آشنایی با معروف ترین طراحان طلا در جهان

این روزها، طراحان بسیار زیادی در زمینه طراحی طلا و جواهرات در حال فعالیت هستند که تعدادی از آنها به علت نمونه کارهای عالی شناخته شده‌اند.

بسیاری از افراد مشهور به دلیل کیفیت و زیبایی تمایل دارند تا تنها از محصولات این طراحان استفاده کنند. از ویژگی های طلا و جواهرات ساخته شده به وسیله این افراد، می‌توانیم به طراحی شیک، کلاسیک، و صدها ویژگی منحصر به فرد دیگر اشاره کنیم.

بسیاری از طراحان در ابتدا تصور نمی‌کردند که بتوانند روزی به شهرت بسیاری دست پیدا کنند ولی آنها توانستند با آگاهی درست از نیاز زنان و مردانی که علاقه ی زیادی به طلا و جواهرات دارند، به موفقیت جهانی دست پیدا کنند.

در مقالات پیشین به معرفی برندهای طلا و جواهر پرداختیم. اما در ادامه این مطلب قصد داریم تا تعدادی از معروف ترین طراحان طلا در جهان را به شما معرفی کنیم تا این افراد و نمونه‌کارهای منحصر به فرد آن‌ها را بیشتر بشناسید.

آشنایی با معروف ترین طراحان طلا و جواهرات در دنیا

آشنایی با معروف ترین طراحان طلا

 

طراحان برتر جواهرات در دنیا

  • سوزان بلپرون

یکی از معروفترین طراحان طلا و جواهرات، سوزان بلپرون نام دارد که در سنت کلود، فرانسه به دنیا آمده است و در میان افراد با جمله معروف: «سبک من امضای من است»، شناخته می‌شود.

او جواهرات بسیار ارزشمندی را طراحی کرده است که افراد مشهور و هنرمندان زیادی از آن استفاده می‌کنند. سوزان قبل از شروع جنگ جهانی دوم برای جواهرات خانه‌های Boivin and Herz کار می کرد و بعد از آن شرکت هرز-بلپرون را اداره می‌کرد.

تمامی افرادی که در زمینه ی مد و طراحی لباس و سایر موارد فعالیت می‌کنند، احترام زیادی برای سوزان قائل هستند و امروزه نیز با وجود اینکه بیش از 30 سال از مرگ او می‌گذرد، همیشه از او به نیکی یاد کرده و او را الگو خود قرار می‌دهند.

دیزی فلوز، السا شیاپارلی، دایانا وریلند، دوشس ویندزور و کارل لاگرفلد،از جمله افرادی هستند که قطعات ساخته شده به وسیله ی او را جمع آوری کرده اند .

آشنایی با مشهورترین با طراحان زیورآلات

نمونه ای از جواهرات سوزان بلپرون

 

  • ژان بووین

از میان طراحان برتر طلا و جواهرات، می‌توانیم به ژان بووین اشاره کنیم که با سوزان بلپرون و با ژولیت موتارد نیز همکاری و آثار برجسته ای را تولید کرده که قیمت گذاری بر روی آثار آن‌ها کار بسیار سختی می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های مهم او، تلاش برای استخدام زنان بوده تا بتواند به همجنس‌های خود کمکی کرده باشد.

همانطور که بیان کردیم ژان بووین در گذشته با سوزان بلپرون همکاری داشته و به عنوان مدیر فروش او فعالیت کرده است.

بدین ترتیب وی برای مدت زمانی در شرکت بووین کار کرد اما مدتی بعد و در سال 1932 زمانی که بلپرون شرکت خود را راه اندازی کرد، این دو طراح از هم جدا شدند.

معروف ترین طراحان طلا و زیورآلات

نمونه ای از جواهرات ژان بووین

 

  • ژان دسپرس

ژان دسپرس، یکی از طراحان طلا بسیار معروفی است که با توجه به تجربه کاری خود در زمینه ی طراحی هواپیما در طول جنگ جهانی دوم، طراحی تمامی جواهرات خود را با الهام از قطعات هواپیما و سایر موارد انجام داده است.

او در یک خانواده جواهرساز متولد شد و در این زمینه نیز بسیار موفق بوده. است از جمله سنگ‌هایی که او از آن‌ها استفاده می‌کرد می‌توان به سنگ های نیمه قیمتی مانند اونیکس، مرجان، فیروزه، لاجورد و کلسدونی اشاره کنیم.

طراحان مشهور طلا و جواهرات

نمونه ای از جواهرات ژان دسپرس

 

  • لوی فرانسوآ کارتیه

یکی از معروفترین برندهای طلا و جواهر، برند کارتیه است که توسط لوی فرانسوآ کارتیه، بیش از 100 سال پیش تاسیس شده است.

بسیاری از افراد معروف مانند سلبریتی‌ها، سیاست‌مداران و… از این برند استفاده می‌کنند. لوی فرانسوآ طراحی‌های بی‌نظیری را انجام داده که توانسته توجه تمامی افراد را تا به امروز به خود جلب نماید.

امروزه این برند در سراسر جهان دارای شعبه های زیادی است و شعبه مرکزی این برند لوکس در شهر در پاریس واقع شده است.

طراحان برتر جواهرات

نمونه ای از جواهرات لوی فرانسوآ کارتیه

 

  • پل فلاتو

از دیگر طراحان طلا و جواهرات، می‌توانیم به پل فلاتو اشاره کنیم که نمونه‌هایی بسیار خاص از جواهرات را طراحی کرده است.

پل فلاتو در سال 1928 در شهر نیویورک توانست شرکت خود را تاسیس کند. او برای افراد معروف مختلفی اقدام به طراحی جواهرات کرده و توانسته رضایت تمامی آنها را کسب نماید.

مشهورترین طراحان طلا و جواهرات دنیا

نمونه ای از جواهرات پل فلاتو

 

  • میکی موتو کوکیچی

یکی دیگر از طراحان برتر جواهرات، میکی موتو کوکیچی نام دارد .این شخص استاد مروارید بوده که در تمامی طراحی‌های او می‌توان، ظرافت، پیچیدگی و سبک کلاسیک فراتر از فصول، مد و زمان را مشاهده کنید.

وی تمامی ترکیباتی در محصولات خود را با دقت تمام انتخاب کرده و با ادغام دقیق آنها، جواهرات بسیار زیبایی را ایجاد کرده است.

میکی موتو کوکیچی، اولین فردی است که موفق به پرورش یک مروارید شده و در نهایت همین موضوع نیز سبب شد تا او در همین زمینه به فعالیت بپردازد.

 

بهترین طراحان طلا و جواهرات

نمونه ای از جواهرات میکی موتو کوکیچی

 

  • سوتریوس بولگاریس

از میان سایر طراحان طلا می‌توانیم به سوتریوس بولگاریس،اشاره کنیم که در سال ۱۸۸۱اقدام به تاسیس برند بولگاری کرد و در این حرفه موفقیت زیادی را تا به امروز کسب نموده است.

از جمله افراد مشهوری که علاقه زیادی به این برند داشته است، می‌توانیم به الیزابت تیلور اشاره کنیم.

سوتریوس در تمامی ساخته های خود اقدام به ترکیب طلا با فلزات سنگین و همچنین سنگهای قیمتی کرده است و توانسته توجه تمامی افراد علاقه مند به طلا و جواهر را به کارهای خود جذب کند.

آشنايي با معروف ترين طراحان طلا و جواهرات سوتریوس

جواهرات سوتریوس بولگاریس

 

خرید آنلاین انواع طلا و جواهرات از گالری راف گلد

در این مقاله به معرفی برترین طراحان طلا در جهان پرداختیم و همچنین برندهایی را که عده ای از این افراد اقدام به راه‌اندازی آن‌ها کرده بودند را نیز به شما معرفی کردیم.

با وجود تمامی این مطالب، در صورتی که شما نیز به طلا و جواهرات گران‌بها علاقه دارید بهتر است با فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد نیز آشنا شوید.

در این گالری تنوع بسیار زیادی از طلا و جواهرات وجود دارد که نظر همه افراد با سلیقه‌های مختلف را به خود جلب خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های بسیار مثبت این گالری این است که شما می‌توانید به صورت آنلاین نیز خرید کرده و تنها با چند کلیک خرید خود را انجام دهید.

همچنین این گالری برای خریدهای شما اجرت ساخت پایینی را نیز در نظر گرفته است.

 

با راف گلد لذت خریدی هیجان‌انگیز و به‌صرفه را تجربه کنید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست