ست کردن چند دستبند ایده ای جذاب برای داشتن استایلی زیباتر

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم دستبندها یکی از زیورآلات پرطرفدار و محبوب در جهان هستند. اگر این اکسسوری با استفاده از فلز طلا نیز ساخته شده باشد، ارزش و زیبایی آن را دو چندان برابر خواهد کرد. همه ما به صورت روزانه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و یا حتی در منزل و محیط کار از این زیورآلات استفاده می‌کنیم. استفاده از چندین زیورآلات خصوصا ست کردن چند دستبند در کنار یکدیگر در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد تعدادی گردنبند، دستبند و یا انگشتر را در کنار هم می‌اندازند.

در حقیقت می‌توان گفت با توجه به گسترش صنعت مد و فشن در دنیا، هر روز شاهد نمونه‌های مختلف و تنوع بسیاری از انواع زیورآلات هستیم. ست کردن چند دستبند در دنیای مد و فشن کاربرد زیادی داشته و مورد توجه بسیاری از افراد از جمله بانوان قرار گرفته است.

همچنین ست کردن ساعت و دستبند که در مقالات پیشین در ارتباط با آن صحبت کردیم. اکنون قصد داریم درباره ست کردن چند دستبند کنار هم و روش‌ها و اصول آن صحبت نماییم. پس در ادامه این مطلب از راف گلد ما را همراهی نمایید.

اصول ست کردن چند دستبند

نحوه ست کردن چند دستبند در کنار هم

همانطور که بیان کردیم شما می‌توانید چندین دستبند طلا زنانه را در کنار هم استفاده نمایید و هیچ محدودیتی برای قرار دادن زیورآلات خود در کنار هم نداشته باشید. داشتن مدل‌های متنوع از انواع دستبندهای دور مچ، ظاهری بسیار جذاب، شیک و مدرن را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اما با این حال بهتر است برای ست کردن چند دستبند در کنار یکدیگر برخی موارد دیگر را در نظر بگیرید تا استایل و ظاهری متناسب و زیباتر داشته باشید. در ذیل برخی از این اصول را به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

قوانین ست کردن چند دستبند کنارهم

  •  توجه به رنگ در ست کردن چند دستبند

توجه به رنگ‌ها یکی از موارد مهم در ست کردن چند دستبند کنار هم است. استفاده درست از رنگ‌ها می‌تواند استایل شما را زیباتر نمایش دهد. شما می‌توانید از یک طیف رنگی خاص برای دستبندهای خود استفاده نمایید.

مثلا ترکیبی از دستبندهای طلا با نگین و سنگ‌های آبی و فیروزه و بندهای سرمه‌ای. همچنین با توجه به رنگ لباس خود می‌توانید از انواع دستبندهای رنگی نیز استفاده نمایید. به عنوان مثال با یک لباس زرد می‌توانید از دستبندهای لیمویی و نارنجی استفاده نمایید.

توجه به رنگ ها در ست کردن چند دستبند

  •  توجه به لباس و استایل

در مقالات پیشین درباره ست کردن دستبند طلا با لباس صحبت کردیم. برای استفاده از چند دستبند، توجه به استایل و نوع لباس فرد از اهمیت زیادی برخوردار است. به عنوان مثال برای لباس‌های اسپرت بهتر است چندین دستبند با بندهای چرمی و کنفی و یا مدل‌های اسپرت بدون نگین را استفاده نمایید.

همچنین برای لباس‌های رسمی و مجلسی می‌توانید از دستبند طلا ظریف در مدل‌های زنجیری و یا النگویی پر زرق و برق استفاده نمایید تا استایلی زیباتر را داشته باشید.

توجه به استایل در ست کردن چند دستبند

  •  در نظر گرفتن سایر زیورآلات در ست کردن چند دستبند

همانطور که بیان کردیم در دنیای مد و فشن محدودیتی در استفاده از نوع، رنگ و طرح دستبندها وجود ندارد. اما بهتر است برای ست کردن چند دستبند با هم، تا حدودی به رنگ‌ها و طرح دیگر زیورآلات خود توجه نمایید تا تفاوت بسیار زیادی در ارتباط با آن‌ها نبوده و ظاهری نامتعادل را نداشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید از زیورآلات زرد و رزگلد خود در کنار یکدیگر استفاده نمایید.

  •  انتخاب یکی از دست‌ها برای دستبند

هرچند بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در هر دو دست خود از دستبند استفاده نمایند اما اگر قرار باشد در هر دو دست خود از چندین دستبند درشت استفاده نمایید ظاهری شلوغ را خواهید داشت.

درحقیقت انتخاب یک دست برای پوشیدن تعدادی دستبند معقول‌تر به نظر می‌رسد. اما اگر دوست دارید در هر دو دست خود از تعدادی دستبند استفاده نمایید بهتر است از مدل‌های ظریف و ساده‌تر استفاده نمایید.

  •  استفاده از مدل‌های ساده اما شیک

برای ست کردن چند دستبند با هم حتما این نکته را در نظر بگیرید که سادگی یکی از اصول شیک بودن است. بنابراین بهتر است دستبندهای ساده و شیک را برای ست کردن و پوشیدن انتخاب نمایید.

نمونه‌های دستبندهای النگویی و کارتیه که قبلا در ارتباط با راهنمای خرید دستبند النگویی صحبت کردیم، از جمله محبوب‌ترین نمونه‌های دستبند طلا و بهترین انتخاب برای ست کردن چندین دستبند در کنار یکدیگر هستند.

قواعد ست کردن چند دستبند با هم

چه تعداد دستبند را کنار هم ست کنیم؟

هرچند پوشیدن چند دستبند می‌تواند زیبا و جذاب باشد اما استفاده زیاد از این زیورآلات می‌تواند سبب نامنظمی و به هم ریختگی استایل افراد شود. علاوه بر این تعدادی دستبند را انتخاب کنید که در زمان استفاده از آن دست شما خسته نشود. در حقیقت استفاده از تعداد مناسب دستبند یک هنر است.

اما چطور این کار را انجام دهیم؟ برای این کار می‌توانید یک نقطه مرکزی مثلا ساعت را در نظر بگیرید و با توجه به اندازه ساعت بقیه دستبندها را در کنار آن استفاده نمایید. اگر ساعت ظریفی دارید از دو الی سه دستبند می‌توانید استفاده نمایید. اما اگر ساعت شما درشت است استفاده از یک یا نهایت دو دستبند برای شما مناسب خواهد بود.

برای ست کردن چند دستبند حتما محیطی که قرار است در آن حاضر شوید را نیز در نظر بگیرید. اگر به مهمانی دوستانه می‌روید می‌توانید از تعداد بیشتر و مدل‌های متنوع استفاده نمایید اما اگر به یک مهمانی رسمی دعوت هستید بهتر است از دستبندهای پرزرق و برق با تعداد کمتر استفاده کنید.

چه تعداد دستبند را کنارهم ست کنیم؟

خرید آنلاین انواع دستبند طلا از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

در این مقاله درباره ست کردن چند دستبند در کنار هم و همچنین اصول و نحوه ست کردن انواع دستبند صحبت کردیم. تنوع بسیار زیادی از انواع جدیدترین زیورآلات مانند دستبندهای طلا زنجیری، دستبندهای النگویی، مدل‌های جواهر، ساده همچنین دستبند طلا ظریف و سایر اکسسوری‌های دیگر را می‌توانید در وبسایت فروشگاهی راف گلد مشاهده نمایید.

با مراجعه به این سایت به سادگی می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. راف گلد برای آسودگی خیال شما از خریدهای اینترنتی فاکتور معتبر و رسمی را برای تمامی محصولات به مشتریان ارائه خواهد داد. از مزایای خرید از این گالری پرداخت اجرت ساخت پایین و قیمتی مناسب و همچنین تخفیفات ویژه برای محصولات است. با راف گلد زیبایی و خاص ‌بودن را در کنار خریدی مقرون به صرفه تجربه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست