انواع و مدل دستبند فشن

یکی از اکسسوری های جذاب و پرطرفدار دستبندها می‌باشند که طرح و شکل های متنوعی دارند. این زیورآلات شیک در دستان شما, خودنمایی می‌کند و زیبایی و جلوه خاصی برایتان به همراه دارد. انواع مدل ذستبند فشن به شما کمک میکند زیباترین دستبند را انتخاب کنید.

دستبندها در میان مردم بسیار محبوب هستند. این اکسسوری های زیبا مدل های متنوعی دارند و از جنس های مختلفی مانند طلا, نقره, مروارید, چرم, فلز و…ساخته می‌شوند. طراحی و تنوع آنها به گونه‌ای است که با هر سلیقه و سنی می‌توان دستبند مورد پسند خود را انتخاب کرد.

یکی از انواع این دستبند ها, مدل دستبند فشن می‌باشد که طراحی خاص و جذابی دارد. این سبک در میان بانوان و آقایان جوان محبوبیت زیادی داشته و بسیاری از افراد چندین مدل دستبند را در کنار یکدیگر با هم ست می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با راهنمای خرید دستبند آشنا کنیم و همچنین برای شما توضیح دهیم که دستبند فشن چیست.

معرفی کردن اجمالی انواع دستنبند فشن

دستبند فشن چیست؟

واژه فشن به معنای مد روز می‌باشد به همین خاطر دستبندهایی را فشن می‌گویند که بر اساس مد طراحی و ساخته شده‌اند. این اکسسوری های پرطرفدار مدل های متنوعی دارند و در ساخت آن از انواع سنگ ها, آویزهای طلا و هر نوع زیورآلاتی که خاص به نظر برسد و نظر بیننده را جذب کند, استفاده می‌کنند.

مدل دستبند فشن همانطور که بیان کردیم بیشتر مورد علاقه جوانان و سلبریتی ها می‌باشد. دستبند فشن می‌تواند قیمتی و یا نیمه قیمتی باشد. خرید این دستبندها سلیقه‌ای می‌باشد ولی قبل از خرید باید اصول ست کردن دستبند را بدانیم. ما در این مقاله می‌خواهیم درباره انواع دستبند فشن و مدل های جذاب آن مطالبی را ارائه دهیم. لطفا ما را همراهی فرمایید.

انواع دستبند فشن

در ادامه به معرفی و بررسی چند مدل دستبند فشن و نکات مهم هنگام استفاده و نگهداری از آنها میپردازیم.

  •  دستبند مرواریدی

مروارید یکی از پرطرفدارترین مهره هایی است که برای ساخت اکسسوری های زیبا کاربرد دارد. مروارید ها جلوه بسیاری به انواع زیورآلات میدهند. داشتن یک دستبند مروارید به ظاهر شما جلوه‌ای خاص می‌دهد. مدل دستبند فشن مرواریدی بسیار مورد علاقه خانم هاست. طراحی آن به گونه ای است که هم به صورت رشته ای و ساده و هم با ترکیبی از طلا ساخته می‌شود. این دستبند را می‌توان با انواع لباس ها ست کرد و در هر مکانی از آن استفاده کرد.

دستبند مرواریدی یکی از مدل دستبند فشن است

 

  • دستبند النگویی

یکی دیگر از انواع دستبند فشن مدل النگویی می‌باشد که همانطور که از نامش پیدا است مانند یک النگو دور مچ دست قرار می‌گیرد با این تفاوت که انتهای آن باز می‌باشد. دستبند النگویی به صورت باریک و پهن طراحی می‌شوند و هر کس با توجه به نوع استایل خود از آن استفاده می‌کند. این مدل بیشتر برای مهمانی ها و مراسم های رسمی مناسب است و با لباس های رسمی ست می‌شود. دستبندهای النگویی از جذاب ترین مدل های دستبند در میان بانوان به شمار می‌روند و در برندهای مختلفی مانند برند کارتیه طراحی و به فروش می‌رسد.

دستبند النگویی یکی از مدل دستبند فشن است

  • دستبند چارم

این دستبند ها از گذشته تا کنون مد هستند و با مرور زمان جذابیت خود را از دست نداده‌اند. این مدل دستبند فشن از زنجیرهای نازکی ساخته شده که آویزهایی به آن متصل می‌کنند و این آویزها روی دستان شما جلوه خاصی دارند. شما می‌توانید از آویزهای مورد علاقه خود در ساخت این دستبند استفاده کنید و به همین دلیل این مدل برای هر نوع سلیقه ای مناسب است. ست کردن این دستبند فشن با لباس های اسپرت مناسب تر است.

دستبند چارم یکی از مدل دستبند فشن است

  • دستبند سنگی

این نوع اکسسوری زیبا از به هم پیوستن سنگ های قیمتی یا نیمه قیمتی ساخته می‌شوند که نمونه های قیمتی آن بسیار با ارزش است. دستبندهای سنگی در رنگ های متنوع و زیبایی ساخته می‌شوند که بعضی از افراد با توجه به سنگ ماه تولد خود آن را انتخاب می‌کنند تا علاوه بر جذابیت آن از انرژی ها و ویژگی های آن نیز بهره مند می‌شوند. دستبندهای قیمتی را باید در مراسم های رسمی استفاده کرد تا سنگ آن آسیبی نبیند ولی دستبندهای نیمه قیمتی را در هر جایی کاربرد دارد. این سبک به دلیل استفاده از طلای کمتر معمولا دارای قیمتی پایین تر نسبت به سایر مدل های دستبند است و شما می‌توانید با هر بودجه ای اقدام به خرید آن نمایید. انواع دستبندهای سنگی را می‌توانید با رنگ لباس و استایل خود ست نمایید.

دستبند سنگی یکی از مدل دستبند فشن است

  •  دستبند چرم

یکی از جذاب ترین و زیباترین انواع دستبند فشن, چرمی می‌باشد. این مدل دستبند فشن معمولا با ترکیبی از طلا طراحی و ساخته می‌شود و جذابیت فوق‌العاده‌ای به تیپ و استایل فرد می‌دهد. دستبند طلا چرمی مردانه یکی از اکسسوری های پرطرفدار در بین آقایان می‌باشد. به خاطر تنوعی که در انواع دستبندهای زنانه وجود دارد, بانوان از دستبند طلا چرمی زنانه نسبت به آقایان کمتر استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه طلای استفاده شده در این نوع دستبند ها سبک می‌باشد و اکثر افراد قدرت خرید آن را دارند,هدیه‌ای مناسب برای آقایان می‌باشد. دستبندهای چرمی برای تیپ های روزانه استفاده می‌شوند.

دستبند چرم یکی از مدل دستبند فشن است

  • دستبند زنجیری

مدل دستبند زنجیری هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب می‌باشد. این اکسسوری جذاب از زنجیر‌های باریک و پهن ساخته شده و نوع زنجیر به کار رفته در آن متنوع است. مدل دستبند فشن زنجیری محبوبیت بسیاری در بین بانوان دارد و اکثر سلبریتی‌ها از انواع دستبند فشن این مدل را می‌پسندند. این زیورآلات پرطرفدار بیشتر برای مهمانی‌های دوستانه و دورهمی کاربرد دارد. برای ست کردن چند دستبند باهم می‌توان از دو دستبند زنجیری یا یک دستبند زنجیری با یک دستبند چرمی استفاده کرد. دستبندهای زنجیری را می‌توانید با هر نوع استایلی به سادگی ست و استفاده نمایید.

دستبند زنجیری یکی از مدل دستبند فشن است

خرید آنلاین انواع دستبند فشن از گالری طلا و جواهرات راف گلد

ما در این مقاله شما را با دستبند فشن آشنا کردیم. همچنین درباره انواع دستبندهای فشن توضیحاتی دادیم و گفتیم که کدام مدل دستبند فشن برای آقایان نیزمناسب است. اکنون به شما گالری طلا و جواهر راف گلد را پیشنهاد می‌کنیم و از شما می‌خواهیم برای خرید این اکسسوری شیک و جذاب به وب سایت گالری راف گلد مراجعه کنید و دستبندهای فشن خود را با ترکیبی از طلا خریداری کنید.

گالری طلا و جواهر راف گلد انواع دستبندهای فشن, همچنین دستبند طلا ظریف, دستبند طلا مردانه و دیگر اکسسوری های شیک و مدرن خود را با طرح های متنوع و زیبا و با اجرت ساخت پایین برای شما عرضه داشته است. شما می‌توانید با خرید از این گالری از آفرهای ویژه آن بهره‌مند شوید. با راف گلد خریدی هوشمندانه را تجربه کنید و در زمان و هزینه خود نیز صرفه جویی نمایید. هم اکنون به سادگی و با چند کلیک سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و محصولات مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست