معنای انداختن انگشتر در هر انگشت و شخصیت شناسی از طریق آن

انگشترها از گذشته تا به امروز یکی از پرکاربردترین زیورآلات بوده‌اند که علاوه بر یک وسیله زینتی برای دست‌ها، در بسیاری از موارد جنبه عاطفی و معنوی نیز دارند.معنای انداختن انگشتر در هر انگشت معنای متفاوتی دارد.

انگشترها به صورت روزانه و دائم در خانه یا محیط‌کار، در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها و یا در مراسم‌هایی مانند عقد و ازدواج کاربرد زیادی دارند. برخی از افراد این زیورآلات را از اجداد و نیاکان خود به ارث برده و برای آن‌ها انگشتر جنبه یادگاری دارد.

اما هریک از اشخاص از این زیورآلات به صورتی متفاوت در انگشتان استفاده می‌کند. به عبارتی دیگر هرکس بر اساس سلیقه و نظر خود، انگشتر را در انگشت‌های مختلف خود می‌اندازد.

بعضی از بانوان و آقایان احساس راحتی بیشتری در برخی از انگشتان برای استفاده از این اکسسوری دارند. در حقیقت انداختن انگشتر در هر انگشت معنا و مفهومی خاصی دارد که بسیاری از ما از آن اطلاعاتی نداریم.

در این مطلب قصد داریم درباره معنای انداختن انگشتر در هر انگشت و شخصیت افراد مرتبط با آن صحبت نماییم. برای آشنایی بیشتر با این موضوع جذاب در ادامه همراه راف گلد باشید.

معنای انداختن انگشتر در هر انگشت 1-min

معنی استفاده از انگشتر در هر انگشت و ارتباط آن با شخصیت افراد

همانطور که بیان کردیم سلیقه افراد در استفاده از انگشتر در انگشت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. بسیاری از ما فکر می‌کنیم که تنها انگشت حلقه معنا و نماد ازدواج است و تفاوتی در استفاده انگشتر در سایر انگشتان دیگر وجود ندارد.

اما اینگونه نیست و انداختن انگشتر در هر انگشت معنا و مفهوم خاص خود را دارد و در حقیقت یکی از روش‌های شخصیت شناسی افراد به شمار می‌رود. در ذیل به بررسی و معنای انداختن انگشتر در هر انگشت و شخصیت افراد در استفاده از آن خواهیم پرداخت.

  •  انداختن انگشتر در انگشت کوچک

از نظر مذهب و اعتقاد دینی انداختن انگشتر در انگشت کوچک معنا و مفهوم خاصی ندارد اما افرادی که از این انگشت برای انگشتر استفاده می‌کنند افرادی باهوش و دارای روابط اجتماعی بسیار بالا و خوبی هستند

. به بیانی دیگر این افراد اعتماد به نفسی بالا داشته و خلاقیت در آن‌ها موج می‌زند. از نظر ستاره شناسی سیاره عطارد نماد این انگشت بوده و زیورآلاتی که برای این انگشت انتخاب می‌شوند اگر چه ظریف هستند اما توجه همگان را به خود جلب می‌کنند.

معنای انداختن انگشتر در انگشت کوچک

  •  استفاده از انگشتر در انگشت حلقه

انگشت چهارم که معنا و مفهوم آن برای همه آشکار است انگشت حلقه نامیده می‌شود. در تاریخچه انگشتر در میان بسیاری از ملل استفاده از انگشتر در این انگشت همواره نماد ازدواج بوده است.

در حقیقت این انگشت نمادی از عشق، صمیمیت و دوست داشتن است. افرادی که به صورت رسمی ازدواج می‌کنند حلقه را در انگشت چهارم دست چپ خود می‌اندازند.

معنای انداختن انگشتر در انگشت حلقه

البته در برخی از فرهنگ‌ها و کشورها معنی انگشتر در هر انگشت با مفهوم آن در فرهنگ ما فرق می‌کند برخی از آن‌ها این انگشتر را در دست راست می‌اندازند. همچنین برخی از افراد در شرف ازدواج نیز برای بیان کردن روابطی محکم و استوار همراه با عشق، انگشتر خود را در این انگشت می‌اندازند.

دلیل آن این است که یک رگ از این انگشت یه صورت مستقیم به قلب وصل می‌شود. بنابراین افرادی متاهل، متعهد و مسئول از انگشتر در انگشت حلقه استفاده می‌کنند. شما میتوانید با توجه به تفاوت حلقه و انگشتر و شناخت انواع حلقه اقدام به خرید حلقه مناسب برای این انگشت نمایید.

  •  انداختن انگشتر در انگشت میانی

در راستای معنای انداختن انگشتر در هر انگشت به سراغ انگشت وسط یا همان میانی می‌رویم. انگشتی که بسیاری از خانم‌ها و آقایان ترجیح می‌دهند انگشتر خود را در آن بیاندازند.

در حقیقت انداختن انگشتر در این انگشت به معنای زیبایی و جذابیت است. به عبارتی دیگر این انگشت سمبلی از زیبایی و تعادل بوده و افرادی بانظم و دقیق معمولا از آن برای انداختن زیورآلات استفاده می‌کنند.

چنین اشخاصی دوست دارند بر همه چیز تسلط داشته و کارها همواره بر طبق اصول و تعادل پیش رود. در علم ستاره‌شناسی انگشت میانی نمادی از سیاره زحل است که وظیفه هماهنگی و تعادل را بر عهده داشته و به دلیل وجود حلقه‌های اطرافش زیبایی بسیاری به آسمان می‌بخشد.

معنای انداختن انگشتر در انشگت میانی

  •  انداختن انگشتر در انگشت اشاره

قرار دادن زیورآلات در انگشت اشاره نشانه قدرت و جاه‌طلبی است. افرادی که این انگشت را برای حلقه انتخاب می‌کنند معمولا تمایل به مدیریت و رهبری دارند. این اشخاص از اعتماد به نفس بالا برخوردار بوده و همواره دوست دارند نظر دیگران را به خود جلب نمایند.

البته در برخی از کشورها این انگشت نماد ازدواج بوده و افرادی که ازدواج می‌کنند حلقه را در این انگشت می‌اندازند. نماد ستاره‌شناسی این انگشت سیاره مشتری است.

مشتری بزرگ‌ترین سیاره است که لقب قدرتمندترین را به خود گرفته است و به همین دلیل است افرادی که از این انگشت برای انگشتر استفاده می‌کنند افرادی جاه طلب و با اعتماد به نفس هستند.

معنای انداختن انگشتر در انگشت اشاره

  •  انداختن انگشتر در انگشت شست

و اما معنای انگشت شست در استفاده از انگشتر که در زبان انگلیسی از نام الهه یونان گرفته شده است، چیست؟ در حقیقت انداختن انگشتر در انگشت شست سمبلی از ثروت و دارایی است.

معمولا انگشترهای این انگشت درشت و لوکس و با زرق و برق هستند. افرادی که انگشتر را در این انگشت می‌اندازند تجمل‌گرا و دارای آرزوهایی بزرگ و به دنبال کسب ثروت هستند.

خانم‌هایی که استفاده از انگشتر در این انگشت را ترجیح می‌دهند معمولا دارای خصوصیاتی مردانه بوده و همچنین افرادی لجباز و تندخو هستند که به سادگی نمی‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد.

معنی انداختن انگشتر در انگشت شصت

خرید آنلاین انگشتر طلا

اکنون که با معنای انداختن انگشتر در هر انگشت آشنا شدید بهتر است خرید اینترنتی انگشتر طلا را در برنامه خود قرار دهید. شما میتوانید با توجه به نکاتی ساده انگشتر مناسب دست خود را انتخاب نمایید. از ویژگی‌های خرید آنلاین صرفه جویی در زمان و هزینه است.

شاید شما از افرادی باشید که در شهر و یا کشوری دور زندگی می‌کنید و دسترسی به بازار و یا مراکز خرید طلا و جواهرات برای شما مقدور نباشد و یا زمان کافی برای گشت و گذار در بازار را نداشته باشید.

با خرید اینترنتی در زمانی کوتاه می‌توانید تنها با چند کلیک ساده جدیدترین زیورآلات را مشاهده کرده و سپس سفارش خود را ثبت و آن را درب منزل تحویل بگیرید. برای خریدهای آنلاین توجه داشته باشید حتما از فروشگاه‌های معتبر طلا و جواهرات اقدام به خرید نمایید تا از بابت اصالت کالا خیالی آسوده داشته باشید. شما میتوانید برای خرید انگشتر طلا از مقاله راهنمای خرید انگشتر طلا از مجله راف گلد استفاده نمایید.

خرید انواع انگشتر طلا از فروشگاه راف گلد

در این مقاله در ارتباط با معنای انداختن انگشتر در هر انگشت و همچنین ارتباط آن با شخصیت افراد صحبت کردیم. اکنون قصد داریم برای خریدی مقرون به‌صرفه فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد را معرفی نماییم.

این گالری تنوعی از جدیدترین زیورآلات روز دنیا مانند انگشتر طلا، حلقه ازدواج، سرویس طلا ، انواع النگو و دستبند و سایر اکسسوری‌های دیگر را طراحی و در وبسایت خود به نمایش گذاشته است.

با خرید از این فروشگاه از تخفیفات خریدهای آنلاین نیز استفاده کنید. این گالری محصولات خود را با قیمت مناسب، اجرت ساخت پایین و فاکتور معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد. با راف گلد با خیالی آسوده خرید کرده و از تجربه خریدی هوشمندانه لذت ببرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست