نکات مهم و راھنمای خرید آویز طلا و پلاک

طلا و جواهرات از بهترین اکسسوری ها در دنیا هستند که به جرات می‌توان گفت همه بانوان عاشق آن هستند. از انگشتر و دستبند گرفته تا انواع گوشواره، پابند، دستبند، النگو، ست و نیم ست که در طرح ها و مدل‌های مختلفی طراحی و به فروش می‌رسند.

فلز طلا به دلیل کیفیت و ارزشی که دارد همواره بهترین فلز برای ساخت انواع زیورآلات در دنیا به شمار می‌رود. یکی دیگر از انواع اکسسوری‌های جذابی که با این فلز ساخته می‌شود آویزها یا همان پلاک های طلا هستند که از زمان های دور تا کنون همواره مورد استقبال بانوان و آقایان در هر سنینی قرار گرفته است.

آویزهای طلا نیز همچنان در طرح‌های مختلفی و به صورت آویز طلا بدون نگین و آویز طلا نگین دار در فروشگاه های مختلف به چشم می‌خورند. مدل های نگین دار معمولا از نوع جواهر هستند که قیمتی بالاتر دارند.

اکنون و در این مطلب قصد داریم در ارتباط با راهنمای خرید آویز طلا با شما سخن بگوییم تا در هنگام خرید آویز طلا بتوانید انتخابی شایسته داشته باشید. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

راهنما خرید آویز طلا

 

آویز طلا چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از این‌که در ارتباط با راهنمای خرید آویز طلا صحبت نماییم بهتر است در ابتدا توضیحی مختصر در ارتباط با آویز طلا داشته باشیم. آویزها در حقیقت همان پلاک های طلا هستند که با استفاده از یک زنجیر طلا به گردنبندی جذاب تبدیل خواهند شد.

البته این آویزها می‌توانند بر روی سایر اکسسوری های دیگری مانند دستبند طلا زنانه نیز کاربرد داشته باشند. اما بیشترین کاربرد این زیورآلات با استفاده از انواع زنجیرهای طلا است که بسیاری از بانوان به صورت دائم از این اکسسوری در خانه و یا مهمانی و مراسم های گوناگون استفاده می‌کنند.

آویزهای طلا در طرح‌های گوناگونی چون گل و نمادهایی از طبیعت، آویزهای نماد ماه های سال، ماه های تولد، آویزهایی از برندهای مطرح مانند ون کلیف، آویز طلا کارتیه و … و همچنین پلاک های اسم و حروف طراحی و تولید می‌شوند.

این اکسسوری در وزن ها و قیمت های مختلف وجود داشته و به دلیل قیمت مناسب بهترین انتخاب برای هدیه دادن به دیگران هستند.

راهنما خرید اویز طلا

 

نکات مهم و راهنمای خرید آویز طلا

با توجه به تنوع و مدل های مختلف پلاک طلا شاید انتخاب و خرید این اکسسوری برای بسیاری از افراد کار ساده ای نباشد.

در این قسمت از مقاله راهنما خرید پلاک طلا نکات مهمی را در هنگام سفارش و خرید این اکسسوری برای شما بیان خواهیم کرد.

توجه به این نکات می تواند خرید شما را آسان تر کرده و در نهایت به شما کمک می کند انتخابی درست و شایسته داشته باشید.

 

  • توجه به قیمت آویز طلا

همانطور که می‌دانید قیمت یکی از عوامل مهم در انتخاب هر اکسسوری است. انواع آویزهای طلا با توجه به نوع ساخت، جنس، سنگ و نگین و البته وزن طلا به کار رفته در ساخت دارای قیمت های متفاوتی هستند.

قبل از اقدام به خرید آویز طلا بودجه خود را مشخص کنید و به سراغ زیورآلاتی بروید که به صورت نسبی با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

راهنما خرید پلاک طلا

 

  • وزن آویز طلا

از نکات مهم دیگر در راهنمای خرید آویز طلا توجه به وزن آن است. آویزی را انتخاب کنید که با توجه به زنجیر شما وزنی متناسب داشته باشد.

همچنین اگر شما قصد دارید به صورت روزانه از پلاک طلا استفاده کنید بهتر است از انواع آویزهای سبک تر استفاده کنید تا در گردن شما راحت باشد و احساس سنگینی نکنید.

 

  • توجه به اصالت سنگ و یا نگین

اگر قصد دارید از انواع پلاک های طلا نگین دار انتخاب نمایید حتما به اصالت سنگ و نگین آن توجه فرمایید.

متاسفانه بسیاری از افراد سودجو سنگ و یا نگین غیر اصل را به جای اصل به مشتریان می فروشند.

راهنما خرید پلاک طلا دخترانه

 

  • توجه به موقعیت و مکان استفاده

از جمله موارد مهم دیگر در انتخاب این اکسسوری توجه به موقعیت و مکان استفاده است.

اگر قصد دارید به صورت دائم و روزانه از این اکسسوری استفاده نمایید بهتر است از مدل های ساده بدون نگین و در اندازه های سبک تر استفاده کنید.

 

  • توجه به حلقه اتصال به زنجیر

از دیگر نکات مهم دیگر در خرید این اکسسوری توجه به اتصال آویز به گردنبند است.

معمولا در بیشتر زنجیرهای طلا این حلقه به صورت بسته است اما اگر از نوع قفلی بود حتما از سالم بودن قفل آن اطمینان حاصل نمایید.

راهنما خرید آویز زنانه

 

  • توجه به رنگ پوست

آویزهای طلا دارای رنگ های مختلفی هستند، سفید، رزگلد و زرد. برای انتخاب رنگ این زیورآلات بهتر است رنگ پوست خود را در نظر بگیرید.

افرادی با رنگ پوست تیره و گندمی بهتر است از انواع طلاهای زرد و رزگلد استفاده کرده و افرادی با رنگ پوست روشن بهتر است از طلا سفید استفاده کنند.

 

  • نگهداری از پلاک و آویز طلا

و آخرین نکته از راهنمای خرید آویز طلا نگهداری از این وسیله زینتی است. برای این کار بهتر است در هنگام رفتن به حمام و استخر زیورآلات خود را خارج کرده و در محیطی امن نگهداری کنید.

برای تمیز کردن انواع طلا و جواهرات می توانید از روش های تمیز کردن طلا استفاده کرده و مقاله تمیز کردن گردنبند در خانه را مطالعه فرمایید.

همچنین می توانید از مقالات تعمیر گردنبند در خانه نیز در صورت بروز مشکل استفاده نمایید.

راهنمای خرید پلاک طلا

 

خرید آنلاین انواع آویز طلا از گالری طلا و جواهرات راف گلد

ما در این مقاله در ارتباط با راهنما خرید آویز طلا صحبت کردیم و نکات مهم در هنگام خرید این زیورآلات را نام بردیم. همانطور که قبلا نیز بیان کردیم آویزهای طلا دارای طرح ها و مدل های مختلفی است که با توجه به موارد ذکر شده می توانید انتخاب و خرید نمایید.

برای مشاهده انواع پلاک های طلا و جواهر در طرح‌ها و مدل‌های متنوع می‌توانید به وب سایت و فروشگاه آنلاین راف گلد مراجعه کرده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین می توانید سایر محصولات دیگر از جمله انواع گردنبند طلا زنانه ظریف و غیر ظریف را مشاهده کرده و به سادگی و با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت نمایید.

از مزایای خرید از این گالری اجرت ساخت پایین برای مهم زیورآلات و قیمت مناسب محصولات است.

با راف گلد به سادگی و هوشمندانه خرید نمایید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست