گردنبند رولباسی چیست؟ زیبایی دوچندان با گردنبند رولباسی در فصل پاییز و زمستان

همانطور که می‌دانید گردنبندها یکی از محبوب‌ترین زیورآلات در دنیا هستند که همه افراد به خصوص بانوان علاقه زیادی به این اکسسوری دارند. گردنبندها با استفاده از فلزات گوناگونی طراحی شده و مدل‌های بسیار متنوعی از آن در بازار و فروشگاه‌های سراسر دنیا به چشم می‌خورند. گردنبند رولباسی چیست؟ گردنبند رولباسی به شکل زنجیری بلند مورد استفاده قرار میگیرد و جلوه زیبایی به استایل شما میدهد.

گردنبندهای طلا نسبت به سایر فلزها ارزش بیشتری داشته و به همین دلیل بهترین نوع زیورآلات هستند. انتخاب یک یک گردنبند نیز با توجه به فصل‌های سال متفاوت هستند. به عنوان مثال در فصل‌های بهار و تابستان به دلیل گرمای هوا و استفاده از لباس‌های تابستانی هر نوع گردنبندی و با هر اندازه‌ای کاربرد خاص خود را دارد.

اما در فصل پاییز و زمستان به دلیل استفاده از لباس‌های پوشیده و بافت گردنبندهای رولباسی کاربرد بیشتری دارند. اما گردنبند رولباسی چیست؟ و چگونه آن را با لباس، استایل و فرم صورت خود ست نماییم. برای آشنایی بیشتر با این موضوعات در ادامه این مطلب از راف گلد ما را همراهی نمایید.

ست کردن گردنبند رولباسی

معرفی گردنبند رولباسی

شاید این سوال برای شما نیز پیش بیاید که گردنبند رولباسی چیست؟ گردنبند رولباسی یکی از اکسسوری‌ها است که مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته و معمولا برای زیبایی بیشتر لباس و همچنین استایل افراد استفاده می‌شود.

به عبارت دیگر رولباسی نوعی از گردنبند است که دارای اندازه‌هایی بلندتر نسبت به گردنبندهای معمولی است. در حقیقت شما با لباس‌های یقه‌دار و یا لباس‌هایی با یقه بلند و ایستاده نمی‌توانید از گردنبندهای معمولی استفاده نمایید.

این زیورآلات بر روی مانتو و لباس‌های پوشیده به خصوص لباس‌های فصل پاییز و زمستان کاربرد دارد. مدل‌های رولباس طلا با انواع آویزهای رنگی و جذاب و با قیمت‌های گوناگون طراحی شده و شما می‌توانید نمونه‌های مختلف آن را بر روی مانتو، پولیور و سارافون استفاده نمایید و زیبایی خاصی به استایل خود ببخشید.

معرفی گردنبند رولباسی

انواع گردنبند طلا رولباسی و ارتفاع آن

اکنون که دانستیم گردنبند رولباسی چیست، بهتر است با انواع مدل‌های جذاب و محبوب این اکسسوری نیز آشنا شویم. هر چند که تنوع بسیار زیادی از این زیورآلات در فروشگاه‌های مختلف دیده می‌شود اما در ذیل به معرفی پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین نمونه‌های گردنبند طلا رولباسی خواهیم پرداخت.

انواع مدل‌های گردنبند طلا زنانه ظریف و بسیار زیبا که به یک ترند جهانی نیز تبدیل شده‌اند. با توجه به ظرافت این زیورآلات برای تمیز کردن گردنبند طلا و همچنین نگهداری اکسسوری‌های خود مطالب پیشین ما را مطالعه فرمایید. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  •   رولباسی حلقه‌ای و یا زنجیری

یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های گردنبند رولباسی مدل‌های زنجیری و حلقه‌ای هستند. این گردنبندها معمولا از یک زنجیر با طرح‌های متنوع و یا حلقه‌هایی فشرده و در ارتفاع 45 الی 80 سانتی‌متر طراحی می‌شوند و فاقد هر گونه آویز، نگین و یا سنگ هستند. نمونه‌های گردنبندهای رولباسی کارتیه و رولباسی‌های فیگارو از این دسته هستند که به عنوان یکی از زیورآلات جذاب در مد و فشن نیز کاربرد زیادی دارند.

  •  گردنبند رولباسی جواهر

گردنبندهای جواهر از گذشته تا کنون جایگاه و طرفداران خاص خود را داشته‌اند. استفاده از انواع سنگ‌های و نگین‌های قیمتی این نوع از زیورآلات را به جواهراتی گران‌قیمت و با ارزش تبدیل کرده است. این مدل از گردنبندهای رولباسی با زنجیرهایی طلا در ارتفاع‌های مختلف طراحی می‌شوند. نمونه‌های رولباسی‌ها با سنگ‌های الماس و برلیان در این گروه قرار دارند.

گردنبند رولیاسی مناسب فصل پاییز و زمستان

  •   رولباسی آویزدار

از جمله دیگر مدل‌های زیبا گردنبند طلا رولباسی می‌توان به نمونه‌های طرح‌دار و یا آویز‌دار آن اشاره نمود. این مدل‌ها معمولا در اندازه‌های بلند 50-80 سانتی‌متری و با استفاده از آویزهای گوناگون، در طرح‌ها و برندهای مختلف طراحی می‌شوند. گردنبندهای رولباسی ون کلیف با آویزهایی از گل و با الهام از طبیعت یکی از پرطرفدارترین نمونه‌های رولباسی طلا هستند.

  •  رولباسی فانتزی

در این قسمت از مقاله گردنبند رولباسی چیست، مدل فانتزی از این اکسسوری را معرفی کنیم. نوعی دیگر از این گردنبندها مدل‌های فانتزی هستند که معمولا دارای آویز و یا نگین‌های خاص و رنگی هستند. تلفیقی از چند طرح و بافت سبک خاصی از این زیورآلات را به وجود می‌آورد.

این مدل‌ها معمولا برای افرادی که به زیورآلات خاص علاقه‌ دارند مناسب می‌باشد. برندهای مطرحی مانند شنل در جدیدترین نمونه‌های رولباسی از طرح‌هایی به این سبک رونمایی کرده‌‌اند.

  •  گردنبند رولباسی مرواریدی

مرواریدها از گذشته تا کنون طرفداران خاص خود را داشته و زیورآلات بسیاری با استفاده از آن طراحی و تولید می‌شوند. گردنبند طلا رولباسی مرواریدی نیز در گروه پرفروش‌ترین نوع این زیورآلات قرار دارند. این مدل معمولا با ترکیبی از زنجیر طلا با آویزهای مروارید و یا از تعدادی مروارید در کنار آویزهای جذاب طلا تشکیل شده‌اند.

ست کردن گردنبند رولباسی

در راستای مقاله گردنبند رولباسی چیست به سراغ ست کردن این زیورآلات می‌رویم. در دنیای مد و فشن می‌توانید هر نوع زیورآلاتی را با خیال راحت در کنار هم استفاده نمایید. با این حال شما می‌توانید این گردنبندها را در کنار سایر زیورآلات دیگر خود به سادگی استفاده و یا با آن‌ها ست نمایید.

به عنوان مثال می‌توانید رولباسی کارتیه را با دستبند، گوشواره و یا انگشتر کارتیه ست کرده و یا از گوشواره ون کلیف در کنار رولباسی طرح ون کلیف استفاده نمایید. درباره ست کردن گردنبند با یقه لباس در مقالات پیشین صحبت کردیم اما استفاده از گردنبند طلا رولباسی با تمامی لباس‌های رسمی و غیر رسمی زیبایی خاص خود را خواهد داشت.

ست کردن گردنبند رولباسی با لباس

شما می‌توانید برای لباس‌های اسپرت خود از مدل‌های زنجیری و ساده و برای لباس‌های رسمی خود از انواع مدل‌های جواهر و یا فانتزی استفاده نمایید. در هنگام خرید این زیورآلات حتما دقت فرمایید گردنبند مناسب فرم صورت و گردن خود را انتخاب نمایید تا استایلی متناسب و زیبا را به ارمغان بیاورید.

خرید انواع گردنبند رولباسی از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

در این مقاله درباره گردنبند رولباسی چیست و انواع آن و همچنین ست کردن این زیورآلات صحبت کردیم. برای خرید آنلاین گردنبند طلا می‌توانید به وب‌‌سایت فروشگاهی راف گلد مراجعه نمایید.

این گالری تنوع بسیاری از انواع زیورآلات از جمله گردنبندهای رولباسی و سایر مدل‌های گردنبند طلا و جواهر را با قیمت مناسب در فروشگاه خود به نمایش گذاشته است. با خرید آنلاین از این گالری در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و از تخفیفات ویژه برای خریدهای اینترنتی نیز بهره‌مند شوید.

راف گلد برای آسودگی خیال شما از خریدهای اینترنتی فاکتور معتبر و رسمی را به همراه خریدهای شما ارائه خواهد داد. از دیگر مزایای خرید از این گالری پرداخت اجرت ساخت پایین برای تمامی محصولات است.

همین حالا از هر شهری که هستید و با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

با راف گلد همواره زیبایی و خاص بودن را تجربه نمایید.

بیشتر بخوانید: گردنبند چوکر چیست؟

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست