قبل از آشنایی با انواع زنجیر طلا به خرید نروید

زنجیر طلا از جمله زیورآلات محبوب و البته پرکاربردی است که خانم و آقایان بسیاری از آن استفاده می‌کنند. از مهمترین ویژگی‌های انواع زنجیر طلا این است که هیچ گاه از مد نمی‌افتد و شاید یکی از دلایلی که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند آن را به عنوان یک روش سرمایه‌گذاری خریداری نمایند نیز همین امر باشد.

اما این اکسسوری نیز مانند زیورآلات دیگر در مدل‌ها و طرح‌های گوناگون و با قیمت‌هایی متفاوت در بازار وجود دارد که هر شخص با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود اقدام به خرید آن‌ها می‌کند.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که قبل از خرید زنجیر طلا بهتر است با انواع آن آشنا شوید تا خریدی مناسب و انتخابی درست داشته باشید.

زیرا همانطور که می‌دانید طلا و جواهرات دارای ارزش بالایی هستند بنابراین باید در خرید آن دقت فرمایید. در مقالات پیشین درباره ست کردن گردنبند با یقه لباس صحبت کردیم.

اما این بار قصد داریم در این مطلب انواع زنجیر طلا را به شما معرفی نماییم تا پیش از اقدام به خرید مدل‌های آن را بشناسید. پس در ادامه برای آشنایی بیشتر با این اکسسوری راف گلد را یاری فرمایید.

انواع مدل های زنجیر طلا

انواع زنجیر طلا

 

انواع زنجیر طلا

همانطور که بیان کردیم زنجیرها نیز دارای مدل‌ها و انواع مختلفی هستند که هر شخص با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که در نظر گرفته اقدام به خرید آن می‌کند. اما اسم‌ انواع زنجیر طلا زنانه و یا مردانه چیست؟

در بازار تنوع بسیار زیادی از مدل زنجیر طلا وجود دارد که هر یک از آن‌ها دارای نام‌های گوناگونی هستند که شاید با اسم آن‌ها آشنا نباشید. ما در ذیل به معرفی معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

  • زنجیرهای هرمس

برند هرمس که تقریبا یک برند مطرح در زمینه طراحی و تولید انواع اکسسوری جذاب است برای همگان شناخته شده است.

زیورآلات هرمس از نظر زیبایی و کیفیت در گروه بهترین‌ اکسسوری‌ها در دنیا قرار دارند. زنجیر طلا هرمس نیز یکی از مدل‌های بسیار محبوب و البته شیک است که نظر بانوان و آقایان زیادی را به خود جلب کرده است.

این مدل دانه‌های بیضی شکل تشکیل شده که با اندازه‌های یکسان در کنار هم قرار گرفته‌اند. امروزه دستبند و گردنبندهای هرمس یکی از زیورآلات ترند به شمار ی‌روند.

انواع زنجیر طلا

زنجیر طلا هرمس

 

  • زنجیر طلا کارتیه

یکی از محبوب‌ترین و در عین حال پرفروش‌ترین انواع زنجیر طلا کارتیه نام دارد. برند کارتیه همانطور که می‌دانید یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه طراحی و تولید انواع جواهرات لوکس در دنیا است.

زنجیرهای این کمپانی بسیار ساده و شیک هستند و به صورت زنجیره‌هایی یک شکل، هم اندازه و مرتب در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که در وزن‌ها و قیمت‌های گوناگون وجود دارند.

البته زنجیرهای کارتیه اصل دارای قیمت بالایی هستند اما نمونه‌های طراحی شده بسیاری از آن در بازارهای طلا و جواهرات به چشم می‌خورند.

زیورآلات کارتیه یکی از ترندهای جذاب بوده که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و هنرمندان و بازیگران زیادی از آن حمایت کرده‌اند. این زنجیر به صورت تک جلوه و زیبایی خاصی را داشته و مخصوص آقایان و بانوان هستند.

مدلهای زنجیر طلا زنانه زیبا

زنجیر طلا کارتیه

 

  • زنجیر هرینگبون

گردنبند هرینگبون در حقیقت یک گردنبند ساده و شیک است که در وزن و اندازه‌های مختلف در بازار مشاهده می‌شود.

این گردنبند بیشتر توسط خانم‌ها کاربرد داشته و در رنگ‌های طلایی، سفید و رزگلد قابل سفارش است. این مدل هم به عنوان یک چوکر جذاب و هم به عنوان یک گردنبند آزاد و یا یک رولباسی شیک مورد استفاده قرار گرفته و به سبب درخشندگی و جذابیت زیادی در استایل افراد خواهد شد.

مدل هرینگبون زنجیر طلا خاص

زنجیر طلا هرینگبون

 

  • زنجیر طلا فیگارو

یکی دیگر از انواع زنجیر طلا پرطرفدار در میان بانوان و آقایان زنجیرهای فیگارو نام دارند. در طراحی این مدل پس از دو یا سه حلقه دایره‌ای شکل یک حلقه به شکل بیضی قرار دارد که به نوعی شبیه به زنجیر کارتیه نیز می‌باشند.

انواع زنجیرهای فیگارو نیز در وزن‌ها و مدل‌های متنوع در بازار وجود دارند و بیشترین کاربرد را برای ساخت انواع گردنبند و دستبند دارند.

مدل زنجیر طلا زنانه شیک

زنجیر فیگارو

 

  • زنجیر رولو

یکی دیگر از انواع زنجیر طلا زنجیر رولو نام دارد. این زنجیر جذاب از حلقه‌های دایره‌ای شکل به یک اندازه و مرتب تشکیل شده که به یکدیگر متصل هستند.

رولو در اندازه‌های متفاوت و با حلقه‌های ریز و درشت طراحی می‌شود که مدل‌های ظریف مخصوص بانوان و حلقه‌های بزرگ مناسب آقایان هستند.

این مدل نیز در انواع رنگ‌های سفید، رزگلد و طلایی و در قیمت‌ها و وزن‌های گوناگون قابل سفارش است.

اسم انواع زنجیر طلا زنانه

زنجیر رولو

 

  • زنجیر اسپیگا

از مدل‌های زنجیر طلا جذاب می‌توان به زنجیر اسپیگا اشاره کرد. اسپیگا در لغت به معنای گندم است. بافت‌های این زنجیر شبیه به دانه‌های ریز گندم است که در یک جهت به هم بافته شده است.

به بیانی دیگر زنجیر اسپیگا طرحی شبیه به یک خوشه گندم را به وجود آورده است. این زنجیر برای همه خانم‌ها مناسب بوده و به دلیل ظرافت و زیبایی که دارد هم به صورت تنها و هم با آویزها و پلاک‌های مختلف قابل استفاده است.

مدل های زنجیر طلا 24 عیار

زنجیر اسپیگا

 

  • زنجیر ونیزی

زنجیر ونیزی یکی از انواع زنجیر طلا معروف است که در همه فروشگاه‌های طلا و جواهرات به چشم می‌خورد. این مدل با ظاهری صیقل از مربع‌های بسیار کوچک به هم چسبیده تشکیل شده است که از قدرت و استحکام بالایی نیز برخوردار است.

زنجیرهای ونیزی هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب بوده اما معمولا مدل‌های ضخیم آن برای آقایان و مدل ظریف برای بانوان استفاده می‌شوند. زنجیر ونیزی نیز همچنان هم به صورت تک و هم به همراه انواع پلاک و آویزها کاربرد دارد.

انواع زنجير طلا لاكچری

زنجیر ونیزی

 

  • زنجیر طلا سسس شانل

از مدل‌های جذاب انواع زنجیر طلا می‌توان به طرح شانل اشاره کرد. این زنجیر در بافت‌هایی تودرتو شبیه به نماد و طرح شنل طراحی شده که زیبایی و جذابیت بسیاری دارد.

این زنجیر نیز هم برای آقایان و هم برای بانوان کاربرد داشته و رنگ‌های زرد، طلایی، رزگلد و همچنین ترکیب این رنگ‌ها در طراحی و ساخت آن‌ها به کار می‌رود.

زنجیر طلا شانل با آویزهایی مختلف در طراحی انواع گردنبندها و دستبندهای خاص زنانه نیز به کار می‌رود.

مدلهاي زنجير طلاي زنانه 18 عيار

زنجیر طلا طرح شانل

 

عوامل موثر در قیمت طلا و جواهرات

در راستای معرفی انواع زنجیر طلا بهتر است با عوامل موثر بر قیمت آن‌ها نیز آشنا شوید. همانطور که می‌دانید عوامل بسیاری بر قیمت طلا و جواهرات تاثیرگذارند.

اول از همه انس و قیمت طلای جهانی است که تاثیر مستقیم بر روی قیمت انواع زیورآلات دارد. پس از آن وزن طلا از عوامل مهم تاثیرگذار در قیمت طلا است.

در حقیقت هر چه وزن طلا بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در ساخت انواع اکسسوری‌ها از نگین و سنگ‌های مختلفی استفاده می‌شود که هر یک ارزش و قیمت خاص خود را دارند.

اگر در طراحی زیورآلات از سنگ‌های گران‌قیمتی مانند الماس، برلیان، یاقوت و … استفاده شود قیمت آن بالاتر خواهد بود. همچنین استفاده از سنگ‌های نیمه قیمتی و یا نگین‌های قیمتی که هر کدام با توجه به اندازه و ارزشی که دارند به وزن طلا اضافه خواهند شد.

این موارد بر روی همه اکسسوری‌ها حاکم خواهد بود . به عنوان نمونه یکی از عوامل موثر بر قیمت سرویس طلا سنگ و نگین‌های به کار رفته در آن است که می‌تواند از نوع جواهر گران‌قیمت و یا معمولی باشد. برای اطلاع از قیمت انس و قیمت طلای جهانی می‌توانید به سایت goldprice.org مراجعه کنید.

اجرت ساخت نیز یکی از موارد مهم دیگر در تعیین قیمت اکسسوری‌ها است. برخی از زیورآلات به دلیل ظرافت، طراحی خاص و یا برند بودن اجرتی بیشتر نسبت به دیگر مدل‌ها دارند.

انواع زنجير طلا زنانه خاص

عوامل موثر بر قیمت طلا

 

خرید آنلاین انواع زنجیر طلا از گالری راف گلد

در این مقاله انواع زنجیر طلا و یا مدل‌های متنوع آن را به شما معرفی کردیم. گالری و فروشگاه‌های مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که می‌توانید با مراجعه حضوری و یا آنلاین از آن‌ها خرید خود را انجام دهید.

طلا و جواهرات راف گلد، فروشگاهی معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع زیورآلات است. شما می‌توانید جدیدترین و ترندترین اکسسوری‌های روز دنیا را در این وب‌سایت مشاهده کرده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

انواع زنجیرهای طلا ذکر شده در این مقاله مانند زنجیر طلا ونیزی، کارتیه، اسپیگا، شانل، زنجیر هرمس و هرینگبون، تیفانی و دیگر مدل‌های زنجیر و یا سرویس طلا، دستبند، انگشتر، گوشواره و سایر اکسسوری‌های دیگر طلا و جواهرات را می‌توانید از این گالری خریداری نمایید.

لازم به ذکر است این فروشگاه برای خریدهای آنلاین شما آفرهای ویژه‌ای را نیز در نظر گرفته و همچنین کلیه محصولات خود را در خریدهای اینترنتی با اجرت پایین به فروش می‌رساند.

با راف گلد زیبایی و خاص بودن را در کنار خریدی هوشمندانه تجربه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست