معرفی برند رولکس از ابر قدرت های حوزه جواهرات و ساعت

در دنیای امروزی برندهای گوناگون و مطرحی از زیورآلات مانند برند کارتیه، برند تیفانی، برند هرمس و … وجود دارد. برند رولکس از جمله برندهایی است که در جهان شهرت داشته و زیورآلات این کمپانی در گروه بهترین اکسسوری‌ها جای دارند.

برند رولکس که نام آن به گوش همگان آشناست و کمتر کسی است که این کمپانی و محصولات آن را نشناسد.امروزه رولکس از جمله بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید کننده ساعت در دنیاست و ساعت‌ها و جواهرات رولکس به دلیل کیفیت و زیبایی محبوبیت زیادی داشته و لقب پادشاه ساعت لوکس را از آن خود کرده است.

در مقالات پیشین در ارتباط با هر یک از برندها صحبت کردیم. این بار و در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی دیگر از برندهای پرطرفدار و محبوب در دنیا بپردازیم.

اکسسوری‌های این کمپانی توسط بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور نیز مورد حمایت و استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه این مقاله قصد داریم به تاریخچه و همچنین محصولات و زیورآلات آن بپردازیم.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به این برند علاقه‌مندید در ادامه مطلب ما را همراهی فرمایید.

معرفی برند رولکس در صنعت طلا و جواهرات

معرفی برند رولکس

 

تاریخچه برند رولکس

همانطور که می‌دانید رولکس یک کمپانی سوئیسی است که دفتر مرکزی آن در شهر ژنو این کشور قرار دارد. این کمپانی در سال 1905 میلادی توسط افرادی به نام‌های هانس بیسدورف و آلفرد دیویس در کشور انگلستان و شهر لندن تاسیس شد.

در سال 1908 این دو شخصیت نام تجاری رولکس را برای ساعت‌های خود به ثبت رساندند و سپس دفتری را در شهر سوئیس راه‌اندازی کردند.

جالب است بدانید شعار برند رولکس با عنوان “تاجی برای هر موفقیت” شهرت دارد که بر روی لوگو آن نیز این تاج مشهود است. در سال 1918 برند رولکس موفق به دریافت یکی از گواهینامه‌های معتبر به نام KEW شد پس از آن با زیرمجموعه بزرگی به نام Montres Tudor در فهرست برترین برندهای رسانه فوربز قرار گرفت.

در سال 1926 ساعت‌های ضد آب و ضد غبار در مجموعه این کمپانی قرار گرفتند که به سرعت توانست در جهان به شهرت برسد. انواع ساعت‌های غواصی، کوهنوردی، قایقرانی، ساعت‌های کرنوگراف از جمله ساعت‌های مشهور این کمپانی هستند.

امروزه تنوع بسیار زیادی از انواع ساعت‌های گران‌قیمت و معمولی رولکس وجود داشته و همچنین نمایندگی و زیرمجموعه‌هایی بسیاری از ساعت‌ها و زیورآلات این کمپانی در فروشگاه‌های سراسر جهان به چشم می‌خورند.

 

طلا و جواهرات رولکس

اگر چه برند رولکس در طراحی و تولید انواع ساعت‌ها در جهان به شهرت رسید، اما تولیدات خود را تنها مختص ساعت نکرد.

انواع زیورآلات و جواهرات بسیار لوکسی توسط این کمپانی تولید شد. اکسسوری‌های این شرکت نیز درست مانند انواع ساعت توانست در مدت زمانی کوتاه نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید.

در ذیل به صورت مختصر به معرفی محبوب‌ترین زیورآلات رولکس خواهیم پرداخت که امروزه می‌توان آن‌ها را در گروه اکسسوری‌های ترند در سال 2021 قرار داد.

 

  • دستبند طلا رولکس

دستبندهای طلا رولکس با طراحی بسیار خاص و زیبا، یکی از زیورآلات مدرن در میان بانوان و آقایان به شمار می‌روند.

این دستبندها در مدل‌ها و اندازه و همچنین قیمت‌های گوناگون در گالری‌ها وجود دارند که می‌توانید با توجه به بودجه، رنگ و مدل مورد علاقه خود، این دستبند طلا را خریداری نمایید.

به دلیل استفاده از رنگ‌های طلایی و یا ترکیبی، این دستبندها برای تمامی افراد با رنگ پوست‌های گوناگون مناسب هستند.

دستبند طلا برند رولکس

دستبند طلا رولکس

 

  • گوشواره‌های زیبا و لوکس رولکس

گوشواره‌ها همواره از جمله زیورآلات محبوب در میان بانوان هستند. گوشواره‌های طلا رولکس نیز همچنین در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون و در رنگ‌های متنوع زرد، سفید، رزگلد و یا ترکیبی از رنگ‌ها طراحی و به فروش می‌رسند.

شما می‌توانید انواع طرح‌های گوشواره را با توجه به مدل مو و لباس خود انتخاب نمایید.

 

  • انگشترهای لوکس رولکس

از جمله پرکاربردترین اکسسوری‌ها در میان بانوان و آقایان انگشترها هستند. برند رولکس طرح‌ها و مدل‌های جذابی را از انواع انگشترهای طلا طراحی کرده که زیبایی بسیاری به استایل شما خواهد بخشید.

انگشترهای رولکس با رنگ ترکیبی زرد و سفید از جمله زیباترین انگشترهای رولکس به شمار می‌روند و هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند.

انگشتر طلا مردانه برند رولکس

انگشتر طلا رولکس

 

  • سرویس طلا و نیم ست رولکس

سرویس طلا رولکس از جمله دیگر زیورآلات محبوب در میان بانوان است.

در حقیقت ست و نیم‌ ست‌های رولکس در رنگ‌های متنوع یا ترکیبی، از جمله زیباترین و خاص‌ترین اکسسوری‌ها در جهان هستند که از یک ست کامل رولکس که شامل گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر است تشکیل شده‌اند.

اگر بودجه شما محدود است شما می‌توانید چند قطعه از سرویس کامل را به عنوان نیم ست نیز خریداری نمایید.

سرویس طلا و نیم ست برند رولکس

سرویس طلا و نیم ست رولکس

 

خرید انواع طلا و جواهرات برند رولکس از فروشگاه راف گلد

در این مقاله در ارتباط با برند رولکس و همچنین تاریخچه و زیورآلات این کمپانی بزرگ صحبت کردیم.

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد، از انواع زیورآلات مانند دستبند، گردنبند، ست و نیم ست رولکس دیدن فرمایید.

بدین ترتیب و با چند کلیک سفارش خود را ثبت و محصولات را درب منزل تحویل بگیرید.

گالری راف گلد برای تمامی سفارش‌های آنلاین و خریدهای اینترنتی شما، اجرت ساخت پایین و برای آسودگی خیال مشتریان فاکتور معتبر طلا و جواهرات را ارائه خواهد داد. با خریدهای اینترنتی از این فروشگاه از تخفیفات بیشتری نیز بهره‌مند شوید.

 

با راف گلد خریدی لذت‌بخش، هوشمندانه و مقرون‌به صرفه را تجربه نمایید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست