راهنمای انتخاب بهترین هدیه ولنتاین برای مرد

همه ما به خوبی روز ولنتاین را می‌شناسیم. افراد مختلف مانند دوستان، فرزندان، پدر و مادر، همسران و عشاق در این روز با گرفتن هدایای مختلف این روز را جشن می‌گیرند. در این مطلب اینبار قصد داریم در ارتباط با هدیه ولنتاین برای مرد صحبت کنیم.

همانطور که می‌دانید جشن ولنتاین در سراسر دنیا در تاریخ 14 فوریه برگزار می‌شود. در ایران نیز جشن ولنتاین در تاریخ 25 بهمن ماه برگزار می‌شود. در حقیقت خرید کادو این روز کار ساده و آسانی نیست و به خصوص اگر قصد خرید یک هدیه روز ولنتاین برای آقایان را داشته باشید.

خرید یک هدیه که هم قیمتی مناسب داشته باشد و هم برای آقایان جذاب باشد از موارد مهمی است که باید در خرید این کادو در نظر گرفته شود.

البته هر چه با سلیقه فرد مقابل آشنایی بیشتری داشته باشید هدیه مناسب‌تری را برای وی خریداری خواهید کرد.

اما در این مطلب قصد داریم در ارتباط با هدیه ولنتاین برای مرد و این‌که چه هدایایی برای آن‌ها مناسب و جذاب خواهد بود بپردازیم تا بهترین انتخاب را برای خرید کادو این روز داشته باشید. پس در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید.

کادو ولنتاین برای مرد

کادو ولنتاین برای مرد

 

ویژگی‌های کادو مناسب برای آقایان

قبل از این‌که در ارتباط با انواع هدیه ولنتاین برای مرد ها صحبت نماییم بهتر است ابتدا با ویژگی‌های مناسب برای یک کادو جذاب برای آقایان آشنا شویم.

 

  • توجه به سن و سال فرد

برای خرید کادو مناسب برای آقایان در ابتدا به سن و سال شخص توجه فرمایید. اگر فرد مورد نظر جوان و یا نوجوان است بهتر است از انواع اکسسوری مانند زیورآلات طلا، عینک آفتابی، لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ استفاده کنید.

اما فرد دارای سن بالاتری است می‌‌توانید انواع پیراهن‌های مردانه، کیف‌های چرمی، عطر و ادکلن و سایر موارد را به عنوان هدیه ولنتاین برای آقا خریداری نمایید.

البته برخی از انواع هدایا مانند عطر و ادکلن، زیورآلات طلا و جواهر و گل و شکلات هیچ محدودیت سنی در استفاده از آن وجود ندارد.

 

  • توجه به سلیقه و روحیات فرد

از جمله عوامل مهم برای خرید کادو ولنتاین برای مرد توجه به سلیقه و نظر شخص است. شما می‌توانید با توجه به علاقه طرف مقابل انواع هدایا را برای وی خریداری نمایید.

برای مثال اگر فرد مورد نظر به وسایل جانبی موبایل و کامپیوتر علاقه دارد می‌توانید انواع هدفون و یا هندزفری را برای او خریداری نمایید و یا اگر فرد مورد نظر ورزشکار است می‌توانید با خرید یک لباس ورزشی او را خوشحال نمایید.

 

هدایای مناسب و جذاب برای آقایان در روز ولنتاین

همانطور که بیان کردیم هدیه ولنتاین برای مرد ‌ها نیز درست مانند خرید کادو ولنتاین برای خانم ها و بانوان هر نوع لباس و پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، گل و شکلات، انواع لوازم کاربردی و جانبی کامپیوتر و موبایل و هدیه دست‌ ساز برای ولنتاین و… می‌تواند باشد.

اما در ذیل قصد داریم بهترین و جذاب‌ترین هدایای مناسب برای آقایان را به شما معرفی نماییم.

هدیه ولنتاین برای آقا

 

  • دستبند طلا مردانه برای هدیه ولنتاین برای مرد

از جمله محبوب‌ترین زیورآلات برای آقایان دستبندهای طلا هستند. تنوع بسیاری از این اکسسوری در بازار وجود دارد که با توجه به بودجه و سلیقه فرد مقابل می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری نمایید.

دستبند طلا چرمی مردانه در قیمت و مدل‌های جذاب و زیبا و همچنین سایر مدل‌های دستبند طلا مردانه مانند دستبندهای کارتیه، دستبند طلا رولکس مردانه، دستبندهای مهره و انواع دستبندهای امگا بهترین انتخاب برای خرید هدیه ولنتاین برای مردان هستند.

 

  • آویز و پلاک‌های اسم

با سفارش نام فرد مورد نظر و یا اسامی خاص می‌توانید یک هدیه جذاب به آقایان تقدیم نمایید. انواع آویز و یا پلاک‌های طلا در قیمت‌ها و وزن‌های مختلف را می‌توانید با توجه به سلیقه فرد مقابل از گالری راف گلد سفارش دهید و با یک بسته بندی هدیه روز ولنتاین مناسب و جذاب آن را تقدیم نمایید.

 

  • زنجیر طلا مردانه

زنجیر طلا مردانه از دیگر زیورآلات پرکاربرد برای آقایان به شمار می‌روند. انواع مختلفی از این اکسسوری را نیز همچنان با قیمت‌ها و مدل‌های متنوع می‌توانید در فروشگاه‌های مختلف مشاهده و خریداری نمایید. از جمله جذاب‌ترین و پرطرفدارترین این زنجیرها می‌توان به زنجیر طلا کارتیه مردانه در مدل‌های ظریف و پهن، زنجیر فیگارو و زنجیر طلا هرمس اشاره نمود.

 

  • رینگ و انگشتر طلا مردانه

رینگ و حلقه‌ها از دیگر اکسسوری‌هایی هستند که آقایان به آن علاقه دارند. اگر قصد خرید یک هدیه ولنتاین برای همسر خود را دارید، حلقه‌های رینگ طلا انتخابی شایسته خواهد بود.

این زیورآلات نیز در قیمت‌ها و رنگ‌های مختلف در فروشگاه‌های گوناگون وجود دارند که می‌توانید برای هدیه ولنتاین برای مرد آن را خریداری نمایید.

همچنین سایر مدل‌های انگشتر طلا مانند انگشترهای رولکس مردانه، انگشترهای چرمی با قطعاتی از طلا ، هدیه‌ای جذاب برای مردان خواهد بود.

 

  • باکسی از گل و شکلات

از جمله کادو مناسب و البته هدیه ولنتاین ارزان برای آقایان و بانوان باکس‌های زیبا و جذاب گل و شکلات هستند. به عبارتی دیگر یکی از انواع کادو ولنتاین برای مردان که هم جذاب و مورد پسند همه باشد، باکسی از گل و شکلات است.

برای خرید این هدیه هیچ محدودیت سنی وجود نخواهد داشت و شما می‌توانید با این کادو پدر، دوست، همسر، برادر و یا عشق خود را سورپرایز نمایید.

البته اگر قصد خرید یک هدیه گران‌قیمت و جذاب را دارید می‌توانید از زیورآلات نام برده به همراه باکسی از شکلات یک هدیه ماندگار را تقدیم عزیزانتان نمایید.

 

  • عطر و ادکلن

یکی دیگر از هدیه ولنتاین برای مرد ها که جذابیت زیادی برای آنها دارد عطرها و ادکلن هستند.

با توجه به سلیقه فرد مورد نظر و بودجه مد نظر خود می‌توانید یکی از انواع عطر و ادکلن‌های برند و غیر برند را در قیمت‌های گوناگون برای فرد مورد نظر خریداری نمایید.

هدیه روز ولنتاین برای آقا

عطر و ادکلن هدیه مناسب برای ولنتاین

 

خرید آنلاین بهترین هدیه ولنتاین برای مرد از گالری راف گلد

اکنون که با انواع هدیه ولنتاین برای مرد ها آشنا شدید بهتر است با فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد نیز آشنا شوید.

این گالری با تنوع بسیاری از انواع زیورآلات طلا و کالکشن ولنتاین از جمله انواع دستبند طلا، زنجیر و انگشتر، رینگ طلا مناسب کادو ولنتاین برای آقایان می‌تواند شما را برای خرید این کادو یاری نماید.

از مزایای این فروشگاه خرید اینترنتی است که با توجه به پاندمی کرونا می‌توانید با خیالی آسوده و با چند کلیک ساده سفارشات خود را ثبت و در زمانی کوتاه از هر شهری باشید محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

از دیگر مزایای خرید از این گالری قیمت مناسب محصولات و همچنین اجرت ساخت پایین است. راف گلد برای تمامی خریدهای اینترنتی شما فاکتور معتبر و رسمی ارائه خواهد داد.

با راف گلد تجربه خریدی هوشمندانه و لذت‌بخش را داشته باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست