معرفی انواع ترند النگو 2022

النگوها از جمله اکسسوری‌های محبوبی هستند که در میان بانوان طرفداران زیادی دارند و از زمان باستان تا کنون شکل ظاهری خود را تا حدودی حفظ کرده‌اند. در این مطلب قصد داریم درباره ترند النگو 2022 صحبت نماییم.

در حقیقت النگو طلا زنانه به دلیل ارزش و زینتی که به دستان می‌بخشند همواره مورد استقبال قرار گرفته‌اند. تنوع بسیار زیادی از این زیورآلات در فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورد. اما هر ساله شاهد سبک‌های جدیدی از انواع طلا و جواهرات هستیم.

مدل‌هایی با طرح‌های جذاب که پس از رونمایی نظر بسیاری از افراد را به خود جلب خواهد کرد. با توجه به شروع سال جدید رویدادهای متنوعی و مدل‌های جدیدی را در حوزه طلا و جواهر خواهیم داشت.

شاید شما نیز به دنبال خرید جدیدترین و زیباترین زیورآلات باشید. پس برای آشنایی با این النگوهای طلا و یا به عبارتی دیگر النگو طلا جدید 2022 در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

النگو طلا جدید 2022

 

انواع النگوهای ترند در سال 2022

با توجه به این‌که بسیاری از افراد از النگوها به صورت روزانه نیز استفاده می‌کنند، انتخاب یک مدل زیبا و جدید برای همه امری مهم است.

همانطور که بیان کردیم تنوع این اکسسوری خیلی زیاد است اما در ذیل برخی از جدیدترین و پرفروش‌ترین این اکسسوری را در سال 2022 به شما معرفی خواهیم کرد.

 

  • النگو آینه ای

از جمله انواع مدل‌های ترند النگو 2022 می‌توان به النگوهای آینه‌ای اشاره کرد. این النگوها معمولا از نوع فنری هستند و به سادگی تغییر حالت نخواهند داد. انواع النگوهای آینه ای با قیمت و وزن‌های مختلف قابل سفارش هستند.

از جمله ویژگی‌های این النگوها این است که برای هر سنی به خصوص جوانان مناسب بوده و برای بانوانی که به زیورآلات ظریف علاقه دارند بهترین انتخاب است.

جدیدترین ترند النگو 2022

النگو آینه ای

 

  • النگو طرح شکوفه

النگوهای طرح شکوفه یکی از جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع این زیورآلات هستند. این مدل با تراش‌هایی به شکل شکوفه بر روی سطح النگو زیبایی چندانی به آن بخشیده است.

در حقیقت این تراش‌ها درخشندگی بسیاری شبیه نگین را به این مدل به وجود آورده است.

شما می‌توانید انواع النگو طرح شکوفه را در کوچکترین سایز برای کودک خود، تا بزرگترین سایز سفارش دهید. رنگ‌های سفید، رزگلد و زرد نیز در این مدل قابل سفارش است.

معرفی ترند النگو2022

النگو طرح شکوفه

 

  • النگو لب سکه ای

انواع النگوهای طرح لب سکه‌ای را می‌توان یکی از مدل‌های ترند النگو 2022 دانست. این نوع النگو نیز یکی از پرطرفدارترین النگوهای طلا است که به عنوان جدیدترین النگوها شناخته شده است.

این مدل نیز همچنان برای بانوان در هر سنی مناسب بوده و در قیمت‌ها و وزن‌های مختلف می‌توانید آن را خریداری کنید.

همچنین سایر رنگ‌ها مانند زرد، سفید و رزگلد نیز از این طرح قابل سفارش است. النگو طلا لب سکه‌ای به دلیل سبکی و راحتی در دست برای نوزادان و کودکان بسیار مناسب خواهد بود.

جدیدترین ترند النگو 2022 و جواهرات

النگو الب سکه ای

 

  • النگوهای دستبندی

النگوهای دستبندی یا دستبندهای النگویی از جمله دیگر زیورآلات محبوب در میان بانوان هستند که در مد و فشن نیز کاربرد زیادی دارند.

این سبک که در میان بانوان جوان بسیار طرفدار دارد، شبیه النگو اما مانند دستبند با قفل بسته می‌شود.

مدل‌های دستبند النگویی کارتیه لاو در رنگ‌های سفید، زرد و رزگلد، النگوهای تیفانی با طرح T در رنگ‌های متنوع و همچنین النگوهای دستبندی آلبرنادو را می‌توان در گروه انواع النگو طلا جدید 2022 قرار داد.

 

خرید جدیدترین النگوهای طلا 2022 از فروشگاه راف گلد

اکنون که با انواع و مدل‌های ترند النگو 2022 آشنا شدید قصد داریم فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد را نیز به شما معرفی نماییم.

این فروشگاه جدیدترین زیورآلات روز و ترند مانند انواع سرویس طلا عروس، ست و نیم ست، انواع انگشتر، گوشواره و جدیدترین النگوهای طلا ذکر شده را در مدل‌ها و قیمت‌های گوناگون در فروشگاه آنلاین خود به نمایش گذاشته است.

شما می‌توانید با مراجعه به این سایت محصولات خود را به صورت آنلاین سفارش داده و در زمانی کوتاه آن‌ها را دریافت کنید. از ویژگی‌های خرید اینترنتی از این فروشگاه قیمت مناسب، اجرت ساخت پایین، ارائه فاکتور معتبر برای خرید تمامی محصولات و همچنین آفرهای ویژه است.

با فروشگاه راف گلد لذت خریدی هوشمندانه و هیجان‌انگیز را تجربه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست