ست کردن چند انگشتر در کنار هم و جزئیات مهم در این باره

یکی از محبوب ترین زیورآلاتی که بسیاری از افراد به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند انگشترها هستند. در حقیقت ست کردن چند انگشتر کنارهم مورد توجه خانم‌ها و آقایان بسیاری قرار گرفته است.

این زیورآلات علاوه بر یک وسیله زینتی به نوعی جنبه عاطفی و معنوی نیز داشته و در مراسم‌های گوناگونی همچون ازدواج و نامزدی به عنوان نشان تعهد نیز کاربرد دارد.

اگر چه هر انگشتر به تنهایی زیبایی و جلوه خاص خود را خواهد داشت اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به صورت همزمان از چندین انگشتر در کنار هم استفاده نمایند.

اما این که چگونه از این انگشترها در کنار یکدیگر استفاده نماییم و یا به عبارت دیگر چگونه این زیورآلات را با یکدیگر ست نماییم تا استایلی زیباتر داشته باشیم، سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید.

ما در این مطلب قصد داریم درباره ست کردن چند انگشتر و اصول استفاده همزمان از آن صحبت نماییم. پس اگر شما نیز به این موضوع و این سبک از اکسسوری‌ها علاقه دارید در ادامه این مطلب راف گلد را همراهی فرمایید.

 

راهنمای ست کردن چند انگشتر کنار هم

ست کردن چند انگشتر

 

نقطه آغاز و ست کردن چند انگشتر در کنار هم

قبل از اینکه در ارتباط با ست کردن انگشترها با هم صحبت کنیم بهتر است بدانیم این موضوع از کجا نشات گرفته است. در مقالات پیشین در ارتباط با تاریخچه انگشتر و انواع آن صحبت کردیم.

اما نقطه آغاز و استفاده از چندین انگشتر از کجا شروع شد؟ در حقیقت تاریخچه ست کردن انگشتر طلا به دنیای مد و فشن و همچنین استفاده برخی از سلبریتی‌ها و هنرمندان بر می‌گردد.

دنیای مد که هر روز در حال تغییر و تحول است سبب شده تا افراد زیادی به آن علاقه پیدا کرده و آن را دنبال کنند. وجود تنوع زیادی از انواع انگشترهای طلا و جواهر و استفاده همزمان آن توسط افراد معروف و البته جلوه‌گری ست کردن چند انگشتر در کنار هم، سبب استقبال زیادی از آن شده است.

با این وجود بسیاری از این افراد بر این باور رسیدند که با رعایت اصولی می‌توان جذابیت این زیورآلات را تا حد زیادی افزایش داد.

بدین ترتیب انتخاب انگشترهایی متناسب با استایل، لباس و فرم صورت از جمله موارد قابل توجهی بود که در استفاده از این زیورآلات مورد توجه قرار گرفت. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

سبک‌های ست کردن چند انگشتر در کنار یکدیگر

علاوه بر خرید انگشتر طلا زنانه باید به سبک‌ها و روش استفاده از آن نیز توجه نمود. به صورت کلی ست کردن انگشترها بر اساس دو سبک ترکیبی و مینیمالیستی صورت می‌گیرد.

در حقیقت در مرحله اول در ست کردن چند انگشتر باید بدانید که چه نوع سبکی را برای استفاده همزمان از انگشترها در نظر بگیرید که در ذیل به صورت مختصر آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

 

  • ست کردن انگشترها به سبک ترکیبی

در دنیای مد و فشن ترکیب زیورآلات با یکدیگر بدون هیچ دغدغه‌ای صورت می‌گیرد .در سبک ترکیبی شما می‌توانید از چندین انگشتر از جنس متفاوت و یا حلقه و با رنگ‌های گوناگون استفاده نمایید.

هیچ فرقی در استفاده از تعداد انگشترها و یا استفاده از انگشت خاصی وجود ندارد. اما معمولا در این نوع از حلقه‌های بدون نگین و یا رینگ استفاده می‌شود. بدین ترتیب شما می‌توانید انواع انگشترهای خود را در این سبک با هم ترکیب و استفاده نمایید.

با این وجود ترکیب رینگ‌هایی از نقره، طلای رزگلد و طلای زرد یک ست ترکیبی زیبا می‌سازد.

 

چگونه چند انگشتر باهم را ست کنیم؟

سبک ترکیبی در ست کردن انگشتر

 

  • ست کردن چند انگشتر به سبک مینیمالیستی

یکی از روش‌های مرسوم در ست کردن چند انگشتر با یکدیگر سبک مینیمالیستی است. این سبک به سادگی و شیک بودن شهرت دارد. در سبک مینیمالیستی معمولا از حلقه‌ها و انگشترهایی از یک جنس فلز و یک رنگ استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال در این سبک اگر انگشتر شما از جنس طلا و به رنگ زرد است سایر انگشترهای دیگر نیز باید از فلز طلا و به همین رنگ باشند و یا اگر انگشتر شما طلای رزگلد است سایر انگشترها نیز می‌بایست به رنگ رزگلد و از جنس طلا باشد.

بدین ترتیب استفاده از انگشترهای طلا جذاب در طرح‌های گوناگون اما به یک رنگ ست زیبایی را به ارمغان خواهد آورد.

 

نحوه ست کردن چند انگشتر کنار هم

سبک مینیمالیستی در ست کردن انگشتر

 

  • اصول و نکات مهم در ست کردن انگشتر کنار هم

با توجه به سبک‌های ذکر شده شما می‌توانید انواع انگشترهای خود را با یکدیگر ست کرده و استفاده نمایید. اما تنها استفاده از این سبک‌ها به تنهایی نمی‌تواند جذابیت کافی را به وجود آورد.

در حقیقت در کنار این سبک‌ها رعایت برخی نکات و اصولی در استفاده همزمان و یا ست کردن چند انگشتر باید در نظر گرفت تا استایلی زیباتر داشته باشید. در ذیل این موارد را به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

 

  • توجه به سبک استایل و لباس

در هنگام ست کردن چند انگشتر کنار هم حتما به استایل و لباس‌های خود توجه کنید. اگر از لباس‌های اسپرت استفاده می‌کنید بهتر است از انگشترهای ساده‌ بدون نگین و یا رینگ‌ها استفاده نمایید اما اگر لباس شما رسمی و یا کلاسیک است بهتر است از انگشترهایی با مدل‌های متنوع و نگین‌دار استفاده کنید.

برخی از مدل‌ها مانند انگشتر کارتیه با هر استایلی از جمله اسپرت و رسمی قابل استفاده بوده و برخی دیگر مانند انگشتر مروارید با لباس و استایلی کلاسیک زیبایی بیشتری به شما خواهد بخشید.

 

شیوه ست کردن چند انگشتر در کنار هم

ست کردن انگشترها با هم با توجه به استایل

 

  • ست کردن چند انگشتر با توجه به فرم دست

از دیگر نکات در استفاده همزمان از انگشترها توجه به فرم دست‌ها است. در حقیقت انگشتر مناسب دست از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

اگر دست شما ظریف و لاغر است بهتر است از انگشترهای ظریف تک نگین استفاده کنید. مدل‌های درشت و انگشترهای بزرگ برای این افراد مناسب نخواهد بود. اما اگر دستانی پر دارید بهتر است انگشترهای طلا بزرگ را انتخاب نمایید تا دستانی زیباتر داشته باشید.

 

  • ترکیب طرح‌های مختلف انگشتر

همانطور که ست کردن چند انگشتر به سبک ترکیبی بیان کردیم هیچ محدودیتی در استفاده از انواع انگشترها در این سبک وجود ندارد.

با توجه به وضعیت اقتصادی جوامع و بالارفتن قیمت طلا و جواهرات شما می‌توانید از انگشترهای موجود در جعبه زیورآلات خود استفاده کرده و انواع مدل‌های انگشتر طلا ظریف و یا مدل‌هایی از جنس نقره و یا استیل را با یکدیگر ترکیب کرده و استفاده نمایید.

 

  • استفاده از حلقه طلا

استفاده همزمان از دو انگشتر به نام حلقه و پشت حلقه مدتی است که در میان بانوان رواج زیادی پیدا کرده است. همچنین برخی از افراد حلقه نامزدی و حلقه ازدواج را در کنار یکدیگر استفاده و یا ست می‌کنند.

برای این حالت بهتر است از دو حلقه ظریف استفاده کنید. در حقیقت حلقه‌های درشت برای این سبک مناسب نخواهند بود و سبب شلوغی در دست شما خواهد شد.

برای جلوه بیشتر می‌توانید از یک رینگ نگین‌دار و یک انگشتر تک نگین استفاده کنید تا یک ترکیب جذاب و شیک را به ارمغان آورید.

 

راه های ست کردن چند انگشتر با هم چیست؟

حلقه و پشت حلقه

 

خرید آنلاین انواع انگشتر طلا و جواهر از گالری راف گلد

در این مقاله در ارتباط با ست کردن چند انگشتر در کنار یکدیگر و همچنین سبک‌ها و اصول آن صحبت کردیم. فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد تنوع بسیاری از جدیدترین انگشترهای طلا زنانه و مردانه را در وب‌سایت خود به نمایش گذاشته است.

انواع انگشترهای کارتیه، ون‌کلیف، تیفانی، مرواریدی و ساده و همچنین مدل‌های انگشتر جواهر را می‌توانید با توجه به راهنمای خرید انگشتر طلا در این وب‌سایت به صورت آنلاین سفارش دهید.

لازم به ذکر است این گالری برای تمامی خریدهای آنلاین شما اجرت ساخت پایین را در نظر گرفته و همچنین برای آسودگی خیال شما از این خرید، فاکتور معتبر طلا و جواهرات را به مشتریان ارائه خواهد داد.

تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت و محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرید. با راف گلد زیبایی را در کنار خریدی هوشمندانه تجربه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست