معرفی بهترین مراکز خرید سرویس طلا در تهران

از زمان قرون وسطی تا به امروز، استفاده و خرید انواع زیورآلات طلا و جواهرات و همچنین وسایل زینتی در میان مردمان و اقشار مختلف جامعه رواج داشته است. در گذشته بیشتر پادشاهان و افراد مرفه از طلا و جواهرات استفاده می‌کردند اما در دنیای امروزی انواع زیورآلات مختلف توسط عموم مردم خریداری می‌شود.

همانطور که در مقالات پیشین صحبت کردیم طلا گران‌بهاترین فلز در جهان است که افراد زیادی در کشور ما و سایر نقاط جهان از آن برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند. اما طلا را از کجا خریداری کنیم و یا بهترین مراکز خرید طلا کدامند؟

در تهران مراکز خرید متنوعی برای انواع طلا و جواهرات وجود دارد که مقصد بسیاری از افرادی است که به طلا علاقه‌مند هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین مراکز خرید سرویس طلا در تهران بپردازیم. اگر شما نیز قصد خرید انواع طلا بخصوص سرویس طلا را دارید، ادامه مطلب راف گلد را از دست ندهید.

مراکز خرید سرویس طلا در تهران

بهترین مراکز طلا فروشی در تهران کدامند؟

جایگاه طلا در اقتصاد از ابتدای تاریخ کشف این فلز گران بها  در تاریخ جوامع غیقابل انکار بوده است. بهترین مراکز خرید سرویس طلا سوال بسیاری از مردم از جمله نوعروسان است. همانطور که بیان کردیم مراکز خرید متعددی در مناطق مختلف از شرق تا غرب، شمال و جنوب پایتخت وجود دارد که می‌توانید انواع زیورآلات از جمله سرویس طلا را از آن‌جا خریداری و یا تعمیر نمایید. پس از داشتن راهنما خرید سرویس طلا عروس نوبت به آشنایی با بهترین مراکز خرید سرویس طلا در تهران میرسد. در ذیل لیستی از بهترین و محبوب‌ترین مراکز خرید طلا و جواهر در تهران را معرفی می‌کنیم.

  •  طلا فروشی‌های مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید است که در شمال تهران در منطقه زعفرانیه واقع شده است. این پاساژ دارای شیک‌ترین طلافروشی‌های تهران است که با انواع بی‌نظیری از تنوع محصولات و انواع طلا و جواهرات برند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

طلا فروشی در پالادیوم

از هر سلیلقه‌ای که باشید بدون شک زیورآلات این پاساژ نظر شما را جلب خواهد کرد. بیشتر زیورآلات این فروشگاه‌ها، خارجی و گران‌قیمت بوده و معمولا دارای اجرت ساخت بالایی هستند. با مراجعه به این پاساژ علاوه بر خریدی لاکچری می‌توانید از طبقات دیگر این پاساژ و رستوران‌های آن نیز دیدن فرمایید.

  • طلا فروشی‌های مرکز خرید سون سنتر

یکی از مراکز خرید لوکس در تهران مجتمع تجاری سون سنتر می‌باشد که در ضلع جنوبی میدان هفت حوض نارمک واقع شده است. تنوع زیادی از کالاها و محصولات جدید را می‌‌توانید در این پاساژ مشاهده نمایید.

طلا فروشی های سون سنتر

سون سنتر در چندین طبقه و محیطی وسیع فروشگاه‌های طلا و جواهرات متعددی با جدیدترین زیورآلات و اکسسوری را در خود جای داده است که می‌توانید با مراجعه به این مرکز خرید از آن‌ها دیدن و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

  •  طلافروشی‌های پاساژ قائم

یکی از قدیمی‌ترین و البته بهترین مراکز خرید سرویس طلا و سایر زیورآلات در تهران پاساژ قائم است. این پاساژ که در تجریش واقع شده است مکانی برای افرادی است که علاقه‌مند به خرید انواع طلا و جواهرات از جمله انواع سرویس طلا هستند.

طلا فروشی های پاساژ قائم

یک طبقه از این مرکز خرید به طلا و جواهرات اختصاص داده شده و در سایر طبقات پوشاک و لوازم آرایش متعددی را می‌توانید مشاهده نمایید. با مراجعه به این پاساژ می‌توانید از بازار قدیمی و جذاب تجریش و همچنین امامزاده صالح نیز دیدن فرمایید.

  •  مرکز خرید کوروش مال یکی از بهترین مراکز خرید سرویس طلا

یکی دیگر از بهترین مراکز طلا فروشی در تهران که در غرب تهران و در اتوبان ستاری واقع شده است، مرکز خرید بزرگ کوروش مال نام دارد. این پاساژ شیک و بزرگ در هر طبقه با انواع جدیدترین محصولات از جمله پوشاک، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و تزئینی به یکی از مراکز مهم خرید تبدیل شده است.

طلا فروشی های کوروش مال

فروشگاه‌های زیادی در طبقه طلا و جواهرات این مرکز وجود دارد که تنوع بی‌نظیری از محصولات و جواهرات برند را می‌توانید در آن مشاهده نمایید. با مراجعه به این مرکز علاوه بر خرید زیورآلات می‌توانید از سینما و سایر مراکز تفریحی و رستوران‌های آن نیز استفاده و از خرید خود لذت ببرید.

  • مرکز خرید طلا و جواهرات میلاد نور

یکی دیگر از مراکز خرید طلا و جواهرات که در شمال غرب تهران، شهرک غرب و در میدان صنعت قرار دارد، مرکز خرید میلاد نور است. طبقه سوم این پاساژ بورس طلا است و فروشگا‌ه‌های طلا و جواهرات بسیاری در آن واقع شده‌اند. این مرکز با توجه به سیستم حفاظتی و دوربین‌های مداربسته، مکانی امن برای خرید انواع طلا و جواهرات است.

طلا فروشی میلاد نور

  •  مرکز خرید طلا و جواهرات اپال، یکی ازبهترین مراکز خرید سرویس طلا

اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید حتما تا به حال نام مرکز خرید اپال را شنیده و یا از آن دیدن کرده‌اید. یکی دیگر از بهترین مراکز خرید سرویس طلا و سایر زیورآلات دیگر در تهران پاساژ اپال است. این مرکز خرید در منطقه سعادت آباد در شمال غرب تهران واقع شده است. بسیاری از برندهای معتبر طلا و جواهرات و همچنین شیک‌ترین زیورآلات را در این پاساژ می‌توانید مشاهده و خرید نمایید.

طلا فروشی پاساژ اپال

  •  طلافروشان بازار بزرگ تهران

یکی دیگر از شناخته شده‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید طلا و جواهر در تهران که روزانه پذیرای بسیاری از مردم از جمله عروس و دامادها است بازار بزرگ تهران یا همان بازار زرگرها است. این بازار که قدمتی تاریخی دارد و جزئی از میراث فرهنگی کشور به شمار می‌رود از گذشته تا به امروز بهترین مکان برای خرید و فروش انواع طلا و جواهرات بوده است و همچنین از بهترین مراکز خرید سرویس طلا به شمار می‌رود.

در این بازار با هر توان مالی می‌توانید خرید نمایید و انواع زیورآلات لوکس و برند و همچنین طلا و جواهرات ایرانی معمولی را می‌توان یافت. علاوه بر راسته طلا فروشان، پاساژهای مختلفی مانند فروردین و خرداد دارای مغازه‌هایی از طلا است.

اجرت پایین و قیمت مناسب برخی از فروشگاه‌های بازار تهران نسبت به سایر مراکز خرید، افراد زیادی را از سراسر کشور برای خرید انواع زیورآلات به این بازار می‌کشاند. آدرس بازار تهران از جنوب خیابان مولوی و از شمال خیابان پانزده خرداد پایتخت است.

بسیاری از مردم برای سرمایه گذاری به سراغ خرید طلا میروند. باتوجه به مزایا و معایب طلا دست دوم از جمله قیمت پایین تر این نوع طلا نسبت به طلای نو به نظر میرسد خرید طلا دست دوم به صرفه تر است. در هریک از مراکز خرید ذکر شده در مقاله فروشنگانی اقدام به خرید و فروش طلا دست دوم میپردازند.

خرید طلا به صورت اینترنتی

با توجه به بهترین مراکز طلا فروشی در تهران که در بالا معرفی کردیم می‌توانید برای خرید به هریک از مراکز فوق مراجعه نمایید و طلا و جواهرات مورد نیاز خود را خریداری نمایید. اما اگر در شهر و یا کشوری دیگر هستید و دسترسی به مراکز فوق برای شما دشوار است یا با توجه به دوران پاندمی کرونا در کشور امکان خرید حضوری برای شما وجود ندارد نگران نباشید.

شما می‌توانید از طریق آنلاین اقدام به خرید نمایید. بیشتر گالری‌های مراکز خریدی که معرفی کردیم دارای فروشگاه آنلاین نیز هستند بنابراین با مراجعه به وب سایت آن‌ها می‌توانید در زمانی کوتاه از ویترین‌ آن‌ها دیدن و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

از ویژگی‌های مهم خرید آنلاین صرفه جویی در زمان و هزینه و استفاده از تخفیفات بیشتر است. در هنگام خرید اینترنتی طلا و جواهرات حتما از فروشگاه‌های معتبر با دریافت فاکتور رسمی خرید خود را انجام دهید.

خرید انواع طلا و جواهرات از فروشگاه اینترنتی راف گلد

در این مطلب شما را با بهترین مراکز خرید سرویس طلا و سایر زیورآلات در تهران آشنا کردیم. اکنون قصد داریم شما را با یک طلا فروشی منصف در تهران آشنا نماییم. فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد جدیدترین انواع زیورآلات طلا و جواهرات را طراحی و به فروش می‌رساند.

با مراجعه به این وب سایت می‌توانید از انواع اکسسوری این گالری دیدن فرمایید و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید. راف گلد برای مشتریان اینترنتی اجرت پایین ساخت و همچنین تخفیفات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. کلیه محصولات این فروشگاه با فاکتور معتبر و رسمی ارائه می‌شود. با خرید از این فروشگاه از تجربه خریدی اینترنتی لذت ببرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست