راھنما خرید گوشواره نوزاد

طلا و جواهرات از دیرباز تا کنون به عنوان بهترین زیورآلات و باارزش‌ترین فلزات در جهان شناخته شده است. زیورآلات متعددی با استفاده از این فلز ساخته می‌شود. یکی از این اکسسوری‌ها گوشواره‌ها هستند که در طول تاریخ در میان افراد مختلف کاربرد و معنا و مفهومی متفاوت داشته است.

گوشواره‌های طلا نیز همچنان محبوبیت زیادی در میان بانوان داشته است و امروزه به عنوان یک وسیله زینتی کاربرد دارد. استفاده از این اکسسوری هیچ محدودیت سنی ندارد و از نوزادان و کودکان تا جوانان و بزرگسالان از آن استفاده می‌کنند.

شاید شما نیز قصد دارید تا گوش نوزاد خود را سوراخ و با انواع گوشواره زینت دهید. اکنون و در این مطلب می‌خواهیم در ارتباط با راهنما خرید گوشواره نوزاد و نکات مهم در هنگام سفارش و خرید این زیورآلات با شما صحبت نماییم.

اگر شما نیز قصد خرید این زیورآلات را برای کودک و نوزاد خود دارید تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

چه گوشواره ای برای نوزاد مناسب است؟

انتخاب گوشواره مناسب برای نوزادان

همانطور که بیان کردیم گوشواره‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. فلزات مانند طلا، استیل، نقره و … اما بهترین انتخاب برای نوزادان گوشواره‌های طلا است.

زیرا فلز طلا نسبت به سایر فلزات دارای کیفیت بالاتری است و حساسیتی برای نوزاد ایجاد نخواهد کرد. گوشواره‌های نوزادان متفاوت با مدل‌های بزرگسالان طراحی می‌شوند و دارای اندازه‌هایی کوچکتر هستند.

این زیورآلات معمولا دارای بست‌هایی کوچک و کوتاه هستند که ایمن‌تر به نظر می‌رسند. گوشواره‌های طلا مخصوص نوزادان سبک وزن بوده و دارای قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به بزرگسالان هستند.

این ویژگی سبب می‌شود که به گوش نوزادان آسیب وارد نشده و نوزاد احساس راحتی داشته باشد. اگر قصد خرید یک هدیه به یادماندنی و ارزشمند برای نوزاد را دارید این اکسسوری بهترین انتخاب خواهد بود.

نکات انتخاب گوشواره مناسب نوزاد

نکات مهم در انتخاب و خرید گوشواره کودک

در این قسمت از مقاله راهنما خرید گوشواره نوزاد نکات مهمی را در هنگام سفارش و خرید این اکسسوری بیان خواهیم کرد.

توجه به این نکات به ایمنی و سلامت نوزاد و کودک شما کمک نماید. در ذیل این نکات را به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

نکات مهم در انتخاب و خرید گوشواره کودک

 

  • وزن و اندازه گوشواره

همانطور که بیان کردیم وزن و اندازه گوشواره نوزاد و کودک شما باید کوچک و سبک باشد تا به گوش نوزاد شما آسیب وارد نکند.

زیرا گوش نوزادان بسیار حساس بوده و گوشواره‌های بزرگ و یا سنگین سبب آسیب آن‌ها خواهد شد.

 

  • توجه به قفل گوشواره

از نکات مهم دیگر در هنگام خرید گوشواره نوزاد توجه به قفل گوشواره است.

گوشواره‌ای را انتخاب نمایید که دارای قفلی مطمئن بوده و از گوش باز نشود. زیرا در این حالت ممکن است گوشواره وارد چشم، صورت و یا بینی نوزاد شود و به او آسیب رساند.

نکات انتخاب قفل گوشواره کودک

 

  • توجه به جنس فلز

جنس فلز نیز همانطور که بیان کردیم بهتر است از فلزات با کیفیت مانند طلا انتخاب شود.

این فلز کمترین میزان حساسیت و آلرژی را دارد. در انتخاب رنگ طلا نیز بهتر است طلای زرد را انتخاب کنید زیرای طلای سفید دارای روکش رادیوم است و ممکن است سبب آلرژی و ایجاد حساسیت در کودک شما شود.

 

انتخاب مدل‌های ساده گوشواره برای کودکان

یکی از نکات مهم در راهنما خرید گوشواره نوزاد انتخاب مدل‌های ساده است. برای نوزادان از خرید گوشواره‌های بلند و یا آویز، گوشواره‌های درشت و ضخیم خودداری نمایید.

 

سوراخ کردن گوش نوزاد

قبل از سوراخ کردن گوش نوزاد باید آن را ضد عفونی و تمیز کرد. برای این کار حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا از هر گونه عفونت و مشکلات ناشی از آن کودک شما در امان بماند.

راهنما خرید گوشواره کودک

 

بهترین مدل‌های گوشواره طلا برای نوزادان

در راستای مقاله راهنما خرید گوشواره نوزاد بهتر است با مدل‌های گوشواره طلا مناسب برای نوزادان و همچنین کودکان آشنا شوید. در ذیل این مدل‌ها را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد.

 

  • گوشواره‌های حلقه ای

یکی از گوشواره‌های مناسب برای برای کودکان مدل‌های حلقه ای هستند. این مدل گوشواره از زمان‌های دور تا کنون در گروه بهترین و جذاب‌ترین زیورآلات به شمار می‌رود که برای هر سنی نیز مناسب هستند.

گوشواره‌ حلقه ای برای نوزادان و کودکان به دلیل سبکی و راحتی البته ایمن بودن انتخابی شایسته خواهند بود.

گوشواره حلقه ای گوشواره مناسب نوزاد

  • گوشواره پشت پیچی

از دیگر گوشواره‌های مناسب برای نوزادان مدل‌های پیچی هستند. این سبک درست با استفاده از یک پیچ در پشت گوش قفل می‌شود و در عین حال باز و بسته کردن آن نیز آسان است.

از مزایای گوشواره پشت پیچی این است که به سادگی توسط کودک باز نخواهد شد.

 

  • گوشواره طلا پشت پروانه ای

یکی دیگر از مدل‌های گوشواره مناسب برای نوزادان و البته کودکان مدل‌های پشت پروانه‌ای است.

این مدل دقیقا قفلی شبیه به پروانه دارد و به سادگی باز و بسته خواهد شد. اگر چه باز کردن این گوشواره آسان است اما ایمنی آن نسبت به مدل‌های پیچی کمتر است.

نکات خرید گوشواره نوزاد

 

خرید آنلاین انواع گوشواره طلا نوزادان از گالری طلا و جواهرات راف گلد

ما در این مقاله در ارتباط با راهنما خرید گوشواره نوزاد صحبت کردیم و نکات مهم در هنگام خرید این زیورآلات را بیان کردیم.

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم پوست بدن نوزادان بسیار لطیف و حساس است بنابراین باید در هنگام خرید انواع زیورآلات از جمله گوشواره دقت نمایید تا از هرگونه مشکلات و آلرژی جلوگیری کنید.

گوشواره‌های طلا کودکان نیز در طرح‌ها و مدل‌های متنوع وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به وب سایت و فروشگاه آنلاین راف گلد آن‌ها را مشاهده نمایید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

اگر شما نیز قصد خرید یک هدیه برای نوزاد و یا کودک را دارید همین حالا به این وب سایت مراجعه کنید. با خرید اینترنتی از این گالری از تخفیفات و آفرهای خریدهای آنلاین بهره مند شده و محصولات را با اجرت ساخت پایین خریداری نمایید.

با راف گلد هوشمندانه و به سادگی خرید نمایید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست