راهنمای کامل روش دست كردن النگو

طلا محبوب‌ترین فلز به کار رفته شده در ساخت انواع زیورآلات است. اما امروزه بسیاری از بانوان از النگو به طور روزمره نیز استفاده می‌نمایند. یکی از چالش‌های مهم که بانوان با آن درگیر هستند، روش پوشیدن النگو است. انداختن و در آوردن النگو از دست و جلوگیری از شکستن النگو که سبب شده تا مشکلات زیادی برای خانم ها به وجود آید.

ما در این مقاله قصد داریم روش انداختن النگو در دست را به شما آموزش ‌دهیم تا به راحتی و بدون هیچ آسیبی النگو را در دست خود بیاندازید. پس تا انتها این مقاله با ما باشید.

معرفی راحتترین روش پوشیدن النگو

 

راحت‌ترین روش دست كردن النگو

اکنون قصد داریم روش پوشیدن النگو را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم. اگر النگو تنگی دارید که درآوردن النگو از دست یا در دست کردن آن سخت و طاقت فرسا است ترفندهایی را به شما آموزش می دهیم که بتوانید به راحتی و بدون آسیب به دست و یا شکسته شدن، النگو را در دست خود بیندازید و یا خارج کنید.

  • مرحله اول انداختن النگو در دست

در این مرحله یک کیسه پلاستیک نیاز داریم. تا دست شما را تا ناحیه مچ بپوشاند. کیسه پلاستیکی را طوری محکم کنید که به دستتان بچسبد. انگشتان دست خود را به بالا بگیرید و بهم فشار بدهید تا ناحیه لازم برای در دست انداختن النگو مهیا شود.

  • مرحله دوم

النگو را از نوک انگشتان خود عبور داده و اجازه دهید النگو سر بخورد. مطمئن شوید که دائما انگشتان دست خود را به اندازه النگو جمع ‌می‌کنید. معمولا النگو تا زمانی که به پهن‌ترین قسمت دست نرسد به راحتی در دست وارد می‌شود. پهن‌ترین قسمت دست همان ناحیه شست دست است. ناحیه انگشت شست نسبت به مچ دست حدودا 25 درصد پهن‌تر می باشد. ساده‌ترین راه این است هنگام رسیدن النگو به ناحیه شست، انگشت شست را به داخل خم کنید. بنابراین مانع کمتری در هنگام وارد شدن النگو به دست ایجاد می‌نماید و راحت تر وارد دست شما شود. هنگام عبور النگو از ناحیه شست دست ممکن است احساس درد کنید که این امر طبیعی است. سعی نکنید النگو را از دست خود در بیاورید تا به دست شما آسیبی وارد نشود.

بررسی بهترین روش انداختن النگو در دست

 

  • مرحله سوم در روش دست كردن النگو

سعی کنید النگو را دائما بچرخانید تا از ناحیه شست عبور کند و به راحتی به مچ دست شما وارد شود. وقتی النگو وارد مچ دست شد کیسه پلاستیکی را از دست خارج کنید.

روش‌های دیگر انداختن النگو در دست

  • اگر در همان لحظه کیسه پلاستیکی ندارید. روش پوشیدن النگو را تغییر دهید و از روش دیگری استفاده کنید.

 

  • استفاده از آب و مایع ظرفشویی، دست خود را کمی خیس کنید و اطراف النگو را به مایع آغشته کنید و به صورت دورانی وارد دست کنید.

نحوه انداختن النگو در دست چگونه است

 

  • اگر النگویی که قصد دارید در دست کنید به رطوبت حساس است می‌توانید از روان کننده های مثل روغن بچه یا روغن معدنی استفاده کنید که از آب و مایع هم روان‌تر هستند.

 

  • برای انداختن النگو در دست می‌توانید از برخی لوسیون ها که مقداری آب و روغن دارند هم استفاده کنید. اگر از لوسیون ها و روان کننده ها در انداختن النگو در دست استفاده می‌کنید حتما آن را از روی النگو پاک کنید.

 

نکات قابل توجه هنگام خرید النگو

  • نکاتی که قبل از خرید النگو باید به آن‌ها دقت کنید تا بعداً در درآوردن النگو یا پوشیدن آن دچار مشکل نشوید و روش دست كردن النگو برای شما آسان تر شود.

 

  • یکی از نکات مهم در هنگام خرید سایز النگو است. در حقیقت هنگام خرید النگو قطر داخلی النگو را اندازه بگیرید سپس آن را با قسمت پهن دست خود زمانی که انگشت شست خم شده مقایسه کنید. دقت داشته باشید سایز النگو باید یک یا یک و نیم سانتی‌متر بزرگتر از مچ دست شما باشد.

 

  • به گفته برخی کارشناسان جواهر فروشی بهترین زمان برای خرید النگو، عصر با بعد از ظهر است. چون در این زمان مچ دست در بزرگترین حالت خود قرار دارد و باعث می‌شود شما از خریداری النگو کوچک خودداری کنید.

آسانترین روش پوشیدن النگو

 

  • بعضی از النگوها سفت بوده و سطح فوق‌ا‌لعاده صافی دارند. مانند النگوهای یشمی و برخی از النگوهای فلزی که انداختن آن در دست راحت‌تر است.

 

  • انداختن النگو زنانه با نگین و برخی از النگوهای پهن‌تر با طرح های برجسته که از فلزهای گوناگون ساخته شده اند ممکن است به دلیل برآمدگی که در امتداد دور النگو وجود دارد دردناک و طاقت فرسا باشد. انواع النگو بدون نگین و النگوهای باریک با طرح کمتر راحت‌تر وارد دست می‌شوند.

 

  • انتخاب از میان انواع النگوهای بازشو و یا دستبندهای النگویی قابل تنظیم بوده و به راحتی و بدون هیچ دردسری وارد دست و یا خارج می‌شود. بنابراین اگر روش پوشیدن النگو برای شما دشوار است بهتر است از این سبک النگو استفاده کنید.

نکته بسیار مهم در انداختن النگو در دست

استفاده از روش های اصولی بهترین روش دست كردن النگو است. دقت داشته باشید هنگامی که یک النگو را در دست خود می اندازید و یا آن را خارج می‌کنید، برای حرکت کردن النگو در دست به جلو و عقب زیورآلات فشار نیاورید.

این کار نه تنها باعث درد و آسیب به دست شما می شود بلکه النگو شما نیز ممکن است خم و یا شکسته شود. در این حالت ممکن است دست شما متورم شود و همچنین استفاده از روش های انداختن النگو در دست شما نیز دشوار خواهد شد.

روش پوشیدن النگو در دست

 

خرید آنلاین النگو انواع النگو طلا و جواهر از فروشگاه راف گلد

ما در این مقاله روش پوشیدن النگو و نکاتی که هنگام خرید این زیورآلات باید به آن توجه کنید را برای شما بیان کردیم. همانطور که می‌دانید النگو دارای طرح ها و مدل های زیادی است که پیدا کردن النگو دلخواه و یا جدیدترین مدل های این زیورآلات نیازمند گذراندن زمان زیادی و گشت و گذار در بازار است.

بنابراین می‌توان گفت بهترین روش خرید اینترنتی است. در خرید آنلاین النگو طلا، شما اکسسوری های ترند و یا جدیدترین مدل‌های زیورآلات را با چند کلیک ساده مشاهده کرده و با کمک راهنما خرید النگو می‌توانید مطابق با سلیقه و بودجه خود زیورآلات مورد نظر را به سادگی سفارش و خریداری نمایید. اکنون شما را با فروشگاه راف گلد آشنا خواهیم کرد.

این گالری تنوع بسیاری از جدیدترین زیورآلات را در سایت فروشگاهی خود به نمایش گذاشته است . با خرید اینترنتی از این گالری از تخفیفات و آفرهای بیشتری استفاده کرده و محصولات را با اجرت ساخت پایین خریداری نمایید.

با راف گلد هوشمندانه خرید کنید.

بیشتر بخوانید: روش های تغییر سایز النگو

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست