راهنمای خرید النگو تک ‌پوش طلا

النگوها در طرح ها و مدل‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. النگو تک ‌پوش طلا یکی از انواع مدل‌های النگو است که نسبت مدل های معمولی ضخیم‌تر و پهن‌ترهستند. این مدل فقط به صورت تک و یا تنها در دست استفاده می‌شود. تک پوش‌ها برای خانم‌هایی که به النگو پهن علاقه دارند مناسب بوده و در شکل، ظاهر و عیارهای متفاوت وجود دارند.

تک پوش طلا امروزه به دلیل افزایش نرخ طلا و همچنین گرایش افراد به طلاهای سبک و ظریف،کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در سالیان دور بر روی تک پوش‌ها از نماد خاصی استفاده می‌شد که بیانگر اعتقادات مذهبی و قبیله‌ای بوده که نسل به نسل منتقل می‌شد. اکنون و در این مقاله قصد داریم به بررسی این زیورآلات و انواع آن بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

اصول النگو تک پوش طلا

انواع مدل النگو تک پوش طلا

تک‌پوش ها که به آن تک دست هم گفته می شود تنوع زیادی دارند و شما می‌توانید النگو تک پوش طلا که مناسب خودتان هست را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. در ذیل به معرفی انواع مدل های النگو تک پوش طلا می‌پردازیم.

  • تک‌پوش طلا مفتولی

تک پوش‌ مدل مفتولی ظاهری سنگین دارد ولی وزن خاصی ندارد. این نوع معمولا مانند النگوهای مفتولی بوده و منحصر بفرد هستند.این مدل معمولا دارای قیمتی پایین تر نسبت به سایر النگو تک ‌پوش طلا است.

  • النگو تک ‌پوش طلا دامله

تک‌پوش مدل دامله دارای حالت منحنی شکل است که قسمت منحنی باعث مقاومت بیشتر نسبت به سایر مدل‌های این زیورآلات شده است. مدل های دامله به دلیل توخالی بودن وزن و قیمتی کمتر دارند.

  • تک‌پوش امارتی

به دلیل پهنای زیاد این مدل بیشتر مورد پسند خانم‌‌های ایرانی است و از مقاومت بالایی برخوردار است. این مدل بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است و در هر شرایط و محیطی از جمله مهمانی و یا استفاده روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد.تک پوش امارتی معمولا وزن و قیمتی بالا دارد.

نکاتی مهم در هنگام خرید النگو تک پوش طلا

شما با استفاده از راهنما خرید النگو می‌توانید خرید مناسب و شایسته داشته باشید و از خرید النگو تک‌ پوش طلا خود راضی باشید. در ذیل نکات مهم را در هنگام خرید این اکسسوری برای شما بیان خواهیم کرد.

راهنمای خرید النگو تک پوش طلا

  • اندازه مناسب النگو پهن تک ‌پوش طلا

النگوهای تک‌پوش امکان تغییر سایز ندارند و تک‌پوش زمانی مناسب است که نه آنقدر گشاد باشد که از دست بیفتد و نه آنقدر تنگ که به دست بچسبد. اگر تک‌پوش از اندازه دست خودتان کوچکتر باشد ممکن است شکسته و یا خم شود و در برخی شرایط باعث ایجاد زخم و خراش شود.

اما اگر این زیورآلات را متناسب با اندازه دست خود انتخاب نمایید در هنگام درآوردن النگو از دست راحت‌تر بوده و همچنین سبب جلوگیری از شکستن النگو خواهد شد.

  • موقعیت استفاده

تک پوش‌ها هم برای مجالس رسمی و مهمانی‌ها و هم برای استفاده روزمره مناسب هستند. برای استفاده روزانه بهتر از تک‌ پوش‌ها بدون سنگ یا نگین استفاده کنید. اما اگر قصد دارید برای رفتن به یک مراسم خاص تک پوش بخرید بهتر است از مدل‌های پرزرق و برق و نگین‌دار استفاده نمایید.

راهنمای انتخاب النگو تک پوش طلا

  • توجه به اصالت طلا

با پیشرفت صنعت در جهان بعضی افراد سودجو طلاهای تقلبی را وارد بازار کرده و به جای طلا اصل می‌فروشند. اگر چه تشخیص طلا اصل از تقلبی کار ساده ای نیست ولی شما با خرید از فروشگاه‌های معتبر و با دریافت فاکتور، با خیالی آسوده از اصالت طلا و جواهر خرید نمایید.

  • تناسب رنگ پوست با تک پوش طلا

یکی از موارد مهم در خرید النگو پهن تک‌ پوش طلا توجه به رنگ پوست است. همانطور که قبلا بیان کردیم افراد رنگ پوست متفاوتی دارند.

خانم‌هایی که رنگ پوست گرمی دارند ، تک پوش زرد مناسب آن‌ها خواهد بود اما افرادی که رنگ پوست سردی دارند بهتر است طلای سفید رنگ را انتخاب نمایند. افرادی با رنگ پوست خنثی هر نوع رنگ طلا زیبایی خاص خود را به آن ها خواهد بخشید.

  • تناسب فرم مچ دست با تک پوش

اینکه تک پوش چه اندازه‌‌ای بردارید می‌توانید مطابق سلیقه خودتان باشد. ولی بهتر است اگر مچ دست باریک دارید به سراغ تک پوش‌ها ظریف بروید و اگر مچ دست نسبتا پهن دارید بهتر است به سراغ تک پوش‌های پهن بروید.

روش خرید النگو تک پوش طلا

 

  • عوامل موثر بر قیمت تک پوش طلا

قیمت نهایی طلایی که قصد خرید آن را داریم، از طریق فرمول (قیمت لحظه‌ای طلا * وزن تک دست طلا+ اجرت ساخت + سود فروشنده + مالیات = قیمت تک دست طلا 18 عیار) بدست می آید.
بعد از آنکه مدل دلخواه خود را انتخاب کردید، وزن النگو تک پوش طلا، اجرت ساخت، سود فروشنده و مالیات و ارزش افزوده آن به صورت کاملا شفاف و طبق قیمت روز محاسبه می شود. همانطور که می دانید تغییرات لحظه ای بازار طلا بر نوسانات قیمت نیز موثر است. در نتیجه می تواند بر گران تر شدن طلا نیز اثر بگذارد. در نهایت پیشنهاد می کنیم النگو تک پوش طلایی را انتخاب کنید که وزن کمتری داشته باشد.

مزیت های خرید تک پوش طلا

تک پوش‌ها به دلیل اینکه به صورت تکی استفاده می‌شوند نیاز به خرید چندین النگو و یا استفاده از تعدادی النگو در کنار یکدیگر ندارند. این زیورآلات به تنهایی زیبایی و جذابیت خود را حفظ می کند. در ذیل مهمترین مزایای خرید این زیورآلات را بیان خواهیم کرد.

  • مقاومتی بیشتر

تک‌پوش‌ها به دلیل پهنای بیشتر مقاومت بهتری نسبت به بقیه النگوها دارند. این زیورآلات به سادگی شکسته و یا تغییر حالت نمی‌دهند.

نحوه انتخاب تک پوش طلا

  • اجرت ساخت کمتر

طلافروشان با توجه به طلا ساخته شده و مقدار زمانی که صرف آن می کنند هزینه ای از خریدار می‌گیرند که به آن اجرت گفته می‌شود. النگو تک‌پوش به علت سنگینی اجرت کمتری نسبت به النگوهای دیگر دارد ولی با توجه به طرح و نقش آن ممکن است هزینه اجرت تغییرکند.

  • عیار طلا

عیار یعنی اندازه گیری طلا خالص بکار رفته در ساخت انواع زیورآلات. در ساخت النگو پهن تک ‌پوش طلا طلا 18 عیار و یا 24 عیار به کار می‌رود. اما معمولا عیار 18 به دلیل استحکام بیشتر و اقتصادی بودن مناسبتر از عیار 24 است. اگر مایلید در مورد عیارسنجی طلا بیشتر بدانید، اینجا کلیک کنید.

  • مناسب برای سرمایه گذاری

با توجه به اجرت ساخت پایین تک پوش ها بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری هستند. بدین ترتیب در زمان فروش آن نیز از قیمت طلای شما کقدار بسیار کمی کاسته خواهد شد.

تک پوش را در دست راست یا چپ بیاندازیم؟

یکی از مسائلی که دغدغه بسیاری از خانم ها است این است که نمی‌دانند النگو و یا تک پوش را در کدام دست بیاندازند. تک پوش طلا نیز درست مانند انواع النگو می تواند در دست راست و یا چپ قرار گیرد.

اما اگر شما از جمله افرادی هستید که در دست چپ خود از ساعت و یا دستبند استفاده می‌کنید بهتر است تک پوش را در دست راست بیاندازید. همچنین برای جلوگیری از هرگونه آسیب و صدمه بهتر است افراد راست دست تک پوش را در دست چپ و افراد چپ دست این زیورآلات را در دست راست خود استفاده نمایند.

استفاده از تک پوش طلا

خرید آنلاین النگو تک‌پوش طلا از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

اکنون که با النگو تک ‌پوش طلا آشنا شدید و نکات مهم در هنگام خرید این اکسسوری را دانستید بهتر است با گالری راف گلد نیز آشنا شوید.

این فروشگاه تنوع بسیاری از جدیدترین مدل های النگو زنانه با نگین، تک پوش طلا و جواهر و مدل های دستبندهای النگویی و همچنین انواع النگو زنانه بدون نگین را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است.

به دلیل تنوع زیادی که در این نوع از النگو وجود دارد بهترین راه این است که از طریق خرید آنلاین النگو طلا متناسب با بودجه و سلیقه خود آن را انتخاب نمایید.

با مراجعه به فروشگاه راف گلد و با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت و محصولات را به همراه فاکتور معتبر درب منزل تحویل بگیرید. این فروشگاه محصولات خود را با قیمت مناسب و اجرت ساخت پایین به مشتریان ارائه می دهد.

با راف گلد به سادگی و هوشمندانه خرید کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست