مهم ترین نکات ست کردن گوشواره منگوله ای

دنیای مد و فشن هر روز درحال تغییر و تحول است و هر روز شاهد تنوع زیادی از محصولات مانند پوشاک، زیورآلات کیف و کفش و انواع اکسسوری در آن هستیم. گوشواره‌ها نیز از این امر مستثنی نبوده و مدل‌های مختلفی از آن هر روز روانه بازار می‌شوند. گوشواره های منگوله ای ترند جدید دنیای گوشواره ها هستند ست کردن گوشواره منگوله ای قواعد خاص خود را دارد.

در حقیقت می‌توان گفت این زیورآلات از پرکاربردترین اکسسوری‌ها در جهان هستند که محبوبیت زیادی در میان مردم به خصوص بانوان دارند. گوشواره‌های منگوله‌ای و گوشواره ریشه ‌ای از جمله مدل‌هایی هستند که در مد و فشن کاربرد زیادی داشته و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

این مدل‌ها معمولا دارای آویزهایی بلند هستند که یکی از لوازم مهم در حوزه مد به شمار می‌روند. ما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با ست کردن گوشواره منگوله‌ ای و همچنین تناسب آن با انواع استایل اسپرت و رسمی، رنگ لباس و همچنین کاربرد آن در محیط‌های مختلف صحبت نماییم. پس اگر شما نیز به این نوع از زیورآلات علاقه‌ دارید اما نمی‌دانید چطور و چگونه از آن استفاده نمایید در ادامه این مطلب با راف گلد همراه باشید.

نحوه ست کردن گوشواره منگوله ای

ست کردن گوشواره منگوله ای

گوشواره منگوله‌ای و استایلی زیبا و جذاب

همانطور که بیان کردیم گوشواره‌های منگوله‌ای در صنعت مد و فشن کاربرد زیادی داشته و یکی از زیورآلات ترند در جهان به شمار می‌روند.

مدل‌های متنوع و با استفاده از فلزات و همچنین وسایل گوناگونی ساخته می‌شوند که زیبایی و جذابیت بسیاری به استایل افراد خواهند بخشید. این اکسسوری با انواع پارچه‌های نخی و ابریشمی و فلزاتی مانند طلا و نقره و … ساخته می‌شوند.

افرادی که به تیپ و استایل اهمیت زیادی می‌دهند و یا آن را دنبال می‌کنند به خوبی می‌دانند که سایر زیورآلات دیگر خود را باید متناسب با استایل و همچنین لباس‌های خود انتخاب نمایند. در حقیقت یکی از اصول مهم خوش تیپ بودن، هماهنگی زیورآلات با سایر لوازم هر فرد است.

به عبارت دیگر برای این‌که یک شخص جذاب‌تر به نظر برسد باید در جایگاه، موقعیت و همچنین به درستی از انواع اکسسوری‌ها‌ استفاده نماید.

با این وجود اگر چه این زیورآلات به تنهایی زیبا و خاص هستند اما اگر برای ست کردن گوشواره منگوله‌ ای نکات و اصولی را در نظر نگیرید، زیبایی و جذابیت کافی را به همراه نخواهید داشت. در ادامه این نکات را به طور مختصر بیان خواهیم کرد.

 

استایل کردن گوشواره منگوله ای

استایلی زیبا با گوشواره منگوله ای

 

اصول ست کردن گوشواره منگوله ای با استایل، لباس و اکسسوری

اکنون برای ست کردن گوشواره منگوله‌ ای با انواع زیورآلات دیگر، لباس‌های مختلف و همچنین تناسب با استایل و فرم صورت خود نکات زیر را در نظر بگیرید. رعایت این نکات سبب جذابیت بیشتر و استایلی متعادل خواهد شد.

  •  توجه به رنگ و مدل لباس برای ست کردن گوشواره منگوله‌ای

رنگ لباس یکی از موارد مهم در انتخاب گوشواره است. برای ست کردن این زیورآلات باید به رنگ لباس خود توجه نمایید. به عنوان مثال اگر لباس شما مشکی است گوشواره‌های منگوله ای نقره و یا طلا زرد و سفید ظاهری شیک و مدرن را به ارمغان خواهد آورد.

اما اگر لباس شما رنگی و روشن است می‌توانید از انواع مدل‌های گوشواره با رنگ روشن و یا مدل‌هایی با ترکیب رنگ لباس خود استفاده نمایید. به عنوان مثال برای لباس سفید یک گوشواره منگوله‌ای فیروزه‌ای و یا آبی جذابیت زیادی را خواهد داشت.

مدل لباس نیز از موارد دیگری است که باید در نظر گرفته شود. مثلا برای انواع لباس‌های جین و اسپرت می‌توانید گوشواره‌های منگوله‌ای پارچه‌ای و به رنگ آبی و سرمه‌ای را استفاده کنید.

  •  تناسب گوشواره منگوله ای با فرم صورت

در مقالات پیشین در ارتباط با فرم‌های مختلف صورت و گوشواره متناسب با آن صحبت کردیم. برای ست کردن گوشواره منگوله‌ ای نیز می‌بایست فرم صورت خود را در نظر بگیرید. اگر دارای صورتی بیضی و کشیده هستید بهتر است از انتخاب گوشواره‌های بلند خودداری نمایید زیرا صورت شما را کشیده‌تر از آن‌چه هست نمایش خواهد داد.

ست کردن گوشواره منگوله ای با فرم صورت

تناسب گوشواره منگوله ای با فرم صورت

 

اما اگر دارای صورتی گرد هستید گوشواره‌های منگوله‌ای با آویزهای بلند استفاده کنید تا صورت شما را کشیده نمایش دهد. برای صورت‌های قلبی شکل گوشواره‌های خمیده و برای انواع صورت‌های مربعی گوشواره‌های گرد مناسب خواهد بود.

  •  تناسب گوشواره ریشه ای با مراسم و محیط مورد نظر

اگر قصد شرکت در یک مهمانی خاص و یا مراسم رسمی را دارید باید گوشواره‌ای کلاسیک را انتخاب نمایید. گوشواره‌های منگوله‌ای طلا و جواهر با نگین و سنگ‌های مختلف بهترین انتخاب برای چنین موقعیتی هستند.

در حقیقت گوشواره‌های اسپرت و یا پارچه‌ای برای استفاده در این نوع مهمانی‌ها مناسب نیستند. همچنین اگر به یک دورهمی دوستانه دعوت هستید می‌توانید انواع مدل‌های گوشواره منگوله‌ای پارچه‌ای و یا ساخته شده از فلزات دیگر را استفاده نمایید.

  •  توجه به مدل مو در انتخاب گوشواره منگوله ای

یکی دیگر از اصول ست کردن گوشواره منگوله‌ ای با استایل خود توجه به مدل مو است. البته این مدل از زیورآلات به سادگی با انواع مو شما ست خواهد شد و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

ست کردن گوشواره بر اساس استایل

ست کردن گوشواره بر اساس استایل

 

اما بهتر است برای موهای کوتاه از مدل‌هایی که جذابیت قسمت بالایی بیشتری دارند و همچنین ارتفاع آن تقریبا متناسب با اندازه مو شماست استفاده کنید. انواع گوشواره‌های منگوله‌ای برای موهای بلند بسیار مناسب بوده و زیبایی بسیاری به استایل شما خواهد بخشید.

خرید آنلاین انواع گوشواره منگوله ای طلا از گالری راف گلد

در این مقاله درباره ست کردن گوشواره منگوله‌ ای و همچنین روش و اصول ست کردن آن با انواع زیورآلات، استایل و همچنین لباس صحبت کردیم. اگر شما نیز قصد خرید گوشواره طلا در مدل‌های متنوع از جمله گوشواره طلا منگوله‌ای را دارید حتما از فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات راف گلد دیدن نمایید.

این گالری تنوع بسیاری از جدیدترین زیورآلات در دنیای مد و فشن را در وب‌سایت خود به نمایش گذاشته است. با خرید آنلاین از این فروشگاه از تخفیفات و آفرهای بیشتری استفاده کرده و برای خرید محصولات اجرت ساخت پایین را پرداخت نمایید.

راف گلد برای آسودگی خیال مشتریان از خریدهای اینترنتی، محصولات شما را در زمانی کوتاه و با ارائه فاکتور معتبر به شما تحویل خواهد داد. با این فروشگاه لذت خریدی هیجان‌انگیز و هوشمندانه را تجربه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست