روش های تغییر سایز النگو

می‌توان گفت النگو ساده‌ترین نوع زیورآلات است. از زمان‌های قدیم مردان و زنان برای زینت مچ و بازو خود از آن استفاده می‌کردند.النگو هدیه مناسب و دوست ‌داشتنی برای بانوان در همه سنین است. یکی از چالش‌های مهم در هنگام خرید النگو، انتخاب اندازه و در صورت نیاز تغییر سایز النگو است.

تغییر سایز النگو به دلیل ساختار خاص النگو به سادگی امکان پذیر نیست. پس می‌بایست در هنگام خرید به سایز النگو دقت کنید تا مجبور به تعویض یا کوچک کردن النگو نشوید.

ما در این مطلب قصد داریم در ارتباط با کوچک کردن و یا تغییر اندازه این زیورآلات صحبت نماییم. پس تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

نحوه تغییر سایز النگو

بهترین روش تغییر سایز النگو

النگو طلا از محبوبیت خاصی برخوردار است. النگوهای خود را چه بخواهید به صورت تکی و چه به صورت چندتایی استفاده ‌کنید باید متناسب با دست خود انتخاب نمایید تا به دست شما آسیب نرساند.

از مزیت‌های تناسب النگو با دست، جلوگیری از شکستن النگو و راحت درآوردن النگو از دست است. البته مشخص است که خانم‌ها در خرید النگو دقت کافی را دارند و متناسب با دست خود النگو را انتخاب می‌کنند.

اما ممکن است با چالش تغییر سایز النگو به دلایل متعددی مانند اندازه مچ دست غیر استاندارد، هدیه یک النگو و میراث خانوادگی مواجه شوند که با کمک و مشاوره طلاساز می‌توانید مشکل را حل کنید.

طلاساز می‌تواند با اضافه کردن یا بریدن قسمتی از النگو، آن را با متناسب با دست شما تحویل دهد. او در مورد اینکه چه مقدار به طلا اضافه یا برید شود و هزینه و اینکه آیا این‌کار منطقی است یا خیر به شما مشورت می‌دهد.

تغییر اندازه النگو

 

آیا تغییر سایز النگو ممکن است؟

برای تغییر سایز النگو باید نوع النگو را در نظر بگیرید النگو لولایی به دلیل تاثیر فرایند بر مکانیسم آن قابل تغییر نیستند.

النگوهای داری طرح پیچیده به آسانی قابل تغییر نیستند. به خصوص کوچک کردن النگو که باید قسمتی از النگو بریده شود و ممکن است باعث خراب شدن طرح آن شود.

بزرگ کردن النگو به نسبت طلای اضافه به کار رفته شده هزینه اضافه‌ای دارد. برای برآورد هزینه با یک متخصص طلا مشورت کنید.

برای کوچک کردن النگو با متخصص طلا مشورت کنید . یک متخصص با اندازه گیری النگو مشخص می‌کند چه مقدار از طول النگو باید برداشته شود. سپس آن قسمت از طلا را برش می‌زند.

آیا تغییر سایز النگو ممکن است

 

نکاتی در هنگام خرید النگو

  • یکی از نکات مهمی که باید هنگام خرید دقت کنید سایز النگو می باشد. النگو باید یک یا یک و نیم سانتی‌متر بزرگتر از مچ دست شما باشد تا به مشکل تغییر سایز النگو برخورد نکنید.

 

  • اگر آنلاین خرید می‌کنید. در مورد سایز دست خود برای النگو سردرگم هستید. به مقاله ما با عنوان راهنمای انتخاب سایز النگو طلا مراجعه کرده و مشکل خود را حل کنید.
  • اگر در مورد سایز دست خود سردرگم هستید می‌توانید از النگوهای بازشو استفاده کنید. آنها قابل تنظیم بوده و به راحتی قابل استفاده است.

 

  • اگر می‌خواهید النگو زنانه با نگین برای استفاده روزمره خریداری کنید. مطمئن شوید که نگین آن از کیفیت و درجه بالایی برخوردار است. مدل‌‌هایی را انتخاب کنید که بادوام بوده و خیلی پیچیده نباشند.

 

  • النگو زنانه با نگین هم برای مجالس رسمی و مهمانی‌ها و هم برای استفاده روزمره مناسب است ولی برای استفاده روزانه بهتر از النگو زنانه بدون نگین استفاده شود.

 

  • هنگام خرید النگو یک صندوقچه مناسب برای نگهداری النگو تهیه کنید. تا از هرگونه آسیب النگو جلوگیری کند.

 

  • برای نگهداری و طول عمر طلا باید آن را سالی یک‌بار برای تمیزکاری و آبکاری و شارژ سنگ به طلا فروشی ببرید .

 

بزرگ کردن النگو بدون برش

طلا فلزی انعطاف‌پذیر است که می‌توان آن را به شکل سیم نازک درآورد. یک اونس طلا(تقریباً 31 گرم طلا) را میتوان با کشیدن به 80 کیلومتر سیم نازک با ضخامت پنج میلیونم متر تبدیل کرد.

در بازار دستگاه‌های بزرگ کردن النگو در سایز های مختلف وجود دارند. این دستگاه‌ها در مدل 18 و26 نوار قادر هستند که قطر النگو را حداکثر به اندازه 6 میلی‌متر تا 7 میلی‌متر بزرگ کنند.

این دستگاه‌ها می‌توانند بودن برش و خرابی طرح النگو شما را حداکثر تا 6-7 میلی‌متر بزرگ کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌ها قادر هستند بدون برش و خرابی طرح مشکل بزرگ کردن النگو را حل کنند.

روش بزرگ کردن النگو

خرید آنلاین انواع النگو طلا و جواهراز فروشگاه راف گلد

ما در این مطلب در ارتباط با تغییر سایز النگو صحبت کردیم و نکات مهم در هنگام خرید این اکسسوری را نام بردیم. همانطور که بیان کردیم النگو داری تنوع و مدل های زیادی است.

شاید انتخاب و پیدا کردن جدیدترین مدل های طلا نیاز به گذاشتن زمان زیادی در بازارها و مراکز خرید طلا و جواهرات داشته باشد. بنابراین امری طبیعی است که در هنگام خرید حضوری تنوع محصولات کم بوده و ممکن است مورد پسند شما واقع نشود.

در این زمان خرید آنلاین بهترین روش خواهد بود. زیرا با چند کلیک ساده می‌توانید در زمانی کوتا ه از زیورآلات ترند و جدیدترین مدل ها اطلاع پیدا کنید.

در خرید آنلاین النگو با کمک راهنما خرید النگو شما می‌توانید مطابق سلیقه و بودجه خود النگو مورد نظر را خریداری کنید.

فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد تنوع بسیاری از این زیورآلات را با قیمت مناسب و اجرت ساخت پایین در وب سایت خود به نمایش گذاشته است.

با خرید از این گالری در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده و محصولات را در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

با راف گلد به سادگی و هوشمندانه خرید نمایید.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل روش پوشیدن النگو در دست

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست