راهنمای خرید و انتخاب گوشواره طلا

یکی از زیورآلات جذاب و کاربردی برای بانوان در تمام دنیا گوشواره‌ها هستند. این اکسسوری با استفاده از فلزات و پارچه‌های گوناگونی مانند نقره، طلا، استیل، تیتانیوم، چرم و … ساخته می‌شوند اما گوشواره‌های طلا به دلیل ارزش و کیفیت فلز طلا در گروه بهترین نوع گوشواره‌های زنانه جای دارند.

این اکسسوری نیز خود دارای انواع و مدل‌های مختلفی است که هر روز شاهد مدل‌های جدید و تنوع زیادی از آن در فروشگاه‌های مختلف هستیم.

انواع گوشواره‌های میخی، گوشواره حلقه ‌ای، مدل‌های بخیه‌ای، گوشواره با نگین و بدون نگین که هر یک دارای قیمت و سبک‌های مختلفی هستند.

در دنیای امروزی گوشواره در صنعت مد و فشن جایگاه نیز ویژه‌ای پیدا کرده و افراد زیادی از جمله سلبریتی‌ها و هنرمندان انواع مدل‌های آن را با استایل و لباس خود ست می‌کنند.

در حقیقت زیبایی استایل بانوان با این زیورآلات کامل و جذابیت بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

اما در هنگام خرید و انتخاب آن باید دقت لازم را داشته باشید. اکنون و در این مطلب قصد داریم در ارتباط با راهنمای خرید گوشواره طلا و نکات مهم در خرید و انتخاب آن صحبت نماییم.

اگر شما نیز قصد خرید این اکسسوری را دارید تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای خرید گوشواره

 

نگاهی مختصر به تاریخچه گوشواره

قبل از این که در ارتباط با راهنمای خرید گوشواره صحبت نماییم بهتر است نگاهی کوتاه به تاریخچه آن داشته باشیم.

حقیقت می‌توان گفت تاریخچه گوشواره به سالیان دور و هزاران سال پیش باز می‌گردد. این وسیله در تمدن‌های مختلف به مدل‌ها و سبک‌های گوناگون و همچنین با معنا و مفهومی خاص کاربرد داشته است.

در دوران باستان گوشواره‌ها یک وسیله زینتی بودند که نشان دهنده طبقه مرفه جامعه بوده و مختص پادشاهان و اشراف زادگان بود.

اما در زمان روم باستان این زیورآلات نشان دهنده بردگی بود که معمولا به صورت یک حلقه فلزی مورد استفاده بردگان قرار می‌گرفت.

پس از این دوره زنان یونان و مصر گوشواره‌هایی از طلا و جواهر را به عنوان یک وسیله زینتی استفاده کرده و این اکسسوری نمادی از تجمل گرایی بود.

اما در کشور ما اولین گوشواره ها را می‌تواند در تمدن ایلام مشاهده نمود. در زمان پادشاهی هخامنش و آثار به جا مانده از تخت جمشید می‌توان نمونه های گوشواره را بر گوش‌های سربازان و افراد حکومتی مشاهده نمود.

این اکسسوری با فلزات گوناگونی طراحی و یا منبت کاری می‌شد و نمونه‌های قیمتی آن که برای اشراف زادگان بود با یاقوت و الماس و سایر سنگ‌های قیمتی ساخته می‌شد.

همچنین در زمان اشکانیان و سامانیان نیز افراد در راس حکومت به خصوص پادشاهان از این زیورآلات استفاده می‌کردند که بیانگر قدرت و توانمندی آن‌ها بود.

در دنیای امروزی این اکسسوری تنها یک وسیله زینتی بوده که بیشتر در میان بانوان محبوبیت داشته و هیچ معنا و مفهوم خاصی ندارد.

امروزه مدل های زیبا و جذابی برای همه افراد با سلیقه های مختلف و قیمت های متفاوت طراحی و به فروش می‌رسد.

در ادامه مقاله راهنمای خرید گوشواره به معرفی انواع گوشواره طلا خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید و انتخاب گوشواره طلا

 

آشنایی با انواع مدل های گوشواره

در راستای مقاله راهنمای خرید گوشواره قصد داریم انواع گوشواره را نیز به صورت مختصر برای شما نام ببریم.

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم این زیورآلات خود دارای مدل و طرح های مختلفی هستند که هر فرد با توجه به سلیقه، بودجه و استایل خود اقدام به خرید آن می‌کند. در ادامه به صورت مختصر انواع گوشواره طلا را معرفی می‌کنیم.

  • گوشواره طلا میخی که از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های گوشواره در میان خانم‌های جوان هستند این مدل دارای قیمتی پایین تر نسبت به سایر مدل ها بوده و با هر بودجه ای می‌توان آن‌ها راخریداری نمود.

 

  • گوشواره حلقه ای از زمان‌های گذشته تا کنون وجود داشته و از مزایای این مدل این است که هیچ گاه قدیمی نخواهد شد و یا از مد نمی افتد.

 

  • گوشواره بخیه ای، یکی از انواع گوشواره ترند است. این مدل به سادگی از میان سوراخ های گوش عبور کرده و جذابیت زیادی خواهد داشت.

 

  • گوشواره آویزی نیز همچنان از زمان‌های گذشته تا کنون وجود داشته و در سبک ها و مدل‌های متنوع طراحی می‌شوند. گوشواره های پرطرفدار کارتیه در این دسته قرار دارند.

 

  • گوشواره نگین دار که در این سبک معمولا از سنگ‌ها و نگین‌های مختلف قیمتی و نیمه قیمتی استفاده شده و جذابیت بسیاری دارند. گوشواره های جواهر الماس و برلیان در این گروه جای دارند.

راهنمای خرید گوشواره زناته

 

نکات مهم در انتخاب و خرید گوشواره طلا و جواهر

در این قسمت از مقاله راهنمای خرید گوشواره قصد داریم نکات مهم در انتخاب و خرید این اکسسوری را برای شما بیان کنیم تا انتخابی شایسته و درست داشته باشید.

اگر چه این اکسسوری دارای انواع و مدل‌های گوناگونی است اما انتخاب و خرید آن نیز نیازمند اصول و نکاتی می باشد. در حقیقت شما باید گوشواره ای متناسب با استایل و ظاهر خود انتخاب کنید تا زیبایی و جلوه بیشتری داشته باشید.

انتخاب گوشواره نا مناسب می‌تواند زیبایی استایل شما را به هم بزند. اکنون در ذیل نکات مهم در هنگام خرید و یا سفارش این زیورآلات را به صورت مختصر برای شما بیان خواهیم کرد.

 

  • توجه به استایل

در هنگام انتخاب گوشواره طلا استایل فرد نکته مهمی است که در مرحله اول باید به آن توجه نمود.

اگر شما دارای استایلی اسپرت بوده و یا قصد دارید با این لباس از گوشواره استفاده کنید، بهتر است از انواع گوشواره هایی متناسب با این سبک استفاده کنید.

مدل های گوشواره های میخی و بدون نگین و یا چرمی. اما اگر استایل شما رسمی است بهتر است از مدل های گوشواره بخیه ای، گوشواره های نگین دار و یا جواهر استفاده کنید.

انواع مدل های گوشواره حلقه ای را می‌توان با هر نوع استایلی ست نمود.

 

  • بودجه خود را مشخص کنید

شاید دغدغه بسیاری از بانوان در هنگام خرید گوشواره و یا سایر زیورآلات هزینه آن باشد.

بنابراین حتما قبل از اقدام به خرید گوشواره مقدار هزینه و بودجه خود را در نظر بگیرید. این امر می‌تواند شما را در انتخاب و دسته بندی انواع گوشواره ها کمک کند.

 انتخاب گوشواره طلا

 

  • انتخاب گوشواره با توجه به مدل مو

یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید گوشواره توجه به مدل موها و یا ست کردن گوشواره با مو است.

اگر شما از جمله افرادی با موهای کوتاه هستید بهتر است از مدل های گوشواره بلند و یا آویزو همچنین انواع گوشواره حلقه ای بزرگ استفاده نمایید.

اما اگر موهای شما بلند است گوشواره های میخی، گوشواره های نیمه آویز و مدل های حلقه ای کوچک برای شما مناسب خواهد بود.

 

  • خرید گوشواره با توجه به فرم صورت

از موارد مهم دیگر در انتخاب گوشواره طلا، توجه به فرم صورت و یا ست کردن گوشواره با فرم صورت است. در حقیقت برای افرادی با صورت لاغر و کشیده گوشواره های حلقه ای و یا مدل های نیمه آویز کوتاه مناسب خواهد بود.

زیرا انتخاب گوشواره آویز و بلند برای این افراد صورت آن ها را کشیده تر نمایش خواهد داد. همچنین برای افرادی با صورت پر و گرد انواع گوشواره های آویز بلند و مدل های بخیه ای بهترین انتخاب خواهد بود.

راهنمای انتخاب و خرید گوشواره طلا

 

  • توجه به موقعیت استفاده

موقعیت و مکانی که قرار است در آن حاضر شوید از نکات مهم در راهنمای خرید گوشواره طلا است. در حقیقت اگر قصد دارید گوشواره را برای مهمانی و یا یک مراسم خاص استفاده نمایید.

بهتر است از انواع مدل‌های گوشواره جواهر و یا نگین دار استفاده کنید.

اما اگر قصد دارید آن را به صورت دائم در هر محیطی استفاده کنید، انواع مدل‌های گوشواره میخی، گوشواره حلقه ای و مدل های بدون نگین انتخابی شایسته برای شما خواهد بود.

 

  • ست کردن گوشواره با سایر زیورآلات

در هنگام انتخاب این اکسسوری حتما به سایر زیورآلات دیگر خود توجه کنید. مدل و یا رنگ دیگر اکسسوری های شما می‌تواند انتخاب شما را آسان تر کند.

بنابراین اگر دیگر زیورآلات شما طلای زرد است بهتر است گوشواره خود را نیز زرد انتخاب کنید تا در کنار یکدیگر جلوه و زیبایی بیشتر داشته باشد.

به عنوان مثال در صورت داشتن زیورآلات از برندهای دیگر مانند کارتیه ، گوشواره کارتیه را برای ست کردن با سایر زیورآلات خود انتخاب کنید.

راهنما خرید گوشواره زنانه

  • خرید از فروشگاهی معتبر

همانطور که می‌دانید امروزه فروشگاه های بسیاری وجود دارند که انواع زیورآلات طلا و جواهر را به صورت آنلاین و یا حضوری به فروش می‌رسانند.

در هنگام خرید انواع گوشواره به خصوص مدل های جواهر حتما از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید.

در این مورد درباره اصالت سنگ و نگین از فروشنده سوال کرده و محصول مورد نظر را با فاکتور معتبر و رسمی طلا و جواهر خریداری نمایید.

اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید دقت داشته باشید سایت دارای نماد الکتریکی معتبر باشد.

 

  • توجه به قفل گوشواره

و در نهایت آخرین مورد از راهنمای خرید گوشواره در هنگام خرید این اکسسوری توجه به قفل آن است.

قفل گوشواره در عین باز و بسته شدن آسان باید محکم باشد تا از هرگونه افتادن و یا گم شدن گوشواره شما جلوگیری نماید.

در هنگام خرید این زیورآلات حتما قفل آن را تست نمایید و از سالم بودن آن اطمینان پیدا نمایید.

راهنما خرید گوشواره طلا

خرید آنلاین جدیدترین گوشواره های طلا و جواهر از فروشگاه راف گلد

در این مقاله در ارتباط با راهنمای خرید گوشواره طلا با شما صحبت کردیم و به معرفی انواع آن و همچنین نکات مهم در هنگام خرید این اکسسوری پرداختیم.

همانطور که در قسمت قبل بیان کردیم دقت داشته باشید برای خرید حضوری و آنلاین از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد با سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع زیورآلات می‌تواند خیال شما را از این لحاظ آسوده سازد.

این گالری تنوع بسیاری از جدیدترین زیورآلات از جمله انواع گوشواره های طلا و جواهر را در وب سایت خود به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.

بدین ترتیب به سادگی و با چند کلیک ساده می‌توانید سفارش خود را ثبت و محصولات را در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.
لازم به ذکر است راف گلد برای خریدهای مشتریان آنلاین تخفیفات ویژه ای را نیز در نظر گرفته است.

اجرت ساخت پایین محصولات و دریافت فاکتور معتبر و رسمی از مزایای خرید از این گالری است.

با راف گلد هوشمندانه و به آسانی خرید نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست