دستبند تنیس انتخاب بانوان و آقایان شیک پوش

دستبندها یکی از زیورآلات پرطرفدار و کاربردی در میان آقایان و بانوان هستند که بسیاری از افراد به صورت روزانه و یا تنها در روزها و مناسبت‌های خاص از آن استفاده می‌کنند.

طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های گوناگونی از این اکسسوری طراحی و به فروش می‌رسند. دستبندهای طلا زنانه و مردانه نیز در مدل‌های متنوع وجود دارد که هر شخص با توجه به نظر، سلیقه و بودجه خود اقدام به خرید آن می‌کند.

در مقالات پیشین در ارتباط با راهنمای خرید دستبند النگویی و دستبند انگشتری چیست صحبت کردیم.

اما این بار و در این مطلب قصد داریم یکی دیگر از دستبندهای جذاب طلا به نام دستبند تنیس را به شما معرفی نماییم.

پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بدانید دستبند تنیس چیست؟ و همچنین با اصول ست کردن دستبند تنیسی برای آقایان و بانوان آشنا شوید.

دستبند تنیس چیست؟

دستبند تنیس چیست؟

 

معرفی دستبند تنیس

دستبند تنیس را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین نمونه‌های دستبند در دنیا دانست. مدلی جذاب و شیک که با گذشت زمان هیچ‌گاه قدیمی و از مد نمی‌افتد.

از جمله دلایل محبوبیت این مدل سادگی است که سبب شده تا بسیاری از بانوان و آقایانی که طرفدار این سبک هستند، همواره آن را به عنوان دستبندی زیبا و کاربردی در نظر داشته باشند.

این دستبند از تعدادی الماس تشکیل شده که با اندازه‌های مختلف و به صورت مرتب و یک دست در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. استفاده از انواع فلزها و سنگ‌های گران‌بها، ارزش و زیبایی دستبند تنیس را دو چندان برابر کرده است.

اما دلیل نام‌گذاری دستبند تنیسی چیست ؟ و یا چه ارتباطی با ورزش تنیس می‌تواند داشته باشد؟ اگر شما نیز درباره پاسخ به این سوال کنجکاو شدید ادامه مطلب را از دست ندهید.

دلیل نام‌گذاری دستبند تنیس چیست؟

در راستای مقاله دستبند تنیس چیست؟ بهتر است با دلیل نامگذاری آن نیز آشنا شوید. در حقیقت یکی از بانوان و ستارگان تنیس آمریکایی به نام کریس اورت را می‌توان مسبب نامگذاری این دستبند دانست.

کریس اورت در حین بازی تنیس همواره دستبندی ظریف بر دست داشت که یکی از طراحان معروف طلا و جواهرات به نام جورج بدوی آن را خلق کرده بود.

در یکی از مسابقات آمریکا کریس به دلیل گم شدن دستبندش در حین بازی، بازی را متوقف نمود. دستبندی که آنقدر برای او مهم و با ارزش بود که حاضر شده این بازی را متوقف سازد.

به دلیل اینکه این بازی به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی در حال پخش بود بسیاری از مردم و طرفداران وی به دنبال دستبند گمشده کریس بودند.

پس از این اتفاق تا مدت‌های زیادی لقب دستبند تنیسی تیتر بسیاری از اخبارهای ورزشی شد. از آن پس تا کنون نام این مدل دستبند به عنوان دستبند تنیسی بر سر زبان‌ها افتاد و مورد توجه بسیاری از بانوان و آقایان در دنیا قرار گرفته است. این امر از جمله دلایل محبوبیت این دستبند شد.

پرطرفدارترین مدل‌های دستبند تنیس الماس

مدل‌ها و رنگ‌های گوناگونی از این دستبند جواهر طراحی و تولید می‌شوند. به صورت کلی این قطعه جواهر نمایانگر ظرافت و زیبایی بوده که نظر هر بانوان و آقایانی را به خود جلب خواهد کرد.

مدل‌های طلا سفید و پلاتین در کنار این الماس در گروه پرطرفدارترین نوع این زیورآلات قرار دارند. در حقیقت پلاتین و طلا سفید درخشندگی و جذابیت این دستبند را بیشتر خواهند کرد.

به همین دلیل این مدل‌ها پرفروش‌ترین نوع دستبندهای تنیس هستند. البته سایر رنگ‌های دیگر با طلا رزگلد و یا زرد نیز طرفداران خاص خود را دارند.

انواع دستبند تنیسی

دستبند تنیسی

 

ست کردن دستبند تنیس برای آقایان و بانوان

اکنون دانستید دستبند تنیس چیست؟ بهتر است با اصول و روش ست کردن آن هم برای بانوان و هم برای آقایان آشنا شوید.

اگر چه بسیاری از دستبندها تنها برای بانوان طراحی می‌شوند اما دستبند تنیسی از جمله زیورآلاتی است که آقایان بسیاری نیز از طرفداران آن هستند.

استفاده از این دستبند با الماس‌های درخشان، در کنار لباس‌های تیره و مشکی و یا کت و شلوار مشکی و برای یک زوج در کنار یکدیگر جذابیت فوق العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

اگر به سایر رنگ‌های دیگر این دستبند مانند رزگلد و یا زرد علاقه دارید می‌توانید با یک لباس و یا کت و شلوار رنگ روشن آن را ست نمایید.

همچنین برای ست کردن ساعت و دستبند در کنار یکدیگر و یا استفاده چند دستبند کنار هم می‌توانید از این مدل دستبند نیز استفاده نمایید.

از جمله مزایای دستبند تنیسی این است که به سادگی با انواع لباس‌ها و همچنین سایر اکسسوری‌های دیگر شما ست خواهد شد.

ست کردن دستبند تنیسی

ست کردن دستبند تنیسی

 

خرید انواع مدل‌های دستبند تنیسی از فروشگاه راف گلد

در این مقاله در ارتباط با این‌که دستبند تنیسی چیست و دلایل نامگذاری آن و همچنین اصول ست کردن آن صحبت کردیم.

اگر شما نیز از طرفداران این سبک از دستبندهای الماس هستید می‌توانید انواع مختلف و رنگ‌های متنوع آن را از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد خریداری نمایید.

این فروشگاه آنلاین جدیدترین مدل‌های زیورآلات از جمله این طرح از دستبند جواهر را در وب سایت اینترنتی خود به نمایش گذاشته است.

با خرید از راف گلد علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه از آفرهای ویژه خریدهای اینترنتی نیز‌ بهره‌مند شوید و خریدی مقرون‌به صرفه داشته باشید. راف گلد تمامی محصولات خود را با قیمت مناسب و اجرت ساخت پایین به مشتریان ارائه می‌دهد.

با راف گلد همواره زیبایی و لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست