ست کردن سرویس طلا با لباس راهی برای زیباتر شدن استایل

سرویس طلا یکی از زیورآلات پرکاربرد است که می‌توان گفت همه خانم‌ها به آن علاقه دارند ست کردن سرویس طلا با لباس از عواملی است که جلوه سرویس طلا را تحت تاثیر قرار میدهد.

. طرح‌ها و مدل‌های متنوعی از سرویس طلا به صورت جواهر و یا سرویس‌های ساده و یا نگین‌دار در فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورند. کاربرد این سرویس در مراسم‌های گوناگون از جمله عروسی و مهمانی‌ها بسیار زیاد بوده و خرید سرویس طلا عروس در تنوع بسیار زیادی و قیمت‌های گوناگون برای مراسم عروسی صورت می‌گیرد.

اما همانطور که بیان کردیم خرید این زیورآلات تنها به این مراسم ختم نشده و همه بانوان از آن به عنوان یک وسیله زینتی در مراسم‌های گوناگون و برخی حتی به صورت دائم در خانه استفاده می‌کنند.

اگر شما نیز از این اکسسوری استفاده می‌کنید باید بدانید که می‌بایست استایلی متناسب با لباس، مدل مو و موقعیتی که در آن قرار دارید را در انتخاب آن در نظر بگیرید.

به بیانی دیگر برای استفاده از سرویس طلا باید متناسب و زیباترین حالت را در کنار لباس و استایل خود ایجاد کنید. ما در این مطلب قصد داریم درباره ست کردن سرویس طلا با لباس صحبت نماییم. پس در ادامه این مبحث جذاب با راف گلد همراه باشید.

ست کردن سرویس طلا با لباس تاثیر بسزایی در استایل دارد

روش ست کردن سرویس طلا با لباس

یک بانوی زیبا و خوش‌استایل باید بداند که در چه زمانی و موقعیتی و با چه لباس و حتی مدل مویی از کدام یک از سرویس طلا و یا زیورآلات خود استفاده نماید.

رعایت این نکات سبب جذابیت و تناسب استایل شما با انواع اکسسوری ها خواهد شد. در ذیل به بررسی موارد مهم ست کردن سرویس طلا با لباس خواهیم پرداخت.

  •  ست کردن سرویس طلا با توجه به استایل و مدل لباس

خانم‌ها نسبت به آقایان همواره بیشتر به ظاهر و استایل خود توجه می‌کنند. همین امر سبب شده تا در انتخاب زیورآلات و یا سرویس طلا خود دغدغه داشته باشند.

در حقیقت برای اینکه ظاهری جذاب‌تر داشته باشید بهتر است سرویس طلایی را انتخاب کنید که برای لباس شما مناسب باشد. به عنوان مثال اگر لباس شما دارای طرحی شلوغ است برای بهتر دیده شدن سرویس طلا ساده‌ای را انتخاب نمایید.

و برعکس اگر لباس ساده‌ای بر تن دارید از انواع زیورآلات و یا سرویس طلا پرزرق و برق و نگین‌دار استفاده نمایید. علاوه بر این اگر استایلی اسپرت دارید بهتر است از زیورآلات و یا سرویس‌هایی با طرح‌های اسپرت استفاده نمایید.

  •  تناسب رنگ لباس با رنگ سرویس طلا

یکی از عوامل مهم در ست کردن سرویس طلا با لباس توجه به رنگ لباس است. در حقیقت رنگ‌ها همواره نقش مهمی را در تیپ و استایل افراد ایفا می‌کنند. پس بهتر است برای زیباتر دیده شدن و یا خرید سرویس طلا به رنگ لباس خود توجه فرمایید. به عنوان نمونه اگر از لباس‌های تیره و مشکی استفاده می‌کنید.

استفاده از طلا و جواهرات به رنگ زرد و سفید جذابیت شما را بیشتر خواهد کرد. برای لباس‌هایی به رنگ سفید و یا روشن نیز می‌توانید از طلاهایی با رنگ ترکیبی سفید و طلایی و رزگلد استفاده کنید.

  • موقعیت و مکان در استفاده از سرویس طلا

موقعیت و مکانی که قرار است در آن حاضر شوید یکی از موارد مهم در انتخاب سرویس طلا است. اگر قصد رفتن به یک مهمانی بزرگ و مهم را دارید باید از سرویس‌های جواهر و یا پرزرق و برق خود استفاده نمایید و سعی کنید آن را با لباس خود ست نمایید. اما اگر به یک دورهمی و یا مهمانی کوچک دعوت هستید بهتر است از یک سرویس طلا ساده‌تر و یا نیم ست طلا استفاده نمایید.

بنابراین اگر قصد خرید یک سرویس طلا را دارید در ابتدا به موقعیتی که قرار است در آن حاضر شوید فکر کنید و سپس اقدام به خرید زیورآلات نمایید تا استایلی زیبا و متناسب را به همراه داشته باشید.

  •  توجه به رنگ پوست خود در انتخاب سرویس طلا

علاوه بر ست کردن سرویس طلا با لباس، ست کردن زیورآلات با رنگ پوست شما نیز امری مهم است. در حقیقت اولین نکته‌ای که برای خرید یک سرویس طلا و یا سایر اکسسوری‌های دیگر باید در نظر گرفت توجه به رنگ پوست خود است.. همانطور که قبلا و در مقالات پیشین صحبت کردیم افراد دارای رنگ پوست‌های مختلفی هستند که رنگ طلا و جواهرات می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی اشخاص داشته باشد.

ست کردن طلا با رنگ پوست جلوه زیورآلات را افزاش میدهد

بنابراین بهتر است جواهراتی متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب و خریداری کنید. اگر شما در گروه افرادی با رنگ پوستی سرد قرار دارید سرویس طلا و سایر زیورآلات به رنگ سفید و اگر رنگ پوست گرمی دارید انواع طلاهای زرد رنگ و یا رزگلد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. همچنین اگر در گروه افرادی با رنگ پوست خنثی هستید نگران نباشید، به سادگی می‌توانید با هر از رنگ طلا و جواهر زیبایی خاص خود را داشته باشید.

  •  ست کردن رنگ لباس با نگین جواهرات

شما می‌توانید برای ست کردن لباس با سرویس طلا خود از رنگ نگین جواهرات خود استفاده کنید. در حقیقت نگین‌ جواهرات به رنگ‌های مختلفی بر روی انواع زیورآلات وجود دارند.

به عنوان مثال اگر شما دارای جواهراتی از یاقوت قرمز هستید می‌توانید از لباسی به رنگ قرمز و یا ترکیب این رنگ استفاده کنید. همچنین اگر لباس شما ترکیبی از رنگ‌های سبز و یا آبی است می‌توانید جواهراتی با نگین سبز و یا نگین فیروزه را انتخاب نمایید.

  •  ست کردن سرویس طلا با توجه به طرح یقه لباس

یکی دیگر از موارد مهم در ست کردن سرویس طلا با لباس.، توجه به طرح و مدل یقه لباس است. در حقیقت هر گردنبند با نوع و مدل یقه خاصی زیبایی و جذابیت بیشتری خواهد داشت. برای همین شما باید با مدل‌های یقه لباس و همچنین نحوه ست کردن گردنبند با یقه لباس که در مقالات پیشین در ارتباط با آن به صورت مفصل صحبت کردیم آشنا شوید.

توجه به مدل یقه لباس در ست کردن سرویس طلا با لباس بسیتر مهم است.

اما به صورت کلی برای لباس‌هایی با یقه باز و یا دکلته گردنبندهای چوکر، طوق و همچنین مدل‌های گردنبند کوتاه و برای انواع لباس‌های با یقه پوشیده گردنبندهایی با زنجیر بلند و یا رولباسی مناسب خواهد بود و استایلی زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

نکاتی مهم دیگر در استفاده از انواع زیورآلات

اگر چه ست کردن سرویس طلا با لباس از اهمیت زیادی برخوردار است و موارد مهم آن را تا این قسمت از مطلب بیان کردیم اما موارد دیگری نیز در استفاده از انواع زیورآلات برای متناسب بود استایل باید در نظر گرفت.

در حقیقت توجه به فرم صورت و استایل هر شخص، فرم دست‌ها و همچنین مدل مو از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود. در ذیل به صورت مختصر این موارد را شرح خواهیم داد.

عوامل متعددی در ست کردن سرویس طلا با لیاس تاثیرگذار است

  •  ست کردن گوشواره با مدل مو

در هنگام خرید انواع زیورآلات از جمله سرویس طلا و یا حتی خرید گوشواره طلا حتما به ست کردن گوشواره با مو توجه کنید. اگر موهای شما کوتاه است بهتر است از گوشواره‌های میخی، لاله‌ای و قایقی استفاده نمایید و اگر دارای موهایی بلند هستید انواع مدل‌های گوشواره طلا آویزدار نسبتا کوتاه و یا انواع گوشواره‌های حلقه‌ای، زیبایی چندانی به شما خواهد بخشید.

همچنین اگر قصد شینیون کردن موهای خود را دارید بهتر است زیورآلات و گوشواره‌ای ظریف را انتخاب نمایید.

  •  ست کردن انگشتر با فرم دست

از دیگر نکات در هنگام خرید سرویس طلا و یا انگشتر طلا ست کردن انگشتر با فرم دست است. اگر انگشتی ظریف و باریک و یا دستی کوچک دارید بهتر است از انگشترهای خیلی درشت استفاده نکنید. مدل‌های ظریف با نگین‌های کوچک دایره و قلبی شکل برای این افراد مناسب خواهد بود.

همچنین افرادی با انگشت‌ها و یا دستان توپر بهتر است از مدل‌های ظریف استفاده نکنند. انواع انگشتر طلا درشت با نگین‌های بزرگ برای این افراد مناسب‌تر خواهد بود. رعایت این اصول زیبایی دستان شما را بیشتر خواهد کرد.

  •  ست کردن گوشواره با فرم صورت

در مقالات پیشین در ارتباط با ست کردن گوشواره با فرم صورت به صورت کامل صحبت کردیم. برای آشنایی بیشتر با این مورد می‌توان مقاله فوق را مطالعه نمایید.

در حقیقت برای اینکه استایلی متناسب و زیباتر داشته باشید علاوه بر ست کردن سرویس طلا با لباس بهتر است به فرم صورت خود نیز توجه داشته باشید و سرویس طلا و زیورآلاتی را انتخاب نمایید که با فرم صورت شما سازگاری داشته باشد.

خرید آنلاین انواع سرویس طلا از گالری راف گلد

در این مقاله در ارتباط با ست کردن سرویس طلا با لباس و همچنین نکاتی برای ست کردن زیورآلات با استایل و لباس صحبت کردیم. برای خرید سرویس طلا و یا سایر زیورآلات دیگر می‌توانید به فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد مراجعه نمایید.

این گالری معتبر سال‌هاست در زمینه طراحی و تولید انواع طلا و جواهرات فعالیت می‌کند. تنوع بسیار زیادی از جدیدترین مدل‌های سرویس طلا عروس، ست و نیم ست طلا، انواع زنجیر طلا و گردنبند، دستبندها و انگشترهای ترند را می‌توانید در این فروشگاه مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است راف گلد برای خریدهای آنلاین شما، آفرهای ویژه‌ای را نیز در نظر گرفته و از ویژگی‌های خرید اینترنتی از این گالری این است که برای محصولات اجرت ساخت پایین را پرداخت می‌کنید. با راف گلد زیبا باشید و خاص بودن را تجربه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست