معرفی برند طلا هرمس، برند ابرلوکس دنیای مد و فشن

برند هرمس، یک برند ابر لوکس در جهان است که به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح در دنیا شناخته شده است. این برند فرانسوی در عرضه محصولات خود استراتژی خاصی را به کار گرفته است. در این مقاله قصد داریم به معرفی برند طلا هرمس و سایر محصولات پرطرفدار این برند بپردازیم.

هرمس با طراحی و تولید کالاهای جذاب و شیک، پی چندین سال متوالی در رتبه‌بندی‌های مختلف، در گروه برندهای لوکس جهان قرار گرفته است. این برند در حقیقت ترکیبی از میراث غنی خانوادگی به همراه صنعتی هنرمندانه و با ظرافت بالایی است که با تولید محصولاتی با کیفیت، زیبا و خاص نظر افراد زیادی در دنیا به خصوص اقشار ثروتمند را به خود جلب کرده است.

در سال 2015 هرمس توانست در جایگاه دومین برند لوکس جهانی قرار گیرد و هم اکنون محصولاتی مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات طلا و جواهرات، محصولات چرمی و همچنین عطر و لباس را در فروشگاه‌های سراسر دنیا عرضه می‌کند.

این برند هم اکنون دارای نمایندگی‌ها مختلفی در سراسر جهان است.  اگر شما نیز قصد آشنایی بیشتر با این برند لوکس را دارید در ادامه مطلب با راف گلد همراه باشید.

انگشتر هرمس

معرفی برند طلا هرمس؛ تاریخچه هرمس

پس از معرفی برند کارتیه در مقالات پیشین در این مقاله قصد داریم برند ابرلوکس هرمس را معرفی نماییم. تاریخچه برند هرمس تقریبا به سال‌هایی دور باز می‌گردد.

در حقیقت برند هرمس در سال 1837 به عنوان یک شرکت تولید لوازم اسب سواری توسط فردی به نام تیری هرمس بنیان‌گذاری شد. تیری در ابتدا به منظور تولید و بر طرف کردن نیاز اشراف زادگان در زمینه سوارکاری اقدام به راه‌اندازی این شرکت نمود.

دلیل لوگو امروزی هرمس که یک کالسکه اسب می‌باشد نیز همین امر است. در قرن بیستم پسر بزرگ تیری تصمیم گرفت فعالیت پدر را گسترش داده و این کمپانی را به خیابان فبورگ در شهر پاریس منتقل کرد.

پس از آن تصمیم گرفت کیف‌های حمل زین را به محصولات خود اضافه نماید. این کیف‌ها مورد استقبال اشراف زادگان قرار گرفت و در سال 1918 هرمس یک کت چرمی مخصوص شاهزاده ولز طراحی کرد.

تاریخچه برند هرمس

پس از آن در سال 1920 اقدام به طراحی و تولید گسترده پوشاک و در کنار آن اکسسوری نمود و رفته رفته به دلیل کیفیت و تنوع محصولات هرمس شهرت جهانی پیدا کرده و اقدام به راه‌اندازی نمایندگی‌های مختلف در سراسر دنیا نمود.

افزایش طراحی و تولید محصولات جدید از جمله کیف و چمدان، روسری، لوازم آرایش و سپس زیورآلات بسیار زیبا و لوکس، در برنامه این کمپانی قرار گرفت. معرفی برند طلا هرمس تحولی بسیار در این کمپانی به وجود آورد. در سال 1954 هرمس رتبه برتر برند لوکس جهانی را دریافت نمود.

در حال حاضر این برند دارای 307 فروشگاه در جهان است که هم اکنون نیز به عنوان یکی از برندهای گران‌قیمت و ابر لوکس شناخته شده است و این شرکت موفقیت خود را مدیون 184 سال تلاش، پشتکار و تمرکز بر روی کار و محصولات خود است.

دستبند طلا ظریف زنانه هرمس

معرفی برند طلا هرمس نامی معتبر در صنعت طلا و جواهرات

اکنون به سراغ معرفی برند طلا هرمس برویم. طلا و جواهرات هرمس از جمله محبوب‌ترین و البته گران‌ترین زیورآلات موجود در جهان هستند. ظرافت به کار رفته در طراحی این زیورآلات و حساسیت زیاد مدیریت سبب شد تا اکسسوری‌های این شرکت نیز در گروه بهترین‌های جهان قرار گیرند.

دستبندهای چرمی باروکشی از طلاهای سفید که در سال 1922 طراحی شد و مورد استقبال بسیاری از اشراف زادگان قرار گرفت. در سال 1930 تنوع بسیاری از سایر دستبندها، انگشتر، ساعت و زیورآلات دیگر طراحی و روانه بازار شد.

همه نمونه‌های اکسسوری‌های این شرکت حاصل زمان و هنر سازنده و طراح این شرکت هستند و به همین دلیل زیورآلات برند هرمس توانست به جایگاه لوکس‌ترین زیورآلات دنیا برسد.

محصولات معروف برند هرمس

در راستای معرفی برند طلا هرمس، با محصولات معروف این برند نیز آشنا شوید. همانطور که بیان کردیم محصولات این شرکت در گروه بهترین محصولات جهان قرار دارند اما به طور کلی ما قصد داریم پرطرفدارترین و معروف‌‌ترین محصولات هرمس از جمله کیف‌های مشهور، روسری و زیورآلات مطرح آن را به شما معرفی نماییم. در ذیل به بررسی و معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  •  کیف هاى مشهور کلى هرمس

یکی از مشهورترین کیف‌های برند هرمس، کلی هرمس نام دارد. این مدل از کیف‌ها در سال 1930 میلادی توسط این کمپانی عرضه شد. در حقیقت نام این کیف از یک هنرپیشه نامدار انگلیسی به نام گریس کلی الهام گرفته است.

این کیف پس از استفاده این هنرمند از آن به شهرت جهانی رسید. در سال 1954 گریس کلی هنرپیشه فیلمی به نام یک دزد بود که در بازی در این فیلم به دستور کارگردان از این مدل کیف استفاده کرد.

پس از آن با ازدواج این فرد با شاهزاده موناکو و استفاده این شاهزاده خانم از این مدل کیف سبب شهرت هر چه بیشتر اکسسوری‌های این برند شد. پس از آن گریس به یک مدل مد و زیبایی تبدیل شد که استفاده از محصولات این کمپانی سبب محبوبیت بیشتر این برند شد.

معرفی هرمس

  •  روسری‌های محبوب هرمس

تقریبا صد سال پس از تاسیس شرکت هرمس و در سال 1937 روسری‌های هرمس برای اولین بار تولید شدند. این روسری‌ها به دلیل طرح‌هایی جذاب و کیفیت بالا به سرعت در میان مردم به خصوص خانواده‌های سلطنتی مورد استقبال قرار گرفتند.

بسیاری از هنرمندان و همچنین ملکه الیزابت از این روسری‌ها استفاده کردند و بدین ترتیب این اکسسوری برند هرمس توانست به جایگاه امروزی یعنی در 25 ثانیه یک فروش در سراسر جهان برسد.

روسری برند هرمس

  •  کیف هاى مینى کلى هرمس

با توجه به استقبالی که برای کیف‌های کلی هرمس صورت گرفت این شرکت در سال 1968 تصمیم به ارائه مدلی جدید از این نوع کیف به نام مینی کلی هرمس گرفت.

این مدل برای بانوانی که به استفاده و حمل کیف‌های کوچک علاقه داشتند مناسب بود و پس از انواع مدل‌های مختلف این کیف‌ها به سبک کلاسیک در راه طراحی و تولید قرار گرفت.

کیف مینی برند هرمس

  • معرفی برند طلا هرمس؛ دستبند طلای هرمس Click Clack

در معرفی برند طلا هرمس به سراغ دستبندی مشهور از این برند به نام دستبند طلا هرمس Click Clack برویم. این دستبند طلا زنانه نمادی از H برجسته است که در دستبند نقش یک قلاب را دارد و در اطراف آن میناکاری کار شده است.

شاید جالب باشد بدانید دلیل شهرت نام این مدل تنها صدایی بود که در هنگام باز و بسته شدن آن شنیده می‌شد. این دستبند طلا در تنوع و رنگ‌های مختلف تولید و به فروش می‌رسد و طرفداران زیادی در میان مردمان در سراسر دنیا دارد.

دستبند طلا هرمس

  •  ساعت‌های Heure H هرمس

یکی دیگر از محبوب‌ترین اکسسوری‌های برند هرمس ساعت‌های این کمپانی هستند. مدل ساعت‌های مچی heure h با بندهای چرمی زیبا در گروه بهترین ساعت‌های این برند قرار گرفتند. همچنان برند هرمس با همکاری شرکت اپل اقدام به تولید ساعت‌هایی هوشمند با نام اپل واچ هرمس کردند.

دستبند برند هرمس

  • معرفی برند طلا هرمس؛ دستبند هرمس طرح اسب زنانه

همانطور که در ابتدا مقاله معرفی برند طلا هرمس بیان کردیم شروع فعالیت این کمپانی با تولید لوازم اسب سواری بود. این کمپانی به دلیل علاقه خاص خود به این حرفه اقدام به تولید دستبند طلا با نماد اسب کرد. همانطور که می‌دانید اسب نمادی از وفاداری و وقار بوده و این دستبند نمایانگر وفاداری این کمپانی به پیشینه خود است.

دستبند طرح اسب برند هرمس

خرید انواع زیورآلات هرمس از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

در این مقاله در ارتباط با معرفی برند طلا هرمس، تاریخچه این برند و همچنین معروف‌ترین محصولات این شرکت صحبت کردیم. اگر شما نیز به خرید از انواع زیورآلات هرمس و یا طرح این برند علاقه‌مند هستید با فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد آشنا شوید.

این گالری تنوع بسیاری از جدیدترین زیورآلات را در وبسایت خود به نمایش گذاشته است. با مراجعه به این سایت می‌توانید از تخفیفات بیشتر و آفرهای خریدهای اینترنتی بهره‌مند شوید.

راف گلد برای خریدهای آنلاین شما اجرت ساخت پایین و قیمتی مناسب را در نظر گرفته است. تجربه خریدی هوشمندانه و مقرون‌به صرفه را با راف گلد کسب نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست