راهنمای خرید دستبند طلا

یکی از زیباترین و خاص ترین اکسسوری‌ها دستبندها هستند. به عبارتی دیگر دستبندهای طلا جزو بهترین زیورآلاتی می‌باشند که هم آقایان و هم خانم ها از آن به صورت دائم در منزل، دانشگاه، محیط کار و مهمانی و همچنین مراسم‌های گوناگون استفاده می‌کنند.

دستبندها را معمولا بر روی مچ دست راست خود می بندند البته قاعده خاصی برای این موضوع وجود ندارد، گاه به علت این که در دست چپ النگو و یا ساعت وجود دارد برای دیده شدن دستبند آن را در دست راست می اندازند.

البته برخی از افراد در کنار ساعت از این اکسسوری استفاده می‌کنند. این زیورآلات در جنس‌های مختلفی مانند طلا، نقره، استیل و … طراحی و تولید می‌شوند. همچنین برندهای گوناگون و محبوبی از این اکسسوری در فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورند.

اکنون و در این مطلب قصد داریم در ارتباط با راهنمای خرید دستبند طلا با شما صحبت نماییم تا خریدی شایسته داشته باشید، بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای خرید دستبند

راهنمای خرید دستبند طلا و جواهر

از آن جا که دستبندها جزو اکسسوری‌های بسیار خاص هستند و نسبت به النگو از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند.

به همین دلیل هنگام خرید آن باید به ویژگی‌های آن بسیار دقت کنیم. در زیر نکات خرید دستبند طلا و جواهر را به شما می‌آموزیم.

  • اولین نکته‌ای که در هنگام خرید دستبند طلا و جواهر باید به آن توجه کنید قفل دستبند است. در این موضوع به این نکته توجه کنید که قفل و بست دستبند محکم و ایمن باشد.
  • از دیگر ویژگی‌هایی که هنگام خرید دستبند باید به آن توجه کنیم راحت باز و بسته شدن قفل آن است به این معنا که در کنار ایمن بودن قفل باید بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.
  • از جمله موارد مهم دیگر این است که سایز و اندازه مناسب را برای دستبند انتخاب کنید، اگر دستبند را چفت دست خود بردارید شما را اذیت می‌کند و ممکن است روی پوست شما رد دستبند بماند یا این که روی جریان خون شما تاثیر بگذارد. بنابراین باید دستبند کمی روی دست آزاد باشد. این گونه زیبایی خاصی به دست شما می بخشد.
  • در راهنمای خرید دستبند به نکته‌ دیگری که باید دقت کنید استحکام کافی طلا است. بنابراین دستبندی را انتخاب کنید که از قطعات محکمی ساخته شده باشد تا در اثر استفاده به ‌راحتی پاره نشود.
  • برای انواع دستبندهای جواهر حتما در ارتباط با اصالت سنگ و نگین از فروشنده سوال کنید.

چگونه یک دستبند مناسب بخریم

 

نکات اندازه گیری مچ دست

برای تعیین سایز استاندارد دستبند طلا ابتدا باید دور مچ دست خود را با متر اندازه‌گیری کنید.

اگر به متر دسترسی ندارید بهتر است یک نخ ضخیم یا یک تکه کاغذ یا روبان را دور مچ خود بپیچید و سپس نخ را باز کنید و با استفاده از خط کش آن را اندازه بگیرید و به اندازه گرفته شده 1.3 سانتی متر اضافه کنید تا دستبند در دستتان خیلی تنگ نباشد.

به عنوان مثال اگر پهنای مچ دست شما 15 سانتی متر است سایز دستبند طلا باید حداقل 16 سانتی متر باشد. این یکی از نکات مهم درخرید دستبند طلا است.

راهنما خرید دستبند

 

باید و نباید ها هنگام خرید دستبند طلا

  • با توجه به مواردی که تا این قسمت از مقاله راهنمای خرید دستبند طلا گفته شد در هنگام خرید این اکسسوری بهتر است به عواملی ذیل نیز توجه کنید تا انتخاب مناسب‌تر و بهتری داشته باشید.
  • دستبند طلا زنانه را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. دستبند طلا دارای رنگ های طلا سفید، طلای رز گلد و زرد و غیره است. دقت کنید با توجه به پوستتان کدام دستبند مناسب‌تر است.
  • همچنین شما باید دستبند را با توجه به نوع استایل و لباس پوشیدن خود انتخاب کنید اگر برای مراسم‌ها و مجالس دستبند می‌خرید بهتر است دستبندهای پر زرق و برق با طراحی های مجلسی انتخاب کنید.
  • دستبندهایی با مدل‌های تسبیحی، چرم و اسپرت بیشتر مناسب مهمانی‌ها و مراسمات نیمه رسمی و دوستانه است. بنابراین توصیه می‌شود در مراسم‌هایی مانند یک قرار دوستانه یا دورهمی‌های خانوادگی از دستبندهای ظریف استفاده کنید.
  • اگر دستبند را برای استفاده دائمی و فعالیت‌های روزانه می‌خواهید استفاده کنید بهتر است از مدل‌های دستبندهای زنجیری، مدل چرمی و دستبند النگویی استفاده کنید. این دستبندها محکم و راحت است و در فعالیت‌های روزانه خیلی مورد آسیب قرار نمی‌گیرد.
  • از دستبندهای مدل‌های آویزدار یا دستبندهای فاخر و جواهر بهتر است در مناسبت‌ها و موقعیت‌هایی خاص استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید علاوه بر استفاده از دستبند طلا آن را برای پس انداز نیز استفاده کنید بهتر است که دستبندهایی با طراحی ساده انتخاب کنید که دارای اجرت ساخت پایینی است. بنابراین هنگام فروش این نوع دستبند ضرر نخواهید کرد.
  • سایز دستبند طلا بسته به مدل دستبند متفاوت است این به این معنا است که دستبندهای زنجیری باید کمی در دست آزادتر باشد ولی دستبندهای مدل کاف باید کمی چفت‌تر باشد.

روش خرید دستبند طلا

 

معرفی کوتاه انواع دستبندهای زنانه و مردانه

دستبندها دارای مدل‌های بسیار متفاوتی هستند این دستبندها هم در مدل زنانه و هم در مدل مردانه وجود دارد.

مدل‌های زنانه با توجه به ظریف بودن دست خانم‌ها معمولا دارای طراحی ظریف و زیبایی هستند.

دستبندهای طلا برای خانم‌ها تنوع بسیار زیادی دارد و خانم‌ها می‌توانند متناسب با سلیقه‌ شخصی خود و مراسم‌ها و مناسبت‌های متفاوت مدل‌های متفاوتی از دستبند را استفاده کنند.

اکنون قصد داریم تا در مقاله راهنمای خرید دستبند و در این‌ قسمت به شما معروف‌ترین مدل‌های دستبند زنانه و مردانه را معرفی می‌کنیم.

راهنماي خريد دستبند طلا

 

  • دستبند زنجیری

این مدل از دستبند ها از محبوبیت خاصی بین خانم ها و آقایان برخوردار است.

ساختار این دستبندها به این شکل است که فلزهای مختلف مانند طلا، نقره و پلاتین زنجیر وار به هم متصل شده‌اند.

 

 

  • دستبند کارتیه

در این قسمت از مقاله راهنمای خرید دستبند بهتر از با دستبند زیبا کارتیه آشنا شوید. در حقیقت یکی از دستبندهایی بسیار خاص دستبند کارتیه نام دارد.

محصولات این کمپانی یکی از زیباترین و خاص‌ترین زیورآلات است که ترکیبی از هنر دست طراحان جواهر و طلای خالص است.

دستبند طلا کارتیه یکی از جواهراتی است که بیشتر افراد خاص پسند و شیک پوش از آن استفاده می‌کنند. این مدل دستبند بین خانم‌ها محبوبیت زیادی داشته و مدل‌های مردانه آن نیز وجود دارد.

راهنمای انتخاب دستبند

 

  • دستبند النگویی

دستبندهای النگویی همان‌طور که از نامشان پیداست چیزی شبیه به النگو است و دایره شکل است این دستبندها قابلیت انعطاف‌پذیری ندارند این دستبندها در جنس های مختلف از جمله طلا و نقره و سرامیک و غیره ساخته می‌شوند.

رنگ طلای آن بیشتر مناسب خانم‌ها است و رنگ نقره آن بیشتر مورد پسند آقایان است. البته این یک قاعده خاص نیست و بستگی به سلیقه افراد دارد.

در این قسمت از راهنمای خرید دستبند النگویی باید گفت که به استحکام آن بسیار دقت کنید چرا که این دستبندها چون حالت منعطفی ندارند اگر از استحکام کافی نیز برخوردار نباشند سریع می‌شکنند.

راهنمای خرید دستبند طلا النگویی

 

  • دستبند مدل کاف

این مدل دستبندها دارای کمی انعطاف پذیری هستند و در این مدل دستبند قفلی برای بستن آن به دور دست وجود ندارد.

فقط با فشار دادن دستبند بر روی مچ خود می‌توانید سایز آن را تنظیم کنید. خانم ها معمولا دستبند مدل کاف را از جنس طلا و نقره و آقایان این مدل دستبند را از جنس چرم انتخاب می‌کنند. دستبند مدل کاف مخصوص افراد خاص پسند است.

 

  • دستبند لینک

یکی از قشنگ‌ترین و خاص‌ترین دستبندها مدل لینک است. این نوع دستبند از اتصال فلزهای نقره و طلا ساخته می‌شود و بسیار زیبا و حالت پذیر هستند.

اگر شما دارای دستان ظریف و لاغر هستید این مدل دستبند در دست شما بسیار خاص، زیبا و جذاب دیده می‌شود.

راهنمای خرید دستبند لینک

 

  • دستبند مدل تنیس

شاید بسیار اسم دستبند مدل تنیس را شنیده باشید و با خود بگویید دستبند تنیس چیست؟

در واقع دستبند مدل تنیس یک مدل از دستبند است که در آن قطعه های الماس به شکل متقارن به هم وصل شده اند. به این نوع دستبند، دستبند الماسی نیز می‌گویند.

راهنمای خرید دستبند تنيس

 

خرید انواع زیورآلات از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

در این مطلب ما در ارتباط با راهنمای خرید دستبند طلا و همچنین راهنمای خرید جواهرات صحبت کردیم و به معرفی انواع دستبندهای طلا زنانه و دستبند طلا مردانه پرداختیم.

حال اگر شما نیز قصد خرید انواع زیورآلات طلا و جواهر از جمله دستبند طلا زنانه، دستبند مردانه، انواع انگشتر طلا، انگشتر مدل بند انگشتی، گردنبند و سایر جواهرات را دارید؛ پیشنهاد ما به شما این است که با فروشگاه راف گلد آشنا شوید.

این گالری در وب سایت خود تنوع بسیار زیادی از انواع طلا و جواهرات ترند را به نمایش گذاشته است.

با خرید آنلاین از این فروشگاه با چند کلیک ساده محصولات را درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد محصولات خود را با قیمت مناسب و اجرت ساخت پایین به مشتریان ارائه می‌دهد.

با راف گلد هوشمندانه خرید نمایید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست