روش های مراقبت نگهداری از دستبند چرم و طلا

بند دستبندهای طلا می تواند از طلا، چرم و یا هر دوی آنها باشد. در صورتی که شما روش های نگهداری از دستبند چرم و طلا را بدانید، می توانید از نظر ظاهری، آن را مانند روز اول، کاملا زیبا و براق حفظ کنید.

یکی از اکسسوری های زیبا که هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب است و اکثر افراد به آن علاقمند هستند، استفاده از دستبند می باشد.

امروزه آقایان می توانند از دستبند طلا چرمی مردانه برای آراسته کردن ظاهر خود استفاده کنند. دستبند طلا چرمی زنانه نیز برای خانم هایی که هم به چرم و هم به طلا علاقمندند انتخاب خوبی است.

دستبندهای چرم را هم از چرم مصنوعی و هم از چرم طبیعی درست می کنند. از نشانه هایی که می توانید چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهید این است که چرم طبیعی سطحی پرز مانند دارد اما چرم مصنوعی سطحش از جنس فوم می باشد.

نگهداری از دستبند چرم و طلا

 

بایدها و نبایدهای نگهداری از دستبند چرم و طلا

دستبندهای چرم برعکس دیگر دستبندها نیاز به مراقبت دارند. برای نگهداری از دستبند چرم و طلا و دوام و ماندگاری بالای دستبند خود بهتر است که موارد زیرا در نظر داشته باشید تا عمر مفید دستبند چرم و طلا خود را افزایش دهید.

برای نگهداری از طلا در دستبند چرم و طلا باید دقت شود که مواد شیمیایی با آنها در تماس نباشد ضمن آن که برای براق کردن آن و تمیز کردن طلا در آنها می توان از آب و مایع صابون استفاده کنید.

البته باید دقت شود که از مایع هایی که درارای عطر زیاد و افزودنی هستند برای این کار نباید استفاده کرد. موارد نگهداری از دستبند چرم و طلا عبارتند از:

  • عدم اسپری عطر به صورت مستقیم

یکی از مواردی که موجب کاهش عمر چرم می شود تماس مواد شیمیایی مانند لوازم آرایش و عطر و ادکلن است.

به همین دلیل بهتر است از این کار پیشگیری کنید و در صورتی که نیاز دارید تا دستان خود را مرطوب کنید این کار را قبل از استفاده از دستبند انجام دهید.

نگهداری و مراقبت از دستبند چرم و طلا

 

  • جلوگیری از تماس اشیا تیز و برنده با چرم

برای مراقبت از دستبند چرم و طلا بهتر است که از تماس چرم با اشیا تیز جلوگیری شود.

چرم به دلیل داشتن بافت ظریف خود، مانند پوست انسان است که با تماس اشیای برنده سریعا خراش برداشته و پاره می شود.

اگر می خواهید دستبند چرم شما همیشه سالم بماند بهتر است مراقب اشیا برنده باشد.

 

  • عدم نگهداری چرم در رطوبت بالا

یکی از موارد بسیار مهم در نگهداری از دستبند چرم و طلا، عدم نگه داشتن آنها در محیط های مرطوب است زیرا که موجب می شود تا چرم دچار کپک گردد.

علاوه برآن نباید چرم را نیز در پلاستیک نگهداری کرد زیرا که رطوبت چرم خشک نخواهد شد.

 

  • جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به چرم

تابش نور خورشید به صورت مستقیم باعث خشک شدن چرم شده که در نتیجه موجب از بین رفتن سریع آن می شود.

برای جلوگیری از خشک شدن چرم بهتر است که از واکس استفاده کنید.

 

  • پیشگیری از خیس کردن چرم، نکته ای مهم در نگهداری از دستبند چرم و طلا

آخرین نکته برای نگهداری از دستبند چرم و طلا پیشگیری از تماس آب با چرم است. زیرا که موجب کاهش عمر آن می شود برخی افراد فکر می کنند که چرم ها به صورت صددرصد ضد آب هستند.

اما اینگونه نیست چرا که تماس با آب می تواند باعث تغییر رنگ و فرسودگی آنها گردد.

در نظر داشته باشید برای مراقبت از دستبند چرم و طلا بهتر است که در زمان چرک زدایی، چرم از یک پارچه آغشته به کف شامپوی بچه استفاده شود.

به این صورت که آن را بر روی چرم کشیده و سپس با یک پارچه دیگر چرم را مجددا خشک کنید.

 

نکات مهم هنگام خرید دستبند چرم

دستبند چرم امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد که افراد برای زیبایی استایل خود از آن استفاده می کنند.

دستبندهای چرم یکی از آن دستبندهایی است که نسبت به دیگر دستبندها بسیار متمایز است. آنها بسیار متنوع هستند و برای هر سلیقه ای می توان آن را خریداری کرد.

اگر قصد خرید دستبند چرم و طلا دارید به عیار طلا و گرم آن نیز باید دقت کنید زیرا یکی از موارد موثر در قیمت این مدل دستبندها این موارد می باشد. قبل از خرید دستبند چرم نکات زیادی باید رعایت شود که در ادامه آنها را بیان می کنیم.

 

  • متناسب با رنگ پوست خود دستبند چرم را انتخاب کنید

دستبندهای چرم را می توان در رنگبندی های مختلف در بازار دید که در ساخت آنها ممکن است مهره و طلا نیز استفاده شده باشد.

برخی از آقایان دستبند چرم و طلای خود را از رنگ های مشکی و قهوه ای انتخاب می کنند اما توصیه ما این است که بهتر است در هنگام خرید دیگر رنگ ها را نیز بر روی دستان خود امتحان کنید.

 

  • برای نگهداری از دستبند چرم و طلا، کیفیت چرم را در نظر داشته باشید

دستبندهای چرم و طلا را می توان به صورت روزانه استفاده کرد. به همین دلیل بهتر است که چرمی با کیفیت بالا خریداری شود تا طول عمر زیادی داشته باشد.

پس بهتر است در هنگام خرید از دستبندهایی با جنس چرم طبیعی استفاده کرد زیرا که جزو بهترین و با دوام ترین نوع چرم ها می باشند.

 

  • قفل دستبند را امتحان کنید

در بسیاری از موارد پیش آمده است که شخص به دلیل محکم نبودن قفل دستبند آن را گم کرده باشد.

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید از محکم بودن قفل دستبند مطمن شوید و یا از دستبندهایی استفاده کنید که دارای قفل دو مرحله ای هستند.

 

خرید آنلاین انواع زیورآلات از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

دستبند های چرم و طلا یکی از اکسسوری های بسیار جذاب و معروف بین خانم ها و آقایان می باشد. این نوع دستبند ها علاوه بر قیمت به صرفه، کارایی و سبکی همه پسند دارند.

نگهداری از محصولات چرمی نیاز به رعایت نکاتی دارد نا بتوان عمر مفید این دستبند را افزایش داد. باید مراقب بود تا با اشیاء تیز برخورد نکند، در رطوبت قرار نگیرد و در معرض نور آفتاب نباشد.

اکنون می توانید برای خرید دستبندهای چرم و طلا و سایر اکسسوری‌های دیگر، به فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات راف گلد آشنا مراجعه نمایید.

این گالری تنوع بسیاری از جدیدترین طلا و جواهرات روز دنیا را در وبسایت خود به نمایش گذاشته است. با خرید اینترنتی از راف گلد می توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و در مدت زمانی کوتاه محصولات خود را با فاکتور معتبر  و قیمت مناسب دریافت نمایید.

با راف گلد خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست