ست کردن گوشواره طلا با فرم صورت چه تاثیری بر گیرایی بیشتر اکسسوری شما دارد؟

گوشواره‌ها یکی از زیورآلاتی هستند که از زمان‌های دور و حتی دوران ماقبل تاریخ، در زمان پادشاهان و سلطنت‌های مختلف به صورت‌ها و مدل‌های گوناگون از آن استفاده شده است و ست کردن گوشواره با فرم صورت همواره در استفاده از این اکسسوری اهمیت بسیاری داشته است.

بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها در زمان کودکی، نوجوانی و جوانی و حتی میان‌سالی و پیری از این اکسسوری به عنوان یک وسیله زینتی استفاده می‌کنند و کمتر کسی است که در جعبه زیورآلات خود یک جفت گوشواره نداشته باشد.

بهترین نوع گوشواره از فلز با ارزش طلا ساخته و در مدل‌ها و تنوع بسیار زیادی طراحی و تولید می‌شود. در دنیای امروزی که مد و فشن جایگاه خاصی در زندگی مردم پیدا کرده است،

گوشواره‌ها از جمله مهم‌ترین زیورآلات در این حوزه به شمار می‌روند. در مقالات پیشین درباره آشنایی با انواع گوشواره و مدل‌های آن صحبت کردیم. اکنون در این مطلب قصد داریم در ارتباط با انتخاب گوشواره متناسب برای صورت‌های مختلف یا به عبارتی دیگر ست کردن گوشواره با فرم صورت در افراد مختلف صحبت نماییم.

اگر چه این زیورآلات همواره و با هر استایلی زیبایی خاص خود را دارد اما توجه به نوع چهره و فرم آن یکی از مهمترین موارد در انتخاب گوشواره است. اگر شما نیز از این زیورآلات استفاده می‌کنید بهتر است تا انتها این مقاله با راف گلد همراه باشید.

نحوه ست کردن گوشواره با فرم صورت

نحوه تشخیص فرم صورت برای انتخاب گوشواره متناسب

قبل از اینکه در ارتباط با اصول ست کردن گوشواره با فرم صورت صحبت کنیم بهتر است در ابتدا بدانید که فرم صورت شما چه شکلی است. در حقیقت فرم صورت هیچ دو نفری در دنیا ممکن نیست به صورت دقیق با هم یکی باشد.

اما منظور از تشخیص فرم صورت چیست؟ تشخیص حالت صورت به این معناست که صورت شما در کدام دسته‌بندی از فرم‌های صورت‌های تعریف شده قرار دارد. به عبارتی دیگر صورت افراد بر اساس شباهت‌ها و حالاتی که دارد در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند.

البته به این نکته توجه داشته باشید که برخی از صورت‌ها ما بین دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند بدین ترتیب اگر در روش تشخیص فرم صورت خود به این نتیجه رسیدید بهتر است هر دو حالت را در نظر بگیرید.

برای مثال اگر صورت شما بین صورت گرد و بیضی قرار دارد هر دو حالت برای ست کردن گوشواره با مو، لباس و یا صورت خود در نظر بگیرید.
برای انجام و تشخیص فرم صورت بهتر است ابعاد مختلف صورت را اندازه‌گیری نمایید.

اندازه طول صورت یعنی از قسمتی که مو سر وجود دارد تا پایین چانه. سپس اندازه عرض صورت یعنی پهن‌ترین قسمت چانه را اندازه گیری نمایید. پس از آن اندازه عرض پیشانی و عرض گونه‌ها یعنی بیشترین فاصله در میان دو گونه را در نظر بگیرید و سپس با توجه به تصویر ذیل فرم صورت خود را تشخیص دهید.

تشخیص فرم صورت

انتخاب گوشواره متناسب با فرم صورت

همانطور که بیان کردیم اگر چه گوشواره‌ها از جمله کوچکترین زیورآلات هستند اما انتخاب درست آن و متناسب با صورت‌های مختلف می‌توانید تاثیر بسیاری بر روی استایل اشخاص داشته باشد.

بنابراین با توجه به مواردی که در بالا بیان کردیم برای ست کردن گوشواره با فرم صورت خود باید مدلی را انتخاب نمایید که ظاهری آراسته و زیباتر را برای شما به ارمغان بیاورد. در ذیل به بررسی انواع گوشواره متناسب با فرم صورت‌های گوناگون خواهیم پرداخت.

  •  گوشواره متناسب با صورت‌های گرد

اگر شما در دسته افرادی با صورت گرد قرار دارید یا به عبارتی دیگر فرم صورت شما دایره‌ای است، انتخاب گوشواره آویز بلند برای شما مناسب می‌باشد. این گوشواره‌ها صورت شما را کشیده‌تر نمایش می‌دهند.

انتخاب گوشواره‌های دایره‌ای، میخی و کوتاه صورت شما را گردتر از حالت عادی نمایش خواهد داد. همچنین استفاده از گوشواره‌های آویزی که در انتها آن‌ها حلقه وجود دارد متناسب با فرم صورت شما نخواهد بود.

  •  گوشواره مناسب برای صورت‌های بیضی شکل

برای ست کردن گوشواره با فرم صورت به شکل بیضی اصلا نگران نباشید. این دسته از صورت‌ها با هر گوشواره‌ای سازگاری خواهند داشت. در حقیقت انواع مدل‌های گوشواره‌های آویزدار، میخی، بلند و کوتاه برای آن‌ها مناسب است.

اما استفاده از گوشواره‌های مثلثی و یا گوشواره ساده میخی همواره زیبایی خود را بر روی این صورت‌ها حفظ خواهد کرد.

  •  انتخاب گوشواره مطابق با فرم صورت مربع

اگر شما دارای صورتی مربعی هستند، در حقیقت عرض پیشانی و عرض فک شما با هم یکی است، باید به سراغ مدل‌های گوشواره‌ای بروید که زوایای صورت شما را کمتر به رخ بکشد.

بدین ترتیب استفاده از گوشواره‌هایی با انحدا و اندازه متوسط زوایای صورت شما را پنهان خواهد کرد. بهترین انتخاب برای شما گوشواره حلقه‌ای است. استفاده از گوشواره‌های خیلی کوتاه و میخی و یا مدل‌های مربعی برای شما مناسب نخواهد بود.

گوشواره مناسب برای صورت‌های بیضی

  •  گوشواره مناسب برای فرم صورت مثلثی

اگر شما در گروه افرادی که دارای پیشانی بلند، چانه‌ای باریک و یا نوک تیز، قرار دارید پس فرم صورت شما مثلثی شکل است. برای ست کردن گوشواره با فرم صورت مثلثی بنابراین باید به دنبال گوشواره‌هایی باشید که پیشانی شما را بلندتر نمایش ندهد. ب

ه عبارت دیگر مدل گوشواره‌ای که گستردگی پیشانی شما را کمتر نمایان سازد برای شما مناسب خواهد بود. انواع گوشواره‌های آویزی نسبتا بلند، گوشواره‌های مدل اشکی و مخروطی توجه را از قسمت پیشانی شما برداشته و استایلی زیباتر و متناسب را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

  •  گوشواره مناسب برای فرم صورت قلبی

افرادی با پیشانی کشیده و چانه‌ای باریک و به شکل قلب، معمولا در گروه فرم صورت قلبی شکل قرار دارند. این افراد نیز تقریبا شبیه به فرم صورت مثلثی هستند و گوشواره‌های آویزدار و اشکی انتخابی درست و شایسته برای آن‌ها خواهد بود.

استفاده از گوشواره‌هایی که در قسمت پایین عرض بیشتری نسبت به قسمت بالایی دارند برای فرم صورت این افراد بهترین انتخاب خواهد بود.

  •  ست کردن گوشواره با فرم صورت کشیده و باریک یا مستطیل

بهترین گزینه برای ست کردن گوشواره با فرم صورت کشیده و باریک، مدل‌هایی است که صورت شما را پرتر نمایش دهد. به عبارتی دیگر استفاده از گوشواره‌های کشیده و باریک فرم صورت را کشیده‌تر و باریک‌تر از آن‌چه هست نشان خواهد داد.

گوشواره‌های دایره‌ای و گرد در سایز متوسط و بزرگ و ارتفاع کوتاه و نسبتا کوتاه و همچنین مدل‌های میخی برای این گونه افراد بهترین انتخاب خواهد بود.

گوشواره مناسب برای صورت قلبی

انتخاب گوشواره متناسب با فرم استخوان‌بندی افراد

اکنون که با ست کردن گوشواره با فرم صورت افراد مختلف از جمله صورت‌های باریک و کشیده، گرد، مثلثی و غیره آشنا شدید بهتر است مقداری کلی‌تر نیز به این قضیه نگاه کنیم.

در نظر گرفتن استخوان‌بندی صورت افراد مختلف نیز یکی از روش‌هایی است که برای انتخاب زیورآلاتی مانند گوشواره بسیار حائز اهمیت است. زیرا همانطور که بیان کردیم انتخاب اکسسوری متناسب با استایل و صورت افراد تاثیر زیادی در نمایش چهره هر فردی دارد .

در حقیقت استخوان‌بندی صورت افراد با انتخاب اندازه و فرم زیورآلات رابطه‌ای مستقیم دارند. بنابراین اگر صورت شما دارای استخوان‌بندی ریز است استفاده از گوشواره‌های نازک و ظریف و همچنین مدل‌های صاف و تخت برای شما مناسب خواهد بود.

اما اگر در گروه افرادی با استخوان‌بندی صورت درشت قرار دارید زیورآلاتی در اندازه و وزن بیشتر جلوه زیبایی به شما خواهد بخشید. برای صورت‌هایی با استخوان‌بندی متوسط گوشواره‌هایی با اندازه متوسط استایلی متناسب را به ارمغان خواهد آورد.

انتخاب گوشواره با توجه به استخوان بندی صورت

خرید انواع گوشواره طلا از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

در این مقاله ما در ارتباط با ست کردن گوشواره با فرم صورت و انتخاب بهترین مدل این اکسسوری برای تمام صورت‌های مختلف صحبت کردیم. اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی گوشواره طلا دارید از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد دیدن نمایید.

این گالری جدیدترین مدل‌های گوشواره‌ طلا متناسب با استایل و صورت اشخاص مختلف را طراحی کرده و ویترین آنلاین خود به نمایش می‌گذارد. با خرید آنلاین از این گالری از آفرهای بیشتری بهره‌مند شوید و در کوتاهترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. راف گلد برای تمامی محصولات خود اجرت ساخت پایین و قیمت مناسب را در نظر گرفته است. با راف گلد همواره هوشمندانه خرید نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست