اصول و قوانین ست کردن گوشواره حلقه ای با انواع لباس و سبک آرایش

گوشواره ها یکی از زیورآلات پرکاربردی هستند که بسیاری از بانوان از بدو کودکی تا بزرگسالی و حتی زمان پیری از آن استفاده می‌کنند. ست کردن گوشواره حلقه ای و همچنین سایر گوشواره ها با لباس و یا آرایش صورت یکی از مواردی است که افراد با آن روبرو هستند.

یکی از مدل‌های جذاب گوشواره طلا که محبوبیت زیادی در میان همه بانوان دارد گوشواره‌های حلقه‌ای هستند که در مدل‌ها و وزن‌های مختلفی طراحی و به فروش می‌رسند.

این زیورآلات از جمله مدل‌هایی است که هیچ‌گاه قدیمی نخواهد شد و همواره در تمام سالیان در ویترین فروشگاه‌های طلا و جواهرات خودنمایی کرده است.

همانطور که می‌دانید بهترین نوع این اکسسوری ساخته شده از فلز گران‌بهای طلا است که از گذشته تا کنون ارزش خود را حفظ کرده است.

اما ما این بار و در این مطلب قصد داریم در ارتباط با ست کردن گوشواره حلقه‌ای با استایل و لباس و همچنین سبک آرایش صورت افراد صحبت نماییم. پس اگر شما نیز به این موضوع جذاب علاقه دارید تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

اصول ست کردن گوشواره حلقه ای

ست کردن گوشواره حلقه ای

 

نگاهی به تاریخچه گوشواره حلقه ای

قبل از این که در ارتباط با ست کردن گوشواره حلقه‌ای صحبت نمایم بهتر است نگاهی به تاریخچه این زیورآلات داشته باشیم. در حقیقت گوشواره‌های حلقه‌ای از زمان‌های دور و عصرهای مختلف و در فرهنگ‌های گوناگون با معنا و مفهوم خاصی کاربرد داشته است.

در زمان یونان باستان این اکسسوری که با استفاده از فلزاتی مانند آهن و استیل ساخته می‌شد نشانه بردگی افراد بود. آثار به جا مانده از تصاویر در آن دوران گویای این امر است.

در سایر کشورها بسیاری از سربازان از این گوشواره‌ها استفاده و اعتقاد داشتند که این وسیله در برابر شیطان از آن‌ها محافظت خواهد کرد.

با گذشت زمان این وسیله جنبه دیگری پیدا کرده و بسیاری از پادشاهان از آن به عنوان یک وسیله زینتی استفاده می‌کردند. در سال‌های گذشته همچنان گوشواره‌های حلقه‌ای توسط بانوان زیادی برای زینت دادن به خود کاربرد داشته است.

هم اکنون و طی چند سال اخیر این سبک از گوشواره توسط بسیاری از سلبریتی‌ها و هنرمندان در اندازه‌های بزرگ و کوچک استفاده و در صنعت مد و فشن نیز بسیار شاهد مدل‌های آن هستیم.

 

اصول و نکات مهم در ست کردن گوشواره حلقه ای با لباس

پس از انتخاب یک گوشواره متناسب با فرم صورت خود، سبک لباس از اهمیت زیادی برخوردار است. در حقیقت یکی از نکاتی مهم و اصول برای ست کردن گوشواره حلقه ای توجه به رنگ لباس و سبک آن است.

شما با این سبک از گوشواره می‌توانید جلوه و جذابیت لباس‌های خود را بیشتر نمایید. اگر از لباس‌هایی با رنگ سفید و سیاه استفاده می‌کنید بهتر است گوشواره حلقه ای زرد را انتخاب نمایید.

همچنین سایر رنگ‌های آبی، سرمه‌ای، شرابی و سبز برای ست کردن با طلای زرد مناسب خواهند بود. برای انواع لباس‌های صورتی، زرد و … می‌توانید از رنگ‌های گوشواره حلقه‌ای رزگلد استفاده نمایید.

از مزایای گوشواره حلقه‌ای این است که به سادگی با انواع لباس‌های رسمی و اسپرت ست خواهد شد. اگر از افرادی هستید که از لباس‌های کلاسیک و رسمی استفاده می‌کنید انواع گوشواره‌های حلقه‌ای زرد رنگ و ساده برای شما مناسب خواهد بود.

اما اگر از لباس‌های اسپرت استفاده می‌کنید می‌توانید از گوشواره‌های حلقه‌ای کوچک در کنار هم و یا به رنگ سفید استفاده نمایید.

 

  • ست کردن گوشواره حلقه ای با آرایش صورت

اگر می‌خواهید گوشواره شما سازگاری و جذابیت بیشتری با صورت شما داشته باشد بهتر است ست کردن گوشواره حلقه ای با آرایش صورت را در اولویت قرار دهید.

بدین ترتیب می‌توانید برای گوشواره حلقه‌ای طلایی رنگ رژ لب خود را قرمز مات انتخاب کرده و یا از رژ لب‌های مخملی استفاده نمایید. در حقیقت آرایش کلاسیک با این سبک از گوشواره جذابیت زیادی را به ارمغان خواهد آورد.

البته در صنعت مد و فشن همانطور که می‌دانید هیچ محدودیتی در استفاده از انواع زیورآلات وجود نداشته و سبک‌های آرایش خاص و فشن نیز، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توانید در این سبک هر نوع از گوشواره حلقه‌ای را با آرایش‌های مختلف ست نمایید.

ست کردن گوشواره حلقه ای با ارایش صورت

ست کردن گوشواره حلقه ای با آرایش صورت

 

  • موقعیت مناسب برای استفاده از گوشواره حلقه ای

یکی از مزایای انواع گوشواره حلقه ای این است که شما می‌توانید در هر محیطی از جمله خانه به صورت دائم، محیط کار، مدرسه و دانشگاه، انواع مهمانی‌های رسمی و دورهمی‌های دوستانه از آن استفاده نمایید.

اما به صورت کلی بهتر است در مهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی از رنگ زرد این اکسسوری استفاده نمایید تا استایل شما جلوه بیشتری داشته باشد.

برای قرار ملاقات با یک دوست این مدل از گوشواره طلا در عین سادگی جذابیت بسیاری خواهد داشت. امروزه گوشواره‌های حلقه‌ای نیز در مدل‌های ساده، شیاردار، نگین‌دار و آلبرنادو طراحی می‌شوند.

سبک‌های ساده و بدون نگین را می‌توانید به صورت روزمره و دائم در خانه و محیط کار و مدل‌های نگین‌دار و آلبرنادو را می‌توانید در انواع مهمانی‌های رسمی استفاده نمایید.

 

  • سایز مناسب برای استفاده از گوشواره حلقه ای

انتخاب سایز گوشواره حلقه‌ای در درجه اول به سلیقه و نظر هر شخص بستگی دارد. شما می‌توانید این اکسسوری را در اندازه‌های بسیار کوچک و یا دایره‌های بزرگ استفاده نمایید.

اما برای ست کردن گوشواره حلقه‌ای خود بهتر است اندازه‌ای را در نظر بگیرید که با استایل شما و موقعیتی که قرار است در آن قرار بگیرید تناسب داشته باشد.

به عبارتی دیگر اگر شما قصد رفتن به یک مهمانی را دارید می‌توانید برای این‌که نظر همگان را به خود جلب نمایید از مدل‌های گوشواره حلقه‌ای آویز با قطر بزرگ استفاده نمایید.

اما اگر قصد رفتن به سرکار و یا یک دورهمی کوچک را دارید بهتر است انواع مدل‌های گوشواره در اندازه‌های کوچک‌تر و قطر کمتر را استفاده کنید.

سایز مناسب برای استفاده از گوشواره حلقه ای

سایز مناسب برای استفاده از گوشواره حلقه ای

 

خرید آنلاین انواع گوشواره طلا حلقه ای از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

در این مقاله در ارتباط با ست کردن گوشواره حلقه ‌ای و تاریخچه آن و همچنین اصول ست کردن آن با لباس و آرایش صورت صحبت کردیم.

با توجه به این‌که در دنیای امروزی خریدهای اینترنتی کم کم جای مراجعه حضوری را گرفته‌اند می‌توانید با خیالی آسوده انواع زیورآلات دلخواه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد تنوع بسیاری را برای خرید گوشواره طلا و همچنین مدل‌های گوشواره حلقه‌ای را با قیمت‌های گوناگون، در سایت خود قرار داده است.

با مراجعه به فروشگاه آنلاین این گالری و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید سفارش خود را ثبت و با دریافت فاکتور معتبر از راف گلد محصولات مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید.

با راف گلد خریدی لذت‌بخش و هوشمندانه را تجربه نمایید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست