کدام طلا برای رنگ پوست شما مناسب است؟

همانطور که می‌دانیم زیورآلات نقش مهمی را در استایل هر فردی ایفا می‌کند و همواره به عنوان وسیله‌ای زینتی برای خانم‌ها و آقایان کاربرد داشته است ست کردن طلا با رنگ پوست یکی از عوامل تاثیر گذار در زیبایی استایل است.

بخصوص طلا و جواهرات که علاوه بر وسیله زینتی نوعی سرمایه نیز به حساب می‌رود. تنوع بسیار زیادی از رنگ و طرح‌های مختلف طلا را در فروشگاه‌های مختلف و گالری‌ها می‌توان مشاهده نمود.

استفاده درست از انواع زیورآلات از جمله تناسب طلا و جواهر با رنگ پوست و استایل، از جمله مواردی است که باید در هنگام خرید طلا به آن توجه داشت تا ظاهری شیک و جذابیتی بیشتر را برای شما به ارمغان آورد. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با ست کردن طلا با رنگ پوست صحبت نماییم. با مطالعه این مقاله می‌توانید طلا و جواهرات متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب نموده و انتخابی شایسته در خرید طلا داشته باشید. پس در ادامه این مطلب با راف گلد همراه باشید.

راهنمای تشخیص رنگ پوست

یکی از اشتباهات رایج در استفاده از طلا عدم توجه به تناسب رنگ طلا با رنگ پوست است. همانطور که بیان کردیم انواع زیورآلات متناسب با رنگ پوست می‌تواند تاثیر و جلوه‌ای بیشتر در ظاهر و استایل شما داشته باشد.

همانطور که ست کردن لباس با رنگ پوست قواعد خاصی دارد هنگام خرید طلا نیز با توجه به رنگ پوستتان نکاتی وجود دارد که رعایت کردن آنها به زیباتر شدن استایل شما و جلوه بیشتر زیورآلاتتان کمک میکند

قبل از اینکه در ارتباط با ست کردن طلا با رنگ پوست صحبت نماییم و بدانید کدام رنگ از طلا برای شما مناسب است، بهتر است رنگ پوست خود را بشناسید و سپس زیورآلاتی متناسب با آن را انتخاب نمایید. رنگ پوست انسان به طور کلی به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم می‌شود که در ذیل به طور مختصر آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

ست کردن طلا با رنگ پوست

  • پوست گرم

به دست‌های خود توجه کنید. اگر رنگ رگ‌های دست شما سبز است شما رنگ پوستی گرم دارید. این نوع پوست‌ها با قرار گرفتن در معرض آفتاب حالت سوختگی و قرمزی پیدا نکرده و طیفی رنگ طلایی و قهوه‌ای را ایجاد خواهد کرد.

  •  پوست سرد

اگر رگ دستان شما به رنگ آبی و یا بنفش است رنگ پوست شما سرد است. این رنگ پوست معمولا در افرادی با رنگ پوست روشن و سفید مشاهده می‌شود.

  •  پوست خنثی یا طبیعی

اگر در پوست خود رگ‌های آبی و سبز را می‌بینید در حقیقت شما دارای رنگ پوستی خنثی و یا طبیعی هستید. این رنگ پوست نه تیره و نه روشن بوده و در طیف رنگی بین پوست گرم و سرد قرار دارد.

تشخیص رنگ پوست

راهنمای ست کردن طلا و جواهرات با رنگ پوست

اکنون که با انواع رنگ پوست آشنا شدید و می‌توانید رنگ پوست خود را تشخیص دهید به سراغ روش‌ها و راهنمای ست کردن طلا با رنگ پوست برویم. همانطور که می‌دانید طلا و جواهرات در انواع رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند.

اما پرطرفدارترین و مشهورترین رنگ طلا و جواهرات، طلایی، سفید و رزگلد است. قبل از خرید انواع زیورآلات موارد ذیل را در نظر بگیرید تا زیورآلات متناسب با رنگ پوست شما جلوه و زیبایی بیشتری را برای شما به ارمغان آورد.

  • ست کردن طلا با رنگ پوست برای پوست‌های گرم

رنگ طلای رزگلد و یا زرد برای پوست‌های گرم بسیار زیبا و مناسب خواهد بود. استفاده از این رنگ طلا بر روی پوست جلوه و زیبایی خاصی را به آن خواهد بخشید. همچنین استفاده از زیورآلات و جواهراتی با سنگ‌های یاقوت، گارنت و همچنین سیترین با این رنگ پوست تناسب زیادی خواهد داشت.

انواع لباس با رنگ زرد، طلایی، قرمز و صورتی گزینه‌ای مناسب به همراه ست کردن طلا با رنگ پوست گرم است.

  • ست کردن طلا با رنگ پوست برای پوست‌های سرد

اما طلای سفید به چه پوستی میاد؟ بهترین رنگ طلا برای ست کردن طلا با رنگ پوست سرد، طلای سفید است. افرادی با پوست سفید با استفاده از این رنگ طلا زیبایی بیشتری به پوست خود خواهند بخشید. این افراد همچنین می‌توانند از سایر فلزات سفید مانند نقره، پالادیوم و پلاتین نیز استفاده کنند.

سنگ‌های متناسب با پوست‌های سرد آمیتیست، مروارید، یاقوت کبود، عقیق و همچنین زمرد خواهد بود. رنگ لباس آبی، قرمز، بنفش و سبز برای رنگ پوست سرد، مناسب بوده و زیبایی بیشتری را به آن خواهد بخشید.

  • ست کردن طلا با رنگ پوست برای پوست‌های خنثی

برای تناسب طلا با رنگ پوست خنثی می‌توانید از هر رنگ طلا استفاده نمایید. این افراد به دلیل داشتن پوستی با رنگ طبیعی ، رنگ‌های طلای زرد، رزگلد و سفید زیبایی خاصی به آن‌ها خواهد بخشید. بنابراین اگر در گروه این افراد خوش شانس قرار دارید با خیال راحت هر رنگ از زیورآلات و جواهرات خود را با لباس و پوست خود استفاده و ست نمایید.

آیا تناسب طلا با رنگ پوست امری ضروری است؟

اگر چه ست کردن طلا با رنگ پوست سبب جذابیت بیشتر در ظاهر و استایل افراد خواهد شد اما این به آن معنا نیست که افرادی با پوست گرم نباید از زیورآلات سفید و یا افرادی با پوست سرد نباید از زیورآلات رزگلد و طلایی استفاده نمایند.

در دنیای مد و فشن که هر روز در حال تغییرات است بسیاری از افراد انواع رنگ‌های طلا و جواهرات را با هم ترکیب کرده و استفاده می‌کنند. همچنین اگر هر زیورآلاتی نظر شما را جلب کرد می‌توانید بر اساس سلیقه خود آن را خریداری نمایید و با سایر لباس و یا حتی رنگ موی خود ست نمایید.

بدین ترتیب خرید طلا در درجه اول به سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد و هر رنگ از زیورآلات نیز زیبایی و جلوه خاص خود را دارد که می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده نمایید.

راهنمای ست کردن طلا با پوست

خرید انواع طلا و جواهرات از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

ما در این مقاله در ارتباط با ست کردن طلا با رنگ پوست و همچنین روش تشخیص رنگ پوست صحبت کردیم. اکنون قصد داریم شما را با فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد آشنا کنیم. این فروشگاه انواع مختلفی از زیورآلات را در رنگ‌های مختلف و طرح‌های متنوع به مشتریان ارائه می‌دهد.

با مراجعه به وب سایت این گالری در هر ساعت از شبانه‌ روز تنوع زیادی از زیورآلات را مشاهده نموده و با خرید آنلاین از راف گلد از آفر‌ها و تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره‌مند شوید. این گالری کلیه محصولات خود را با اجرت پایین و فاکتور معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد. پس همین حالا می‌توانید سفارش خود را ثبت نموده و از تجربه یک خرید آنلاین لذت ببرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست