اصول ست کردن پابند با لباس و سایر زیورآلات

همانطور که در مقالات پیشین بیان کردیم پابند یکی از زیورآلاتی است که برای زینت دادن به پاها استفاده می‌شود. این اکسسوری اگر چه چندین سالی است که مورد استقبال بانوان زیادی در جهان قرار گرفته است اما ریشه تاریخی داشته و از زمان‌های دور و زمان باستان زنان مصر، هند و بسیاری کشورهای دیگر از این زیورآلات استفاده می‌کردند. اصول ست کردن پابند تاثیر زیادی در زیبایی استایل شما دارد.

همانطور که می‌دانید این اکسسوری امروزه در ایران، کشورهایی اروپایی و آمریکایی و به خصوص کشورهای عربی جایگاه ویژه‌ای داشته و یکی از زیورآلات در دنیای مد وفشن به شمار می‌رود. انواع مختلف مدل‌های پابند با استفاده از فلزات گوناگون مانند طلا، نقره، استیل، تیتانیوم و غیره ساخته می‌شود که بهترین نوع آن پابند طلا است.

قبلا به طور مفصل درارتباط با تاریخچه پابند و فواید استفاده از پابند صحبت کردیم. ما در این مطلب قصد داریم در ارتباط با نحوه ست کردن پابند با لباس و سایر زیورآلات صحبت نماییم. پس اگر شما نیز از این اکسسوری استفاده می‌کنید در ادامه راف گلد را همراهی نمایید.

ست کردن پابند طلا

اصول ست کردن پابند با انواع لباس

برای ست کردن پابند با لباس نکاتی وجود دارد که با رعایت این اصول ظاهری آراسته و جذاب‌تر خواهید داشت. با توجه به اینکه این زیورآلات در طرح‌ها و تنوع بسیاری طراحی می‌شوند، انتخاب درست و متناسب با استایل شخص بسیار اهمیت دارد. در ذیل به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

  •  سبک لباس و استایل شخصی در انتخاب پابند

در حقیقت توجه به سبک لباس اولین موردی است که در انتخاب یک پابند باید در نظر گرفته شود. اگر سبک لباس‌های شما اسپرت و غیر رسمی است می‌توانید از انواع پابندهای کنفی، پابندهای چرمی و یا پابند طلا با طرح ساده استفاده نمایید.

در استایل‌های اسپرت استفاده از یک پابند طلا زنجیری مانند پابندهای کارتیه به همراه کتانی تناسب بسیاری به استایل شما خواهد داد. اما اگر در مراسمی خاص، مهمانی و با لباس‌های رسمی قصد استفاده از این اکسسوری را دارید بهتر است از مدل‌های آویزدار، نگینی و یا پابندهای طلا فانتزی استفاده نمایید.

اصول ست کردن پابند طلا

  •  انتخاب پابند با توجه به رنگ لباس

نکته دیگری که در انتخاب و ست کردن پابند با لباس می‌توان در نظر گرفت رنگ لباس است. شما می‌توانید از رنگ‌های ترکیب لباس خود استفاده کرده و پابندهایی با نگین‌های رنگی را با لباس خود ست نمایید.

همچنین با توجه به رنگ لباس خود از انواع پابندهایی با رنگ رزگلد، طلایی و سفید استفاده نمایید. لباس‌هایی به رنگ مشکی و سفید با پابند طلایی جلوه بسیاری به پای شما خواهد بخشید.

ست کردن پابند با سایر زیورآلات

برای اینکه بتوانید پابند خود را با زیورآلات خود ست نمایید بهتر است برخی از اصول را رعایت کنید. در ذیل به معرفی این موارد خواهیم پرداخت.

  • ست کردن پابند با توجه به رنگ سایر زیورآلات

برای تناسب پابند با سایر زیورآلات به رنگ آن‌ها توجه کنید. اگر ازگردنبند و دستبند و حتی ساعت طلایی استفاده می‌کنید بهتر است پابند شما نیز به رنگ زرد و طلایی باشد.

همچنین اگر از اکسسوری‌های نقره استفاده می‌کنید انتخاب یک پابند به رنگ سفید زیبایی بیشتری به استایل شما خواهد بخشید. استفاده از زیورآلات اسپرت و دستبندهای چرمی در کنار انداختن پابندهایی با بند چرمی ست زیبایی را برای شما خواهد ساخت.

نحوه ست کردن پابند طلا

  • ست کردن پابند با توجه به سبک زیورآلات دیگر

توجه به سبک سایر زیورآلات یکی دیگر از نکاتی است که ست کردن پابند با زیورآلات باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال اگر شما از گردنبند و یا دستبندی ساده استفاده می‌کنید بهتر است پابند شما نیز ساده باشد.

اگر از زیورآلات مهره‌ای و یا مرواریدی به عنوان دستبند، گوشواره و یا گردنبند استفاده می‌کنید، پابندهای مرواریدی تناسب بیشتری با اکسسوری‌های شما خواهد داشت. پابندهای آویزدار در کنار گردنبند و یا دستبندهایی با همان آویز ست زیبا و جذابیت بسیاری خواهد داشت.

  • ست کردن پابند با توجه به اندازه سایر زیورآلات

توجه به اندازه و ضخامت زیورآلات دیگر نیز از موارد مهمی است که در ست کردن پابند باید در نظر گرفت. به عنوان مثال اگر دستبند و گردنبند شما ضخامت زیادی دارد بهتر است پابند شما نیز ضخیم باشد و بالعکس اگر زیورآلات دیگر شما ظریف هستند انتخاب پابندی ظریف برای شما مناسب است.

استفاده از پابند در دنیای امروزی مد و فشن

اگر چه در مباحث بالا ما از ست کردن پابند با لباس و سایر زیورآلات سخن گفتیم اما هر شخص با توجه به سلیقه خود می‌تواند انواع زیورآلات را با هم ترکیب و استفاده نماید.

در جامعه امروزی و دنیای مد و فشن استفاده از زیورآلات مختص لباس و یا توجه به رنگی خاص نیست. در حقیقت افراد زیادی در این حوزه استفاده از زیورآلات ترکیبی را پیشنهاد می‌کنند.

امروزه استفاده از یک طیف رنگی و ترکیب چند استایل با هم و همچنین استفاده همزمان از زیورآلات مدرن و سنتی بدون هیچ مشکلی به چشم می‌خورد. به گفته این افراد راحت باشید،

رنگ اضافه کنید و از ترکیب زیورآلات با هم لذت ببرید. بنابراین هیچ محدودیتی در استفاده از انواع زیورآلات نخواهید داشت و می‌توانید از اکسسوری‌های خود در کنار هم استفاده کنید.

ست کردن پابند

خرید انواع پابند طلا از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

اکنون که با نحوه ست کردن پابند با زیورآلات و لباس آشنا شدید فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد را به شما معرفی نماییم. راف گلد تنوع بسیاری از جدیدترین زیورآلات از جمله پابند طلا را در وبسایت خود به نمایش گذاشته است.

با مراجعه به این سایت می‌توانید از تخفیفات خریدهای آنلاین بهره‌مند شوید. این گالری برای تمامی خریدهای شما اجرت ساخت پایین و قیمتی مناسب را در نظر گرفته است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست