نماد روباه چه معنایی دارد؟ آشنایی با نماد زیبا و پرکاربرد روباه

همانطور که می‌دانید طلا و جواهرات از روزگاران قدیم تا کنون یکی از باارزش‌ترین، محبوب‌ترین و متنوع ترین زیورآلات در جهان با نمادهای زیبایی مانند نماد روباه، نماد بال فرشته و … بوده‌ است.

در گذشته این اکسسوری‌ها در شکل‌ها و مدل‌های محدودی طراحی و تولید می‌شدند اما امروزه شامل تنوع بسیار زیادی از این زیورآلات در برندهای لوکسی مانند برند هرمس، برند ون کلیف، لویی ویتون و بسیاری از برندهای دیگر هستیم.

همچنین امروزه از سمبل‌های گوناگونی نیز برای ساخت انواع طلا و جواهرات، کیف، کفش و پوشاک استفاده می‌کنند که بسیاری از افراد علاقه خاصی به برخی از این نمادها دارند. سمبلی از طبیعت، حیوانات، نمادهای ماه‌های مختلف سال و یا سمبل ماه تولد افراد.

اما این نمادها به چه معناست و چرا برای تولید برخی از لوازم از آن‌ها استفاده می‌کنند؟ در مقالات پیشین در ارتباط با نماد بال فرشته و معنا و مفهوم آن در طلا و جواهرات صحبت کردیم. اکنون قصد داریم یکی دیگر از سمبل‌های پرطرفدار با نام نماد روباه را به شما معرفی نماییم.

نمادی جذاب که در ساخت انواع زیورآلات کاربرد فراوانی دارد. اگر شما نیز به این سبک از اکسسوری‌ها علاقه دارید برای آشنایی بیشتر و همچنین معنا و مفهوم آن با ما در ادامه مطلب با راف گلد همراه باشید.

روباه نماد چیست

روباه سمبل و یا نماد چیست؟

قبل از اینکه در ارتباط با نماد روباه در طلاسازی صحبت کنیم بهتر است با معنا و مفهوم آن آشنا شوید. همه ما بارها در افسانه‌های مختلف دنیا نام روباه را شنیده‌ایم. به صورت کلی می‌توان گفت روباه نمادی از بازیگوشی، حیله‌گری، زیبایی، زرنگی و خوش‌شانسی است.

در بسیاری از حوزه‌ها گفته شده که روباه به عنوان یک حیوان قوی و باهوش می‌تواند در انتخاب مسیر درست به افراد کمک کند. در حقیقت روباه راه‌حل‌های مناسب برای فرار از یک شرایط سخت در موقعیت‌های خاص زندگی را به شما می‌آموزد.

به عبارتی دیگر این نماد به شما یاد می‌دهد که برای هر مشکلی یک راه حلی وجود دارد. از سوی دیگر روباه سمبلی از واقع بینی است که در شرایط مختلف کاری و شغلی در زندگی می‌تواند برای درک بیشتر به شما کمک نماید. با این وجود می‌توانید تمامی مشکلات خود را در این موارد به نفع و سود خود تغییر دهید.

سمبل روباه

نماد روباه در حوزه‌های مختلف و در طلا سازی

پس از معرفی نماد بال فرشته، نماد قلب در جواهرسازی و … در این مقاله قصد داریم به بررسی نماد روباه در صنایع مختلف خصوصا طلاسازی بپردازیم. امروزه در صنعت‌های مختلف نماد روباه را می‌توان مشاهده کرد. بر روی انواع لباس و پوشاک این نماد به وفور دیده می‌شود و بسیاری از افراد از طرفداران آن هستند.

در برخی از صنایع دیگر مانند وسایل تزئینی، لوازم خانه و همچنین در برخی از لوگوهای شرکت‌ها نیز از این نماد استفاده می‌شود. برخی از افراد این طرح را بر روی بدن خود با توجه به مفهوم هوشیاری و خوش‌شانسی و برای زیبایی تاتو می‌کنند.

زیورآلات نیز از این امر مستثنی نبوده و طرح‌های متنوعی از سمبل روباه با استفاده از فلزات گوناگون مانند طلا، نقره، استیل، تیتانیوم و غیره ساخته می‌شود.

در حقیقت این نماد در طلا سازی کاربرد زیادی داشته و نمونه‌های مختلف طلا و جواهر متعددی از انگشتر روباه، گردنبند و دستبند روباه و سایر اکسسوری‌های دیگر در قیمت‌های متنوع طراحی و به فروش می‌رسند. این نماد در طلا سازی به معنای زیرکی و عقلانیت است که در جوامع محبوبیت زیادی نیز دارد.

سمبل روباه در طلاسازی

  •  انگشتر طلا نماد روباه

انگشتر دارای نماد روباه یکی از زیورآلات محبوب در میان بانوان است که با استفاده از فلز طلا و در مدل‌ها و وزن‌های گوناگون طراحی و به فروش می‌رسد. این اکسسوری در نوع نگین‌دار، ساده و جواهر و همچنین مدل‌های انگشتر بدون نگین طراحی می‌شوند که می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

سمبل روباه در طلاسازی

  •  دستبند طلا روباه

دستبندها از جمله پرکاربردترین زیورآلات در جهان هستند که روزانه بسیاری از افراد با آن سر و کار دارند. دستبند دارای نماد روباه یکی از جدیدترین زیورآلات است که به یک ترند جهانی تبدیل شده است.

نمونه‌های دستبند طلا با این سمبل به صورت دستبندهای طلا زنجیری، آویزدار و چرمی و همچنین مدل‌های جدید دستبندهای النگویی در قیمت‌های مختلف در بازار مشاهده و به فروش می‌رسند.

دستبندهای النگویی روباه در صنعت مد و فشن نیز کاربرد زیادی داشته و یکی از جدیدترین نمونه‌های اکسسوری در جهان هستند.

روباه در طلاسازی

  •  گردنبند طلا روباه

یکی دیگر از زیورآلات جذاب با نماد روباه، انواع گردنبند طلا زنانه است. اکسسوری‌هایی با این طرح معمولا از یک آویز روباه و یک زنجیر در اندازه‌های گوناگون تشکیل شده است.

برخی از نمونه‌های گردنبند چوکر نیز با این طرح در رنگ‌های طلا زرد، سفید و رزگلد و یا با استفاده از ترکیب این رنگ‌ها تولید می‌شوند.

این مدل گردنبندها نیز نمونه‌های ساده و ارزان قیمت و همچنین مدل‌های جواهر دارند که با استفاده از سنگ‌ها و نگین‌های قیمتی و نیمه قیمتی و هم بر اساس وزن طلا قیمت‌گذاری می‌شوند. نمونه‌های گردنبند روباه جواهر با نگین‌ها و سنگ‌های قیمتی از جمله زیباترین گردنبندهای طلا هستند.

  •  گوشواره طلا با سمبل روباه

گوشواره‌های طلا از دیگر زیورآلات پرکاربرد در میان بانوان هستند. مانند سایر اکسسوری‌های دیگر، انواع گوشواره‌ با نماد روباه در قیمت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. گوشواره‌هایی با سمبل روباه معمولا در مدل‌های کلیپسی، میخی و آویزی هستند.

خرید انواع زیورآلات با نماد روباه از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

در این مطلب در ارتباط با معرفی نماد روباه در طلاسازی و معنا و مفهوم آن و همچنین انواع زیورآلات ساخته شده با این سمبل پرداختیم. اگر شما نیز قصد خرید این اکسسوری‌ها با این نماد را دارید می‌توانید جدیدترین نمونه‌های این طرح از زیورآلات را در فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد مشاهده نمایید.

انواع محصولات نامبرده و همچنین سایر مدل‌های دیگر مانند انگشتر طلا، حلقه نامزدی و عروسی، دستبندهای طلا، ست و نیم ست عروس را می‌توانید در این وبسایت مشاهده نمایید و با چند کلیک آن را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

از ویژگی‌های خرید اینترنتی محصولات راف گلد، استفاده از آفرهای بیشتر و همچنین پرداخت اجرت ساخت پایین برای تمامی زیورآلات است. همچنین با دریافت فاکتور معتبر و رسمی، با خیالی آسوده به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. با فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد خریدی هوشمندانه و لذت‌بخش را تجربه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست