند مردانه انواع پرفروش این اکسسوری جذاب را برای شما معرفی میکنیم. برای خرید پلاک و زنجیر مردانه با توجه به سلیقه و استایل خود, میتوانید یکی از مدل های زیر را انتخاب کنید. بعد از اینکه حکم گردنبند برای مردان را بیان کردیم اکنون از بین زنجیرها وپلاک های مردانه که بسیار متنوع هستند به پرطرفدارترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  •  زنجیر و پلاک با نمادهای مذهبی مانند اسامی امامان و یا صلیب
  • زنجیر پرطرفدار کارتیه
  • زنجیر و پلاک مدل سربازی
  • زنجیر و پلاک با اسم فرد
  • زنجیر با نماد ماه تولد
  • انواع پلاک های ساده با طرح های هندسی
  • زنجیرهای دیگر مناسب آقایان مانند: زنجیر ملوانی, فیگارو, کابلی, طنابی, مارینر و کوبایی

به عقیده بلاگ راهنمای انتخاب گردانبند مردانه پلاک های طرح صلیب، فروهر، تیغ و ... از پرطرفدارترین پلاک های برای استفاده به همراه زنجیر طلا مردانه است.

راهنمای خرید گردنبند مردانه؛ قفل گردنبند مردانه

نکته مهمی که در مورد راهنمای خرید گردنبند مردانه میتوان به آن اشاره کرد, انتخاب قفل مناسب است. به دلیل اینکه گردنبندهای مورد استفاده آقایان معمولا سنگین تر هستند, باید هنگام خرید گردنبند به قفل آن بسیار توجه داشته باشید. بیشتر زنجیرهای طلا قفل های کلیپسی دارند که با یک فنر باز و بسته میشوند و دوامی نخواهند داشت و به سرعت خراب میشوند. بهترین نوع قفل, خرچنگی میباشد که بسیار محکم و در برابر ضربه مقاوم است. به دلیل امنیت بالای این قفل استفاده از آن در زیورآلات سنگین مانند زنجیر و گردنبندهای مردانه مرسوم است. همچنین این قفل به راحتی باز و بسته میشود و به دلیل اینکه شبیه پنجه خرچنگ است به آن قفل خرچنگی یا لابستر میگویند.

راهنمای خرید گردنبند مردانه؛ عوامل موثر بر قیمت

در ادامه راهنمای خرید گردنبند مردانه باید این نکته را ذکر کنیم که عوامل زیادی هستند که در قیمت گردنبند مردانه تاثیر میگذارند که در ذیل به اختصار به آن اشاره خواهیم کرد.

  •  وزن گردنبند
  • ضخامت و طول گردنبند
  • عیار گردنبند
  • وزن پلاک یا آویز گردنبند
  • اجرت ساخت طلا
  • بی ثباتی اقتصادی
  • تورم
  • عرضه و تقاضا

خرید آنلاین طلا از گالری طلا و جواهر راف گلد

در این مقاله در مورد راهنمای خرید گردنبند مردانه مطالبی را بیان کردیم. همچنین درباره حکم گردنبند برای مردان و طول و ضخامت و عوامل موثر بر قیمت آن توضیحاتی دادیم.

ست کردن گردنبند طلا مردانه با ساعت نیز یکی از راه های افزایش تاثیرگذاری در استایل است.

اکنون از شما میخواهیم به وب سایت گالری طلا و جواهر راف گلد مراجعه نمایید و با دیدن انواع زیورآلات مناسب آقایان و خانم ها مانند: گردنبند مردانه, دستبند مردانه, انگشتر مردانه, زنجیر طلا مردانه و انواع دیگر طلا و جواهر مردانه و زنانه اکسسوری مورد نظر خود را انتخاب کنید و با خرید آنلاین این زیورآلات از آفرهای ویژه این گالری استفاده نمایید. گالری راف گلد تمامی محصولات خود را با اجرت ساخت پایین و قیمت مناسب برای شما عرضه داشته است. شما میتوانید با خرید آنلاین از این گالری فاکتور طلای خریداری شده را نیز تحویل بگیرید. گالری طلا و جواهر راف گلد برای شما اطمینان و آرامش را به همراه خواهد آورد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست