باید و نبایدهای ست کردن دستبند مردانه

همانطور که می‌دانید دستبندها از جمله زیورآلات پرکاربرد هستند و ست کردن دستبند مردانه در بسیاری از آقایان همانند خانمها در روزهای خاص و مراسم‌های گوناگون و یا به صورت دائم در خانه و محیط کار رواج دارد.

دستبندهای طلا به دلیل خواص و کیفیتی که دارند در دسته بهترین فلزات و زیورآلات در جهان قرار دارند. در حقیقت می‌توان گفت دستبندها از جمله اکسسوری‌های جذاب و محبوب در میان آقایان هستند که در مدل‌های گوناگون و متنوع طراحی و تولید می‌شوند.

اما استفاده درست از آن‌ها به خصوص برای آقایان با توجه به سبک و استایل آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. انتخاب دستبند مناسب با لباس‌های اسپرت و یا کت و شلوار و همچنین نحوه ست کردن آن با سایر لوازم از جمله موارد مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

این بار ما در این مطلب قصد داریم به نحوه ست کردن دستبند مردانه همراه باید و نبایدها، در استفاده از این زیورآلات بپردازیم. پس برای داشتن استایلی متناسب و کسب اطلاعاتی در این باره تا پایان این مطلب با راف گلد همراه باشید.

ست کردن دستبند طلا مردانه

ست کردن دستبند طلا

 

انواع دستبند طلا مردانه

قبل از اینکه در ارتباط با نحوه ست کردن دستبند مردانه صحبت نماییم بهتر است در ابتدا با انواع مدل‌های دستبند مردانه آشنا شوید. در ذیل به صورت مختصر به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

  • دستبندهای طلا زنجیری و فلزی

یکی از زیورآلات و دستبندهای محبوب در میان آقایان مدل‌های زنجیری و یا فلزی هستند. این دستبندها از جنس فلزات گوناگون طلا، نقره، استیل و تیتانیوم و در مدل‌های گوناگون ساخته می‌شوند.

انواع دستبند طلا کارتیه و تیفانی از نوع زنجیری پرطرفدار هستند که بسیاری از آقایان از آن‌ها استفاده می‌کنند.

این نوع دستبند با ضخامتی که دارند حس مردانگی را به خوبی القا خواهند کرد.

ست کردن انواع دستبندهای مردانه زنجیری

انواع دستبندهای مردانه زنجیری

 

  • دستبند طلا چرمی

محبوب‌ترین نوع دستبند طلا مردانه مدل دستبندهای چرمی هستند. این زیورآلات از یک آویز، پلاک و یا نمادهای مختلف به همراه بند چرمی تشکیل شده‌اند که به دور مچ بسته می‌شوند.

این مدل دستبند در قیمت‌های گوناگون وجود داشته و نسبت به مدل‌های زنجیری قیمتی پایین‌تر دارند. دستبند چرمی مردانه در کنار ساعت و یا به تنهایی کاربرد و زیبایی بسیاری خواهند داشت و در صنعت مد و فشن نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند.

پوشیدن دستبند طلا مردانه چرمی

دستبند طلا مردانه چرمی

 

  • دستبند طلا مهره‌ای یا سنگی

علاوه بر نوع چرمی انواع دیگری از دستبندهای طلا به همراه بندهای مهره‌ای و یا سنگی طراحی و تولید می‌شوند.

در این مدل که آقایان بسیاری از طرفداران آن هستند مانند مدل‌های چرمی، قطعه، پلاک و آویزی از طلا با آن ترکیب شده و جلوه و زیبایی بسیاری به آن بخشیده است.

ست کردن دستبند مردانه مهره‌ای با لباس‌های اسپرت در میان آقایان رواج بسیاری دارد.

ست کردن دستبند مردانه مهره ای

دستبند مردانه مهره ای

 

نحوه ست کردن دستبند مردانه

درست است که دستبندهای مردانه نیز به تنهایی زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند اما برای اینکه استایلی متناسب و جذاب‌تر داشته باشید بهتر است در استفاده از دستبند موارد و اصولی را در نظر بگیرید.

در حقیقت ست کردن دستبند مردانه از جمله موارد مهم در هر تیپ و استایلی به شمار می‌رود. در ذیل به صورت مختصر به بررسی این اصول خواهیم پرداخت.

 

  • توجه به لباس و استایل

اولین قدم در ست کردن دستبند مردانه توجه به استایل و لباس است. اگر کت و شلوار بر تن دارید باید از انواع دستبندهای کلاسیک زنجیری و یا چرمی کلاسیک استفاده نمایید.

اما اگر لباس شما اسپرت است می‌توانید انواع دستبندهای مهره‌ای، کنفی و دستبندهای چرمی اسپرت را استفاده کنید.

 

  • اندازه دستبند

از جمله موارد دیگری که باید در هنگام انداختن دستبند مردانه در نظر بگیرید توجه به اندازه دستبند است. دقت داشته باشید در هنگام خرید دستبند طلا حتما به راهنمای انتخاب سایز دستبند توجه کنید.

اگر این زیورآلات برای دست شما بزرگ باشد ظاهری نامناسب و اگر کوچک باشد دست شما را اذیت خواهد کرد. بنابراین دستبندی متناسب و اندازه دست خود خریداری نمایید.

 

  • توجه به رنگ‌ها

در انتخاب و اصول ست کردن دستبند مردانه نیز بهتر است به رنگ پوست و لباس خود توجه نمایید. اگر لباس شما تیره است دستبندهای روشن را با آن ست نمایید و اگر لباس شما روشن است دستبند تیره برای شما مناسب خواهد بود.

همچنین توجه به رنگ پوست خود از دیگر مواردی است که باید در نظر گرفته شود. اگر دارای رنگ پوستی گرم هستید دستبندهای طلا زرد و اگر پوستی سر دارید از دستبند طلا به رنگ سفید استفاده نمایید.

 

  • استفاده از تعداد مناسب دستبند

اگر از افرادی هستید که علاقه‌ای به استفاده از چند دستبند در کنار هم دارید باید در نظر داشته باشید که انتخاب تعداد مناسبی از این زیورآلات می‌تواند استایلی جذاب‌تر را به ارمغان آورد.

استفاده بیش از اندازه از تعدادی دستبند سبب شلوغ شدن و نامتناسب بودن استایل خواهد شد. پیشنهاد ما دو الی سه دستبند ظریف برای افرادی است که به این سبک علاقه دارند.

 

  • استفاده از دستبند و ساعت همزمان

بسیاری از آقایان برای ست کردن دستبند مردانه ساعت خود را در نظر می‌گیرند. تقریبا می‌توان گفت همه آقایان علاوه بر دستبند از یک ساعت نیز به صورت همزمان استفاده می‌کنند.

سبک ساعت اسپرت و یا کلاسیک می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب دستبند به همان سبک باشد. در این حالت بهتر است دستبند در دست راست و ساعت در دست چپ انداخته شود.

ست کردن دستبند مردانه و ساعت

اصول ست کردن دستبند مردانه

 

خرید آنلاین انواع دستبند طلا مردانه از گالری راف گلد

در این مقاله در ارتباط با ست کردن دستبند مردانه و اصول ست کردن آن با لباس و استایل صحبت کردیم . انواع دستبندهای طلا زنجیری، چرمی و مهره‌ای در وب‌سایت راف گلد قابل مشاهده است.

شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه از جدیدترین انواع دستبندهای مردانه دیدن فرمایید و تنها با چند کلیک ساده آن را سفارش و درب منزل خود تحویل بگیرید.

دستبندهای چرمی و مهره‌ای با توجه به قیمت مناسبی که دارند بهترین انتخاب برای هدیه تولد و یا مناسبت‌های خاص هستند.

با خرید اینترنتی از این گالری از آفرها و تخفیفات بیشتری استفاده نموده و برای سفارشات خود اجرت ساخت پایینی را پرداخت نمایید. لازم به ذکر است راف گلد برای خریدهای اینترنتی فاکتور معتبری را به مشتریان ارائه خواهد داد.

 

با راف گلد تجربه خریدی هوشمندانه، مطمئن و مقرون‌به صرفه را داشته باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست