معرفی انواع انگشتر و بررسی پرطرفدارترین مدل های آن

خرید انگشتر طلا همواره یکی از محبوب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین خریدها در میان بانوان به شمار می‌رود. با معرفی انواع انگشتر شما میتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید. در حقیقت انگشترها یکی از زیورآلات پرکاربردی هستند که بسیاری از بانوان و آقایان به صورت روزانه و یا تنها در شرایط و روزهای خاص از آن استفاده می‌کنند.

اگر چه این اکسسوری وسیله‌ای برای زینت دادن به دستان است اما در بسیاری از مواقع جنبه عاطفی و یا معنوی نیز دارد. در زمان‌های گذشته انگشترها در مدل‌های اندکی وجود داشتند و بسیاری از پادشاهان و درباریان برای نشان دادن قدرت و ثروت خود از آن استفاده می‌کردند.

اما امروزه این اکسسوری در تمام دنیا در طرح‌ها و مدل‌های مختلف مخصوص خانم‌ها و آقایان طراحی می‌شود و هر روز شاهد مدل‌های جدیدتری از این زیورآلات هستیم.

امروزه انگشترها کاربردهای گوناگونی نیز دارند، بسیاری از عروس و دامادها در شروع ازدواج به عنوان حلقه ازدواج یا نامزدی و یا انگشتر نشان، برخی به عنوان یک وسیله زینتی برای خود و بعضی از افراد برای هدیه دادن به دیگران اقدام به خرید این اکسسوری می‌کنند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع انگشتر طلا بپردازیم. پس اگر شما نیز به این موضوع علاقه دارید این مقاله از راف گلد را تا انتها این مطلب همراهی فرمایید.

معرفی انواع انگشتر

آشنایی با انواع انگشتر طلا

همانطور که بیان کردیم انگشترها در مدل‌ها و نوع‌های مختلفی طراحی می‌شوند و هر یک دارای معنا و مفهوم گوناگونی هستند. در مقالات گذشته در ارتباط با تفاوت حلقه و انگشتر صحبت کردیم اما در اینجا به صورت کلی از انگشترها که برخی از آن‌ها به نوعی حلقه نیز هستند

صحبت خواهیم کرد. در ذیل به معرفی انواع انگشتر طلا، معنا و مفهوم و همچنین کاربرد هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  •  انگشتر نامزدی یا انگشتر نشان

انگشتر نامزدی یا به عبارت دیگر همان انگشتر نشان از جمله زیورآلاتی است که افرادی که در شرف ازدواج هستند برای نشان کردن عروس و یا درخواست ازدواج از شخص اقدام به خرید انگشتر طلا زنانه می‌کنند. در رسوم مختلف از این انگشتر به صورتی متفاوت و در روز نامزدی استفاده می‌شود.

بسیاری از افراد نیز برای نشان دادن پایداری روابط خود از انگشتر نشان استفاده می‌کنند. انتخاب این انگشتر بسیار سلیقه‌ای بوده اما این مدل معمولا دارای نگین‌های درشت و یا به صورت تک نگین انتخاب می‌شوند.

معرفی انگشتر نامزدی

  •  حلقه رینگ یا انگشتر تعهد

در این قسمت از معرفی انواع انگشتر به مدل‌هایی به نام رینگ می‌رسیم. حلقه یا به عبارتی دیگر رینگ یکی دیگر از انگشترهایی است که افرادی که ازدواج کرده‌اند و یا در شرف آن هستند برای نشان دادن تعهد و متاهل بودن از آن استفاده می‌کنند.

این انگشترها معمولا به صورت یک رینگ ساده و بدون طرح و نگین هستند و معمولا خانم‌ها و آقایان به صورت ست و برای استفاده روزمره و دائم در محیط کار، منزل و دورهمی‌های کوچک از آن استفاده می‌کنند.

معرفی حلقه رینگ

  • انگشتر یا حلقه‌های ست ازدواج

انگشتر و یا حلقه‌های ست ازدواج مخصوص عروس و دامادها می‌باشد که در هنگام ازدواج و برای مراسم عقد و عروسی انتخاب و خریداری می‌شوند. این حلقه‌ها در مدل‌ها و طرح‌های متنوع با نگین‌های ساده و جواهر و در قیمت‌های متفاوت طراحی و به فروش می‌رسند.

حلقه‌های ازدواج معمولا به صورت ست طراحی می‌شوند و نشان‌دهنده تعهد میان افراد متاهل هستند. این انگشترها در دست چپ و انگشت حلقه انداخته می‌شود.

معرفی حلقه ازدواج

  •  انگشتر ماه تولد

یکی از انواع مدل‌های پرطرفدار زیورآلات انگشترهای ماه تولد هستند. این مدل معمولا با استفاده از سنگ‌های گوناگون مخصوص ماه تولد افراد و یا نماد ماه‌های مختلف سال طراحی و تولید می‌شوند.

به عنوان مثال انگشترهای طلا با نماد عقرب مخصوص متولدین آبان ماه طراحی می‌شوند. این انگشترها بهترین انتخاب برای کادو تولد بوده و در انواع مهمانی‌ها و دورهمی‌ها و همچنین برای استفاده روزمره مناسب هستند.

معرفی انگشتر ماه تولد

  • انگشترهای کوکتل

در راستای معرفی انواع انگشتر با مدل‌های کوکتل آشنا شوید. انگشترها و یا حلقه‌های کوکتل معمولا دارای اندازه‌هایی بزرگتر از انگشترهای معمولی و با نگین و سنگ‌های درشت هستند.

این مدل معمولا برای بانوانی که به انگشترهای بزرگ و پرزرق و برق علاقه دارند مناسب بوده و معمولا از نوع جواهر هستند. انگشترهای کوکتل معمولا در دست راست انداخته می‌شوند و در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف کاربرد دارند.

معرفی انگشتر کوکتل

  •  انگشتر خوشه‌ای

انگشترهای خوشه‌ای معمولا از سنگ و نگین‌های مختلف و در رنگ‌ها و اندازه‌های گوناگون طراحی می‌شوند. این نوع انگشترها معمولا برای مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص استفاده می‌شوند و برای استفاده روزمره در خانه و محیط کار مناسب نیستند.

معرفی انگشتر خوشه ای

انواع مدل‌های انگشتر طلا ترند و پرطرفدار در دنیا

امروزه هر خانمی در جعبه اکسسوری‌های خود انواع مختلفی از انگشترهای طلا را دارد. برخی از انواع زیورآلات از جمله انگشترها به دلیل کیفیت، جذابیت و زیبایی به یک ترند جهانی تبدیل شده‌اند و در مد و فشن نیز کاربرد زیادی دارند. داشتن راهنمای خرید انگشتر طلا در هنگام خرید شما را در انتخاب مناسب ترین انگشتر یاری میکند.

جهت کسب اطلاعات در مورد تمیمه یا دستبند انگشتری چیست میتوانید اینجا کلیک کنید.

در این قسمت از معرفی انواع انگشتر به بررسی مدل‌های ترند این زیورآلات می‌پردازیم.

  •  انگشترهای طرح تیفانی

جواهرات و انگشترهای تیفانی یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین زیورآلات جهان هستند که به دلیل کیفیت و طراحی بسیار زیبا مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند. نمونه‌های مختلف از دستبند‌ و انگشترهای تیفانی در مدل‌های نگین‌دار و ساده در فروشگاه‌های سراسر دنیا به چشم می‌خورد.

معرفی انگشتر تیفانی

  • معرفی انواع انگشتر؛ برند کارتیه

انگشتر کارتیه، یک برند شناخته شده فرانسوی قدرتمند و محبوب است. زیورآلات این شرکت نیز به دلیل طراحی خاص و کیفیت بالا در گروه برترین اکسسوری‌های جهان قرار دارند و به همین دلیل محصولات کارتیه نیز تبدیل به ترند جهانی شده‌ است.

زیورآلات کارتیه با طراحی بسیار ساده و شیک نظر خانم‌ها و آقایان زیادی را در دنیا به خود جلب کرده است و از جمله معدود اکسسوری‌هایی است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.

معرفی انگشتر کارتیه

  • معرفی انواع انگشتر؛ آلبرنادو

زیورآلات البرنادو که در طراحی آن از تعدادی گوی‌های تراش خورده با رنگ‌های زیبا استفاده می‌شود، در جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. انواع انگشترهای البرنادو، دستبندهای ساده و النگویی و سایر زیورآلات جذاب از این طرح در سال 2021 به یک ترند جهانی تبدیل شده است و در میان بانوان و بسیاری از هنرمندان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

معرفی انگشتر آلبرنادو

  • معرفی انواع انگشتر؛ سولیتر

در این قسمت از معرفی انواع انگشتر ترند مدل‌های جذاب سولیتر را بشناسید. انگشترهای سولیتر یکی از جذاب‌ترین و گران‌ترین انگشترهای موجود در بازار هستند که چند سالی است تبدیل به ترند جهانی شده‌اند.

این انگشترها از یک قطعه الماس درشت تشکیل شده‌اند و درخشندگی و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند. بانوان زیادی در جهان طرفدار این انگشترها هستند و این سبک به عنوان انگشتر نامزدی و یا نشان نیز کاربرد دارد. البته این انگشترها معمولا دارای قیمتی بالا نسبت به مدل‌های دیگر هستند.

معرفی انگشتر سولیتر

  • معرفی انواع انگشتر؛ ونکلیف و لویی ویتون

طرح‌های زیبای ونکلیف و لوئی ویتون یکی دیگر از زیورآلات جذاب در دنیا هستند که در مدل‌های متنوع و خاصی با نگین‌های جواهر طراحی می‌شوند. این کمپانی فرانسوی نیز با تولید محصولات با کیفیت توانست جایگاه ویژه‌ای در بازارهای جهانی پیدا کند .

معرفی انگشتر ون کلیف و لویی ویتون

خرید انواع انگشتر طلا از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

در این مقاله به معرفی انواع انگشتر و مدل‌های مختلف آن پرداختیم. اگر شما نیز قصد خرید انگشتر و یا حلقه طلا را دارید حتما از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد دیدن فرمایید.

این گالری ویترینی از جدیدترین زیورآلات ترند از جمله انگشترهای طلا، حلقه‌های ازدواج ست، انواع رینگ، انگشتر نامزدی و همچنین سایر اکسسوری‌های دیگر را در وبسایت خود با قیمت مناسب و اجرت ساخت پایین به نمایش گذاشته است.

با خرید آنلاین از این فروشگاه در زمانی کوتاه سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. در هنگام سفارش حتما راهنمای خرید انگشتر طلا را مشاهده نمایید تا سایز انگشتر مناسب دست خود را سفارش دهید. با خرید آنلاین از راف گلد از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید و از تجربه خریدی هوشمندانه لذت ببرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست