ست کردن گوشواره نا متقارن، استایل خاص مورد علاقه جوانان

با توجه به گسترش مد و فشن در جوامع به خصوص در صنعت طلا و جواهرات شاهد گوشواره‌های نامتقارن و یا به اصطلاح تا به تا هستیم. این روزها افراد زیادی علاقه به ست کردن گوشواره نا متقارن دارند.

گوشواره ها از جمله زیورآلاتی هستند که ما با آن‌ها سر و کار زیادی داریم. بسیاری از ما از کودکی تا کنون به صورت روزانه از این اکسسوری استفاده می‌کنیم.

در این سبک دو لنگه از گوشواره، هیچ شباهتی به هم نداشته و کاملا متفاوت از یکدیگر هستند. به عنوان مثال یک لنگه گوشواره آویز و دیگری میخی است. این گوشواره ها معمولا مکمل یکدیگرند.

اما نکته قابل توجه این است که شما نمی‌توانید هر دو گوشواره نا متقارن را با هم استفاده کرد. مدل‌های گوناگونی از این زیورآلات وجود دارد که در مقالات پیشین در ارتباط با انواع قفل گوشواره‌ طلا صحبت کردیم.

ما این بار در این مطلب قصد داریم به معرفی ست کردن گوشواره نامتقارن و یا تا به تا، معنا و مفهوم و استفاده درست از آن بپردازیم. پس در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

طریقه ست کردن گوشواره نامتقارن

 

دلایل استفاده از گوشواره نامتقارن

قبل از این‌که در ارتباط با ست کردن گوشواره نا متقارن صحبت نماییم بهتر است با دلایل استفاده از گوشواره تا به تا آشنا شویم. اگر چه تقارن و تساوی در زندگی ما نقش مهمی داشته اما نامتقارن بودن نیز در برخی از موارد می‌تواند جذاب و جالب باشد.

عدم تقارن در حوزه‌های مختلف مانند معماری، پوشاک بارها استفاده و کاربرد دارد. این امر نشان‌دهنده تنوع پذیری افراد و استفاده از طرح‌های متفاوت است.

زیورآلات نیز از این امر مستثنی نبوده و اکسسوری‌های نامتقارن معمولا معنا و مفهومی را در خود دارند. همانطور که بیان کردیم در حقیقت این دو گوشواره مکمل یکدیگرند.

به عبارتی دیگر گوشواره‌های تا به تا جدا از یکدیگر اما دارای ویژگی‌های یکسان هستند. از جمله این ویژگی‌ها می‌تواند رنگ، طرح و یا جنس زیورآلات باشد.

امروزه در صنعت و دنیای مد و فشن شاهد استفاده از این نوع از گوشواره‌ها به خصوص در میان سلبریتی‌ها هستیم.

مدل ست کردن گوشواره نا متقارن

 

راهنمای ست کردن گوشواره نامتقارن

در حقیقت انتخاب و یا ست کردن گوشواره تا به تا به نظر و سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد.

اما با توجه به این‌که این گوشواره‌ها باید مکمل یکدیگر باشند بهتر است مواردی مانند موقعیت مکانی، رنگ، طرح و … را در انتخاب این سبک از زیورآلات در نظر بگیرید. در ذیل به بررسی این موارد به صورت مختصر خواهیم پرداخت.

 

  • توجه به موقعیت مکانی

برای ست کردن گوشواره نا متقارن حتما موقعیت و یا مراسمی که قرار است در آن حاضر شوید را در نظر بگیرید.

به عنوان نمونه برای یک مهمانی بزرگ و رسمی نمی‌توانید از گوشواره‌های میخی تا به تا و یا مدل‌های عروسکی استفاده نمایید، زیرا ترکیب زیبایی را نخواهد داشت.

همچنین برای یک دورهمی دوستانه انتخاب گوشواره‌های الماس و برلیان مناسب نخواهد بود.

 

  • توجه به رنگ‌ها برای ست کردن گوشواره نا متقارن

در انتخاب گوشواره‌های تا به تا حتما رنگ‌ها را در نظر بگیرید. انتخاب دو گوشواره طلا با دو مدل متفاوت اما یک رنگ مانند طلا زرد و طلا سفید.

همچنین می‌توانید از رنگ‌های مکمل مثلا یک گوشواره سفید و دیگری سیاه استفاده نمایید تا جذابیت بیشتری داشته باشید.

نحوه ست کردن گوشواره نامتقارن

توجه به رنگ در گوشواره تا به تا

 

  • توجه به فلز، نگین و یا سنگ

برای ست کردن این نوع از گوشواره‌ها توجه به فلز و یا سنگ‌ها بسیار حائز اهمیت است. دو گوشواره مورد نظر اگرچه طرح و یا رنگی متفاوتی دارند اما باید از یک جنس یکسان باشند.

به عنوان مثال هر دو گوشواره نامتقارن از فلز طلا و یا فلز نقره باشند و یا دارای سنگ‌ و نگینی از یک جنس باشند.

 

  • توجه به طرح گوشواره‌ها

طرح گوشواره از جمله موارد مهم دیگر در انتخاب و ست کردن گوشواره نا متقارن است.

به عنوان مثال گوشواره‌های بخیه‌ای، میخی و یا آویز در طرح‌های ماه و ستاره، قلب و ستاره، مربع و مثلث و یا دایره و مثلث نمونه‌هایی جذاب از این گوشواره‌ها هستند.

روش ست کردن گوشواره نا متقارن

گوشواره نا متقارن ماه و ستاره

 

  • توجه به فرم صورت و موها در ست کردن گوشواره نا متقارن

برای استفاده از گوشواره تا به تا به فرم صورت و همچنین مدل موهای خود توجه فرمایید.

در مقالات پیشین در ارتباط با ست کردن گوشواره با مو صحبت کردیم که می‌توانید با توجه به موارد ذکر شده در آن گوشواره متناسب با خود را انتخاب نمایید. همچنین برای ست کردن گوشواره منگوله ای و گرد و سایر مدل‌ها فرم صورت را نیز در نظر بگیرید.

ست کردن گوشواره تا به تا

 

خرید آنلاین انواع گوشواره طلا و جواهر نامتقارن از فروشگاه راف گلد

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با ست کردن گوشواره نا متقارن آشنا نماییم. برای خرید اینترنتی گوشواره طلا و مدل‌های مختلف آن از جمله تا به تا مانند گوشواره‌های دایره و مثلث، گوشواره‌های ماه و ستاره و همچنین مدل‌های دیگر به فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات راف گلد مراجعه نمایید.

این گالری جدیدترین نمونه‌های گوشواره طلا را در وب‌سایت خود به نمایش گذاشته است. با خرید اینترنتی از این گالری در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده و در زمانی کوتاه محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

لازم به ذکر است راف گلد برای خریدهای اینترنتی شما، محصولات خود را با اجرت ساخت پایین و فاکتور معتبر ارائه می‌دهد.

با راف گلد هوشمندانه خرید نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست