ست کردن گوشواره با مو

انتخاب جواهرات برای ست کردنشان با لباس، مهارتی است که باعث اثر گذاری با بی اثر شدن زیبایی لباس شما می شود. گوشواره ها برای جلب توجه به سمت صورت شما بسیار تاثیرگذارند اما در عین حال می توانند با موهای شما در تضاد قرار بگیرند. برای اینکه مطمئن شویم که این تضاد به وجود نمی آید باید گوشواره درستی را در ترکیب و ست با لباسها انتخاب کنیم.ست کردن گوشواره با مو یکی از عوامل تاثیرگذار در داشتن استایلی زیبا است. در این مقاله از راف گلد به بررسی نکات مهم برای ست کردن گوشواره با مدل مو میپردازیم.

 

ست کردن گوشواره با مو  زیبایی گوشواره شما را بیشتر نشان میدهد.

تناسب گوشواره با انواع مدل مو

پس از بررسی راهنما خرید گوشواره نوبت به بررسی تناسب گوشواره با مدل مو که یکی از مهم ترین فاکتورهای استفاده از این اکسسوری است میرسیم. حال سوال پیش می آید انتخاب گوشواره طلا متناسب با مدل مو را چگونه انجام دهیم؟

اگر چه انتخاب یک عدد یا یک جفت گوشواره به فرم صورت و گردن شما بستگی دارد اما همچنان به فاکتور های دیگری مانند مدل موی شما نیز وابسته است. در ادامه سعی شده است که مطالبی بیان شود که انتخاب گوشواره متناسب با مدل مو برای شما آسان تر گردد.

ست کردن گوشواره با مو صاف و بلند

وقتی موهای شما بلند و صاف باشد ممکن است دیگر گوشواره ای که به گوش دارید به چشم نیاید و از توجه به دور بماند. برای این مدل مو، اگر قصد خرید یک گوشواره ای دارید که هر روز آن را بپوشید، یک جفت گوشواره میخی بهترین و ساده ترین انتخاب است. در یک مرحله بالاتر و یک انتخاب گران قیمت تر و برجسته تر می توانید یک جفت گوشواره میخی با سنگ قیمتی مانند مروارید یا عقیق سیاه تهیه کنید تا از پشت موهایتان به چشم بیاید.

 

ست کردن گوشواره با مو صاف بسیار ساده و تنها مستلزم رعابت نکاتی کوچک است.

همچنین خودتان می توانید اگر بر روی گوش خود چندین سوراخ دارید، یک ترکیب مینیمال از چند گوشواره میخی کوچک و ظریف خلق کنید. در این حالت اگر همه گوشواره ها را از یک جنس فلز مثلا نقره یا طلا انتخاب کنید، جلوه بسیار بهتری خواهد داشت.

ست کردن رنگ فلزات گوشواره باعث سازگاری آنها شده و مانع شلوغ نشان داده شدن صورت شما خواهد شد. البته به این گونه نیست که شما فقط وقتی موهای بلندی دارید باید از این نوع گوشواره ها استفاده کنید، گوشواره های رنگارنگ و پر زرق و برق مانند گوشواره طلا در همه حالت جذاب خواهند بود.

ست کردن گوشواره با مو شینیون

استایل شینیون مو به این شکل است که شما موی خود به آرامی در عقب سر خود به شکل دم خرگوشی یا در پشت گردن خود می بندید. شینیون یک مدل موی بی عیب و نقص برای موقعیت های رسمی است.

گوشواره ایده آل برای استفاده با موهای شینیون، گوشواره هایی با آویز بلند هستند. ارتفاع این گوشواره خط شانه و گردن شما را برجسته می کند و همزمان ذات کلاسیک مدل موی شینیون را نیز متعادل می کند. در این حالت که موی شما به عقب و دور از صورتتان کشیده شده می توانید یک گوشواره با آویز بلند و درخشنده انتخاب کنید تا یک نقطه چشم گیر و چشم نواز بر روی صورت شما باشد.

برای ست کردن گوشواره با مو شینیون میتوان از انواع گرد و آویزدار استفاده کرد.

ست کردن گوشواره با مو کوتاه

مانند مدل موی شینیون، برای انتخاب یک گوشواره قابل ست شدن با موی کوتاه، مقداری به مهارت نیاز است. گوشواره های دکمه ای و یا cuff به موهای کوتاه شما بسیار می آیند و حالت جذابی به صورت شما خواهند داد

. توجه داشته باشید که فرم این گوشواره از طرح بر روی آن یا ترکیب رنگی آن، مهم تر است. گوشواره cuff تک رنگ بهترین انتخاب همراه با موی کوتاه است که باعث باکلاس و چشم گیر شدن ظاهر شما می شود و آن را زیاد از حد شلوغ نمی کند همچنین داشتن سنگ کریستالی یا الماسی در این گوشواره ها، آن ها را زنانه تر و پر زرق و برق تر می کند.

برای ست کردن گوشواره با مو کوتاه مدل های آویزدار انتخاب مناسبی هستند.

ست کردن گوشواره با مو دم اسبی

برای ست کردن گوشواره با مدل موی دم اسبی، بسته به اینکه ارتفاع آن چقدر است، دو راه وجود دارد. اگر دم اسبی شما بلند است راحت می توانید آن را با گوشواره های Statement (بیانیه ای) بزرگتری ست کنید. گوشواره های cuffs و حلقه ای نیز می توانند بدون اینکه چیزی از صورت شما کم کنند، حرکت زیادی به دم اسبی بلند شما اضافه کنند.

زمانی که دم اسبی شما کوتاه است، انتخاب گوشواره ای که عقب تر بایستد و درخشندگی بیشتری داشته باشد، ایده آل تر است. شما می توانید یک جفت گوشواره میخی بزرگ بپوشید یا از یک گوشواره حلقه ای که کاملا متناسب با گوش شماست استفاده نمایید.

 

برای ست کردن گوشواره با مدل مو دم اسبی بهتر است از مدل هاب میخی یا آویز کوتاه استفاده کنید.

مدل موی تا بالای شانه

وقتی ارتفاع موهای شما تا بالای شانه های شماست، یک خط محسوس و آشکاری در فاصله شانه تا موهای شما ایجاد می شود. این فاصله می تواند یک نقطه مرجعی برای انتخاب ارتفاع و سایز گوشواره شما باشد.

یک جفت گوشواره ایده آل برای این نوع مدل مو می تواند رنگارنگ و مقداری بزرگ باشد اما باید مطمئن شوید ارتفاع گوشواره ها از ارتفاع موهای شما پایین تر نیاید. گوشواره های statement و لوستری نیز با این مدل مو زیبا می شوند اما هر گوشواره ای که بسیار بلند و باریک باشد، امکان دارد در بین موهای شما گم شود و به چشم نیاید. پس دنیال گوشواره ای باشید که فضای اطراف صورت شما را که توسط موهایتان به وجود آمده است را پر نماید.

 

برای ست کردن گوشواره با مدل مو بالای شانه مدل های گرد و حلقه ای انتخاب مناسبی است.

مدل موی فرفری

مشکل اصلی موهای فر با گوشواره ها این است که ممکن است به آن گیر کند! مشکلی که هیچکس دوست ندارد گرفتارش شود. علاوه بر این موهای فر حرکت بسیاری بر روی سر می توانند داشته باشند که انتخاب گوشواره متناسب با موها را مقداری چالش برانگیز می کند.

اگر گوشواره های میخی را می پسندید، یک جفت از آنها بدون شک با مدل موی فر زیبا خواهند شد و امکان گیر کردن به موها را بسیار کم میکند. ولی اگر دنبال گوشواره چشمگیرتری هستید، گوشواره های حلقه ای، انتخاب ایده آلی برای موهای فر هستند. زیرا منحنی این حلقه ها کاملا با موی فر شما سازگار خواهد بود و اگر احیانا موهایتان در آن گیر کرد، جدا کردنش بسیار آسان تر از زمانیست که گوشواره های لوستری پوشیده اید.

برای ست کردن گوشواره با مدل مو فرفری از مدل های حلقه ای انتخاب کنیذ که به موهایتان گیر نکند.

مدل موی ریخته شده به یک طرف صورت

ساده اما خوش استیل؛ این تعریف ساده ای از این مدل مو است و انتخاب ایده آل برای آن گوشواره های آویز هستند. این گوشواره ها ساده، زنانه و ظریف هستند علاوه بر این شما می توانید آنها را با هر رنگی با لباسهایتان بپوشید. حتی می توانید آنها را با رنگ چشم هایتان ست کنید. از پوشیدن گوشواره های خیلی بلند با این مدل مو بپرهیزید که باعث دراز تر شدن صورت شما خواهد شد.

ست کردن گوشواره با انواع مدل مو

 

به این ترتیب سعی شد گوشواره های مناسب با انواع مدل مو و نحوه ست کردن گوشواره با مو را بیان کنیم. اما چیزی که در نهایت می تواند دلیلی بر ست کردن مدل مو با گوشواره توسط شما باشد، آن چیزی است که شخصا و به چشم خود زیبا ببینید اگر چه صنعت مد و فشن در این باره نظرات کارشناسانه و حرفه ای می دهند. در نهایت شما می توانید با مطالعه مواردی که تا اینجا گفته شد گوشواره دلخواه و مناسب خود را به سادگی انتخاب نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست