آشنایی با برند طلا و معروف ترین آن در دنیای طلا و جواهرات

انواع گردنبندهای طلا و جواهر، انگشتر، دستبند، سرویس و نیم ست که در طرح‌ها و برندهای مختلفی تولید می‌شوند. اما از میان همه جواهرات برخی محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده و یا تبدیل به یک برند طلا جهانی شده‌اند.

طلا و جواهرات همواره در طول تاریخ بشریت نقشی پررنگ و قابل توجه را ایفا کرده است. اگر چه در گذشته طلا مختص اقشار پردرآمد جامعه و یا پادشاهان بود اما امروزه خرید آن برای عموم مردم امری عادی و طبیعی به شمار می‌رود.

البته هنوز هم جواهرات نشانه‌ای از سطح طبقاتی و موقعیت اجتماعی افراد است. بسیاری از افراد برای داشتن ظاهری زیباتر و در حقیقت به عنوان یک وسیله زینتی اقدام به خرید انواع زیورآلات طلا می‌کنند برخی نیز برای سرمایه‌گذاری و اهداف بلند مدت.

برخی از زیورآلات برند با توجه به نوع و طراحی خاص در گروه گران‌ترین اکسسوری‌های جهان قرار دارند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع برند طلا و جواهر آشنا نماییم.

برندهایی لوکس و مطرح که در دنیا توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. پس در ادامه این مطلب با راف گلد همراه باشید.

آشنایی با انواع برند طلا

بهترین برند طلا و جواهر در دنیا

 

معروف‌ترین و بهترین برندهای طلا در جهان

همانطور که بیان کردیم طلا و جواهرات در کمپانی‌های بزرگ بسیاری طراحی و تولید می‌شود که نمونه‌های بسیاری از آن‌ها توسط هنرمندان و بازیگران و افراد معروف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هم اکنون این زیورآلات در کمپانی‌ها و نمایندگی‌های سراسر دنیا با قیمت‌هایی بسیار بالا به فروش می‌رسند.

طراحی‌های خاص و زیبا، استفاده از سنگ‌های قیمتی و همچنین تنوع و کیفیت زیورآلات سبب شده تا این کمپانی‌ها در گروه بهترین شرکت‌های تولید کننده جواهرات در دنیا قرار گیرند. در ذیل به صورت مختصر به معرفی انواع بهترین برند طلا در جهان خواهیم پرداخت.

 

  • برند محبوب کارتیه

برند طلا کارتیه یکی از برندهای شناخته شده فرانسوی و لوکس در زمینه طراحی و تولید زیورآلات لوکس است که امروزه در کشورهای جهان دارای نمایندگی‌های بسیاری است.

برای اولین بار این برند توسط لوئی فرانچسکو کارتیه بنیان‌گذاری شد. زیورآلات کارتیه از زنجیرهایی به هم پیوسته تشکیل شده‌اند که در عین سادگی بسیار جذاب و شیک هستند.

انواع دستبند طلا کارتیه، انگشتر کارتیه، زنجیر طلا کارتیه و همچنین انواع ست و نیم ست این برند در گروه محبوب‌ترین زیورآلات دنیا قرار دارند.

به بیانی دیگر کارتیه را می‌توان پرفروش‌ترین زیورآلات در دنیا دانست که در میان بانوان و آقایان طرفداران زیادی دارد.

برند کارتیه برند طلای خاص

زیورآلات برند کارتیه

 

  • برند بولگاری، برند مشهور طلا و جواهر

بولگاری یکی از برندهای طلا و جواهر در دنیاست که که فعالیت خود را از سال 1884 آغاز نمود. جواهرات بولگاری معمولا از سنگ‌های گران‌قیمت و با برش‌های کاپوسون تشکیل شده که نظر افراد زیادی را به خود جلب نموده است.

محصولات این برند به دلیل زیبایی و کیفیت همواره مورد توجه بوده و هنرمندانی چون الیزابت تیلور، مونیکا ویتی، کایرا نایتلی از آن حمایت و از زیورآلات بولگاری استفاده کرده‌اند.

 

  • برند زیبای تیفانی اند کو

از جمله برند طلا محبوب و جذاب می‌توان به زیورآلات تیفانی اشاره نمود. در حقیقت می‌توان گفت یکی از پرفروش‌ترین برندهای طلا و جواهر تیفانی است که به دلیل تنوع محصولات و طراحی فوق‌العاده در گروه برترین زیورآلات دنیا جای گرفته است.

این برند آمریکایی در سال 1837 به وسیله فردی به نام چارلز لوئیس تیفانی و به عنوان فروش لوازم تحریر بنیان‌گذاری شد و پس از آن با تولید انواع اکسسوری به یکی از کمپانی‌های مطرح جواهرات تبدیل شد.

هم اکنون دفتر مرکزی این شرکت در نیویورک واقع شده و از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان به شمار می‌رود. امروزه زیورآلات تیفانی در صنعت مد و فشن کاربرد زیادی پیدا کرده‌اند و هنرمندان بسیاری نیز از آن استفاده می‌کنند. برای دیدن نمونه کارها و محصولات این کمپانی می توانید به آدرس www.tiffany.com مراجعه کنید.

محبوب ترین برند طلا

برند طلا تیفانی

 

  • برند خاص جواهرات سواروسکی

جواهرات سواروسکی بسیار خاص و منحصر به فرد هستند که در طراحی آن از سنگ‌های قیمتی چون الماس و کریستال‌هایی به همراه سرب استفاده می‌شود.

این شرکت نیز همچنان تولید کننده جواهرات لوکس است که دفتر مرکزی آن در کشور اتریش واقع شده است.

سواروسکی قدمتی بسیار زیاد تا یک قرن داردکه در صنعت جواهر سازی با تولید انواع اکسسوری‌های زیبا و ظریف به شهرت جهانی رسیده است.

 

  • برند لوکس هری وینستون

از جمله اشرافی‌ترین و لوکس‌ترین زیورآلات را می‌توان به برند هری وینستون نسبت داد. به عبارتی دیگر یکی از بهترین برند طلا و جواهرات را می‌توان هری وینستون نامید.

این برند نیز در سال 1932 در شهر نیویورک بنیان‌گذاری شد و با طراحی و تولید جواهرات لوکس و زیبا به سرعت توانست به شهرت برسد و لقب پادشاه الماس را از آن خود کند.

هرس وینستون نیز همچنان توسط هنرمندانی چون جنیفر لوپر، مدونا، جولی اندروز، ناتالی پورتمن مورد استقبال زیادی قرار گرفت. البته جواهرات این برند از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند.

برند طلا لوکس هری وینستون

برند لوکس هری وینستون

 

  • برند میکیموتو، برند مشهور طلا و جواهرات

از جمله دیگر برندهای طلا و جواهر که توانسته به شهرت جهانی برسد میکیموتو نام دارد. این کمپانی توسط فردی به نام میکی‌موتو کوکیچی و در کشور توکیو بنیان‌گذاری شد و پس از آن در کشورها و شهرهای دیگری چون پاریس، نیویورک فروشگاه‌هایی را راه‌اندازی نمود.

این برند در طراحی و تولید زیورآلات و جواهرات خود از مروارید استفاده می‌کند و به عنوان خالق مروارید در جهان شهرت دارد. طراحی شیک و زیبا و همچنین استفاده از انواع مرواریدهای نفیس سبب شهرت این کمپانی در جهان شد.

 

  • برند فابرژه

فابرژه یا همان فیبرژه از جمله کمپانی‌های روسی است که در سال 1842 در شهر سنت پترزبورگ بنیان‌گذاری شد. این شرکت توسط کارل فابرژه که یکی از جواهرسازان درباریان بود راه‌اندازی و به همراه برادرش آن را به یک شرکت بین‌المللی در زمینه تولید جواهرات تبدیل کرد.

پس از آن طراحی و تولید اشیا لوکس نیز در راس تولیدات این کمپانی قرار گرفت. از جمله این اشیا تخم مرغ‌هایی بودند که امپراطور آن زمان برای ملکه سفارش می‌دادند.

این تخم مرغ های جواهر هم اکنون به عنوان بهترین نمونه‌های هنر جواهرسازان به شمار رفته و در موزه‌های جواهر دنیا قرار دارد.

بهترین برند طلا و جواهرات جهان

تخم مرغ‌های طلا فیبرژه

 

  • برند زیورآلات فرد لیتون

از جمله برند طلا و جواهر نادر و گران‌قیمت می‌توان به برند فرد لیتون اشاره نمود. این برند نیز در سال 1970 و در شهر نیویورک تاسیس شد.

استفاده از بهترین مواد اولیه و گران‌ترین سنگ‌ها در جواهرات را می‌توان از دلایل موفقیت این برند دانست.

برخی از این اکسسوری‌ها توسط افراد مشهور و هنرمندان هالیوود و در مراسم و جشنواره‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

 

  • برند لاکچری طلا و جواهر گراف

یکی از برندهای طلا و جواهر که در میان ثروتمندان شهرت زیادی دارد برند گراف است. این برند در سال 1960 در شهر لندن و توسط شخصی به نام لورنس گراف که یک جواهر ساز انگلیسی بود تاسیس شد.

گراف دارای کلکسیونی از انواع جواهرات کلاسیک دست‌ساز بود که بدون هیچ تراشی و با استفاده از انواع سنگ‌های بزرگ آثار شگفت‌انگیزی را خلق می‌کرد.

هم اکنون این شرکت دارای 35 شعبه در سراسر دنیاست و بزرگ‌ترین و گران‌ترین الماس‌های شناسنامه‌دار در جهان در اختیار این کمپانی قرار دارد.

معروف ترین برند طلا و جواهرات

جواهرات برند گراف

 

  • برند زیورآلات گوچی

برند گوچی یکی دیگر از برند طلا و جواهر مشهور و محبوب در دنیا است. این برند ایتالیایی در سال 1921 به عنوان فروشگاه چرم تاسیس شد و سپس با تولید محصولات و زیورآلات لوکس توانست در جهان به شهرت بیشتری برسد.

گوچی یکی از برندهای مطرح در صنعت مد و فشن است که توسط بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

طراحی زیبا و هوشمندانه، تنوع محصولات و همچنین کیفیت بالا سبب محبوبیت بیشتر آن در جهان شده است. امروزه محصولات این کمپانی در نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های سراسر دنیا به چشم می‌خورد.

 

  • برند ابر لوکس هرمس

هرمس یکی دیگر از زیورآلات ابر لوکس است که در فرانسه و در سال 1837 تاسیس شد. تیری هرمس بنیان‌گذار این برند در ابتدا کارگاهی در زمینه تولیدات لوازم چرمی، ساعت و جواهرات در شهر پاریس تاسیس کرد.

طراحی بی‌نظیر و کیفیت محصولات سبب حمایت آن توسط ثروتمندان و اشراف‌زادگان شد. پس از برند طلا هرمس با گسترش فعالیت خود و تنوع محصولات نمایندگی‌هایی را در شهرهای دیگر راه‌اندازی و در سایر کشورها نیز همچنین به شهرت جهانی رسید.

زیباترین برندهای معروف طلا و جواهرات

برند طلا هرمس

 

خرید انواع طلا و جواهرات از بهترین برندهای جهان با راف گلد

اکنون که با انواع برند طلا و جواهر آشنا شدید بهتر است فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد را نیز به شما معرفی نماییم.

این گالری تنوع بسیاری از انواع جدیدترین زیورآلات از بهترین برندهای روز دنیا را در وب‌سایت فروشگاهی خود به نمایش گذاشته است.

همانطور که می‌دانید زیورآلات با برندهای ذکر شده قیمتی بسیار بالا دارند و ممکن است خرید آن برای همه افراد ممکن نباشد اما طرح‌های بسیاری نیز از انواع این برندها با کیفیت بالا طراحی شده و در این وب‌سایت به فروش می‌رسد.

با خرید اینترنتی از این فروشگاه از جدیدترین اکسسوری‌های ترند دنیا دیدن فرمایید و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت و در مدت زمانی کوتاه محصولات خود را تحویل گرفته و از آفرهای ویژه این فروشگاه نیز بهره‌مند شوید.

لازم به ذکر است راف گلد برای تمامی سفارش‌های آنلاین، اجرت ساخت پایین و برای آسودگی خیال مشتریان فاکتور معتبر طلا و جواهرات را ارائه خواهد داد.

 

با راف گلد هوشمندانه و مقرون‌به صرفه خرید نمایید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست