بررسی استایل کژوال و معرفی جواهرات مناسب استایل کژوال

سبک های مختلفی از لباس پوشیدن وجود دارد که مردم سالهای سال از آن استفاده می‌کنند. به این سبک‌ها استایل می‌گویند.

استایل در لغت به معنی سبک، روش و سلیقه است که در مورد نوع خاص پوشش هر فرد به کار می‌رود. پوشش هر فرد نشان دهنده سبک زندگی و تفکر آن شخص نیز می‌باشد.

تفاوت در سبک های هر فردی باعث شده که استایل‌های متفاوتی به وجود بیاید که در در صنعت مد انواع مختلفی دارد و هر یک از ویژگی‌های خاصی برخوردارند.

استفاده از زیورآلات نیز با هر استایلی مناسب نمی‌باشد و استفاده نادرست از آنها ممکن است روی استایل شما تاثیر منفی بگذارد ولی انتخاب درست استفاده از طلا و جواهرات زیبایی استایل شما را دوچندان می‌کند.

در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم به بررسی استایل کژوال که یکی از استایل‌های رایج و پرطرفدار است و جواهرات مناسب استایل کژوال بپردازیم. در ابتدا باید بدانیم که استایل کژوال چیست. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

چه جواهراتی برای استایل کژوال مناسب است

استایل کژوال چیست؟ (معرفی و مشخصات)

استایل کژوال یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین استایل‌های موجود است که این محبوبیت به دلیل سادگی و راحتی آن می‌باشد.

به عبارت دیگر به لباسی که حالت کلاسیک و رسمی نداشته باشد کژوال گفته می‌شود. استایل کژوال را نباید با لباس‌های اسپرت و ورزشی اشتباه گرفت و به هر لباس راحتی هم نمی‌توان کژوال گفت زیرا این استایل محدودیت ها و قوانین خاصی دارد.

تفاوت استایل کژوال و اسپرت در جنس پارچه آن است و پوشش اسپرت، بیشتر لباس‌های ورزشی را شامل می‌شود.

این مدل از پوشش برای مهمانی‌های شب، مجالس عروسی و قرارهای رسمی مناسب نیست ولی برای مهمانی‌های دوستانه و ساده و دورهمی‌ها، تفریح، محیط کار و پوشش روزانه قابل استفاده می‌باشد.

استایل کژوال این امکان را به شما می‌دهد که علاوه بر اینکه با پوشیدن انواع لباس‌های مناسب این استایل احساس راحتی می‌کنید بر طبق مد هم پیش روید. زیورآلات استایل کژوال نیز باید از نوع ساده انتخاب شوند، تا مناسب این تیپ باشند.

جواهرات مناسب استایل کژوال در این نوع پوشش نقش بسزایی دارد. همچنین اکسسوری کژوال نیز باید مناسب با این استایل باشد که می‌توان علاوه بر طلا و جواهرات مناسب، از عینک آفتابی، ساعت‌های مچی، کیف‌های دستی و رودوشی استفاده کرد.

جواهرات مناسب استایل کژوال چیست

 

معرفی انواع استایل کژوال

استایل کژوال با وجود سادگی و راحتی، تنوع بسیاری دارد و جذابیت خاصی برایتان می‌آورد. قبل از اینکه انواع استایل‌های کژوال را توضیح دهیم باید این نکته را ذکر کنیم که نوع پوشش کشور ما قوانین و مقرراتی دارد که باید از آن پیروی کنیم.

بعضی از این پوشش‌ها برای خانم‌ها ممنوع است. در واقع استایل کژوال بدین معنا است که در حالی که لباس راحت، ساده و شیک به تن دارید، قوانین را هم رعایت کنید.

استایل کژوال ایرانی تنوع بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید با توجه به شبکه‌های اجتماعی از انواع این استایل‌های شیک استفاده کنید.

همچنین قبل از خرید انواع پوشش‌ مناسب این استایل باید بدانید لباس‌های مناسب استایل کژوال دخترانه چیست و یا با اینکه استایل کژوال مردانه چیست آشنایی داشته باشید.

همچنین درباره استایل کژوال زنانه مطالعه‌ای داشته باشید و جواهرات مناسب استایل کژوال را بشناسید. در ادامه شما را با انواع این استایل آشنا خواهیم کرد.

 

  • استایل کژوال مناسب روزمره

این نوع از استایل کژوال ساده‌ترین نوع آن می‌باشد استفاده از شلوار جین، تی‌شرت، کتانی و یا مانتوی نخی برای استفاده استایل روزمره مناسب است. برای رفتن به سینما، خرید، کلاس‌های مختلف و به طور کلی رفتن به خیابان این پوشش مناسب است.

استایل کژوال روزانه یک نوع پوشش حرفه‌ای و راحت برای انجام فعالیت‌های روزمره می‌باشد.

در پوشش روزمره باید از جواهرات مناسب استایل کژوال مانند دستبند طلا چرمی زنانه یا دستبند طلا چرمی مردانه و یا گوشواره میخی استفاده کرد. زیورآلات استایل کژوال بسیار متنوع هستند.

زیورآلات استایل کژوال و اکسسوری کژوال

  • استایل کژوال مناسب برای محیط کار

افرادی که شاغل هستند به دلیل اینکه ساعت‌های طولانی در محیط کار هستند باید از لباس‌های راحت و نیز مناسب محیط کار استفاده کنند.

استایل کژوال این امکان را به این افراد می‌دهد که در عین راحت بودن و سادگی، ظاهری آراسته داشته باشند. مانتو، پیراهن، شلوار کتان و جین از پوشش مناسب برای این نوع استایل می‌باشد.

جواهرات مناسب استایل کژوال برای محیط کار باید بسیار ساده باشد و استفاده از یک حلقه یا انگشتر توصیه می‌شود.

 

  • استایل کژوال مناسب مهمانی‌های خودمانی

در این مدل از استایل کژوال از لباس‌های بسیار متنوعی می‌توانید استفاده کنید. به دلیل اینکه این نوع از مهمانی‌ها خودمانی هستند، احساس راحتی بیشتری می‌کنید.

انواع لباس‌های سرهمی، شلوارهای پارچه‌ای، تاب‌های نخی، شلوارجین، شومیز و انواع پیراهن‌ها برای این نوع مناسبت‌ها پیشنهاد می‌شود.

جواهرات مناسب استایل کژوال برای مهمانی‌های خودمانی می‌تواند انواع طلا‌های ظریف را شامل شود مانند:

گوشواره حلقه‌ای، دستبند کارتیه، گردنبند با آویزهای ظریف، گردنبندهای طنابی و دیگر اکسسوری‌ کژوال. فقط باید توجه کنیم جواهرات و طلاهای نگین‌دار مناسب این استایل نمی‌باشد.

طلا های متناسب یا استایل کژوال

 

  • استایل کژوال مناسب تفریح

پوشش استایل کژوال برای تفریح شباهت زیادی به استایل روزانه دارد با این تفاوت که رنگ‌های مناسب استایل کژوال تفریح نسبت به پوشش روزانه شادتر و روشن‌تر است.

ولی در استایل روزانه معمولا از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود. جواهرات مناسب استایل کژوال برای تفریح بهتر است یک انگشتر یا حلقه یا نهایت گوشواره با قفل ایمن باشد و استفاده از دستبند و گردنبند توصیه نمی‌شود. به دلیل اینکه در هنگام تفریح امکان بازشدن و گم شدن این نوع از اکسسوری کژوال وجود دارد.

 

  • استایل کژوال مناسب فصل

تنوع این استایل کژوال بسیار زیاد است. شما می‌توانید برای هر فصلی از انواع تی‌شرت، شلوارهای جین و یا پارچه‌ای به همراه انواع مانتو و یا پیراهن‌های مناسب هر فصل استفاده کنید.

برای مثال از انواع هودی، بافت‌ها، نیم بوت‌ها، ژاکت‌های مختلف و شلوار جین برای استایل کژوال زمستانه مناسب می‌باشد. زیورآلات مناسب کژوال برای این نوع پوشش نیز بهتر از از دستبندهای چرمی یا مهره‌ای انتخاب شود.

جواهرات مناسب استایل کژوال فصل

 

  • استایل کژوال کلاسیک

این نوع از استایل نسبت به بقیه پوشش‌های کژوال شیک‌تر و و نیمه رسمی است. استایل کژوال کلاسیک برای کسانی است که می‌خواهند راحت و نیز کمی رسمی یا همان‌طور که گفتیم نیمه رسمی باشند.

در اصل این نوع از استایل کژوال بین خانم‌ها و آقایان جایگاه ویژه‌ای دارد. پوشیدن لباس‌های بافت در این استایل، همچنین استفاده از مانتوهای سازمانی و یا کت با شلوار جین، سبک لباس کژوال کلاسیک را برای شما به همراه خواهد داشت.

در این پوشش بیشتر از رنگ‌های مکمل استفاده می‌شود که رنگ طوسی در این استایل جایگاه ویژه‌ای دارد. جواهرات مناسب استایل کژوال کلاسیک می‌تواند انواع گردنبندها، گوشواره‌ها، انگشتر یا حلقه و دستبندها باشد. همچنین از دیگر اکسسوری کژوال این استایل ساعت‌های مچی و کیف‌های دستی پیشنهاد می‌شود.

استایل کژوال چیست

 

خرید آنلاین زیورآلات مناسب استایل کژوال از گالری طلا و جواهرات راف گلد

در این مقاله به بررسی استایل کژوال و اینکه استایل کژوال چیست پرداختیم. همچنین درباره جواهرات مناسب استایل کژوال توضیحاتی دادیم.

اکنون از شما می‌خواهیم با مراجعه به وب‌سایت گالری راف گلد از انواع طلا و جواهر آن دیدن فرمایید و با خرید آنلاین علاوه بر اینکه در وقت و زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید از آفرهای ویژه آن نیز بهره‌مند شوید.

گالری راف گلد انواع زیورآلات مناسب استایل کژوال را برای شما به نمایش گذاشته است.

شما می‌توانید با خرید اینترنتی گوشواره طلا، گردنبند طلا و انواع جواهرات مناسب این استایل فاکتور معتبر نیز از این گالری دریافت کنید. راف گلد تمام زیورآلات خود را با قیمت مناسب و اجرت ساخت پایین برای شما عرضه کرده است.

با خرید از گالری طلا و جواهر راف گلد اطمینان را در کنار خریدی هوشمندانه و لذت بخش تجربه کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست