ترنچ کت چیست و با چه لباس ها و زیورآلاتی ست می‌شود؟

همه افراد به آراستگی خود اهمیت می‌دهند و همیشه به دنبال داشتن لباس های مناسب و شیک برای هر موقعیتی هستند. انتخاب لباس مناسب در هر فصل از سال جذابیت های خاص خود را دارد ولی در این میان نوع پوشش در فصل پاییز و زمستان بیشتر خودنمایی می‌کند.ترنج کت یکی از انواع کت ها است که برای اکثر موقعیت ها از رسمی گرفته تا غیررسمی و دوستانه مناسب است.

لباس های مناسب این فصل ها را انواع بافت ها, ژاکت ها, پالتو, اورکت و … شامل می‌شوند که جلوه و زیبایی بیشتری به استایل فرد می‌دهند. یکی از انواع پوشش های مناسب برای این دو فصل ترنچ کت ها هستند که نوعی بارانی از پارچه های محکم و ضدآب می‌باشند و در اندازه های متفاوت طراحی و عرضه شده‌اند.

ترنچ کت مناسب برای خانم ها و آقایان می‌باشد و جنس و رنگ های متنوعی دارد.ما باید اول بدانیم کت ترنچ چیست. پس در ادامه با ما همراه باشید تا درباره اینکه ترنچ کت چیست و چه کاربردی دارد شما را بیشتر آشنا کنیم.

ترنچ کت چیست، معرفی و مشخصات آن

کت ترنچ چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از پوشیدنی های جذاب و شیک و مناسب در فصل پاییز و زمستان ترنچ کت یا همان بارانی می‌باشد که از گذشته تا کنون درمیان مردم محبوبیت دارد. در جنگ جهانی اول افسران از این پوشش استفاده می‌کردند و از آن زمان تا امروز همواره مورد پسند مردم قرار گرفته است. رنگ این ترنچ کت ها در گذشته خاکی بوده ولی امروزه این نوع از بارانی جنس و رنگ های گوناگونی دارد که رنگ خاکی یا بژ آن امروزه نیز بسیار پرطرفدار است.

بلندی کت های ترنچ تا مچ پا ادامه دارد و مدل های کوتاه تر آن هم طراحی شده است و هر کس با توجه به نوع استایل و سلیقه خود آن را انتخاب می‌کند. آستین های ترنچ کت ها رگلان است یعن گشاد و راحت هستند و مدل یقه آن انگلیسی و برگردان می‌باشد و معمولا 10 دکمه تزیینی دارند. ترنچ کت ها را می‌توان با انواع پیراهن,کت و شلوار,تی شرت, کت و دامن و همچنین شلوار چرم ست کرد. اکنون که دانستیم ترنچ کت چیست انواع جنس و مدل های آن را برای شما شرح می‌دهیم.

کت ترنچ چیست و چه کاربردی دارد

جنس ترنچ کت یا بارانی

همان طور که قبلا اشاره کردیم کت های ترنچ جنس های متنوعی دارند و از پارچه‌های ضد آب دوخته می‌شوند. قبل از اینکه بخواهیم انواع جنس های این نوع از بارانی را بررسی کنیم باید اطلاعات دقیقی از اینکه ترنچ کت چیست داشته باشیم و مطالب فوق را مطالعه کنیم. سپس شما را با انواع جنس های ترنج کت آشنا خواهیم کرد.

  •  کت ترنچ گاباردین

این نوع پارچه محکم و ضخیم و کاملا نرم و سبک است و چون در برابر رطوبت مقاوم است, مناسب برای دوخت انواع بارانی یا ترنچ کت می‌باشد. این نوع از پارچه رایج ترین و پرطرفدار ترین نوع برای دوخت کت های ترنچ می‌باشد.

  •  کت ترنچ پشمی

لباس های گرم از پارچه‌های پشمی تهیه می‌شوند. به خاطر تراکم بالا و ضخامت,مناسب برای دوخت انواع پالتوها و کت های ترنچ می‌باشند. این نوع از بارانی ها به دلیل نوع پارچه‌پشمی که در دوخت آن استفاده شده گرمای بیشتری نسبت به دیگر کت ها دارند.

ولی چون سبک و ضد آب نمی‌باشند و نسبت به دیگر پارچه‌ها سنگین تر هستند, تقاضا برای این مدل از کت ترنچ کمتر است و بیشتر در مناطق سردسیر از آن استفاده می‌شود.

  •  کت ترنچ چرمی

ترنچ کت های چرمی نسبت به انواع دیگر کت ها گران تر هستند و استفاده از آن علاوه بر گرم نگه داشتن,ظاهر شما را شیک تر و خاص تر نشان می‌دهد. این نوع از کت های چرم بسیار مناسب برای مراسم رسمی هستند.

کت های ترنچ از دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی ساخته می‌شوند که هر دوی آن کیفیت خوبی دارند ولی چرم طبیعی گران تر و با دوام تر از چرم مصنوعی است. ترنچ کت های چرم طرفداران زیادی دارد و رنگهای متنوع آن بسیار جذاب است. پوشیدن یک کت ترنچ چرمی شما را از دیگران متمایز خواهد کرد.

  •  کت ترنچ پنبه‌ای

این نوع پارچه‌ها سبک و لطیف هستند اما گرمای زیادی ندارند و بیشتر مناسب برای فصل پاییز می‌باشند و در فصل زمستان کاربرد کمتری دارند. از طرفی سبک بودن آن نیز یک امتیاز محسوب می‌شوند و مورد توجه بسیاری از افراد می‌باشد. این نوع کت ها گزینه خوبی برای پوشیدن روی کت و شلوار هستند و در مراسم رسمی استفاده از آن مناسب است.

  •  کت ترنچ کتان

ضخامت پارچه کتان متفاوت است و همین تفاوت باعث شده تا برای دوخت هر نوع لباسی مناسب باشد. کت ترنچ با پارچه کتان برای فصل پاییز مناسب است چون مانند ترنچ کت پنبه‌ای سبک و لطیف می‌باشد.

اگر لکه‌ای روی این نوع از کت ایجاد شود به خاطر جنس گیاهی که دارد به راحتی تمیز خواهد شد. ترنچ کت های کتان بیشتر در مراسم غیر رسمی و به صورت روزانه استفاده می‌شوند.این که بدانیم ترنچ کت چیست و مناسب برای چه مکان و چه جاهایی است خیلی مهم می‌باشد.

ترنچ کت چیست،بررسی نمونه کتان آن

روش های ست کردن ترنچ کت با انواع لباس

کت های ترنچ یکی از پرطرفدار ترین نوع پوشش هستند که هم خانم ها هم آقایان علاقه زیادی به داشتن آن دارند. ست کردن آن با انواع لباس در موقعیت های گوناگون برای همه حائز اهمیت می‌باشد. بعد از اینکه دانستیم ترنج کت چیست اکنون درباره ست کردن این نوع از کت ها با انواع لباس های مردانه و زنانه مطالبی را ارائه خواهیم داد.لطفا با ما همراه باشید.

ست کردن ترنچ کت مردانه

  •  برای استایل غیر رسمی بهتر است کت ترنچ خود را با شلوار جین یا کتان و همچنین یک بلوز بافت یا یک پیراهن یقه گرد ست کنیم. همچنین بهتر است رنگ لباسمان با ترنچ کت متناسب باشد. برای این نوع استایل می‌توان از یک سویی شرت یا هودی هم در زیر ترنچ کت استفاده کرد.
  • برای ست کردن ترنچ کت با استایل رسمی اگر آن را با یک کت و شلوار ست کنید جذابیت بیشتری خواهید داشت. برای داشتن یک کت ترنچ رسمی بهتر است از رنگ های مشکی,بژ و یا خاکستری استفاده کنید.

ست کردن ترنچ کت زنانه

  •  وقتی کت ترنچ خود را در مکان های عمومی می‌پوشید از یک بافت زیبا و یا یک تی شرت همراه با شلوار چرم استفاده کنید. همچنین پوشیدن بوت های بلند یا کوتاه جذابیت شما را دوچندان خواهد کرد. دانستن اینکه ترنچ کت چیست می‌تواند به ما بیشتر کمک کند تا بتوانیم آن را با لباس های دیگر ست کنیم.
  •  برای استایل رسمی زیر کت ترنچ می‌توان با توجه به موقعیت های مختلف از کت و دامن,پیراهن و یا یک مانتو مدل کتی استفاده کنید. همچنین پوشیدن یک کفش پاشنه دار شما را جذاب تر خواهد کرد. فراموش نکنید رنگ لباس هایتان با هم تناسب داشته باشد.

ترنچ کت چیست،بهترین روش های ست کردن ترنچ کت زنانه

ست کردن ترنچ کت با طلا و جواهر

کنار هر پوششی که دارید اگر از طلا و جواهرات مناسب استفاده کنید, در زیبایی خود تاثیر بسزایی ایجاد کرده‌اید, زیرا این اکسسوری ها با تنوعی که دارند امکان ست کردن با هر لباس و در هر مکانی را به شما می‌دهند.

با استفاده از طلا و جواهرات و ست کردن آن با انواع ترنچ کت ها می‌توانید جذابیت بیشتری را در استایل خود مشاهده کنید. با توجه به مطالب قبلی و بعد از اینکه متوجه شدیم ترنچ کت چیست وبا چه لباس هایی می‌توان آن را ست کرد, شما را با روش های ست کردن ترنچ کت با انواع زیورآلات آشنا کنیم.

  • اگر نوع پوشش شما رسمی است بهتر است از طلا و جواهراتی استفاده کنید که سنگ و نگین های درخشان دارند تا جلوه بیشتری به استایل شما بدهد. همچنین می‌توانید با توجه به مدل یقه لباسی که در زیر کت ترنچ خود پوشیده‌اید از انواع گردنبند طلا زنانه مانند گردنبند کارتیه و یا زنجیر طلا کارتیه برای جذابیت بیشتر خود استفاده کنید.
  •  طلا و جواهرات متناسب با استایل غیر رسمی را بهتر است از بین زیورآلات بدون نگین و ساده انتخاب کنید. ست کردن گوشواره حلقه‌ای همراه با یک انگشتر بدون نگین با ترنچ کت های غیر رسمی گزینه مناسبی می‌باشد. همچنین استفاده از زنجیرهای ساده تر برای استایل های غیر رسمی و ست کردن گردنبند با یقه لباس در این نوع از پوشش بسیار بی نظیر است.

ترنچ کت چیست، انواع روش های ست کردن ترنچ کت با طلا و جواهر

خرید آنلاین انواع طلا و جواهرات از گالری راف گلد

ما در این مقاله سعی کردیم مطالبی را درباره اینکه ترنچ کت چیست ارائه دهیم و شما را با انواع کت های ترنچ,همچنین نحوه ست کردن آن با انواع لباس ها آشنا کنیم. ست کردن ترنچ کت ها با انواع طلا و جواهرات هم ایده‌ای بسیار جذاب است که آن را نیز بیان کردیم و گفتیم بهتر است با پوشش رسمی و غیر رسمی از چه زیورآلاتی استفاده کنیم.

اکنون به شما پیشنهاد می‌کنیم در کنار استفاده از این ترنچ کت های شیک و زیبا از انواع طلا و جواهرات گالری راف گلد دیدن فرمایید و متناسب با نوع ترنچ کت و سلیقه خود از این گالری, طلا و جواهر مورد پسند خود را انتخاب کرده و باعث زیبایی دوچندان خود شوید. شما می‌توانید با خرید آنلاین از این گالری از آفرهای ویژه آن بهره مند شوید.

گالری طلا و جواهر راف گلد با اجرت ساخت پایین انواع محصولات شیک و مدرن خود را با بهترین خدمات عرضه داشته است. شما عزیزان می‌توانید از طریق وب سایت گالری راف گلد انواع طلا و جواهرات با کیفیت را مانند انواع گردنبند, زنجیر,گوشواره حلقه‌ای, دستبند و …را مشاهده و خریداری نمایید. با راف گلد با اطمینان خرید کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست