جواهرات سبک اگزوتیک؛ استایل عجیب و غریب و جسورانه

با پیشرفت تکنولوژی و عصر اینترنت هر روز شاهد تنوع زیادی از انواع لباس و پوشاک، اکسسوری و زیورآلات در دنیای مد و فشن هستیم. سبک‌های مختلفی در این صنعت در حال رشد است که افراد زیادی را از طرفداران خود خواهد کرد. اگزوتیک نیز همراه با جواهرات سبک اگزوتیک یک سبک مد عجیب و غریب است که در میان طرفداران مد و فشن جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

به عبارتی دیگر این سبک از استایل به نوعی عجیب و غریب بوده و در دنیا طرفداران خاص خود را دارد. این استایل هر ساله توسط بسیاری از مدلینگ‌ها و در نمایشگاه‌های مد و فشن به نمایش گذاشته می‌شود.

شاید این نوع پوشاک در ظاهر برای بسیاری از افراد خنده‌دار باشد اما جالب است بدانید طرفداران این سبک لباس و اکسسوری هر روز در حال افزایش هستند.

در این مطلب ما قصد داریم به معرفی این استایل و همچنین جواهرات سبک اگزوتیک بپردازیم. پس اگر شما نیز دوست دارید در مورد این استایل خاص اطلاعات بیشتری کسب کنید در ادامه با راف گلد همراه باشید/

استایل اگزوتیک
استایل اگزوتیک یا اگزوتیسم چیست؟

قبل از اینکه در ارتباط با جواهرات سبک اگزوتیک صحبت نماییم بهتر است با معنی و مفهوم آن و این سبک خاص آشنا شویم. اگزوتیک یا همان اگزوتیسم در لغت نیز به معنای عجیب و غریب است.

در حقیقت استایل اگزوتیک سبکی از لباس است که روی رنگ‌های بسیار پررنگ و یا جیغ، نقش‌ها و طرح‌های کنفی و موزائیکی و همچنین جواهراتی براق و درشت متمرکز شده است. تاریخچه آن به سالیان دور برمی‌گردد و نمونه‌های این مدل‌ها را می‌توان در تصاویر به جا مانده از رومیان مشاهده نمود.

بررسی جواهرات استایل اگزوتیک

در این سبک هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ‌ها وجود نداشته و این مدل افراد را ترغیب به استفاده از رنگ خاصی نمی‌کند. این سبک تنها به لباس و زیورآلات محدود نشده و حتی نوعی از آرایش و مدل مو را نیز در برگرفته است.

نمونه‌ای شبیه به این استایل را می‌توان در استایل‌های هنری و یا رترو مشاهده کرد. با توجه به نداشتن محدودیت این نوع سبک، برای افراد زیادی جذابیت داشته و طراحان مد بسیاری در جهان به طراحی لباس و اکسسوری های اگزوتیک پرداخته‌اند. این استایل در برخی از مواقع کاملا ساده و عامیانه بوده و همین امر سبب شده تا عجیب به نظر برسد.

با این وجود استایل اگزوتیک یعنی مرموز و جسورانه بپوشید و رنگ‌هایی را با هم ترکیب کنید که در کنار هم شاید عجیب به نظر برسند.

سبک اگزوتیک و جواهرات و اکسسوری‌های مناسب این سبک

همانطور که می‌دانید طلا و جواهرات در مد و فشن جایگاه ویژه‌ای داشته و استفاده از جواهرات عجیب و غریب در این استایل‌ها به چشم می‌خورند. اکسسوری‌ها و انواع زیورآلات یکی از مهمترین عناصر در استایل اگزوتیک هستند.

همانطور که بیان کردیم جواهرات سبک اگزوتیک معمولا دارای اندازه‌هایی درشت و پرزرق و برق هستند. یکی از این زیورآلات زنجیر طلا بلند زنانه هستند که توسط بسیاری از افراد طرفدار این سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. النگوهای درشت و پهن و با نگین‌های رنگی و به سبک النگوهای هندی یکی دیگر از زیورآلات پرکاربرد در این سبک هستند.

جواهرات سبک اگزوتیسم

دستبند طلا زنانه در مدل‌های پرزرق و برق و با آویزهای بزرگ و همچنین انواع دستبندهای کاف که محبوبیت زیادی در میان مردم دارند، نمونه‌ای از دستبندهای اگزوتیک هستند. همچنین گردنبند طلا زنانه و گوشواره‌های بلند و بزرگ با نگین‌های رنگی معمولی و یا جواهر، در مدل‌های خاصی با آویزهای جذاب نیز در این گروه از اکسسوری‌ها جای دارند.

اگزوتیک سبکی محبوب در میان هنرمندان

اگر چه جواهرات سبک اگزوتیک و همچنین لباس‌های این استایل برای بسیاری از مردم عجیب و غریب به نظر می‌رسد اما همانطور که بیان کردیم در میان بسیاری از افراد از جمله هنرمندان و سلبریتی‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار است.

بدیهی است زمانی‌که بزرگترین طراحان دنیا مانند الکساندر مک‌کوئین، بالمین و غیره اقدام به طراحی این مدل‌ها کرده و همچنین هنرمندان و سلبریتی‌های بسیاری از این زیورآلات در مراسم‌های گوناگون استفاده می‌کنند، تعداد افرادی که تمایل به استفاده از این سبک از اکسسوری‌ها داشته باشند نیز بیشتر خواهد شد.

جواهرات سبک اگزوتیسم سبک محبوب هنرمندان

در حقیقت می‌توان اگزوتیک را یکی از محبوب‌ترین استایل‌ها در صنعت مد و فشن نامید که در بسیاری از جشنواره‌های دنیا شاهد نمونه‌های مختلف لباس، زیورآلات، مدل مو و آرایش و همچنین کیف و کفش از این سبک هستیم.

خرید آنلاین انواع زیورآلات اگزوتیک از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

این بار نیز در این مقاله به معرفی سبک و استایل و همچنین جواهرات سبک اگزوتیک پرداختیم. اگر شما نیز به این مدل از زیورآلات علاقه‌مند بوده و یا از طرفداران استایل اگزوتیک هستید می‌توانید این اکسسوری‌ها را از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد خریداری نمایید.

این گالری تنوع بسیاری از انواع زیورآلات مانند گردنبند، دستبند، انواع النگو و همچنین گوشواره و انگشتر در طرح‌ها و مدل‌های اگزوتیک را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است.

با خرید آنلاین می‌توانید از هر شهری که هستید در زمانی کوتاه سفارش خود را ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. از ویژگی‌های خرید اینترنتی استفاده از تخفیفات بیشتر و دسترسی به تنوع جدیدترین و بروزترین اکسسوری‌ها است.

فروشگاه راف گلد برای تمامی محصولات خود قیمت مناسب و اجرت ساخت پایین را در نظر گرفته است. با دریافت فاکتور معتبر از این فروشگاه با خیالی آسوده و به صورت آنلاین خرید کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست