بال فرشته نماد زیبا با مفهومی عمیق

حتما تا به حال نام بال فرشته را شنیده و یا با نماد بال فرشته در طلاسازی مواجه شده اید. در فرهنگ‌ها و ادیان مختلف بال فرشته معنا و مفهوم خاصی دارد و حتی در کتاب‌های مقدسی چون قرآن، انجیل، تورات نیز از بال فرشتگان سخنانی مطرح شده است.

امروزه این نماد در بسیاری از موارد از جمله ساخت طلا و جواهرات، تتو بدن، طرح‌های روی لباس و سایز لوازم مشاهده می‌شود. اما مفهوم این نماد چیست و آیا واقعا فرشتگان بال دارند؟

در این مطلب قصد داریم درباره نماد بال فرشته در طلا سازی و همچنین مفهوم بال فرشته در زیورآلات صحبت نماییم. طلا از زمان‌های گذشته به عنوان بهترین فلز در ساخت زیورآلات به شمار رفته است و تاریخچه طلا به هزاران سال پیش باز می‌گردد.

بسیاری از افراد جهت سرمایه‌گذاری و یا وسایل زینتی از آن استفاده می‌کنند. نماد بال فرشته در بسیاری از نمونه‌های گردنبند طلا، انگشتر، دستبند و سایر زیورآلات دیگر در گروه پرطرفدارترین مدل‌های اکسسوری قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این نماد در ادامه مطلب با راف گلد همراه  باشید.

نماد بال فرشته

مفهوم بال فرشته در زیورآلات نشانه چیست؟

همانطور که در بسیاری از کتاب‌های دینی مطرح شده است فرشتگان در حقیقت موجوداتی غیرمادی و قدرتمند هستند که معمولا بر اساس سخنان بزرگان و یا افرادی که ادعا می‌کنند آن‌ها را دیده‌اند دارای بال هستند.

در بسیاری از آثار هنرمندان و نقاشی‌های مختلف نیز فرشتگان معمولا با 2 بال به تصویر کشیده شده‌اند. بسیاری از افراد عقیده دارند که فرشتگان برای حفاظت و راهنمایی انسان خلق شده‌اند و بدین ترتیب همواره با این نظریه احساس امنیت و آرامش می‌کنند.

به بیانی دیگر همانطور که نماد زیتون پیام ـور صلح و دوستی است، بال فرشته نیز نمادی از امنیت و حفاظت است و به همین دلیل در بسیاری از زیورآلات به خصوص طلا و جواهرات از آن استفاده می‌کنند.

البته مفهوم و نماد بال فرشته در طلاسازی کمی متفاوت بوده و سمبلی از عشق و علاقه است. در حقیقت زمانی‌که شما زیورآلاتی با بال فرشته به شخصی هدیه می‌دهید احساس امنیت، آرامش و عشق را به او هدیه کرده‌اید.

نمونه‌های زیورآلات بال فرشته

همانطور که بیان کردیم امروزه نماد بال فرشته در زیورآلات و بسیاری از اکسسوری‌ها، لباس‌ها و سایر لوازم تزئینی کاربرد دارد اما زیورآلات طلا و جواهرات ساخته شده با این نماد بسیار پرطرفدار بوده و در مدل‌ها و انواع متنوع طراحی و در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رسد. در ذیل برخی از محبوب‌ترین آن‌ها را به اختصار بیان می‌کنیم.

  • نماد بال فرشته در طلاسازی؛ گردنبند

گردنبند طلا زنانه از بهترین زیورآلاتی است که همواره مورد توجه قرار گرفته است. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گردنبند بال فرشته است. این گردنبند طلا به دلیل زیبایی خاص و مدل جذاب در گروه پربازدیدترین و پرفروش‌ترین نوع گردنبند طلا قرار دارد که می‌توانید برای استفاده روزمره و یا در انواع مهمانی و دورهمی‌ها از آن استفاده و با سایر زیورآلات دیگر خود آن را ست نمایید.

معنا نماد بال فرشته

  • نماد بال فرشته در طلاسازی؛ دستبند

دستبند طلا زنانه از جمله زیورآلات پرکاربرد است که همه ما بارها از آن استفاده کرده‌ایم. نماد بال فرشته در زیورآلاتی مانند دستبندها، از جمله بهترین هدیه برای افرادی است که دوستشان دارید.

نماد بال فرشته یعنی چه

انواع مدل‌های دستبند مروارید، چرمی و زنجیری به همراه آویز و یا پلاک طلا بال فرشته طراحی می‌شود که می‌توانید در وزن‌های مختلف آن را خریداری نمایید. این دستبندها برای استفاده روزمره و دورهمی‌های دوستانه گزینه بسیار مناسبی است.

  • نماد بال فرشته در طلاسازی؛ انگشتر

نماد بال فرشته در طلاسازی برای ساخت انگشتر نیز کاربرد دارد. انگشترها یکی دیگر از محبوب‌ترین زیورآلاتی هستند که همه ما به صورت روزانه و یا در مهمانی‌ها و مراسمات مختلف از آن استفاده می‌کنیم.

طرح انگشتر بال فرشته نیز از جمله‌ مدل‌های است که به صورت ساده و نگین‌دار و همچنین در رنگ‌ها و وزن‌های مختلف قابل سفارش است.

سمبل بال فرشته در طلاسازی

  • نماد بال فرشته در طلاسازی؛ پابند

پابندها از جمله زیورآلات شیکی هستند که خانم‌های جوان استقبال زیادی از آن می‌کنند. این زیورآلات حتی در زمان یونان باستان نیز استفاده و قدمت تاریخی دارد.

پابند طلا بال فرشته نیز یکی از زیباترین نمونه‌های پابند است که با انواع لباس‌های اسپرت و رسمی قابل استفاده است. نمونه تک بال طراحی شده برای پابند طلا در تصویر ذیل قابل مشاهده است.

نماد بال در طلاسازی

خرید انواع زیورآلات طرج بال فرشته از فروشگاه راف گلد

اکنون که نماد بال فرشته در طلاسازی ؛ معنا و مفهوم آن و همچنین انواع زیورآلات ساخته شده با این نماد را بیان کردیم، بهتر است فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد را نیز به شما معرفی نماییم. انواع مختلف زیورآلات بال فرشته مانند دستبندهای مرواریدی، زنجیری، چرمی بال فرشته و همچنین انواع انگشتر، گردنبند، گوشواره و پابند به صورت نگین‌دار و بدون نگین را می‌توانید در فروشگاه راف گلد مشاهده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین می‌توانید نمونه و وزن‌های مختلف محصولات این طرح را نیز سفارش دهید. گالری راف‌گلد برای همه خریدهای آنلاین و همچنین آسودگی خیال شما از خرید اینترنتی، اجرت ساخت پایین و همچنین فاکتور معتبر محصولات را در نظر گرفته است. با راف گلد خریدی مقرون‌به صرفه را تجربه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست